انسان بندر کیسے بنے؟ کیا انکی اولادیں بندر نکلنا شروع ہو گئی تھیں؟اس میں اس حد تک اتفاق کرونگا کے الله کے نافرمانی پر کچھ لوگ ضرور بندر بن گئے تھے ...یقینن وہ انسانوں کی کی ہی اولاد تھے ...اب یہ نہیں معلوم ان کی نسل آگے چلی یا نہیں ...مگر اس پر کچھ لوگوں کا اتنا اصرار ہے کے مجھے شک ہونے لگا ہے کے آگے شاید نسل چلی ہو انکی . . .
تمام انسانوں کی اصل افریقہ ہے
[7:172] Al-A‘rāf-الْأَعْرَافآپ کے خیال میں کہاں سے ہیں؟
یہاں سے یہ کیسے نتیجہ نکلا کہ انسان افریقہ سے نہیں؟[7:172] Al-A‘rāf-الْأَعْرَاف
معاف کیجئے گا میرا خیال نہیں ہے. یہ تو میرے رب کا فرمان ہے
"وَ اِذۡ اَخَذَ رَبُّکَ مِنۡۢ بَنِیۡۤ اٰدَمَ مِنۡ ظُہُوۡرِہِمۡ ذُرِّیَّتَہُمۡ وَ اَشۡہَدَہُمۡ عَلٰۤی اَنۡفُسِہِمۡ ۚ اَلَسۡتُ بِرَبِّکُمۡ ؕ قَالُوۡا بَلٰی ۚۛ شَہِدۡنَا ۚۛ اَنۡ تَقُوۡلُوۡا یَوۡمَ الۡقِیٰمَۃِ اِنَّا کُنَّا عَنۡ ہٰذَا غٰفِلِیۡنَ ﴿۱۷۲﴾ۙ
اور (یاد کیجئے!) جب آپ کے رب نے اولادِ آدم کی پشتوں سے ان کی نسل نکالی اور ان کو انہی کی جانوں پر گواہ بنایا (اور فرمایا کیا میں تمہارا رب نہیں ہوں؟ وہ (سب) بول اٹھے: کیوں نہیں! (تو ہی ہمارا رب ہے،) ہم گواہی دیتے ہیں تاکہ قیامت کے دن یہ (نہ) کہو کہ ہم اس عہد سے بے خبر تھے۔
معذرت کے ساتھ. اس مراسلے کا سیاق و سباق عرض کردوں.یہاں سے یہ کیسے نتیجہ نکلا کہ انسان افریقہ سے نہیں؟
معلوم نہیں یہ بات کچھ لوگ اس لڑی میں کرنے کی کیوں کوشش کر رہے ہیں۔ قطع نظر انسان سے پہلے کی تاریخ کے کیا اس بات پر تمام لوگ متفق نہیں ہو سکتے کہ انسانی نسل کا آغاز افریقہ میں ہوا اور وہیں سے انسانوں کی کچھ آبادی دوسرے خطوں میں پھیلی؟ میں یہ سمجھنے سے قاصر ہوں کہ اس نقطے پر مذہب کو کیا اعتراض ہے۔ میں نے افریقہ کا ذکر اپنی پوسٹ میں اسی حوالے سے کیا تھا کہ انسان تو دنیا میں پھیلے ہی نقل مکانی سے ہیں۔معذرت کے ساتھ. اس مراسلے کا سیاق و سباق عرض کردوں.
اگر تو بات یہ ہے کہ انسان کے جد کوئی عجیب سی مخلوق تھی جو افریقہ میں تھے اور پھر انسان اس موجودہ حالت میں پہنچا.... اس سے اختلاف ہے اور یہ اسی کا جواب ہے.....
سر دوسروں کی بات کا مجھے علم نہیں اور مذہب کو آپ کے یا کسی کے بھی رائے رکھنے پہ کوئی اعتراض نہیں ہے. میں عرض کر چکا یہ نا میری رائے ہے نا مذہب کی. یہ رب عزوجل خالق کائنات کا کلام ہے. اس کی وضاحت اب وہ ہی دے...معلوم نہیں یہ بات کچھ لوگ اس لڑی میں کرنے کی کیوں کوشش کر رہے ہیں۔ قطع نظر انسان سے پہلے کی تاریخ کے کیا اس بات پر تمام لوگ متفق نہیں ہو سکتے کہ انسانی نسل کا آغاز افریقہ میں ہوا اور وہیں سے انسانوں کی کچھ آبادی دوسرے خطوں میں پھیلی؟ میں یہ سمجھنے سے قاصر ہوں کہ اس نقطے پر مذہب کو کیا اعتراض ہے۔ میں نے افریقہ کا ذکر اپنی پوسٹ میں اسی حوالے سے کیا تھا کہ انسان تو دنیا میں پھیلے ہی نقل مکانی سے ہیں۔
یورپ میں قدیم ڈی این اے کے تجزیے سے یہ ثابت ہو چکا ہے کہ آج کے یورپین بار بار کی مختلف نسلوں کی نقل مکانی اور آپس میں میل جول سے بنے۔ اگرچہ فی الحال ہمارے پاس برِ صغیر کے قدیم ڈی این اے کا تجزیہ نئیں ہے مگر موجودہ لوگوں کے ڈی این اے سے ہم یہ اندازہ لگا سکتے ہیں کہ آبائی جنوبی ہندی ڈی این اے اور آبائی شمالی ہندی ڈی این اے برِ صغیر کے تمام لوگوں میں موجود ہے۔ آبائی شمالی ہندی کو کچھ لوگ آریائی حملے کی تھیوری سے جوڑتے ہیں۔ یہ واضح ہے کہ کچھ حد تک یہ درست ہے مگر خیال ہے کہ آبائی شمالی ہندی ڈی این اے آریائی تہذیب سے پہلے بھی جنوبی ایشیا میں موجود تھا۔ قدیم ترین آبادی کے قریب ترین اب انڈامان جزائر کے لوگ ہیں۔دراوڑی لوگ ہندوستان کے اصل باشندے ہیں
عجیب سی مخلوق نہیں تھے۔ گریٹ ایپس تھے۔اگر تو بات یہ ہے کہ انسان کے جد کوئی عجیب سی مخلوق تھی جو افریقہ میں تھے اور پھر انسان اس موجودہ حالت میں پہنچا.... اس سے اختلاف ہے اور یہ اسی کا جواب ہے.....
مذہبی تمام انسانوں کے افریقی سے نکلنے کے قائل نہیں۔ اسکے لئے آپکو پہلے حضرت آدم کو افریقی النسل ثابت کرنا پڑے گا۔معلوم نہیں یہ بات کچھ لوگ اس لڑی میں کرنے کی کیوں کوشش کر رہے ہیں۔ قطع نظر انسان سے پہلے کی تاریخ کے کیا اس بات پر تمام لوگ متفق نہیں ہو سکتے کہ انسانی نسل کا آغاز افریقہ میں ہوا اور وہیں سے انسانوں کی کچھ آبادی دوسرے خطوں میں پھیلی؟ میں یہ سمجھنے سے قاصر ہوں کہ اس نقطے پر مذہب کو کیا اعتراض ہے۔ میں نے افریقہ کا ذکر اپنی پوسٹ میں اسی حوالے سے کیا تھا کہ انسان تو دنیا میں پھیلے ہی نقل مکانی سے ہیں۔
اسی پر ایک بندے نے لکھا تھا کہ سائنس کے اس شعبے کو نسل پرستی کے الزام سے پیچھا چھڑانے پر دہائیاں لگیں اور مسئلہ ابھی تک عام قبولیت نہیں پا سکا کہ اس طرح تمام انسان افریقی ثابت ہوتے ہیںعجیب سی مخلوق نہیں تھے۔ گریٹ ایپس تھے۔
مذہبی تمام انسانوں کے افریقی سے نکلنے کے قائل نہیں۔ اسکے لئے آپکو پہلے حضرت آدم کو افریقی النسل ثابت کرنا پڑے گا۔
" یقیناً "
" نہیں " !
کرنے اضافی ہے۔ تصحیح کا مطلب صحیح کرنا" یقیناً "
مابدولت غلط اردو کی تصحیح کرنے کا حق اپنے تئیں محوظ رکھے ہیں !
مابدولت برادرم تابش سے اس جملے کی مفہوم اور وضاحت کے خواہشمند ہیں!دوسرا غالباً ٹائپو ہے۔
کہنے کا مطلب یہ ہے کہ "محفوظ رکھتے" میں جو غلطی تھی وہ ٹائپ کرنے میں رہ گئی ہے. وہ دانستہ نہیں ہے.مابدولت برادرم تابش سے اس جملے کی مفہوم اور وضاحت کے خواہشمند ہیں!