نعت ... برائے اصلاح

نور وجدان

لائبریرین
غزل نمبر ۱


نگاہ اُن کو ڈھونڈتی ہے کس لیے گَھڑی گھَڑی
جو یاد بن کے میرے پاس ہیں وہ، اب مِلیں کبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
شہِ عَرب کی خُوشبو سے یہ بام و در مہک رَہے
کہ شہرِ دل سے شاہا جیسے گزرے ہوں اَبھی اَبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
غمِ جدائی کا یہ ماجَرائے دل تو دیکھیے
نَفس نَفس میں، میں جمالِ یار دیکھنے لَگی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یہی ہے نالہ دل کا اور جستجو کا دائرہ
سنوں تو گفتَگوئے مصطفی کو میں کبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

درونِ دل کا ساز اس اصول پے ہے کاربند
نگاہ التَفات کام تو بنا رہی سبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
رَسائی کاش میری وادی ء حِرا تلک تو ہو
اندھیروں کو بَدلتی روشنی میں دیکھوں تو سَہی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کَرم کا سلسَلہ چَلا، چَراغ بن کے دل جَلا
بُجھے دِیے کو تاجدار سے وہ روشنی مِلی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یہ رقص، بسملِ شکستہ کا تماشا ہے بنا
سہیں گے اور کوئی تیر بھی چلائےتو سہی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
زِیارتِ شہِ اُمم ہو، جب بھی نعت میں لکھوں
صدائے دل، دعائے نیم شب مِری تو ہے یہی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 
آخری تدوین:
ہماری صلاح

شہِ عَرب کی خُوشبو سے یہ بام و در مہک رَہے
کہ شہرِ دل سے شاہا جیسے گزرے ہوں اَبھی اَبھی

شہِ عرب کی خوشبوؤں سے بام و در مہک اٹھے

درونِ دل کا ساز اس اصول پے ہے کاربند
نگاہ التَفات کام تو بنا رہی سبھی
درونِ دل کا ساز اس اصول پر ہے کاربند
نگاہ التَفات کام تو بنا رہی سبھی

نگاہِ التفات کام تو بناگئی سبھی

باقی اشعار کو بھی دیکھتے ہیں۔

اندھیروں کو بَدلتی روشنی میں دیکھوں تو سَہی
مصرع میں بہت کھینچ تان ہے۔ دوبارہ دیکھیے
 
آخری تدوین:

نور وجدان

لائبریرین
ہماری صلاح



شہِ عرب کی خوشبوؤں سے بام و در مہک اٹھے


درونِ دل کا ساز اس اصول پر ہے کاربند


نگاہِ التفات کام تو بناگئی سبھی

باقی اشعار کو بھی دیکھتے ہیں۔


مصرع میں بہت کھینچ تان ہے۔ دوبارہ دیکھیے


غزل نمبر ۱


نگاہ اُن کو ڈھونڈتی ہے کس لیے گَھڑی گھَڑی
جو یاد بن کے میرے پاس ہیں وہ، اب مِلیں کبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
شہِ عَرب کی خُوشبوؤں سے بام و در مہک اُٹھے
کہ شہرِ دل سے شاہا جیسے گزرے ہوں اَبھی اَبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
غمِ جدائی کا یہ ماجَرائے دل تو دیکھیے
نَفس نَفس میں، میں جمالِ یار دیکھنے لَگی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یہی ہے نالہ دل کا اور جستجو کا دائرہ
سنوں تو گفتَگوئے مصطفی کو میں کبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

درونِ دل کا ساز اس اصول پر ہے کاربند
نگاہ التَفات کام تو بناگئی سبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
رَسائی کاش میری وادی ء حِرا تلک تو ہو
اندھیروں کو اجالے میں بدلتا دیکھوں میں کبھی

اس کو یوں تبدیل کیا ہے



۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کَرم کا سلسَلہ چَلا، چَراغ بن کے دل جَلا
بُجھے دِیے کو تاجدار سے وہ روشنی مِلی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یہ رقص، بسملِ شکستہ کا تماشا ہے بنا
سہیں گے اور کوئی تیر بھی چلائےتو سہی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
زِیارتِ شہِ اُمم ہو، جب بھی نعت میں لکھوں
صدائے دل، دعائے نیم شب مِری تو ہے یہی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

الف عین

لائبریرین
کچھ تو بھائی خلیل نے مشورے دے ہی دیے
نگاہ اُن کو ڈھونڈتی ہے کس لیے گَھڑی گھَڑی
جو یاد بن کے میرے پاس ہیں وہ، اب مِلیں کبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ درست، 'میرے پاس' کے بدلے 'دل کے پاس' کر دیا جائے تو شاید تاثر بہتر ہو

شہِ عَرب کی خُوشبو سے یہ بام و در مہک رَہے
کہ شہرِ دل سے شاہا جیسے گزرے ہوں اَبھی اَبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ خوشبوؤں کی اچھی صلاح ہے، لیکن دوسرے مصرعے میں بھی 'شاہا'( جو اردو کم پنجابی زیادہ ہے) اور گزرے کی ے کے اسقاط کی وجہ سے اچھا نہیں
کہ شہر دل سے جیسے وہ گزر گئے ابھی ابھی
کیسا رہے گا؟
اتنا ہی لکھا تھا پھر اٹھ گیا کام سے، اب دو تین گھنٹے بعد بیتھا ہوں تو لگ رہا ہے کہ آگے کا یہ کاپی کءا ہوا نہ دیکھوں کہ اس عرصے میں تم نے روائز کر دی ہے نعت
غمِ جدائی کا یہ ماجَرائے دل تو دیکھیے
نَفس نَفس میں، میں جمالِ یار دیکھنے لَگی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یہی ہے نالہ دل کا اور جستجو کا دائرہ
سنوں تو گفتَگوئے مصطفی کو میں کبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

درونِ دل کا ساز اس اصول پے ہے کاربند
نگاہ التَفات کام تو بنا رہی سبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
رَسائی کاش میری وادی ء حِرا تلک تو ہو
اندھیروں کو بَدلتی روشنی میں دیکھوں تو سَہی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کَرم کا سلسَلہ چَلا، چَراغ بن کے دل جَلا
بُجھے دِیے کو تاجدار سے وہ روشنی مِلی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یہ رقص، بسملِ شکستہ کا تماشا ہے بنا
سہیں گے اور کوئی تیر بھی چلائےتو سہی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
زِیارتِ شہِ اُمم ہو، جب بھی نعت میں لکھوں
صدائے دل، دعائے نیم شب مِری تو ہے یہی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

الف عین

لائبریرین
اب بعد کی روائزڈ نعت کے باقی اشعار

یہی ہے نالہ دل کا اور جستجو کا دائرہ
سنوں تو گفتَگوئے مصطفی کو میں کبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ دوسرا مصرع تا شاید آخر میں ایک کبھی کی کمی ٹائپو کی وجہ سے ہے، لیکن پہلا بھی بحر سے خارج ہے

درونِ دل کا ساز اس اصول پر ہے کاربند
نگاہ التَفات کام تو بناگئی سبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ٹھیک ہے

رَسائی کاش میری وادی ء حِرا تلک تو ہو
اندھیروں کو اجالے میں بدلتا دیکھوں میں کبھی
.... اجالے اور بدلتا کے ے/آ کا اسقاط اچھا نہیں

اس کو یوں تبدیل کیا ہے



۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کَرم کا سلسَلہ چَلا، چَراغ بن کے دل جَلا
بُجھے دِیے کو تاجدار سے وہ روشنی مِلی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تاجدار سے نور یا روشنی کی نسبت؟
کہ اس منارِ نور سے دئے کو روشنی ملی
کیا جا سکتا ہے

یہ رقص، بسملِ شکستہ کا تماشا ہے بنا
سہیں گے اور کوئی تیر بھی چلائےتو سہی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ شعر تو غیر نعتیہ لگ رہا ہے۔ پہلے مصرع میں 'ہے بنا' جیسے مجہول بیانیہ کی جگہ 'بن گیا' بھی تو کیا جا سکتا ہے!
دوسرے مصرعے میں عجز بیان لگتا ہے، کون سہیں گے؟ اور سہنے کا عمل یوں بھی رقص بسمل کے خلاف ہے۔ کسی کے تیر چلانے سے تو اس رقص میں مزید دھمال پیدا ہو گا!

زِیارتِ شہِ اُمم ہو، جب بھی نعت میں لکھوں
صدائے دل، دعائے نیم شب مِری تو ہے یہی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بالمشافہ زیارت؟ کم از کم خواب کا ذکر کرو، صدا اور دعا میں سے ایک کم کر دو، یعنی یا دعا ہی رکھو یا صدا!
 

نور وجدان

لائبریرین
اب بعد کی روائزڈ نعت کے باقی اشعار

یہی ہے نالہ دل کا اور جستجو کا دائرہ
سنوں تو گفتَگوئے مصطفی کو میں کبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ دوسرا مصرع تا شاید آخر میں ایک کبھی کی کمی ٹائپو کی وجہ سے ہے، لیکن پہلا بھی بحر سے خارج ہے

درونِ دل کا ساز اس اصول پر ہے کاربند
نگاہ التَفات کام تو بناگئی سبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ٹھیک ہے

رَسائی کاش میری وادی ء حِرا تلک تو ہو
اندھیروں کو اجالے میں بدلتا دیکھوں میں کبھی
.... اجالے اور بدلتا کے ے/آ کا اسقاط اچھا نہیں

اس کو یوں تبدیل کیا ہے



۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کَرم کا سلسَلہ چَلا، چَراغ بن کے دل جَلا
بُجھے دِیے کو تاجدار سے وہ روشنی مِلی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تاجدار سے نور یا روشنی کی نسبت؟
کہ اس منارِ نور سے دئے کو روشنی ملی
کیا جا سکتا ہے

یہ رقص، بسملِ شکستہ کا تماشا ہے بنا
سہیں گے اور کوئی تیر بھی چلائےتو سہی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ شعر تو غیر نعتیہ لگ رہا ہے۔ پہلے مصرع میں 'ہے بنا' جیسے مجہول بیانیہ کی جگہ 'بن گیا' بھی تو کیا جا سکتا ہے!
دوسرے مصرعے میں عجز بیان لگتا ہے، کون سہیں گے؟ اور سہنے کا عمل یوں بھی رقص بسمل کے خلاف ہے۔ کسی کے تیر چلانے سے تو اس رقص میں مزید دھمال پیدا ہو گا!

زِیارتِ شہِ اُمم ہو، جب بھی نعت میں لکھوں
صدائے دل، دعائے نیم شب مِری تو ہے یہی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بالمشافہ زیارت؟ کم از کم خواب کا ذکر کرو، صدا اور دعا میں سے ایک کم کر دو، یعنی یا دعا ہی رکھو یا صدا!
رقص بسمل والا غیر نعتیہ شعر نکال دیتی ہوں پھر کہیں اور کسی طرز سے سہی. یہ بھی درست کرکے حاضر خدمت ہوتی. جزاک اللہ
 

نور وجدان

لائبریرین
نگاہ اُن کو ڈھونڈتی ہے کس لیے گَھڑی گھَڑی
جو یاد بن کے دل کے پاس ہیں وہ، اب مِلیں کبھی
**********
شہِ عَرب کی خُوشبوؤں سے بام و در مہک اُٹھے
کہ شہر دل سے جیسے وہ گزر گئے ابھی ابھی

************

غمِ جدائی کا یہ ماجَرائے دل تو دیکھیے
نَفس نَفس میں، میں جمالِ یار دیکھنے لَگی
***************
یہی ہے نالہ دل کا اور جستجو کا دائرہ
یہی ہے نا/لہ دل کا او/ ر جستجو / کا دائرہ

اسکی تقطیع میری جانب سے ایسے ہے .

سنوں تو گفتَگوئے مصطفی کو میں کبھی کبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

درونِ دل کا ساز اس اصول پے ہے کاربند
نگاہ التَفات کام تو بنا گئی سبھی
*.**********
رَسائی کاش میری وادی ء حِرا تلک تو ہو
اندھیرا! اُن کی روشنی سے چھٹتا دیکھوں کبھی

*************
کَرم کا سلسَلہ چَلا، چَراغ بن کے دل جَلا
کہ اس منار نور سے دئے کو روشنی ملی
************
کبھی ہو دید آپ کی، نعوت سے مہک اٹھے
نویدِ صبح کو، دعائے نیم شب مری یہی
 

الف عین

لائبریرین
اوہو میں نے نہ جانے کس دھن میں نالۂ دل پڑھا تھا!
نگاہ اُن کو ڈھونڈتی ہے کس لیے گَھڑی گھَڑی
جو یاد بن کے دل کے پاس ہیں وہ، اب مِلیں کبھی
********** درست

شہِ عَرب کی خُوشبوؤں سے بام و در مہک اُٹھے
کہ شہر دل سے جیسے وہ گزر گئے ابھی ابھی
************ درست

غمِ جدائی کا یہ ماجَرائے دل تو دیکھیے
نَفس نَفس میں، میں جمالِ یار دیکھنے لَگی
*************** پہلا مصرع یوں بہتر ہو گا
غم جدائی میں یہ دل کا ماجرا تو دیکھیے/حال بھی تو دیکھیے
غم جدائی 'میں' کی ضرورت ہے، 'کا' کی نہیں، اور اس طرح دو اضافتیں بھی نہیں رہتیں جس سے روانی متاثر ہو رہی تھی

یہی ہے نالہ دل کا اور جستجو کا دائرہ
یہی ہے نا/لہ دل کا او/ ر جستجو / کا دائرہ

اسکی تقطیع میری جانب سے ایسے ہے .

سنوں تو گفتَگوئے مصطفی کو میں کبھی کبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ درست

درونِ دل کا ساز اس اصول پے ہے کاربند
نگاہ التَفات کام تو بنا گئی سبھی
*.********** 'پے' تو خلیل میاں نے درست کر دیا تھا! پے در پے والے 'پے' کا یہاں محل ہی نہیں، 'پہ' کا ہے، تو جہاں پر مکمل نہ آ سکے، وہاں پہ استعمال کیا جا سکتا ہے لیکن جب مکمل آ سکے تو 'پر' ہی استعمال کرو

رَسائی کاش میری وادی ء حِرا تلک تو ہو
اندھیرا! اُن کی روشنی سے چھٹتا دیکھوں کبھی

************* دوسرے مصرعے کی تقطیع؟ چھنتا کے الف کا اسقاط!

کَرم کا سلسَلہ چَلا، چَراغ بن کے دل جَلا
کہ اس منار نور سے دئے کو روشنی ملی
************ درست

کبھی ہو دید آپ کی، نعوت سے مہک اٹھے
نویدِ صبح کو، دعائے نیم شب مری یہی
یہ بیانیہ بھی پسند نہیں آیا، اصل خیال کو بہتر طرح باندھنے کی کوشش کرو، جیسے
لکھوں جو نعت، آئیں میرے خواب میں شہ امم
یہی ہے بس، دعائے نیم شب ہے میری بس یہی
ایک تجویز
 

نور وجدان

لائبریرین
اوہو میں نے نہ جانے کس دھن میں نالۂ دل پڑھا تھا!
نگاہ اُن کو ڈھونڈتی ہے کس لیے گَھڑی گھَڑی
جو یاد بن کے دل کے پاس ہیں وہ، اب مِلیں کبھی
********** درست

شہِ عَرب کی خُوشبوؤں سے بام و در مہک اُٹھے
کہ شہر دل سے جیسے وہ گزر گئے ابھی ابھی
************ درست

غمِ جدائی کا یہ ماجَرائے دل تو دیکھیے
نَفس نَفس میں، میں جمالِ یار دیکھنے لَگی
*************** پہلا مصرع یوں بہتر ہو گا
غم جدائی میں یہ دل کا ماجرا تو دیکھیے/حال بھی تو دیکھیے
غم جدائی 'میں' کی ضرورت ہے، 'کا' کی نہیں، اور اس طرح دو اضافتیں بھی نہیں رہتیں جس سے روانی متاثر ہو رہی تھی

یہی ہے نالہ دل کا اور جستجو کا دائرہ
یہی ہے نا/لہ دل کا او/ ر جستجو / کا دائرہ

اسکی تقطیع میری جانب سے ایسے ہے .

سنوں تو گفتَگوئے مصطفی کو میں کبھی کبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ درست

درونِ دل کا ساز اس اصول پے ہے کاربند
نگاہ التَفات کام تو بنا گئی سبھی
*.********** 'پے' تو خلیل میاں نے درست کر دیا تھا! پے در پے والے 'پے' کا یہاں محل ہی نہیں، 'پہ' کا ہے، تو جہاں پر مکمل نہ آ سکے، وہاں پہ استعمال کیا جا سکتا ہے لیکن جب مکمل آ سکے تو 'پر' ہی استعمال کرو

رَسائی کاش میری وادی ء حِرا تلک تو ہو
اندھیرا! اُن کی روشنی سے چھٹتا دیکھوں کبھی

************* دوسرے مصرعے کی تقطیع؟ چھنتا کے الف کا اسقاط!

کَرم کا سلسَلہ چَلا، چَراغ بن کے دل جَلا
کہ اس منار نور سے دئے کو روشنی ملی
************ درست

کبھی ہو دید آپ کی، نعوت سے مہک اٹھے
نویدِ صبح کو، دعائے نیم شب مری یہی
یہ بیانیہ بھی پسند نہیں آیا، اصل خیال کو بہتر طرح باندھنے کی کوشش کرو، جیسے
لکھوں جو نعت، آئیں میرے خواب میں شہ امم
یہی ہے بس، دعائے نیم شب ہے میری بس یہی
ایک تجویز
اس محفل میں آپ اور آپ جیسے مخیر حضرات سے دنیا، دنیا لگتی ہے. میں تجاویز کے مطابق کرتی ہوں
 

نور وجدان

لائبریرین
رَسائی کاش میری وادی ء حِرا تلک جو ہو
طُلوعِ آفتاب کا نَظارہ دیکھوں کَبھی
یا
اندھیرا، ان کے ضو سے دور ہوتا دیکھوں تو کبھی


------------------------------------------------------------------
مکمل نعت


نگاہ اُن کو ڈھونڈتی ہے کس لیے گَھڑی گھَڑی
جو یاد بن کے دل کے پاس ہیں وہ، اب مِلیں کبھی
*******

شہِ عَرب کی خُوشبوؤں سے بام و در مہک اُٹھے
کہ شہر دل سے جیسے وہ گزر گئے ابھی ابھی
...*******

غمِ جدائی میں یہ دل کا ماجرا تو دیکھیے
نَفس نَفس میں، میں جمالِ یار دیکھنے لَگی
********
یہی ہے نالہ دل کا اور جستجو کا دائرہ
سنوں تو گفتَگوئے مصطفی کو میں کبھی کبھی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

درونِ دل کا ساز اس اصول پر ہے کاربند
نگاہ التَفات کام تو بنا گئی سبھی
******* '

رَسائی کاش میری وادی ء حِرا تلک جو ہو
طُلوعِ آفتاب کا نَظارہ دیکھوں کَبھی
یا
اندھیرا، ان کے ضو سے دور ہوتا دیکھوں تو کبھی

********

کَرم کا سلسَلہ چَلا، چَراغ بن کے دل جَلا
کہ اس منار نور سے دئے کو روشنی ملی
*********
لکھوں جو نعت، آئیں میرے خواب میں شہ امم
یہی ہے بس، دعائے نیم شب ہے میری بس یہی
 
Top