فینسی حجاب

کسی صاحب ایمان کو دین اور شریعت پر عمل کے لیے کسی کی حمایت کی ضرورت نہیں‌ہونی چاہیے
اس لیے اس میری مانیے اور اس بحث کو خواہ مخواہ طول مت دیں‌، میں‌پردے کا انکاری ہرگز نہیں‌ہوں‌، پردہ شریعت کا حکم ہے ہر مسلمان عورت کے لیے

حجاب کا حکم منوا کون رہا ہے؟ صرف اتنی درخواست کی تھی کہ کسی مخصوص شناخت کی تضحیک مت کیجیے ۔

یاد رہے کہ یہ تھریڈ فیشن اور ملبوسات کے فورم میں ہے نہ کہ مذہب کے فورم میں۔
درست ، مگر لباس اور فیشن کا اسلامی ثقافت سے گہرا تعلق ہے ۔اسلامی ثقافتی شناخت ،حجاب کی تضحیک پر بات شروع ہوئی ۔

بہتر یہی ہے کہ اس بحث کو مذہب کے فورم پر لے جایا جائے ۔ تاکہ وہاں کسی علمی بحث کا آغاز ہوسکے ۔ جن آیتوں اور حدیثوں کو حجاب کے سلسلے میں کوٹ کیا جاتا ہے ۔ وہ زیر ِ موضوع ہونا چاہیئے کہ حجاب کا اصل پس منظر سامنے آسکے ۔ ورنہ ہر کسی کا اپنا اپنا نکتہِ نظر اور خیالات ہوتے ہیں ۔ ان سے آدمی کسی بھی زاویئے سے اختلاف کرسکتا ہے ۔ ہاں جب مذہبی احکامات کے حوالے سے کوئی بات کہی جائے تو اس کے ثبوت اور استدلال بھی پیش ہونا چاہیئے ۔ صرف فتوؤں کے ہانڈی الٹنے سے بات نہیں بنتی۔
دوسری بات یہ کہ لوگوں کو بھی دوسروں کے جذبات اور احساسات کا خیال رکھنا چاہیئے ۔ مسلم امہ میں لاکھوں‌خواتین پردہ کرتیں ہیں ۔ اگر وہ کرتیں ہیں اور اس سے کسی کو الجھن ہوتی ہے ۔ اس الجھن کا سبب سمجھ نہیں آیا ۔

دوسروں کی شناخت کے احترام کے حق میں آیات اور احادیث کے دلائل کی کیا ضرورت ہے ؟ جس قانون کے تحت لطیفوں میں سے دوسروں کے متعلق دل آزار مواد حذف کیا جاتا ہے ، اسی طرح دوسرے موضوعات میں بھی ایسی باتوں سے منع کرنا چاہئیے۔
 

تیشہ

محفلین
ہاں یار اجکل سیٹیں بہت سستی ہیں یہاں بھی ساڑھے پانچ سو سے لیکر سات سو یورو تک
پر مسیبت یہ ہے کہ مٰن نہیں جا سکتی کسی بھی صورت جبکہ ابھی دسمبر میں میرے کزن کے بیٹے کی بھی شادی ہے پر میں نہیں جا سکتی نا :(


:battingeyelashes: تعبیر ۔۔ اتخاد ائیرلائن پاکستان اسلام آباد کو بہت چیپ ٹکٹ فراہم کررہی ہے تی
390£ کی ریٹرن :battingeyelashes:
جانا ہے تو چلئیے۔ :chatterbox:
 

ظفری

لائبریرین
دوسروں کی شناخت کے احترام کے حق میں آیات اور احادیث کے دلائل کی کیا ضرورت ہے ؟ جس قانون کے تحت لطیفوں میں سے دوسروں کے متعلق دل آزار مواد حذف کیا جاتا ہے ، اسی طرح دوسرے موضوعات میں بھی ایسی باتوں سے منع کرنا چاہئیے۔

محترمہ !‌ آپ خلتِ مبث کر رہیں‌ ہیں ۔ اس موضوع پر آپ کے پچھلے تبصرے کچھ یوں وارد ہوئے ہیں ۔

تو آپ کے خیال میں اللہ تعالی کا حکم غلط ہوا ؟

انسان کو اپنے خالق سے زیادہ سیانا نہیں بننا چاہئیے


جس رب نے رمضان کے احترام کا حکم دیا ہے ، اسی نے حجاب کا حکم دیا ہے ۔ ایک ہی ذات کے دو حکموں کے متعلق یہ مختلف رویہ دہرا معیار نہیں ہے کیا ؟

حجاب وہی ہوتا ہے جو بزبان حال حجاب کی تقدیس کا اعلان کر رہا ہوتا ہے ، جو خالق حسن وحجاب کی مقررہ حدود کا پاس رکھتے ہوئے پہنا جاتا ہے۔ جسے دیکھ کر فاسقوں کو انجانی تکلیف ہوتی ہے، منافقوں کا کلیجہ چھد جاتا ہے اور ہوس ناک لوگ کلیجے مسوس کر رہ جاتے ہیں کہ یہ پاکیزہ نفس میری نظر بازی سے بچ کیسے گیا ؟

آپ کے سارے تبصرے مذہب کے تناظر میں ہیں ۔ یہاں آپ نے اللہ کے حکم کا حوالہ دیا ہے ۔ اور اللہ کا حکم ظاہر ہے قرآن میں کہیں ارشاد ہوا ہوگا ۔ اسی طرح پردے یا حجاب سے متعلق رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے کوئی بات ارشاد فرمائی ہے ۔ اس کا بھی کہیں تذکرہ ہوگا ۔ چنانچہ جب آپ اسلام کے حوالے سے کوئی بات کہتیں‌ ہیں تو اس کا کوئی حوالہ ، ثبوت بھی مہیا کرنا چاہیئے کہ اللہ نے یہاں اس طرح حجاب کے بارے میں‌ فرمایا ہے ۔

میرے نزدیک آپ کی یہ بات صحیح نہیں ہے کہ آپ کسی چیز کا آغاز مذہب سے کریں اور پھر اس کو اپنی ذاتی شناخت یا کسی اور حوالے سے جوڑ دیں ۔ کیونکہ آپ نے میری بات کے جواب میں آیات اور احادیث کو اپنی پچھلی ساری باتوں‌ الگ کرکے اپنا ہی نظریہ اور خیالات کا اظہار کردیا ہے ۔ بے شک آپ کو اس کا حق ہے ۔ مگر جب آپ اس خیالات اور نظریئے کو دوسروں پر لاگو کریں گی تو لوگ اس پر عمل کرنے سے پہلے اس کی افادیت اور ماخذ‌ معلوم کریں گے ۔ ہوسکتا ہے بہت سوں‌کو آپ کے ان خیالات سے اختلاف بھی ہو۔ لہذا جب بھی اسلام کے حوالے سے کوئی بات کہی جائے تو اس کا ماخذ‌ بھی لوگوں کو بتادینا چاہیئے تاکہ وہ اس ساری بات کا صحیح‌ پس منظر سمجھ سکیں۔ اسلام قانون نافذ کرنے نہیں آیا ۔ بلکہ یہ ہدایت و تلقین کا مذہب ہے ۔ نبیوں ، رسولوں اور پیغمبروں نے بھی یہی راستہ اختیار کیا ۔ اسلیئے اللہ نے دین پر جبر نہیں رکھا ۔ نہ ہی اللہ نے یہ عمل اپنے لیئے پسند نہیں‌کیا اور نہ ہی پیغمبروں کو اس کی تلقین کی ۔

پردے کے معاملے میں ہمیشہ اختلاف رہا ہے ۔ برصغیر میں شاہ ولی اللہ کا گھرانہ صوفیوں میں بہت بڑا گھرانہ ہے ۔ انہوں نے کبھی بھی چہرے، ہاتھ اور پاؤں کے پردے کے حکم کی علت پر اصرار نہیں کیا ۔ ان کے بیٹوں کی کتابیں آپ پڑھ سکتیں ہیں ۔ سنیوں‌ میں‌حنفی سب سے زیادہ تعداد میں ہیں ۔ ان کے امام نے بھی اس قسم کے پردے کے بارے میں‌ اصرار نہیں کیا ۔ میرا مقصد اپنی پوسٹ میں صرف یہی تھا کہ اگر کوئی حجاب کے بارے میں اس درجہ پر بحث کرتا ہے تو وہ اس موضوع کے بارے میں منبع ، ماخذ بھی سامنے رکھے ۔ تاکہ سامنے والے کی سمجھ میں بات صحیح‌ طور پر آسکے ۔ ورنہ آپ جو سمجھتیں‌ ہیں ضروری نہیں ہے کہ ہر کوئی آپ کی اس بات سے متفق ہو ۔

میری یہ بھی گذارش ہے کہ جب کوئی بات کہے تو آپ اس کو انتہائی تحمل اور توجہ سے پڑھیں‌ یا سنیں ۔ تاکہ سامنے والے کی بات صحیح‌ طور پر سمجھ آسکے ۔ اور جواب میں کوئی مثبت بات کہی جاسکے ۔
 
محترمہ !‌ آپ خلتِ مبث کر رہیں‌ ہیں ۔ اس موضوع پر آپ کے پچھلے تبصرے کچھ یوں وارد ہوئے ہیں ۔










آپ کے سارے تبصرے مذہب کے تناظر میں ہیں ۔ یہاں آپ نے اللہ کے حکم کا حوالہ دیا ہے ۔ اور اللہ کا حکم ظاہر ہے قرآن میں کہیں ارشاد ہوا ہوگا ۔ اسی طرح پردے یا حجاب سے متعلق رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے کوئی بات ارشاد فرمائی ہے ۔ اس کا بھی کہیں تذکرہ ہوگا ۔ چنانچہ جب آپ اسلام کے حوالے سے کوئی بات کہتیں‌ ہیں تو اس کا کوئی حوالہ ، ثبوت بھی مہیا کرنا چاہیئے کہ اللہ نے یہاں اس طرح حجاب کے بارے میں‌ فرمایا ہے ۔

میرے نزدیک آپ کی یہ بات صحیح نہیں ہے کہ آپ کسی چیز کا آغاز مذہب سے کریں اور پھر اس کو اپنی ذاتی شناخت یا کسی اور حوالے سے جوڑ دیں ۔ کیونکہ آپ نے میری بات کے جواب میں آیات اور احادیث کو اپنی پچھلی ساری باتوں‌ الگ کرکے اپنا ہی نظریہ اور خیالات کا اظہار کردیا ہے ۔ بے شک آپ کو اس کا حق ہے ۔ مگر جب آپ اس خیالات اور نظریئے کو دوسروں پر لاگو کریں گی تو لوگ اس پر عمل کرنے سے پہلے اس کی افادیت اور ماخذ‌ معلوم کریں گے ۔ ہوسکتا ہے بہت سوں‌کو آپ کے ان خیالات سے اختلاف بھی ہو۔ لہذا جب بھی اسلام کے حوالے سے کوئی بات کہی جائے تو اس کا ماخذ‌ بھی لوگوں کو بتادینا چاہیئے تاکہ وہ اس ساری بات کا صحیح‌ پس منظر سمجھ سکیں۔ اسلام قانون نافذ کرنے نہیں آیا ۔ بلکہ یہ ہدایت و تلقین کا مذہب ہے ۔ نبیوں ، رسولوں اور پیغمبروں نے بھی یہی راستہ اختیار کیا ۔ اسلیئے اللہ نے دین پر جبر نہیں رکھا ۔ نہ ہی اللہ نے یہ عمل اپنے لیئے پسند نہیں‌کیا اور نہ ہی پیغمبروں کو اس کی تلقین کی ۔

پردے کے معاملے میں ہمیشہ اختلاف رہا ہے ۔ برصغیر میں شاہ ولی اللہ کا گھرانہ صوفیوں میں بہت بڑا گھرانہ ہے ۔ انہوں نے کبھی بھی چہرے، ہاتھ اور پاؤں کے پردے کے حکم کی علت پر اصرار نہیں کیا ۔ ان کے بیٹوں کی کتابیں آپ پڑھ سکتیں ہیں ۔ سنیوں‌ میں‌حنفی سب سے زیادہ تعداد میں ہیں ۔ ان کے امام نے بھی اس قسم کے پردے کے بارے میں‌ اصرار نہیں کیا ۔ میرا مقصد اپنی پوسٹ میں صرف یہی تھا کہ اگر کوئی حجاب کے بارے میں اس درجہ پر بحث کرتا ہے تو وہ اس موضوع کے بارے میں منبع ، ماخذ بھی سامنے رکھے ۔ تاکہ سامنے والے کی سمجھ میں بات صحیح‌ طور پر آسکے ۔ ورنہ آپ جو سمجھتیں‌ ہیں ضروری نہیں ہے کہ ہر کوئی آپ کی اس بات سے متفق ہو ۔

میری یہ بھی گذارش ہے کہ جب کوئی بات کہے تو آپ اس کو انتہائی تحمل اور توجہ سے پڑھیں‌ یا سنیں ۔ تاکہ سامنے والے کی بات صحیح‌ طور پر سمجھ آسکے ۔ اور جواب میں کوئی مثبت بات کہی جاسکے ۔

میں نے کہیں بھی چہرے کے پردے کی بات نہیں کی ۔نہ ہی اصرار کیا ہے ۔بات حجاب کا مذاق اڑانے پر شروع ہوئی تھی ۔ نقاب کی بات تو ہوئی ہی نہیں ۔ خلط مبحث کا شکار آپ ہو رہے ہیں ۔
چہرے کے پردے کے علاوہ باقی جسم چھپانے پر تو علما متفق ہیں ۔جیسے آپ نے خود کہا ۔ تو بس یہ گزارش ہے کہ اتنے حجاب کو ہی اسلامی شناخت مان کر اس کا مذاق مت اڑائیں ۔ بس اتنی بات مقصود تھی۔
البتہ میرے دست خط میں نقاب کا ذکر ہے ، وہ میرا ذاتی انتخاب ہے ۔اس میں کسی کے لیے کوئی اصرار ہے نا حکم ۔
امید ہے بات واضح ہو گئی ہو گی ۔
 

تعبیر

محفلین
میں نے پہلے خاموشی اختتار کی تھی کہ کچھ نا کہوں لیکن اب بات روز بروز پڑھتی جا رہی ہے

سب سے پہلی بات تو اس فارم میں مختلف سیکشنز ہیں ہی اسی لیے کہ ہر ایک اپنے من پسند سیکشن میں حصہ لے میں نے کوئی اسلام سیکشن میں یہ تھریڈ پوسٹ نہیں کیا تھا بنت حوا آپ فتویٰ لیکر آگئیں اور دوسری بات میں نے اسلام یا پردے کی مخالفت میں کچھ نہیں کہا
اور ایسی کوئی بات نہیں کی تھی کہ آپ شروع ہو گئیں ہاں میں نے اگر کہا تو حجاب والیوں کو کہا اور مجھے انکے حجاب سے کوئی تکلیف نہیں اگر ہے تو ان پر اعتراض ہےاور وہ یہ کہ

اگر وہ پردہ کرتی ہیں تو اپنے لیے انہیں ڈھنڈورا پیٹنے کی کیا ضرورت ہے اور تکبر کرنے کی کیا ضرورت ہے ۔جو پردہ کرتا ہے اپنے لیے اور اللہ کے لیے اسکو شو آف اور تکبر کی کیا ضرورت ہے
مجھے بہت برے تجربات ہوئے ہیں ان حجاب والیوں سے
پردہ کرنے کے ساتھ کچھ اورشرائط بھی ہوتی ہیں وہ تو کافی خواتین فالو نہیں کرتیں بس زور عبائے پر یہاں خواتین عبائے پہن کر غیر مردوں سے ہاتھ ملاتی ہیں اور گلی میں لڑکوں کے ساتھ کرکٹ کھیلتی ہیں تو کیا یہ حجاب ہےاور اسکا تقدس ہے؟؟؟
 
مجھے افسوس ہے کہ آپ کو کچھ حجاب والیوں سے تلخ تجربات ہوئے ، مگر اس کا یہ مطلب کیسے ہوا کہ حجاب ہی غلط ہے ۔یا سب با حجاب بری ہیں ۔ تعبیر جنرلائز کرنا تو غلط ہی ہوتا ہے نا ؟ کسی ایک ڈاکٹر کا غلط رویہ دیکھ کر انسان تمام ڈاکٹرز سے علاج کرانا، ملنا جلنا، دوستی ، رشتہ سب ختم کر دے ؟
اگر کوئی سب ڈاکٹرز کو برا کہے گا تو یہی سمجھا جائے گا کہ وہ میڈیسن کے ہی خلاف ہے ۔
ہم لڑکیوں کو مردوں کے کتنے تلخ رویے دیکھنے پڑتے ہیں ، مگر ہم سب مردوں کو برا نہیں کہہ سکتے ۔ اس لیے کہ جنرلائز کرنا ہمیشہ غلط ہوتا ہے ۔ تو میری بہن ناراض نہ ہوں ، بس سب کو جنرلائز مت کریں ۔
میں نے تو کوئی فتوی نہیں دیا ، میں تو خود گنہگار بندی ہوں ۔
شو آف کے لیے دست خط نہیں بنایا ، بلکہ اپنی پسند کی چیز شئیر کرنے کے لیے بنایا ہے۔ جیسے آپ اپنے پسندیدہ بلاگز ، آرٹیکلز وغیرہ کے لنک شئیر کرتے ہیں ۔بس اسی طرح ۔۔۔
تعبیر اللہ تعالی مجھے تکبر سے بچائے ۔ مالک ناراض ہو گیا تو حجاب بھی مجھے جہنم کی آگ سے نہیں بچا پائے گا ، اور وہ جس سے راضی ہو تو چاہے ندامت کے ایک آنسو پہ بخش دے ۔
پھر بھلا میں کس برتے پہ فتوی کہوں یا تکبر کروں ۔
اللہ تعالی ہمیں ، ہم سب کو ہدایت دے ، ہمارے دل جوڑ کر ہمیں امت کی مضبوطی کا ذریعہ بنائے ۔
 

ملائکہ

محفلین
میں نے پہلے خاموشی اختتار کی تھی کہ کچھ نا کہوں لیکن اب بات روز بروز پڑھتی جا رہی ہے

سب سے پہلی بات تو اس فارم میں مختلف سیکشنز ہیں ہی اسی لیے کہ ہر ایک اپنے من پسند سیکشن میں حصہ لے میں نے کوئی اسلام سیکشن میں یہ تھریڈ پوسٹ نہیں کیا تھا بنت حوا آپ فتویٰ لیکر آگئیں اور دوسری بات میں نے اسلام یا پردے کی مخالفت میں کچھ نہیں کہا
اور ایسی کوئی بات نہیں کی تھی کہ آپ شروع ہو گئیں ہاں میں نے اگر کہا تو حجاب والیوں کو کہا اور مجھے انکے حجاب سے کوئی تکلیف نہیں اگر ہے تو ان پر اعتراض ہےاور وہ یہ کہ

اگر وہ پردہ کرتی ہیں تو اپنے لیے انہیں ڈھنڈورا پیٹنے کی کیا ضرورت ہے اور تکبر کرنے کی کیا ضرورت ہے ۔جو پردہ کرتا ہے اپنے لیے اور اللہ کے لیے اسکو شو آف اور تکبر کی کیا ضرورت ہے
مجھے بہت برے تجربات ہوئے ہیں ان حجاب والیوں سے
پردہ کرنے کے ساتھ کچھ اورشرائط بھی ہوتی ہیں وہ تو کافی خواتین فالو نہیں کرتیں بس زور عبائے پر یہاں خواتین عبائے پہن کر غیر مردوں سے ہاتھ ملاتی ہیں اور گلی میں لڑکوں کے ساتھ کرکٹ کھیلتی ہیں تو کیا یہ حجاب ہےاور اسکا تقدس ہے؟؟؟

کول ڈاؤن تعبیر آپی:)۔۔۔۔۔۔۔۔ کیا ہوگیا :eek:
 

تیشہ

محفلین
میں نے پہلے خاموشی اختتار کی تھی کہ کچھ نا کہوں لیکن اب بات روز بروز پڑھتی جا رہی ہے

سب سے پہلی بات تو اس فارم میں مختلف سیکشنز ہیں ہی اسی لیے کہ ہر ایک اپنے من پسند سیکشن میں حصہ لے میں نے کوئی اسلام سیکشن میں یہ تھریڈ پوسٹ نہیں کیا تھا بنت حوا آپ فتویٰ لیکر آگئیں اور دوسری بات میں نے اسلام یا پردے کی مخالفت میں کچھ نہیں کہا
اور ایسی کوئی بات نہیں کی تھی کہ آپ شروع ہو گئیں ہاں میں نے اگر کہا تو حجاب والیوں کو کہا اور مجھے انکے حجاب سے کوئی تکلیف نہیں اگر ہے تو ان پر اعتراض ہےاور وہ یہ کہ

اگر وہ پردہ کرتی ہیں تو اپنے لیے انہیں ڈھنڈورا پیٹنے کی کیا ضرورت ہے اور تکبر کرنے کی کیا ضرورت ہے ۔جو پردہ کرتا ہے اپنے لیے اور اللہ کے لیے اسکو شو آف اور تکبر کی کیا ضرورت ہے
مجھے بہت برے تجربات ہوئے ہیں ان حجاب والیوں سے
پردہ کرنے کے ساتھ کچھ اورشرائط بھی ہوتی ہیں وہ تو کافی خواتین فالو نہیں کرتیں بس زور عبائے پر یہاں خواتین عبائے پہن کر غیر مردوں سے ہاتھ ملاتی ہیں اور گلی میں لڑکوں کے ساتھ کرکٹ کھیلتی ہیں تو کیا یہ حجاب ہےاور اسکا تقدس ہے؟؟؟



:happy: بلکل صیح کہا :battingeyelashes:
:party:
 

منصور مکرم

محفلین
یہ حجاب ایک فیشن کے طور پر تو استعمال ہوسکتے ہیں لیکن شائد عورت کے پردئے کیلئے نہیں۔
بہرحال یہ مراسلہ اسکے شرعی و غیر شرعی ہونے کا متقاضی نہیں ،بلکہ یہ صرف ایک فیشن کا مراسلہ ہے۔
 

محدثہ

محفلین
بس مجھے پسند نہیں ہیں یہ حجاب ، عبائیں ، شبائیں وغیرہ وغیرہ :noxxx:
اور جو اوڑھتی لیتیں ہیں ان سے خواہمخواہ کی مجھے چڑِ آتی ہے ۔
فرض کریں اگر میں اپنی بہو لاتی بیاہ کر ،،بہت سلیقہ مند ہوتی مگر اگر عباء پہنتی ہوتی ،یا حجاب لیتئ ہوتی تو میں اسےُ اپنی بہو ہی نا بناتی ۔ ۔ اتنی چڑ ہے مجھے ۔

میری پاکستان میں جو بھانجیاں ہیں وہ شوقیہ عبائیں پہنتیں ہں ، حجاب بھی لیتی ہیں مگر انکے ساتھ میری یہی بحث چھڑی رہتی ہے ۔ مگر ظاہر ہے ہر کسی کی اپنی اپنی پسند ، اپنا اپنا شوق ، اور اپنی اپنی سوچ ہوتی ہے :noxxx:
مجھے آپ کی چڑ کی وجہ سمجھ نہیں آئی۔۔:eek:
وضاحت کر دیں کچھ۔۔ کیونکہ عبایا برقع تو میرا بھی ہے۔:unsure:
 
بس مجھے پسند نہیں ہیں یہ حجاب ، عبائیں ، شبائیں وغیرہ وغیرہ :noxxx:
اور جو اوڑھتی لیتیں ہیں ان سے خواہمخواہ کی مجھے چڑِ آتی ہے ۔
فرض کریں اگر میں اپنی بہو لاتی بیاہ کر ،،بہت سلیقہ مند ہوتی مگر اگر عباء پہنتی ہوتی ،یا حجاب لیتئ ہوتی تو میں اسےُ اپنی بہو ہی نا بناتی ۔ ۔ اتنی چڑ ہے مجھے ۔

میری پاکستان میں جو بھانجیاں ہیں وہ شوقیہ عبائیں پہنتیں ہں ، حجاب بھی لیتی ہیں مگر انکے ساتھ میری یہی بحث چھڑی رہتی ہے ۔ مگر ظاہر ہے ہر کسی کی اپنی اپنی پسند ، اپنا اپنا شوق ، اور اپنی اپنی سوچ ہوتی ہے :noxxx:
ریٹنگ میں "افسوس" کی کمی محسوس ہو رہی ہے۔
 
Top