جی! ہم یو ٹرن لے کر واپس آگئے۔ آپ کی بات سہی ہے۔نظر ثلاثہ وارث بھائی کے پیغام کو پڑھ کر کر لیجیے گا۔
اب آپ نے مستند حوالہ دے دیا ہے تو اپنے خیال پر نظر ثانی کرنی پڑے گی۔ لیکن اگر ایسا ہے تو پھر ہم اس محاورے کے حق میں نہیں ہیں۔
آپ نے بھی سانس لینے نہیں دیا نظر ثلاثہ کی طرف دوڑادیا۔ اسی طرح گول گول کھومتے رہے تو موت کے کنویں والوں کے ہتھے نا چڑھ جائیں۔اتنی جلدی جلدی یُو ٹرن لیں گے تو چکرا کر رہ جائیں گے۔
ویسے "دو یُو ٹرن" برابر ہیں "ایک او ٹرن" کے۔
یُو "U" اگر انگریزی کا حرف ہے تو او "O" بھی انگریزی کا ہی حرف ہے۔
ہم آپ کی بات سے سولہ آنے متفق ہیں، اصل میں وقت کی کمی کی وجہ سے ہم پوری تحریر نا پڑھ سکے سرسری نظر ڈال کر نتیجہ اخذ کرلیا۔شمشاد بھائی نے توجہ دلائی تو دوبارہ دیکھا۔آپ کے مخاطب تو اور صاحب ہیں اس لیے دخل دینے کیلیے معذرت لیکن اس میں نظر ثانی والی کوئی بات ہی نہیں۔ فرہنگِ آصفیہ کے مؤلف لاکھ سمجھتے رہیں کہ لکھے موسیٰ پڑھے خدا غلط ہے اور لکھے مو سا پڑھے خود آ صحیح ہے لیکن انہوں نے اس کتاب میں جو کہ دوسروں کیلیے سند بننے والی تھی وہی لکھا جس کا چلن ہے
کیونکہ اصول کی بات یہ ہے کہ اہل زبان شعرا و ادبا لغات دیکھ کر شاعری نہیں کرتے بلکہ لغات لکھنے والے اہل زبان شعرا اور ادبا کی تحاریر سامنے رکھ کر لغت ترتیب دیتے ہیں۔ اس املا کی سند میں استاذ الاساتذہ ناسخ کی رباعی ہے جس کے سامنے تمام لغات ہیچ ہیں۔
میری اوپر والی پوسٹ کا بس یہ مطلب تھا کہ سید احمد دہلوی اس املا کو ذاتی طور پر غلط ضرور سمجھتے تھے لیکن لکھا وہی جس کا چلن ہے اور جو شعرا کے ہاں ہے کیونکہ استاذ شعرا اور ادبا کی بات لغت نگار کی بات سے زیادہ اہم ہے۔
وہ کنوئیں یہاں نہیں ہوتے اور پاکستان جا کر آپ نے گول گول گھومنا نہیں۔
ویسے پاکستان میں آپ کا تعلق کہاں سے ہے؟
لکھے منا نبڑ خود آملتان سے ہے۔ اب اس پر کوئی نیا سلسلہ نا شروع کردیں، یقین کریں ہمارا گیلانی برادری سے کوئی تعلق نہیں۔
منا جب محفل میں اِن ہوتا ہے تو اس کو پیش (ہونا) پڑھیں گے۔ جب تک محفل میں رہے تو زیر(بحث)۔ جب آؤٹ ہو جائے تو زبر (دست)پہلے یہ تو علم کہ منا کی میم پر پیش ہے، زبر ہے یا زیر ہے؟
کیا لڑنے کا ارادہ ہے ؟عثمان صاحب! جو لکھنا تھا سب لکھ چکے۔ جو بعد میں آئے گا نبیڑنے کا کام اسی کو کرنا ہے۔
ہم تو بہت صلح جو قسم کے بندے ہیں۔ کوئی اگر گالی کلوچ پر بھی آجائے تو اس کے ساتھ بھی بہت تمیز سے پیش آتے ہیں کہ دیکھئے بہتر ہے کہ آپ ہم سے معذرت کرلیں، کہیں ہم سے بھی آپ کی شان میں گستاخی ناکیا لڑنے کا ارادہ ہے ؟
ہاہاہا۔۔۔ہم تو بہت صلح جو قسم کے بندے ہیں۔ کوئی اگر گالی کلوچ پر بھی آجائے تو اس کے ساتھ بھی بہت تمیز سے پیش آتے ہیں کہ دیکھئے بہتر ہے کہ آپ ہم سے معذرت کرلیں، کہیں ہم سے بھی آپ کی شان میں گستاخی نا
سر زد ہوجائے۔
جی جناب آپ کی صلح پسندی کے نمونے تو ہم نے خوب دیکھ رکھے ہیں۔۔۔ہم تو بہت صلح جو قسم کے بندے ہیں۔ کوئی اگر گالی کلوچ پر بھی آجائے تو اس کے ساتھ بھی بہت تمیز سے پیش آتے ہیں کہ دیکھئے بہتر ہے کہ آپ ہم سے معذرت کرلیں، کہیں ہم سے بھی آپ کی شان میں گستاخی نا
سر زد ہوجائے۔
فرہنگِ آصفیہ میں ہے۔ اور اس کی ایک اور وجہ تسمیہ بھی لکھی گئی ہے اسی فرہنگ میں کہ حضرت موسیٰ ّ اللہ سے کنایۃ اور اشارۃ بات کیا کرتے تھے اور اللہ کے سوا کوئی سمجھ نہیں سکتا تھا۔ اس لیے ایسے خط کے متعلق کہا جاتا ہے جس کو وہی سمجھ سکے جسے القا ہو۔ املا اِسی معنی کے موافق ہے۔کس لغت میں ہے ؟