منصور مکرم
محفلین
بھئی جان ہے تو جہان ہے۔اللہ وَئی، منصور جان
کیا خیال ہے۔
بھئی جان ہے تو جہان ہے۔اللہ وَئی، منصور جان
دونوں کے دیکھ کر لیور برادرز کی سپریم چائے اور یلو لیبل چائے کی ٹی وی اشتہاروں میں آپس کی ٹکر یاد آ گئی۔اس بکھیڑے کی کیا ضرورت تھی محترمہ؟
کیوں میرے منے سے دماغ کی چولیں ہلا رہے ہیں عمر بھائی۔وضاحت مانگی تھی ماہی احمد سے ۔۔ کوئی جواب نہیں دیا ۔۔
اور جس کا چہرہ کتابی ہو ، منہ کی کتاب نہ ہو وہ کیا منہ کی کھائے ؟
ہم جیسے جاہلوں نے منہ کی کتاب کھولنا چاہی تو جواب آیا یہ منہ اور مسور کی دال ۔۔۔ بس اُس دن سے اپنا منہ لیے بیٹھے ہیں ویسے بھی منہ کی کتاب میں اپنے منہ ہی میاں مٹھو بننا پرتا ہے اگر منہ کسی کو دکھانے کے قابل ہو تو میاںمٹھو بنے بھی تو جچتا ہے ۔
لیکن وضاحت تو امراؤ جان ادا داداداداداد وغیرہ وغیرہ دے رہی ہیں۔وضاحت مانگی تھی ماہی احمد سے ۔۔ کوئی جواب نہیں دیا ۔۔
یہ ادا سے تو پورا دادا بنا دیا ہے۔لیکن وضاحت تو امراؤ جان ادا داداداداداد وغیرہ وغیرہ دے رہی ہیں۔
دیکھا ۔۔ مجھے خود یاد نہیں کہ وضاحت کس سے مانگی تھی ۔۔ امراؤ سے یا ماہی سے ۔۔۔۔لیکن وضاحت تو امراؤ جان ادا داداداداداد وغیرہ وغیرہ دے رہی ہیں۔
لِپٹن یلو لیبل یا سپریمدیکھا ۔۔ مجھے خود یاد نہیں کہ وضاحت کس سے مانگی تھی ۔۔ امراؤ سے یا ماہی سے ۔۔۔ ۔
دونوں نہیں ۔ نیسکیفے ۔۔۔۔۔۔لِپٹن یلو لیبل یا سپریم
دراصل لِپٹن اور سپریم دونوں ہی لیور برادرز کی پراڈکٹس ہیں لیکن ٹی وی پہ اشتہار ایک دوسرے کی مخالفت میں چلاتے ہیں، لِپٹن کے ایڈ میں لال ڈبے والی چائے کہہ کر سپریم کا مذاق اڑایا جاتا تھا جبکہ سپریم کے ایڈ میں پیلے ڈبے والی چائے پر لِپٹن کو فوقیت دی جاتی تھی حالانکہ دونوں ایک ہی کمپنی کی پراڈکٹس ہیں۔دونوں نہیں ۔ نیسکیفے ۔۔۔ ۔۔۔
یہ امراؤ اور ماہی بہنیں ہیں ؟؟دراصل لِپٹن اور سپریم دونوں ہی لیور برادرز کی پراڈکٹس ہیں لیکن ٹی وی پہ اشتہار ایک دوسرے کی مخالفت میں چلاتے ہیں، لِپٹن کے ایڈ میں لال ڈبے والی چائے کہہ کر سپریم کا مذاق اڑایا جاتا تھا جبکہ سپریم کے ایڈ میں پیلے ڈبے والی چائے پر لِپٹن کو فوقیت دی جاتی تھی حالانکہ دونوں ایک ہی کمپنی کی پراڈکٹس ہیں۔
تو یہ دونوں بہنیں بھی آپس میں لِپٹن اور سپریم کی طرح ہی بات کرتی نظر آئیں۔
یہ لوگ تو یہی بولتے ہیں، کسی ایک مراسلے میں پڑھا تھا۔یہ امراؤ اور ماہی بہنیں ہیں ؟؟
بہتر جناب۔یہ آپ کی ہی پرفائل سے یہاں آئی ۔۔۔
مرضی ہے کھانے والی کی منہ کی کھائے یا دال روٹی کھائےاور جس کا چہرہ کتابی ہو ، منہ کی کتاب نہ ہو وہ کیا منہ کی کھائے ؟
ہم جیسے جاہلوں نے منہ کی کتاب کھولنا چاہی تو جواب آیا یہ منہ اور مسور کی دال ۔۔۔ بس اُس دن سے اپنا منہ لیے بیٹھے ہیں ویسے بھی منہ کی کتاب میں اپنے منہ ہی میاں مٹھو بننا پرتا ہے اگر منہ کسی کو دکھانے کے قابل ہو تو میاںمٹھو بنے بھی تو جچتا ہے ۔
جی بالکل، شکر ہے کسی کو تو سمجھ آئیمیرے خیال میں گہری سہلیاں ہیں۔
نہیںںںںںںںںںںںںںں۔۔۔۔یہ امراؤ اور ماہی بہنیں ہیں ؟؟