ایک غزل ،''دیدہ دل بھی فرش راہ کیے''

ایک غزل ہوی ہے، مطلع میں شک ہے کہ بحر میں ہے کہ نہیں؟ بادی النظر میں تو لگتا

دیدہ دل بھی فرش راہ کیے
دوست پھر بھی کہ آہ، آہ کیے
ڈھونڈ پائے نہ اپنی وہ منزل
اور کھوٹی مری بھی راہ کیے
خود تو اُجڑے مگر ستم اُس پر
گلُ گلزار بھی تباہ کیے
کیسے لاوں میں شاھد الفت؟
چاند تاروں کو ہم گواہ کیے
تیری رحمت کے سامنے کیا ہیں
عمر بھر ہی سہی، گناہ کیے
لوگ اظہر کے تھے تمنائی
اور وہ تھا تری ہی چاہ کیے
 
یہ در اصل دیدہ و دل ہے
دی ۔۔د۔۔۔او۔۔دل ،،،،،، ب۔۔فر۔۔ش۔۔را،،،،،، ہ۔۔ک۔۔یے
فاعلاتن،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،مفاعلن،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،فعلن
 
دیدہ و دل بھی فرش راہ کیے
دوست پھر بھی کہ آہ، آہ کیے
ڈھونڈ پائے نہ اپنی وہ منزل
اور کھوٹی مری بھی راہ کیے
خود تو اُجڑے مگر ستم اُس پر
گلُ گلزار بھی تباہ کیے
کیسے لاوں میں شاھد الفت؟
چاند تاروں کو ہم گواہ کیے
تیری رحمت کے سامنے کیا ہیں
عمر بھر ہی سہی، گناہ کیے
لوگ اظہر کے تھے تمنائی
اور وہ بس تری ہی چاہ کیے
 
ایک تبدیلی
دیدہ و دل بھی فرش راہ کیے
دوست پھر بھی کہ آہ، آہ کیے
ڈھونڈ پائے نہ اپنی وہ منزل
اور کھوٹی مری بھی راہ کیے
خود تو اُجڑے مگر ستم اُس پر
گلُ گلزار بھی تباہ کیے
کیسے لاوں میں شاھد الفت؟
چاند تاروں کو ہم گواہ کیے
تیری رحمت کے سامنے کیا ہیں
عمر بھر گو کہ ہم، گناہ کیے
لوگ اظہر کے تھے تمنائی
اور وہ بس تری ہی چاہ کیے
 

الف عین

لائبریرین
دیدہ و دل بھی فرش راہ کیے
دوست پھر بھی کہ آہ، آہ کیے
// پہلے مصرع میں بات مکمل نہیں ہوتی۔ دیدہ و دل میں سے دیدہ نکال دو، دوسرا مصرع بھی ربط نہیں رکھتا۔ یوں ممکن ہے:
ہم تو تھے دل کو فرش راہ کیے
لوگ بیٹھے تھے آہ، آہ کیے

ڈھونڈ پائے نہ اپنی وہ منزل
اور کھوٹی مری بھی راہ کیے
//درست، بس ’مری بھی‘ اچھا نہیں لگتا
اور کھوٹی بھی میری راہ کیے


خود تو اُجڑے مگر ستم اُس پر
گلُ گلزار بھی تباہ کیے
//ستم کس پر؟

کیسے لاوں میں شاھد الفت؟
چاند تاروں کو ہم گواہ کیے
//مفہوم؟ پہلے مصرع میں صیغہ میں‘ کا ہے، دوسرے میں ’ہم‘ کا

تیری رحمت کے سامنے کیا ہیں
عمر بھر ہی سہی، گناہ کیے
// تیری رحمت کے سامنے کیا ہیں
عمر بھر ہم رہے گناہ کیے

لوگ اظہر کے تھے تمنائی
اور وہ بس تری ہی چاہ کیے
//درست
 
Top