لونڈی اور بیوی میں فرق!

احسان اللہ

محفلین
آپ حضرات کو میرے موقف سے اختلاف ہے ،آپ سب مل کر صرف دو آیات اور دو احادیث میرے موقف کے خلاف لا دیں
چلیں ایک ایک ہی لا دیں
اسلام میں آج بھی جنگی قیدی کو لونڈی بنانا جائز ہے۔۔۔اس سے ہمبستری بھی جائز ہے۔۔۔اس سے جو بچہ ہو گا ۔۔وہ بھی حلال ہو گا
 

سین خے

محفلین
آپ حضرات کو میرے موقف سے اختلاف ہے ،آپ سب مل کر صرف دو آیات اور دو احادیث میرے موقف کے خلاف لا دیں
چلیں ایک ایک ہی لا دیں
اسلام میں آج بھی جنگی قیدی کو لونڈی بنانا جائز ہے۔۔۔اس سے ہمبستری بھی جائز ہے۔۔۔اس سے جو بچہ ہو گا ۔۔وہ بھی حلال ہو گا

اب آپ نے کھل کر موقف بیان کیا ہے نا۔ مجھے آپ کی تحریر سے یہی محسوس ہوا تھا لیکن احتیاطاً سوچا کہ پوچھ لوں۔ اور کچھ کہنا چاہیں گے۔ حوالے وغیرہ دینا چاہیں گے؟
 

احسان اللہ

محفلین
اب آپ نے کھل کر موقف بیان کیا ہے نا۔ مجھے آپ کی تحریر سے یہی محسوس ہوا تھا لیکن احتیاطاً سوچا کہ پوچھ لوں۔ اور کچھ کہنا چاہیں گے۔ حوالے وغیرہ دینا چاہیں گے؟
آپ لکھیں ۔۔۔اپنا موقف۔۔۔موقف۔۔۔میرے دلائل آجائیں گے ۔۔۔بے فکر رہیں
 

احسان اللہ

محفلین
آپ کو جتنی تحریریں میرے اس موقف کے خلاف ملیں گی۔۔۔۔ان سب میں صرف عقلی دلائل ہوں گے۔۔۔نہ قرآن ہو گا۔۔نہ حدیث ہو گی۔۔۔
 

فاتح

لائبریرین
وہ شخص کہ لونڈی جس کی ملکیت ہے ،وہ آپ کو تحفے میں دے دیتا ہے
آپ اس عورت سے بغیر نکاح کے بھی ہمبستری کر سکتے ہیں ۔
کیا عارضی طور پر بھی تحفے میں دی جا سکتی ہے؟
کیا کرائے پر بھی دی جا سکتی ہے؟
نوٹ: میرے یہ سوالات سو فیصد فقہی حوالے سے ہیں اور احسان صاحب ہی ان کے شافی جوابات عنایت فرمائیں۔
 
مدیر کی آخری تدوین:

زیک

مسافر
آپ حضرات کو میرے موقف سے اختلاف ہے ،آپ سب مل کر صرف دو آیات اور دو احادیث میرے موقف کے خلاف لا دیں
چلیں ایک ایک ہی لا دیں
اسلام میں آج بھی جنگی قیدی کو لونڈی بنانا جائز ہے۔۔۔اس سے ہمبستری بھی جائز ہے۔۔۔اس سے جو بچہ ہو گا ۔۔وہ بھی حلال ہو گا
اگر آپ کا موقف ہے کہ اسلام کے کسی معاملے میں کوئی تبدیلی نہیں ہو سکتی تو یہی نتیجہ نکلتا ہے۔
 

زیک

مسافر
کیا عارضی طور پر بھی تحفے میں دی جا سکتی ہے؟
کیا کرائے پر بھی دی جا سکتی ہے؟
نوٹ: میرے یہ سوالات سو فیصد فقہی حوالے سے ہیں اور احسان صاحب ہی ان کے شافی جوابات عنایت فرمائیں۔
نہیں۔ البتہ تحفہ ری گفٹ کیا جا سکتا ہے
 

یاز

محفلین
آپ حضرات کو میرے موقف سے اختلاف ہے ،آپ سب مل کر صرف دو آیات اور دو احادیث میرے موقف کے خلاف لا دیں
چلیں ایک ایک ہی لا دیں
اسلام میں آج بھی جنگی قیدی کو لونڈی بنانا جائز ہے۔۔۔اس سے ہمبستری بھی جائز ہے۔۔۔اس سے جو بچہ ہو گا ۔۔وہ بھی حلال ہو گا
بھائی بہت نوازش ہو گی اگر آپ بھی اپنی بات کے حق میں آیات یا احادیث شیئر فرمائیں۔ ہم سب کی معلومات میں اضافے کے لئے۔
 
کیا مذہب میں عقلی دلائل ناقابل قبول ہوتے ہیں
نہیں فہد بھائی۔
عقلی دلائل سے کتب فقہ بھری پڑی ہیں اور ظاہر ہے کہ اس کی ضرورت بھی ہوتی ہے۔ بہت سے فقہاء نے اس کا التزام کیا ہے کہ ہر مسئلہ کی منقولی دلیل کے ساتھ عقلی دلیل بھی بیان کی جائے۔ جیساکہ "الہدایہ" میں کیا گیا ہے جو کہ درس نظامی کے نصاب میں شامل ہے۔
 

سین خے

محفلین
احسان اللہ صاحب چونکہ آپ نے ایک کالم میں جامعہ نعیمیہ میں پڑھنے کا حوالہ دیا ہے تو بریلوی مکتبہ فکر سے شروعات کرتے ہیں۔

مجھے یہ سمجھ آیا ہے کہ آپ یہ سمجھتے ہیں کہ غلامی اب بھی جائز قرار دی جا رہی ہے؟ اگر تو یہ بات ہے تو ڈاکٹر طاہر القادری کے منہاج القرآن سے منسلک ایک سائیٹ ہے وہاں سے غلامی پر ایک فتویٰ مل گیا ہے پورے حوالاجات کے ساتھ! کچھ پوائنٹس سے مجھے کہیں کہیں اختلاف ہے لیکن بات سمجھائی بہت اچھی طرح گئی ہے تو فی الحال یہ فتویٰ حاضر ہے۔ یہ خالصتاً علمی مباحثے کے طور پر دیا جا رہا ہے۔

فتویٰ آن لائن - کیا اسلام میں‌ لونڈیوں سے بغیر نکاح کے جماع کی اجازت تھی؟

دارالافتا المصریہ اپنے آپ کو سب سے پہلا فتویٰ سروس قرار دیتے ہیں۔

ان کا فتویٰ اور غلامی پر تصور مختصر الفاظ میں حاضر ہے۔

Fatawa - Why didn’t Islam abolish slavery immediately?

ابھی یہاں سے شروعات کی ہیں۔ میں چاہتی ہوں کہ آپ کچھ اور کھل کر اپنی تحقیق واضح کریں کیونکہ صرف دو جملوں میں غلامی کا اسلام میں تصور بیان کرنا ممکن نہیں ہے جیسا کہ آپ نے کیا ہے۔ مجھے اچھا نہیں لگتا کہ میں کسی کو اسپیم وغیرہ قرار دوں لیکن آپ کے دعوے کی بنیاد پر کہنے پر مجبور ہوں کہ آپ کی حرکت کسی حد تک اسپیمنگ جیسی ہے۔ آپ کو جو بھی بات کرنی تھی اسے ذرا تفصیل سے بیان کیا جا سکتا تھا۔ میرے پاس کافی آنلائن اسلامی لٹریچر موجود ہے اور ان میں آیات اور احادیث کے حوالاجات بھی ہیں۔ میں آہستہ آہستہ دیتی رہوں گی۔ پہلے آپ یہ پڑھیں۔
 
آخری تدوین:

احسان اللہ

محفلین
احسان اللہ صاحب چونکہ آپ نے ایک کالم میں جامعہ نعیمیہ میں پڑھنے کا حوالہ دیا ہے تو بریلوی مکتبہ فکر سے شروعات کرتے ہیں۔

مجھے یہ سمجھ آیا ہے کہ آپ یہ سمجھتے ہیں کہ غلامی اب بھی جائز قرار دی جا رہی ہے؟ اگر تو یہ بات ہے تو ڈاکٹر طاہر القادری کے منہاج القرآن سے منسلک ایک سائیٹ ہے وہاں سے غلامی پر ایک فتویٰ مل گیا ہے پورے حوالاجات کے ساتھ! کچھ پوائنٹس سے مجھے کہیں کہیں اختلاف ہے لیکن بات سمجھائی بہت اچھی طرح گئی ہے تو فی الحال یہ فتویٰ حاضر ہے۔ یہ خالصتاً علمی مباحثے کے طور پر دیا جا رہا ہے۔

فتویٰ آن لائن - کیا اسلام میں‌ لونڈیوں سے بغیر نکاح کے جماع کی اجازت تھی؟

دارالافتا المصریہ اپنے آپ کو سب سے پہلا فتویٰ سروس قرار دیتے ہیں۔

ان کا فتویٰ اور غلامی پر تصور مختصر الفاظ میں حاضر ہے۔

Fatawa - Why didn’t Islam abolish slavery immediately?

ابھی یہاں سے شروعات کی ہیں۔ میں چاہتی ہوں کہ آپ کچھ اور کھل کر اپنی تحقیق واضح کریں کیونکہ صرف دو جملوں میں غلامی کا اسلام میں تصور بیان کرنا ممکن نہیں ہے جیسا کہ آپ نے کیا ہے۔ مجھے اچھا نہیں لگتا کہ میں کسی کو اسپیم وغیرہ قرار دوں لیکن آپ کے دعوے کی بنیاد پر کہنے پر مجبور ہوں کہ آپ کی حرکت کسی حد تک اسپیمنگ جیسی ہے۔ آپ کو جو بھی بات کرنی تھی اسے ذرا تفصیل سے بیان کیا جا سکتا تھا۔ میرے پاس کافی آنلائن اسلامی لٹریچر موجود ہے اور ان میں آیات اور احادیث کے حوالاجات بھی ہیں۔ میں آہستہ آہستہ دیتی رہوں گی۔ پہلے آپ یہ پڑھیں۔
پہلی بات تو یہ ہے کہ منھاج القرآن کا فتوی بریلوی علماء کرام کے نزدیک بھی معتبر نہیں ہے ،ڈاکٹر طاہر القادری صاحب خود اپنی ایک تحریر میں کہہ چکے ہیں ،میں نے منھاج القرآن کے مفتی عبد القیوم ہزاروی جیسا لبرل مفتی ساری دنیا میں نہیں دیکھا ۔
دوسری بات یہ ہے کہ میں بریلوی نہیں ہوں
آپ سے گزارش کی ہے ،آپ صرف دو آیات اور دو احادیث درج کر دیں ،جو میرے موقف کی نفی کرتی ہوں
میں تسلیم کر لوں گا
 

سین خے

محفلین
پہلی بات تو یہ ہے کہ منھاج القرآن کا فتوی بریلوی علماء کرام کے نزدیک بھی معتبر نہیں ہے ،ڈاکٹر طاہر القادری صاحب خود اپنی ایک تحریر میں کہہ چکے ہیں ،میں نے منھاج القرآن کے مفتی عبد القیوم ہزاروی جیسا لبرل مفتی ساری دنیا میں نہیں دیکھا ۔
دوسری بات یہ ہے کہ میں بریلوی نہیں ہوں
آپ سے گزارش کی ہے ،آپ صرف دو آیات اور دو احادیث درج کر دیں ،جو میرے موقف کی نفی کرتی ہوں
میں تسلیم کر لوں گا

جناب جب مفتی عبدالقیوم ہزاروی آپ کے نزدیک لبرل مفتی ہیں، تو آپ میرے دلائل سے کسی صورت بھی مطمئن نہیں ہو سکیں گے کیونکہ کسی حد تک میں بھی لبرل ہی ہوں۔ میں تو اپنے آپ کو کسی مسلک سے منسلک رکھنا بھی مناسب نہیں سمجھتی۔ نہ تو میں کوئی مفتی ہوں اور نہ ہی کوئی عالمِ دین ہوں۔ پھر آپ کے نزدیک میرے دلائل کس صورت میں قابلِ قبول ہو سکیں گے؟ مجھے جو اب تک سمجھ آیا ہے میں اسے بہت خوشی سے لکھنے پر راضی ہوں پر کیا آپ میرے حوالاجات سے مطمئن ہو جائیں گے؟

دوسری بات کیا یہ درست پیمانہ ہے کہ آپ کو دو آیات اور دو احادیث کسی معاملے کو ماننے یا نہ ماننے کے لئے درکار ہیں؟ شراب کے لئے تین آیات ہیں۔ ایک میں شراب پینے کو بہت بڑا گناہ قرار دیا گیا، دوسری میں نماز کے قریب جانے سے منع کیا گیا اور پھر تیسری آیت میں شراب پینے سے پوری طرح منع فرما دیا گیا۔ کیا آپ کو اس معاملے میں دو آیات چاہئیں؟

آپ خود ہی بتا دیجئے کہ آپ کے نزدیک کن مفتی اور علماء کا کہا درست ہوگا؟ سعودی مفتیان غلامی کے حق میں بہت کچھ بولتے ہیں پر آج کے دور میں جبکہ سب ممالک غلامی کے خلاف یک زبان ہو چکے ہیں تو وہ بھی اسے جائز قرار نہیں دے رہے ہیں۔

آپ کا یہ دعوی کس طرح قبول کر لیا جائے کہ اسلام میں آج بھی جائز ہے؟؟؟؟ اور کیا جنگی قیدیوں کے بارے میں اسلام نے کوئی اور راہ نہیں دکھائی تھی؟ ذرا آپ اس بات کا تو جواب دیں کوئی اور راستہ دیا گیا تھا یا نہیں دیا گیا تھا؟ یا پھر ہر جنگ کے بعد لونڈی اور غلام ہی بنایا جاتا تھا؟
 
Top