بابا بلھے شاہ اک پاسے میرے رہن وہابی

شمشاد

لائبریرین
اک پاسے میرے رہن وہابی
اک پاسے دیو بندی
اگے پچھے شعیہ سُنی
تے ڈاڈی فرقہ بندی

وچ وچالے ساڈا کوٹھا
تے قسمت ساڈی مندی
اک محلہ تے اٹھ مسیتاں
میں کدی کراں پابندی؟

چل او بھلیا اُوتھے چلئیے
جتھے رہن عقل دے انے
نہ کوئی ساڈی ذات پچھانے
تے نہ کوئی سانوں منے
(بابا بلھے شاہ)
 

محمد عبدالرؤوف

لائبریرین
اک پاسے میرے رہن وہابی
اک پاسے دیو بندی
اگے پچھے شعیہ سُنی
تے ڈاڈی فرقہ بندی

وچ وچالے ساڈا کوٹھا
تے قسمت ساڈی مندی
اک محلہ تے اٹھ مسیتاں
میں کدی کراں پابندی؟

چل او بھلیا اُوتھے چلئیے
جتھے رہن عقل دے انے
نہ کوئی ساڈی ذات پچھانے
تے نہ کوئی سانوں منے
(بابا بلھے شاہ)
یہ واقعی شاہ صاحب کا کلام ہے؟؟؟
 

الف نظامی

لائبریرین
اک پاسے میرے رہن انصافی
اک پاسے مسلم لیگی
اگے پچھے "پیپلی" "حق پرستی"
تے ڈاڈی سیاست بندی

وچ وچالے ساڈا کوٹھا
تے قسمت ساڈی مندی
اک محلہ تے اٹھ سیاستاں
میں کدی کراں پابندی؟

چل او بھلیا اُوتھے چلئیے
جتھے رہن سیاست دے انے
نہ کوئی ساڈی جماعت پچھانے
تے نہ کوئی سانوں منے
(بابا سیاست نفرت شاہ)
 

محمد عبدالرؤوف

لائبریرین
منقول ہے۔
ویسے آخری بند ان کا ہی ہے۔
یقیناً ایسا ہی ہے لیکن کسی خائن نے آخری بند کو آڑ بنا کر پہلے دو بندوں میں اپنے خیالات گھسیڑنے کی کوشش کی ہے
کیونکہ دیوبندیت شاہ صاحب کے تقریباً سو سال کے بعد شروع ہوئی اور شیخ محمد بن عبد الوہاب صاحب کی تحریک شاہ صاحب کے آخری دور میں نئی نئی شروع ہوئی تھی جس کا وہابی نام یقیناً بعد کے ادوار میں پڑا ہو گا
 

سید عاطف علی

لائبریرین
اک پاسے میرے رہن وہابی
اک پاسے دیو بندی
اگے پچھے شعیہ سُنی
تے ڈاڈی فرقہ بندی

وچ وچالے ساڈا کوٹھا
تے قسمت ساڈی مندی
اک محلہ تے اٹھ مسیتاں
میں کدی کراں پابندی؟

چل او بھلیا اُوتھے چلئیے
جتھے رہن عقل دے انے
نہ کوئی ساڈی ذات پچھانے
تے نہ کوئی سانوں منے
(بابا بلھے شاہ)
بابا بلھے شاہ صاحب کا کلام تو نہیں لگتا یہ ۔ ویسے مجھے پنجابی کلام کا کچھ خاص ادراک نہیں لیکن لگتا یہی ہے ۔
 
Top