محمود احمد غزنوی
محفلین
یہ جہاز چلاتے ہوئے سو جاتے ہیں اسی لئیے تو پاکستان میں کچ لوگوں کو جہاز کہا جاتا ہے
سب فیمیلز کو آتی ہے نا کوئی کام نا دھندہ نا فکر نا فاقے نیند کیسے نہیں آئے گی
بھیا وہ تو اب بھی کرتے ہیں۔بس اس وقت آپ میری ریسپیکٹ شروع کر دینا یار
وہی جہاز اچھے ہین جو کریش یا سی ایف آئی ٹی کے بعد کھڈے یا کم”ھمبے پر کریش ہوتے ہیںیہ جہاز چلاتے ہوئے سو جاتے ہیں اسی لئیے تو پاکستان میں کچ لوگوں کو جہاز کہا جاتا ہے
کونسے کام گھر کے کام میرے بھی ہین میں ہفتے میں 1 گھنٹے مین سارے کر دیتا ہونجی نہیں گھر کے کام بھی ہوتے ہیں اور پڑھائی بھی اور فیشن بھی یہ سب بہت ٹائم ٹیکن ہے۔۔۔ ۔۔۔ آپکو کیا پتہ لڑکیاں کتنے کام کرتی ہیں
وہ دھاگہ ابھی 1 سال اور چلے گابھیا وہ تو اب بھی کرتے ہیں۔
ہاں کوچۂ ملنگاں کا دھاگہ حذف کروانا پڑے گا۔۔
آپ تو ایک ہی دفعہ پکا کر فریز کرلیتے ہوں گے خواتین تو ہر کام نفاست سے کرتی ہیں اور فریش کھانا بناتی ہیں جو کہ بہت ٹائم لیتا ہے اور اکثر میں کوئی نا کوئی سویٹ ڈش بھی بنا کر فیریج میں رکھ دیتی ہوں جس دن یونیوورسٹی سے چھٹی ہوتی ہے ورنہ دوستوں اور پڑھائی میں ٹائم نکل جاتا ہےکونسے کام گھر کے کام میرے بھی ہین میں ہفتے میں 1 گھنٹے مین سارے کر دیتا ہون
میں بھی کیا بول جاتا ہوں یاریہ سی ایف آئی ٹی کیا بلا ہے؟
ملتان والا کہ کوئی اور؟وہ جو کیپٹن سراج نے پی آئی اے کے جہاز کی بیلی لینڈنگ کرائی تھی، وہ کیا چکر تھا؟ سنا ہے کیپٹن صاحب ٹُن تھے۔ کیا یہ درست ہے؟
کافی عرصہ قبل یہ خبر پڑھی تھی لاہور یا شائد اسلام آباد میں لینڈنگ ہوئی تھیملتان والا کہ کوئی اور؟
اے پی - اے وائی ڈبلیو بوئنگ-747-200 جناب ۔ بیلی لینڈنگ ہوئی تھی اسلام آباد میں کیونکہ کریو لینڈنگ گیئر نیچے کرنا بھول گیا تھا ۔ جہاز ریپئیر ہو گیا تھا اور حال ہیں ریٹائرڈ ہوا ہے ۔ کسی کو ایسے الزام نہیں دیا جا سکتا ایسا کئی بار ہوتا ہے جب پائلٹ یا فرسٹ آفیسرز کسی سٹریس ٹینشن یا نیند کی کمی کی وجہ سے ایسا کریں اب جبکہ بہت ہی زور دار وارننگ ملتی ہے لینڈنگ گئیر اوپر یا نیچے نا کرنے کی تب بھی بھول جاتے ہیں ۔ حال ہی میں بگرام ائیر بیس پر امریکی س-17 نے ایسی لینڈنگ کی ہے اور 2006 میں ڈیگو گارشیا مین امریکی ائیر فورس کے بی ون بی لانسر نے ایسا کیا ہے ۔کافی عرصہ قبل یہ خبر پڑھی تھی لاہور یا شائد اسلام آباد میں لینڈنگ ہوئی تھی
اتنے بھی کاکے نہیں ہوتےبیلی لینڈنگ اگر ٹیکنیکل فالٹ نہ ہو تو عام طور پر ٹچ اینڈ گو کی پریکٹس کے وقت ہوتا ہے۔ یعنی بار بار نیچے جہاز کو رن وے تک لانا اور پھر اوپر لے جانا۔ یعنی پائلٹ کا ہاتھ سیدھا کرا رہے ہوتے ہیں۔ اس لئے آخری لینڈنگ کے وقت اکثر گیئر نیچے کرنا بھول جاتا ہے
آپ فوجی بابوں کو سول کاکوں سے نہ ملائیںاتنے بھی کاکے نہیں ہوتے
بعض اوقات یہ مسئلہ ہوتا ہے کہ لینڈنگ گئیر کا لائٹ انڈیکیٹر یا تو کام نہیں کر رہا ہوتا (اور لینڈنگ گئیر یعنی پہیئے نیچے ہوتے ہوئے بھی پائلٹ کو نہیں پتہ چلتا) یا پھر اس کی لائٹ غلط طور پر جل رہی ہوتی ہے۔ بعض اوقات لینڈنگ گئیر نیچے ہو جاتا ہے لیکن لاک نہیں ہو پاتا، جس کی وجہ سے بھی لینڈنگ گئیر کی لائٹ نہیں جل پاتی۔ غرض بے شما رمسائل ہو سکتے ہیں اور جتنا پرانا جہاز، اتنی زیادہ بیماریاںیہ جو حادثہ اسلام آباد میں ہوا تھا بیلی لینڈنگ والا، اس میں سراسر پائلٹ کا قصور تھا۔ گو کہ فنی خرابی ہوئی تھی لیکن سکائی روم والا کہہ رہا ہے کہ پہیے نہیں کھلے جبکہ پائلٹ کا اصرار تھا کہ مجھے سگنل مل رہا ہے کہ پہیے کھلے ہوئے ہیں۔ سکائی روم کے بار بار کہنے پر بھی اس نے جہاز اتار دیا۔ تب اس کو معلوم ہوا کہ سکائی روم والا صحیح کہہ رہا تھا۔
اتنا مجھے علم ہے کہ پائلٹ کا لائسنس فوری طور پر معطل کر دیا گیا تھا۔ کتنے عرصے کے لیے کیا تھا، مجھے اس کا علم نہیں۔