فکر ہی ٹھہری تو دل کو فکرِ خوباں کیوں نہ ہو
خاک ہونا ہے تو خاک کوئے جاناں کیوں نہو؟
خاک ہونا ہے تو خاک کوئے جاناں کیوں نہو؟
دہر میں ، اے خواجہ ، ٹھہری جب اسیری ناگزیر
دلِ اسیر حلقہ گیسوئے پیچاں کیوں نہو؟
دلِ اسیر حلقہ گیسوئے پیچاں کیوں نہو؟
زیست ہے جب مستقل آوارہ گردی ہی کا نام
عقل والوں پھر طوافِ کوئے جاناں کیوں نہو؟
عقل والوں پھر طوافِ کوئے جاناں کیوں نہو؟
مستیوں سے جب نہیں مستوریوں میں بھی نجات
دل کھلے بندوں غریق بحر عصیاں کیوں نہو؟
دل کھلے بندوں غریق بحر عصیاں کیوں نہو؟
اک نہ اک ہنگامہ پر موقوف ہے جب زندگی
میکدے میں رند رقصاں و غزلخواں کیوں نہو؟
میکدے میں رند رقصاں و غزلخواں کیوں نہو؟
جب خوش و ناخوش کسی کے ہاتھ میں دینا ہے ہاتھ
ہمنشیں ، پھر بیعتِ جمِ زرافشاں کیوں نہو ؟
ہمنشیں ، پھر بیعتِ جمِ زرافشاں کیوں نہو ؟
جب کے شر کی دسترس سے دور ہے "حبل المتیں"
دستِ وحشت میں میں پھر اک کافر کا داماں کیوں نہو؟
دستِ وحشت میں میں پھر اک کافر کا داماں کیوں نہو؟
ایک ہے جب شورِ جہل و بانگ حکمت کا محل (1 )
دل ہلاکِ ذوقِ گلبانگِ پریشاں کیوں نہو ؟
دل ہلاکِ ذوقِ گلبانگِ پریشاں کیوں نہو ؟
اِ ک نہ اِک رفعت کے آگے سجدہ لازم ہے تو پھر
آدمی محوِ سجود سرو خوباں کیوں نہو ؟
آدمی محوِ سجود سرو خوباں کیوں نہو ؟
اِک نہ اک پھندے میں جب پھنسنا ہے جب انسان کو
دوش پر دامِ سیاہِ سُنبلستاں کیوں نہو ؟
دوش پر دامِ سیاہِ سُنبلستاں کیوں نہو ؟
جب فریبوں ہی میں رہنا ہے تو اے اہل خرد
لذت پیمانِ یارِ سُست پیماں کیوں نہو ؟
لذت پیمانِ یارِ سُست پیماں کیوں نہو ؟
یاں جب آویزش ہی ٹھہری ہے تو ذرّے چھوڑ کر
آدمی خورشید سے دست و گریباں کیوں نہو ؟
آدمی خورشید سے دست و گریباں کیوں نہو ؟
اِک نہ اِک ظلمت سے جب وابستہ رہنا ہے تو جوش
زندگی پر سایۂ زلفِ پریشاں کیوں نہو ؟
زندگی پر سایۂ زلفِ پریشاں کیوں نہو ؟
جوش ملیح آبادی
سیف و سبو
(1) نسخہ میں لفظ ماہل درج ہے