اَج سِک مِتراں دی ودھیری اے، پیر مہر علی شاہ

اس سے کیا مراد ہے ؟
جس شان تو شاناں سب بنیاں
میری پنجابی بھی اتنی اچھی نہیں مگر جہاں تک میں مفہوم سمجھ سکا ہوں وہ یوں ہے کہ اگر کسی کی شان ہو تو اس سے وابستہ تمام افراد قابل تکریم ہوتے ہیں ہیں جیسے اہل بیت کو حضور ﷺ سے نسب ہونے کی وجہ سے تکریم حاصل ہے

پیر صاحب نے یہاں اس روایت (
إن اﷲ تعالی قد خلق قبل الأشياء نور نبيک من نوره، فجعل ذلک النور يدور بالقدرة حيث شاء اﷲ تعالی) کا ذکر کیا ہے جو حضرت جابر بن عبداللہ رضی اللہ تعالی عنہ سے منسوب ہے اور صوفیا کرام و کچھ مسالک امت کے ہاں بہت مقبول ہے۔
 
پیر صاحب نے یہاں اس روایت (إن اﷲ تعالی قد خلق قبل الأشياء نور نبيک من نوره، فجعل ذلک النور يدور بالقدرة حيث شاء اﷲ تعالی) کا ذکر کیا ہے جو حضرت جابر بن عبداللہ رضی اللہ تعالی عنہ سے منسوب ہے اور صوفیا کرام و کچھ مسالک امت کے ہاں بہت مقبول ہے۔
بہت شکریہ۔
اکا دکا نسبتاً نئے گھڑے ہوئے مسالک کے ہاں تو یہ عقیدہ رکھنا شرک ہو گا۔ :)
 
پیر صاحب نے یہاں اس روایت (إن اﷲ تعالی قد خلق قبل الأشياء نور نبيک من نوره، فجعل ذلک النور يدور بالقدرة حيث شاء اﷲ تعالی) کا ذکر کیا ہے جو حضرت جابر بن عبداللہ رضی اللہ تعالی عنہ سے منسوب ہے اور صوفیا کرام و کچھ مسالک امت کے ہاں بہت مقبول ہے۔
اہل بیت کی تکریم تو ایمان کا حصہ ہے اور اس میں کسی شک و شبہ کی گنجائش نہیں
 
سدا بہار کلام اے۔ مے اس کلام نوں بچپن چ بوہت پڑھیا اے مسیتے وی تو گھر وی ۔ ایڈا سوہنا کلام اے کہ جدوں وی پڑھو ایدھی خوشبو اوہ دی اوہی رہندی اے۔
 
اہل بیت کی تکریم تو ایمان کا حصہ ہے اور اس میں کسی شک و شبہ کی گنجائش نہیں
ایتھے اہل بیت دی تکریم دی گل نہیں اے۔
اک روایت دے مطابق حضرت محمد ﷺنے فرمایا اے کہ رب تعالی نے کجھ وی بنان توں پہلاں میرا نور تخلیق کیتا تے فیر اودھے نال باقی سب کجھ بنایا اے۔ پیر صاحب دے ایس کلام دی تشریح مختلف تھاواں تے پڑھن دا اتفاق ہویا اے تے شارحین نے ایس لین نوں (جس شان تو شاناں سب بنیاں) اوس روایت نال جوڑیا اے۔ واللہ عالم بالصواب
 
Top