اوشو
لائبریرین
جوہری کو ہیرے کے علاوہ کھرے اور "کھوٹے" کی بھی خوب پہچان ہوتی ہے۔مجھے معلوم تھا کہ ایک جوہری ہی ہیرے کو پہچان سکتا ہے
جوہری کو ہیرے کے علاوہ کھرے اور "کھوٹے" کی بھی خوب پہچان ہوتی ہے۔مجھے معلوم تھا کہ ایک جوہری ہی ہیرے کو پہچان سکتا ہے
بعض اردو شاعری فحاشی کے زمرہ میں آتی ہے؟
یعنی "مفتوحین" کی شاعریبعض نہیں اکثر
گویا آپ یہ کہہ رہے ہیں کہ آپ جوہری نہیں ہیں کیونکہ آپ کھوٹے کھرے کی پہچان سے عاری ہیںجوہری کو ہیرے کے علاوہ کھرے اور "کھوٹے" کی بھی خوب پہچان ہوتی ہے۔
نہیں۔۔۔ مفتوحین کی نہیں بلکہ نقلی نام نہاد اچاری گرو قسم کے لوگوں کییعنی "مفتوحین" کی شاعری
محترم گستاخی معاف! آپ کے اوتار پر لگی عینک جو کھسک کر ناک کے سرے تک پہنچنے والی لے اس کو ذرا آنکھوں کے قریب کر کے میرے پیغامات پڑھیے اور بتائیے کہ جوہری ہونے یا نا ہونے کا دعویٰ کہاں نظر آیاگویا آپ یہ کہہ رہے ہیں کہ آپ جوہری نہیں ہیں کیونکہ آپ کھوٹے کھرے کی پہچان سے عاری ہیں
نہیں۔۔۔ مفتوحین کی نہیں بلکہ نقلی نام نہاد اچاری گرو قسم کے لوگوں کی
اور آپ اگر اپنے اوتار میں موجود اس رانگ نمبر کی ٹوپی اتاریں تو سر کو تازہ ہوا ملے گی اور یوں دماغ کھلے گا تب آپ کی عقل شریف میں آ جائے گی میری باتمحترم گستاخی معاف! آپ کے اوتار پر لگی عینک جو کھسک کر ناک کے سرے تک پہنچنے والی لے اس کو ذرا آنکھوں کے قریب کر کے میرے پیغامات پڑھیے اور بتائیے کہ جوہری ہونے یا نا ہونے کا دعویٰ کہاں نظر آیا
جوہر شناسی کا اعزاز بھی خود ہی دیا اور چھین بھی خود ہی لیا
تم قتل کرو ہو کے کرامات کرو ہو
ویسے کھوتے کی پہچان مجھ سمیت بہت سے لوگ کر سکتے ہیں آپ انہیں جوہر شناس کہیں یا جوہر ناشناس
ہمیں ہر دو اعزازات قبول ہیں کیوں کہ بات دونوں طرح سےٹھیک ہے آپ کی
یہ دھواں سا کہاں سے اٹھتا ہے
اور آپ اگر اپنے اوتار میں موجود اس رانگ نمبر کی ٹوپی اتاریں تو سر کو تازہ ہوا ملے گی اور یوں دماغ کھلے گا تب آپ کی عقل شریف میں آ جائے گی میری بات
مجھے معلوم تھا کہ ایک جوہری ہی ہیرے کو پہچان سکتا ہے
یہ کام اتنا "آسان" نہیں ہے جتنا آپ سمجھ رہے ہیںاور دوسری بات یہ کہ عربی زبان سیکھنے سے ہمارے ہاں رائج بہت سے مذہبی اور مسلکی اختلافات ویسے ہی دم توڑ جائیں گے۔
بلکہ شیعہ سنی یعنی فرقہ واریت کا آغاز ہی عرب علاقوں سے ہوا تھاعرب میں تو شیعہ سنی کوئی نہ ہوتا پھر۔
ویسے کھوتے کی پہچان مجھ سمیت بہت سے لوگ کر سکتے ہیں آپ انہیں جوہر شناس کہیں یا جوہر ناشناس
عربی زبان کے قدیم ہونے یا نہ ہونے سے قطع نظر مکہ مکرمہ کے اولیں بستی ہونے کا ثبوت ایک تو قرآن کی اس آیت سے ہوتا ہے، "ان اول بیت وضع للناس للذی ببکۃ مبرکا و ھدی للعلمین" بے شک لوگوں کے لیےجو پہلا گھربنایا گیا وہ ہے جو بکہ میں ہے جو برکت والا اور ہدایت ہے جہانوں کے لیے ، اس کی کھلی کھلی نشانیوں میں مقام ابراہیم بھی ہے۔ اور ظاہر ہے عبادت کے لیے پہلا گھر پہلے نبی نے اپنی بستی میں ہی بنایا ہو گا، اللہ کے حکم سے۔ واللہ اعلم بالصواباسی طرح مکہ کے قدیم ترین بستی یا سب بستیوں کی ماں ہونے کا بھی کوئی تاریخی ثبوت موجود نہیں
عرب علاقے کونسے ہیں جہاں سے یہ فرقہ واریت کی ابتداء ہوئی؟بلکہ شیعہ سنی یعنی فرقہ واریت کا آغاز ہی عرب علاقوں سے ہوا تھا
آسان تو واقعی نہیں، لیکن پھر لوگوں کو گمراہ کرنا بھی اس قدر آسان نہ ہوتا، جتنا آج کل ہے۔یہ کام اتنا "آسان" نہیں ہے جتنا آپ سمجھ رہے ہیں
عراق،کربلاعرب علاقے کونسے ہیں جہاں سے یہ فرقہ واریت کی ابتداء ہوئی؟
کربلا عراق زمانے جاہلیت میں کس کی عبادت کرتے تھے؟عراق،کربلا
عارف کریم صاحب میرے مطالعہ کے مطابق شیعان علی کی اصطلاح شہادت عثمان رضی اللہ عنہ کے بعد وجود میں آئی تھی۔عراق،کربلا
زمانہ قبل اسلام جسے آپ جہادی لوگ زمانہ "جاہلیت" کہتے ہیں میں زرتشیت کا مذہب عام تھا جسکا ادیان ابراہیمی سے کوئی تعلق نہیں:کربلا عراق زمانے جاہلیت میں کس کی عبادت کرتے تھے؟
بے شک شیعان علی واقعہ کربلا سے پہلے بھی موجود تھے البتہ منظم حالت میں سنی اسلام کیخلاف واقعہ کربلا کے بعد وجود میں آئے تھے۔عارف کریم صاحب میرے مطالعہ کے مطابق شیعان علی کی اصطلاح شہادت عثمان رضی اللہ عنہ کے بعد وجود میں آئی تھی۔
ویسے تو بغض کھل کر بول رہا ہےزمانہ قبل اسلام جسے آپ جہادی لوگ زمانہ "جاہلیت" کہتے ہیں میں زرتشیت کا مذہب عام تھا جسکا ادیان ابراہیمی سے کوئی تعلق نہیں:
اس مذہب کے پجاری یہاں برصغیر میں پارسی کہلاتے ہیں۔ قائد اعظم محمد علی جناح کی دوسری شادی بھی ایک پارسی خاتون سے ہوئی تھی جنکا اصل نام رتن بائی پٹیٹ تھا۔
بے شک شیعان علی واقعہ کربلا سے پہلے بھی موجود تھے البتہ منظم حالت میں سنی اسلام کیخلاف واقعہ کربلا کے بعد وجود میں آئے تھے۔