اعزاز اور ایجاز قوافی والے نئے سرخ اشعار واضح نہیں،
رو رو لہو سنائی... یہ میر کا سا انداز اسی زمانے میں جائز تھا، آج کل یہ زبان نہیں بولی جاتی
محترم !
واقعی یہ کچے پکے اشعار ،جن کی آپ نے نشاندہی فرمائی، محض کسی ایسے ہی خیال کی پیداوار ہیں جنھیں ہلکی آنچ پر ابھی بہت بہت بہت پکنا تھا۔۔۔۔محمد احسن سمیع راحل صاحب کا یہ قول بجا ہے جو انہوں نے کسی موقع پر کسی صاحب سے ارشاد فرمایا تھا کہ طلباء کے لیے غزل کے پانچ اشعار میں خیال آرائی کافی ہے ،دستیاب قوافی کے شوق میں شعر پر شعر لانا ۔۔۔۔۔۔۔رہی سہی خوبی کا مجروح کرنا ہوا(محترم راحل صاحب الفاظ کا تغیر و استبدال معاف)۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔خود اُن کی حالیہ مختصر غزل:
کس لئے سیکھیں بھلا اپنی پرائی دیکھنا
ایک دن ٹھوکر میں ہوگی سب خدائی، دیکھنا!۔۔۔۔۔۔"ٹھوکر"۔۔۔۔"خدائی"۔۔۔(گنجینۂ معنی کا طلسم اس کو سمجھیے)
آج جو ہیں سانس تک لینے پہ میرے معترض
جیب بھاری ہو تو سب کی ہمنوائی دیکھنا!۔۔۔۔ترے فِرا ق میں جیسے خیال مفلس کا۔۔گئی ہے فکرِ پریشاں کہاں کہاں مری
حسن کی کیا ہے حقیقت، جاننا چاہو اگر
عجز کا آنچل ہٹے تو خودنمائی دیکھنا!۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔"عجز"۔۔۔۔۔"ہٹے"۔۔۔"خودنمائی"۔۔۔۔۔(جو لفظ کہ غالب مرے اشعار میں آئے)
جتنا بھی مضبوط کرلو خود کو تم راحلؔ میاں
یہ تو طے ہے، جان لے لے گی جدائی، دیکھنا!۔۔۔۔۔۔۔۔۔یہ تو طے ہے ،جان لے لے گی۔۔۔۔۔۔الخ ۔۔واہ راحل صاحب واہ!!۔۔۔۔۔۔(ہماری جان جاتی ہے ادا کہتے ہو تم اِس کو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔)
دریا بلکہ دریاؤں کو کوزے میں بند کرکے ،ہم صفیروں کوحیرت و استعجاب کی فضائے بسیط میں اُڑان بھرنے پر اکسانا ہی تو ہے!
محترم !۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔یہاں(اردو محفل میں) آکر۔۔۔سچ کہتا ہوں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔میری تو دنیا ہی بدل جاتی ہے!