عسکری
معطل
آپ نے کئی بار نوٹ کیا ہو گا ایوی ایشن سپیشلی نیول ایوی ایشن میں مختلف رنگوں کے ہیلمٹ اور جرسیاں پہنے کچھ لوگ جہازوں کو اشارے کر رہے ہوں گے ان کو ہٹا رہے ہوں گے ان پر ہتھیار لوڈ کر رہے ہوتے ہین یا ان کو ٹیکسی - ٹیک آف -لینڈنگ کرا رہے ہوں گے ۔ آپ کو کبھی شاید یہ خیال نا آیا ہو کہ یہ ہو کیا رہا ہے اور کیسے چل رہا ہے ۔ تو آپکو بتا دیں دن میں کئی جہاز آتے اور جاتے ہیں خالی آتے ہیں بھرے ہوئے لوڈ کر کے بھیجے جاتے ہیں فیول انیجن ایوینکس چیک ہوتے ہیں الغرض ہزار کام ہوتے ہیں ڈیک پر ۔ آج آپکو نیوی کے گراؤنڈ کریو سے ملواتے ہیں جو مختلف رنگوں میں ہوتے ہیں ۔ ہر ایک کی اپنی زمہ داری اور اپنی جاب ہوتی ہے ۔ کوئی کسی کے کام میں دخل نہیں دیتا ۔
سب سے پہلے پیلے رنگ والے-
یہ فلائٹ ڈیک آفیسرز یا پلین ڈائریکٹرز کہلاتے ہیں
ان کے علاوہ کسی کو اجازت نہیں کہ جہاز کو آگے پیچھے یا ٹیکسی کرنے کا سگنل دے ۔ صرف اور صرف یہ جہازوں کو حرکت دے سکتے ہیں یا اپنی جگہ سے ہلا سکتے ہین یا پائلٹ کو تھمز اپ دے سکتے ہین۔
نیلی شرٹ والے
ان کو فلائٹ ڈیک کریو کہا جاتا ہے ۔یہ پیلی شرٹ کے انڈر میں کام کرتے ہیں اور ان کی کمانڈ فالو کرتے ہیں ۔ یہ جہازوں کو پش کرنے کیبلز کو واپس لے آنے سٹیم چیک کرنے اور نیچے اوپر لے جانے میں مدد دیتے ہیں
سبز شرٹ والے
یہ جہازوں کی لینڈنگ اور ٹیک آف کے دونوں اینڈ کے زمہ دار ہوتے ہیں ۔ جہاز جب اترتا ہے تو کیبل اسے اریسٹ کرتی ہے اور جب ٹیک آف کرتا ہے تو Catapult اسے پش کرتی ہے اس سارے نظام کو اپنی جگہ پر یہی کام کراتے ہین ۔
براؤن شرٹ والے
یہ گراؤنڈ کریو سے ہوتے ہیں پر ان کا بیس سے زیادہ تعلق جہاز سے ہوتا ہے ۔ یہ جہازوں کے سکواڈرن سے ہوتے ہین جو جہازوں کی چیک اپ اور صرف جنگی جہازوں ہیلی کاپٹروں سے نسبت رکھتے ہیں جہاز سے نیچے ان کا کوئی عمل دخل نہیں ہوتا
لا شرٹ والے
ویپنز ہینڈلر یا ایوی ایشن آرڈینینس کریو
یہ لوگ جہازوں پر ہر قسم کے ہتھیار نصب کرنے اور انہیں اتارنے ری لوڈ کرنے یا ان کی دیکھ بھال کے زمہ دار ہوتے ہیں ان کے بغیر کوئی جہاز کے ہتھیاروں کو ہاتھ نہیں لگاتا ۔
جامنی رنگ
یہ لوگ جہاز پر تیل بھرنے کا کام کرتے ہین ان کے علاوہ کوئی فیول سے لینا دینا نہیں رکھتا
فائنل چیکرز چیک شرٹ والے
یہ ایک طرح سے آخری چیز ہوتی ہے یہ گرین والوں کے باس سمجھے جاتے ہیں جو آخری چیک کرتے ہیں جہاز اڑنے سے پہلے
کراس سفید والے
جیسا کے ظاہر ہے ڈکٹر اور میڈیکل والے ہوتے ہیں جو ہر لمحہ تیار ہوتے ہین میڈیکل ایمرجنسی کے لیے
پیلے شوٹرز
یہ پیلے والوں کے فائنل آفیسرز ہوتے ہیں جو جہاز کو لانچ کرتے ہیں اور پائلٹ کو آخری لمحے مارشل کرتے ہیں
سفید شرٹ والے
یہ پیغام رساں پیپرز ادھر ادھر لے جانا اور دوسرے چھوٹے موٹے کام کرتے ہیں
سب سے پہلے پیلے رنگ والے-
یہ فلائٹ ڈیک آفیسرز یا پلین ڈائریکٹرز کہلاتے ہیں
ان کے علاوہ کسی کو اجازت نہیں کہ جہاز کو آگے پیچھے یا ٹیکسی کرنے کا سگنل دے ۔ صرف اور صرف یہ جہازوں کو حرکت دے سکتے ہیں یا اپنی جگہ سے ہلا سکتے ہین یا پائلٹ کو تھمز اپ دے سکتے ہین۔
نیلی شرٹ والے
ان کو فلائٹ ڈیک کریو کہا جاتا ہے ۔یہ پیلی شرٹ کے انڈر میں کام کرتے ہیں اور ان کی کمانڈ فالو کرتے ہیں ۔ یہ جہازوں کو پش کرنے کیبلز کو واپس لے آنے سٹیم چیک کرنے اور نیچے اوپر لے جانے میں مدد دیتے ہیں
سبز شرٹ والے
یہ جہازوں کی لینڈنگ اور ٹیک آف کے دونوں اینڈ کے زمہ دار ہوتے ہیں ۔ جہاز جب اترتا ہے تو کیبل اسے اریسٹ کرتی ہے اور جب ٹیک آف کرتا ہے تو Catapult اسے پش کرتی ہے اس سارے نظام کو اپنی جگہ پر یہی کام کراتے ہین ۔
براؤن شرٹ والے
یہ گراؤنڈ کریو سے ہوتے ہیں پر ان کا بیس سے زیادہ تعلق جہاز سے ہوتا ہے ۔ یہ جہازوں کے سکواڈرن سے ہوتے ہین جو جہازوں کی چیک اپ اور صرف جنگی جہازوں ہیلی کاپٹروں سے نسبت رکھتے ہیں جہاز سے نیچے ان کا کوئی عمل دخل نہیں ہوتا
لا شرٹ والے
ویپنز ہینڈلر یا ایوی ایشن آرڈینینس کریو
یہ لوگ جہازوں پر ہر قسم کے ہتھیار نصب کرنے اور انہیں اتارنے ری لوڈ کرنے یا ان کی دیکھ بھال کے زمہ دار ہوتے ہیں ان کے بغیر کوئی جہاز کے ہتھیاروں کو ہاتھ نہیں لگاتا ۔
جامنی رنگ
یہ لوگ جہاز پر تیل بھرنے کا کام کرتے ہین ان کے علاوہ کوئی فیول سے لینا دینا نہیں رکھتا
فائنل چیکرز چیک شرٹ والے
یہ ایک طرح سے آخری چیز ہوتی ہے یہ گرین والوں کے باس سمجھے جاتے ہیں جو آخری چیک کرتے ہیں جہاز اڑنے سے پہلے
کراس سفید والے
جیسا کے ظاہر ہے ڈکٹر اور میڈیکل والے ہوتے ہیں جو ہر لمحہ تیار ہوتے ہین میڈیکل ایمرجنسی کے لیے
پیلے شوٹرز
یہ پیلے والوں کے فائنل آفیسرز ہوتے ہیں جو جہاز کو لانچ کرتے ہیں اور پائلٹ کو آخری لمحے مارشل کرتے ہیں
سفید شرٹ والے
یہ پیغام رساں پیپرز ادھر ادھر لے جانا اور دوسرے چھوٹے موٹے کام کرتے ہیں