السلام علیکم،
میں نے کافی عرصہ قبل اپنے رفیق کار منتظمین کی مدد سے فورم کے ناظمین کے لیے ایک گائیڈ لائن تشکیل دی تھی۔ میں نے اسے آج دوبارہ پڑھا ہے اور میری دانست میں یہ ابھی بھی کافی حد تک مکمل ہے۔ اس گائیڈ لائن کو میں یہاں پوسٹ کر رہا ہوں اور اس تھریڈ کو چسپاں کر رہا ہوں۔ آپ دوستوں کی آراء کی نظر میں اس میں ضرور ترمیم یا اضافہ کیا جاتا رہے گا اور یہ تمام ناظمین کے لیے بھی ایک ریفرینس کے طور پر کام دے گا۔ فورم کے نئے ناظمین کی تقرری کے سلسلے میں میں انشاء اللہ ایک علیحدہ دھاگے میں مشاورت کا آغاز کروں گا۔
جیسا کہ آپ سب کے علم میں ہے، ہماری ہمیشہ کوشش رہی ہے کہ اردو ویب کا تشخص ایک علمی اور تحقیقی پلیٹ فارم کے طور پر اجاگر کیا جائے۔ محفل فورم کے منتظمین کا انتخاب بھی اسی نکتہ نظر سے کیا جاتا ہے کہ وہ اردو ویب کے اس تشخص کو ارتقاء دینے میں اپنا کردار ادا کریں گے۔ محفل فورم کے مختلف زمرہ جات کو منظم کرنے اور اس کے علمی اور ادبی ماحول کو مزید بہتر بنانے کے لیے ہمیں آپ کے تعاون کی ضرورت ہے۔ محفل فورم کی انتظامی ذمہ داریوں کو سنبھالنے اور اس پر مختلف تعمیری سلسلوں کو آگے بڑھانے کے لیے ہم ایڈمنز اور موڈریٹرز کا تقرر کرنا چاہتے۔ آپ میں سے جو دوست یہ ذمہ داری سنبھالنا چاہیں وہ ہم سے رابطہ کر سکتے ہیں۔ میں ذیل میں محفل فورم کے منتظمین کی ذمہ داریوں کے بارے میں مختصرا بیان کر رہا ہوں۔
محفل فورم کے ایڈمنسٹریٹرز کے لیے ضروری ہے کہ وہ فورم پر کچھ عرصہ سے موجود ہوں اور اس کے ارکان کے مزاج کو جانتے ہوں۔ فورم کے انتظامی معاملات کو دیکھنے کے ساتھ ساتھ ہر منتظم (ایڈمن اور موڈریٹر) کے لیے ضروری ہوگا کہ وہ فورم پر کسی تعمیری سلسلے کو بھی باقاعدگی سے چلائے۔
ایڈمنسٹریٹر کے لیے ضروری ہے کہ وہ روز فورم کو کم از کم ایک گھنٹہ وقت دے سکے۔ اگر کوئی ایڈمنسٹریٹر کسی وجہ سے کچھ عرصے تک فورم پر نہ آ سکے تو اسے اس کی پیشگی اطلاع کرنا ہوگی۔ بغیر اطلاع اور طویل عرصے تک غیر حاضر رہنے والے ناظمین کو ان کی ذمہ داریوں سے علیحدہ کر دیا جائے گا۔ ایڈمن کی ذمہ داریوں میں ذیل کے نکات شامل ہوں گے:
- نئے زمرہ جات اور ان کے ذیلی زمرہ جات کی تشکیل
- منتخب زمرہ جات کی رسائی مخصوص یوزرگروپس تک محدود کرنا
- نئے یوزگروپس کی تشکیل اور یوزر گروپس کے پرمیشن سیٹ اپ کرنا
- یوزرز کو مختلف یوزرگروپس میں شامل کرنا یا ان سے نکالنا
- فورم کے رابطہ فارم سے اکثر یوزرز کی لاگ ان یا رجسٹر ہونے میں مشکلات کی شکایات بذریعہ ای میل موصول ہوتی ہیں۔ ان شکایات کو دیکھنا اور ان کو رفع کرنا بھی ایڈمن کی ذمہ داریوں میں شامل ہے۔
۔ فورم میں مختلف ایڈ آن شامل کیے جاتے ہیں۔ ان ایڈ آنز کا اردو ترجمہ کرنا بھی ایڈمن کی ذمہ داریوں میں شامل ہوگا۔ اس مقصد کے لیے ایڈمن سیکشن میں ایک انٹرفیس مہیا کر دیا گیا ہے جس میں اردو ایڈیٹر شامل ہے۔
اس بات کا خیال رکھیں کہ محفل فورم کی انتظامیہ کا رکن ہونے کے ناطے آپ پر ذمہ داری عائد ہوتی ہے کہ آپ فورم کی نظامت میں غیر جانبداری سے کام لیں گے اور کسی کی دوستی کی وجہ سے طرفداری نہیں کریں گے۔ علاوہ ازیں فورم کے کچھ پرائیویٹ زمرہ جات میں فورم کی نظامت سے متعلق سٹریٹجی طے کی جاتی ہے۔ آپ ان فیصلوں کی رازداری کے بھی پابند ہیں اور آپ اس انفارمیشن کو باہمی مشورے کے بغیر آگے نہیں پھیلا سکتے۔
محفل فورم کے موڈریٹرز کے لیے ضروری ہے کہ وہ ہر روز فورم پر کچھ دیر وقت صرف کریں اور اپنے زیر انتظام زمرہ جات میں ضروری موڈریشن کریں۔ اگر کوئی موڈریٹر کسی وجہ سے کچھ عرصے تک فورم پر نہ آ سکے تو اسے اس کی پیشگی اطلاع کرنا ہوگی۔ بغیر اطلاع اور طویل عرصے تک غیر حاضر رہنے والے ناظمین کو ان کی ذمہ داریوں سے علیحدہ کر دیا جائے گا۔
موڈریٹر کی ذمہ داریوں میں ذیل کے نکات شامل ہوں گے:
- اس بات کا خیال رکھنا کہ کسی زمرہ میں غیر متعلقہ تھریڈ پوسٹ نہ ہوں۔ غلط زمرے میں تھریڈ پوسٹ ہونے کی صورت میں انہیں متعلقہ زمرے میں منتقل کردیا جانا چاہیے اور اگر ضروری ہو تو اسے حذف کر دیا جانا چاہیے۔
- موڈریٹرز اپنے زیر انتظام زمرہ جات میں پوسٹ ہونے والے تھریڈز میں مناسب ٹیگز کا اضافہ کر دینا چاہیے اور یوزرز کو اس کی نشاندہی بھی کر دینی چاہیے کہ وہ بھی اس بات کا خیال رکھیں
- اپنے زیر انتظام زمروں کے تھریڈز میں گفتگو کو تعمیری رکھنے کی کوشش کرنا اور جو پوسٹس موضوع سے زیادہ ہٹنے لگیں انہیں علیحدہ یا ڈیلیٹ کر دینا۔
موڈریٹرز، ناظم خاص اور ایڈمن سب کی ذمہداری:
- محفل کو اچھے طریقے سے چلانے کے لئے ضروری اقدام لینے کے ساتھ ساتھ ارکان کی پرائیویسی کا خیال رکھنا۔
- خود سے فوری اور بہتر رابطے کی کوئ صورت بتانا یعنی فون، انسٹینٹ میسنجر یا ایمیل جو وہ باقاعدگی سے چیک کرتے ہوں۔