افاعیل - مفعول فاعلاتُ مفاعیل فاعلن
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اُس کو بچا سکا نہ میں بس سوچتا رہا
تھا کون وہ ، مرا ہے جو ، میں پوچھتا رہا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مرنا تو ہر کسی کو ہے ، یہ جانتا ہوں میں
دل موت کے خیال سے ہی ڈوبتا رہا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
آئی کسی کی موت تو ٹالی نہ جا سکی
کوشش کے باوجود نہ کچھ سوجھتا رہا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
حاصل نہ ہو سکا وہ جسے چاہتا تھا میں
اُس کی تلاش میں ، میں سدا گھومتا رہا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
الفت اسی کے ساتھ تھی ، اظہار بھی کیا
میں تو اُسی کے ہاتھ سدا چومتا رہا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دیکھا کبھی جو خواب تو اس کے ہی ساتھ تھا
میں تو اسی کی زلف سدا سونگھتا رہا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ارشد خدا کو یاد کر دنیا کو بھول جا
دل میں بٹھا کےبُت تُو کیوں پوجتا رہا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

الف عین

لائبریرین
بھائی ارشد یہ عروض دانوں کے نزدیک غزل ہی غلط ہے کہ اس کے قوافی ہی غلط ہیں۔ قافیے کے لیے ضروری ہے کہ حرف روی (جو یہاں ' تا' ہے) سے قبل متحرک حرف ہو، یعنی زیر، زبر، پیش یا ا، و، ی والا، ساکن حرف نہ ہو جیسے مِلنا سِلنا، قافیہ کا ایک سیٹ ہے اورچَلنا، پگھَلنا، ایک دوسرا سیٹ اور گھُلنا، رُلنا ایک تیسرا سیٹ حالانکہ ان سب میں مشترکہ حروف 'نا' ہے۔ اسی طرح روی 'تا' کے ساتھ بَتا، سَتا قافیہ درست ہے یا 'ستا' روی کے ساتھ سستا، برستا، ترستا قوافی درست ہیں یا 'رتا' کے ساتھ سنورتا، بکھرتا یا پھر پکارتا، نکھارا درست ہیں۔ لیکن اس غزل میں روی ہی مفقود ہے!
 
Top