مفتی فواد الحسینی
محفلین
ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺟﮕﮧ ﺍﯾﮏ ﺷﺨﺺ ﺭﮨﺘﺎ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﮐﮯ ﺗﯿﻦ
ﺑﯿﭩﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻥ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺑﯿﭩﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ “
ﺣﺠﺮ ” ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺩﻥ ﮔﺰﺭﺗﮯ ﺭﮨﮯ ﺣﺘﯽٰ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ
ﻣﺮﺽ ﺍﻟﻤﻮﺕ ﻧﮯ ﺁﻥ ﻟﯿﺎ۔ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺑﯿﭩﻮﮞ ﮐﻮ
ﺑﻼ ﮐﺮ ﻭﺻﯿﺖ ﮐﯽ ﮐﮧ ﺣﺠﺮ ﮐﻮ ﻭﺭﺍﺛﺖ ﻣﻠﮯ ﮔﯽ، ﺣﺠﺮ
ﮐﻮ ﻭﺭﺍﺛﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﮯ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﺠﺮ ﮐﻮ ﻭﺭﺍﺛﺖ ﻣﻠﮯ ﮔﯽ۔
ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﯽ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺭﻭﺡ ﻗﺒﺾ ﮨﻮﮔﺌﯽ۔ ﯾﮧ ﺧﻮﺩ ﺗﻮ
ﻓﻮﺕ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﻣﮕﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﯿﭩﻮﮞ ﮐﻮ ﺣﯿﺮﺕ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﻝ ﮔﯿﺎ
ﮐﮧ ﮐﯿﺴﮯ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮﯾﮟ ﮐﻦ ﺩﻭ ﺣﺠﺮ ﮐﻮ ﻭﺭﺍﺛﺖ ﻣﻠﮯ ﺍﻭﺭ
ﺍﻭﺭ ﮐﺲ ﺍﯾﮏ ﮐﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﮯ ﮔﯽ۔ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﻧﮯ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ
ﺷﮩﺮ ﺟﺎ ﮐﺮ ﻗﺎﺿﯽ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ
ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﻞ ﻣﺎﻧﮕﯿﮟ۔
ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺍﭘﻨﮯ ﺯﺍﺩ ﺭﺍﮦ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺷﮩﺮ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﻋﺎﺯﻡ ﺳﻔﺮ ﮨﻮﺋﮯ۔
ﺭﺍﺳﺘﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺟﻮ
ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺴﯽ ﮔﻢ ﺷﺪﮦ ﭼﯿﺰ ﮐﻮ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﺗﺎ ﭘﮭﺮﺗﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﻥ
ﺑﮭﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﭘﻮﭼﮭﻨﮯ ﭘﺮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ
ﮔﻢ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﺟﺴﮯ ﻭﮦ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﺗﺎ ﭘﮭﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﯾﮏ ﺣﺠﺮ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮐﯿﺎ ﺗﯿﺮﯼ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﺍﯾﮏ ﺁﻧﮑﮫ ﺳﮯ
ﮐﺎﻧﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﺍﺱ ﺁﺩﻣﯽ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮨﺎﮞ ﮨﺎﮞ، ﺍﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﺗﮭﺎ۔
ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺣﺠﺮ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮐﯿﺎ ﺗﯿﺮﯼ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﺍﯾﮏ ﭨﺎﻧﮓ ﺳﮯ
ﻟﻨﮕﮍﯼ ﺗﮭﯽ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺁﺩﻣﯽ ﻧﮯ ﺟﻠﺪﯼ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ، ﺑﺎﻟﮑﻞ
ﺻﺤﯿﺢ، ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﯾﮏ ﭨﺎﻧﮓ ﺳﮯ ﻟﻨﮕﮍﯼ ﺗﮭﯽ۔
ﺗﯿﺴﺮﮮ ﺣﺠﺮ ﻧﮯ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﮯ ﻣﺎﻟﮏ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮐﯿﺎ ﺗﯿﺮﯼ
ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﯽ ﺩﻡ ﮐﭩﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﮭﯽ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺧﻮﺷﯽ ﺳﮯ
ﮐﮩﺎ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﭨﮭﯿﮏ، ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﯽ ﺩُﻡ ﺑﮭﯽ ﮐﭩﯽ ﮨﻮﺋﯽ
ﺗﮭﯽ۔ ﺑﺲ ﺍﺏ ﺟﻠﺪﯼ ﺳﮯ ﺑﺘﺎ ﺩﻭ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﮩﺎﮞ ﮨﮯ؟
ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺣﺠﺮ ﻧﮯ ﻣﻞ ﮐﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﺎ؛ ﺑﺨﺪﺍ ﮨﻤﯿﮟ ﺁﭖ ﮐﯽ
ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﻋﻠﻢ ﻧﮩﯿﮟ، ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﮨﺮﮔﺰ
ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ۔
ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﻥ ﮐﯽ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺳﻦ ﮐﺮ ﻏﺼﮯ ﺳﮯ ﭘﺎﮔﻞ
ﮨﻮ ﮔﯿﺎ، ﺍﺱ ﻧﮯ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﮭﯿﻨﭻ ﮐﺮ
ﻗﺎﺿﯽ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻟﮯ ﺟﺎﺋﯿﮕﺎ۔ ﺍﺳﮯ ﭘﻮﺭﺍ ﯾﻘﯿﻦ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ
ﮐﯽ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﻮ ﯾﮧ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺫﺑﺢ ﮐﺮ ﮐﮯ ﮐﮭﺎ ﭼﮑﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ
ﺍﺏ ﺍﭘﻨﮯ ﺟﺮﻡ ﮐﻮ ﭼﮭﭙﺎﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺟﮭﻮﭦ ﺑﻮﻝ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔۔
ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﻭﺍﻟﮯ ﻧﮯ ﺟﺐ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ
ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮨﻤﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﮨﻢ ﺧﻮﺩ ﺑﮭﯽ
ﻗﺎﺿﯽ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﮨﯽ ﺟﺎ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ
ﺟﺐ ﯾﮧ ﭼﺎﺭﻭﮞ ﻗﺎﺿﯽ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﭘﮩﻨﭽﮯ ﺗﻮ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﻭﺍﻟﮯ
ﻧﮯ ﻗﺎﺿﯽ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﻗﺼﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ۔ ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺗﯿﻨﻮﮞ
ﺳﮯ ﮐﮩﺎ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺗﻢ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﯽ ﻧﺸﺎﻧﯿﺎﮞ
ﺑﺘﺎﺋﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﻧﮑﻠﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﺗﻢ
ﺗﯿﻨﻮﮞ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﮨﮯ، ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﺟﺮﻡ ﮐﺎ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ
ﮐﺮ ﻟﻮ۔
ﭘﮩﻠﮯ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ؛ ﺟﻨﺎﺏ ﻋﺎﻟﯽ، ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﺗﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﯽ
ﺗﮭﯽ، ﮨﺎﮞ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﮯ ﺁﺛﺎﺭ ﺿﺮﻭﺭ ﺩﯾﮑﮭﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺟﺐ
ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺗﯿﺮﯼ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﺍﯾﮏ ﺁﻧﮑﮫ ﺳﮯ
ﮐﺎﻧﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ
ﮐﺎ ﮔﮭﺎﺱ ﺗﻮ ﺧﻮﺏ ﭼﺮﺍ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﻣﮕﺮ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻃﺮﻑ ﮐﺎ
ﻭﯾﺴﮯ ﮨﯽ ﺑﺂﻣﺎﻥ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﻣﻄﻠﺐ ﺗﮭﺎ
ﮐﮧ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﯽ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﺍﯾﮏ ﺁﻧﮑﮫ ﺳﮯ ﮐﺎﻧﯽ ﺭﮨﯽ
ﮨﻮﮔﯽ۔
ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺣﺠﺮ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ؛ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﻣﯿﮟ
ﺗﯿﻦ ﻗﺪﻡ ﺗﻮ ﮔﮩﺮﮮ ﻟﮕﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺒﮑﮧ ﭼﻮﺗﮭﺎ ﻗﺪﻡ ﺯﻣﯿﻦ
ﭘﺮ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﭘﮍﺍ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺑﺲ ﺍﺗﻨﺎ ﮨﯽ ﺑﻨﺘﺎ
ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺟﺎﻧﻮﺭ ﻟﻨﮕﮍﺍ ﺑﮭﯽ ﺗﮭﺎ۔
ﺗﯿﺴﺮﮮ ﺣﺠﺮ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ؛ ﺍﻭﻧﭧ ﺟﺐ ﺭﺍﮦ ﭼﻠﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﭘﻨﺎ
ﮔﻮﺑﺮ ﮔﺮﺍﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺩﻡ ﺳﮯ ﺍﺩﮬﺮ ﺍُﺩﮬﺮ ﺑﮑﮭﯿﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺟﺒﮑﮧ ﮨﻢ ﺟﺲ ﺭﺍﮦ ﺳﮯ ﺁﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﻭﮨﺎﮞ ﭘﺮ ﮔﻮﺑﺮ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ
ﻻﺋﻦ ﻣﯿﮟ ﺳﯿﺪﮬﺎ ﮔﺮﺍ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﻣﻄﻠﺐ ﮨﻮ
ﺳﮑﺘﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﯽ ﺩُﻡ ﮐﭩﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﮔﻮﺑﺮ
ﺩﺍﺋﯿﮟ ﺑﺎﺋﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮭﯿﻼ ﭘﺎﺋﯽ۔
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﮐﺴﯽ ﺩﯾﺮ ﮐﮯ ﺍﺱ ﺁﺩﻣﯽ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺩﯾﮑﮭﺎ
ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺎ، ﺗﻢ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﻮ۔ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ
ﭘﺎﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﺎﮞ ﮨﯽ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍُﺳﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﻭﺍﻟﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺍﻥ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺑﮭﺎﺋﯿﻮﮞ ﻧﮯ
ﻗﺎﺿﯽ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﻗﺼﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﺟﺴﮯ ﺳُﻦ ﮐﺮ ﻗﺎﺿﯽ ﺑﮩﺖ
ﺣﯿﺮﺍﻥ ﮨﻮﺍ۔ ﺍﻥ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﻢ ﺁﺝ ﮐﯽ ﺭﺍﺕ ﻣﮩﻤﺎﻥ
ﺧﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﭨﮭﮩﺮﻭ، ﻣﯿﮟ ﮐﻞ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺳﻮﭺ ﮐﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﻞ
ﺑﺘﺎﺅﻧﮕﺎ۔
ﯾﮧ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﻣﮩﻤﺎﻥ ﺧﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺟﺎ ﮐﺮ ﭨﮭﮩﺮﮮ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ
ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻧﮕﺮﺍﻧﯽ ﮐﯽ ﺟﺎ ﺭﮨﯽ ﮨﮯ۔ ﮐﭽﮫ
ﺩﯾﺮ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﻻﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺟﻮ ﮔﻮﺷﺖ ﮐﮯ ﭘﮑﮯ
ﮨﻮﺋﮯ ﺳﺎﻟﻦ ﺍﻭﺭ ﺭﻭﭨﯿﻮﮞ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﺗﮭﺎ۔
ﭘﮩﻠﮯ ﻧﮯ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮨﯽ ﮐﮩﺎ ﯾﮧ ﺳﺎﻟﻦ ﮐﺘﮯ ﮐﮯ
ﮔﻮﺷﺖ ﮐﺎ ﺑﻨﺎ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ۔
ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺭﻭﭨﯿﺎﮞ ﺟﺲ ﻋﻮﺭﺕ ﻧﮯ ﭘﮑﺎﺋﯽ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ
ﺣﻤﻞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﻭﺭ ﭘﻮﺭﮮ ﺩﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﮨﮯ۔
ﺗﯿﺴﺮﮮ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﯾﮧ ﻗﺎﺿﯽ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﮨﮯ۔
ﺑﺎﺕ ﻗﺎﺿﯽ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭻ ﮔﺌﯽ، ﺍُﺱ ﻧﮯ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﮐﻮ ﺩﻭﺳﺮﮮ
ﺩﻥ ﺍﭘﻨﯽ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﻃﻠﺐ ﮐﺮ ﻟﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺳﮯ
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮨﻮ ﮐﺮ ﮐﮩﺎ؛ ﺗﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺲ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﮭﺎ ﯾﮧ ﮐﺘﮯ
ﮐﺎ ﮔﻮﺷﺖ ﭘﮑﺎ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ؟ ﭘﮩﻼ ﺑﻮﻻ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﮭﺎ۔
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﺑﺎﻭﺭﭼﯽ ﮐﻮ ﺑﻠﻮﺍ ﮐﺮ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ
ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﭘﮑﺎﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﮐﭽﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺷﺮﺍﺭﺕ
ﺳﻮﺟﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﺘﺎ ﻣﺎﺭ ﮐﺮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮔﻮﺷﺖ ﭘﮑﺎﯾﺎ ﺍﻭﺭ
ﺍﻥ ﮐﻮ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺑﮭﺠﻮﺍ ﺩﯾﺎ۔
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﮐﯿﺴﮯ ﭘﺘﮧ ﭼﻼ ﯾﮧ
ﮔﻮﺷﺖ ﮐﺘﮯ ﮐﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮔﺎﺋﮯ، ﺑﮑﺮﯼ ﯾﺎ ﺍﻭﻧﭧ
ﮐﮯ ﮔﻮﺷﺖ ﮐﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﭼﺮﺑﯽ ﻟﮕﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺒﮑﮧ ﯾﮧ ﺳﺎﺭﺍ
ﭼﺮﺑﯽ ﻧﻤﺎ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﮐﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﮐﮩﯿﮟ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﻮﺷﺖ ﻟﮕﺎ ﮨﻮﺍ
ﺗﮭﺎ۔ ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﻢ ﻭﮦ ﺣﺠﺮ ﮨﻮ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﺎﭖ ﮐﮯ
ﻣﺎﻝ ﺳﮯ ﻭﺭﺍﺛﺖ ﻣﻠﮯ ﮔﯽ۔
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮨﻮ ﮐﺮ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮐﺲ ﻧﮯﮐﮩﺎ ﯾﮧ ﺭﻭﭨﯿﺎﮞ ﺍﯾﺴﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﻧﮯ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﮨﯿﮟ
ﺟﻮ
ﻧﻮ ﻣﺎﮦ
ﮐﮯ ﺣﻤﻞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﻮﺭﮮ ﺩﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﮨﮯ؟ ﺟﻮﺍﺏ
ﻣﯿﮟ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﮞ ﺟﺲ ﻧﮯ ﯾﮧ ﮐﮩﺎ ﺗﮭﺎ۔
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﺮ ﯾﮧ ﻟﮕﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ
ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺭﻭﭨﯿﺎﮞ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﭘﮭﻮﻟﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ
ﺧﻮﺏ ﭘﮑﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺳﮯ ﮐﭽﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﭨﯽ ﺭﮦ
ﮔﺌﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺳﮯ ﯾﮩﯽ ﺍﺧﺬ ﮐﯿﺎ ﺭﻭﭨﯿﺎﮞ ﺑﻨﺎﻧﮯ
ﻭﺍﻟﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﺧﺎﺗﻮﻥ ﮨﮯ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﮐﮯ ﻣﺎﺭﮮ ﺯﯾﺎﺩﮦ
ﺟﮭﮑﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺎ ﺭﮨﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﮐﯽ ﭼﯿﺰ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ
ﺩﯾﮑﮫ ﭘﺎ ﺭﮨﯽ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﯾﮩﯽ ﺑﻨﺘﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻋﻮﺭﺕ
ﺣﺎﻣﻠﮧ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺭﻭﭨﯿﺎﮞ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﺮﺗﯽ
ﺭﮨﯽ ﮨﮯ۔ ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺗﻢ ﻭﮦ
ﺣﺠﺮ ﮨﻮ ﺟﺴﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﭖ ﮐﮯ ﺗﺮﮐﮧ ﺳﮯ ﻭﺭﺍﺛﺖ ﻣﯿﮟ
ﺣﺼﮧ ﻣﻠﮯ ﮔﺎ۔
ﭘﮭﺮ ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮨﻮ ﮐﺮ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﯾﮧ ﮐﺲ
ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﮭﺎ ﻣﯿﮟ ﻭﻟﺪ ﺍﻟﺤﺮﺍﻡ ﮨﻮﮞ؟ ﺗﯿﺴﺮﮮ ﻧﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﺎ
ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﻗﺎﺿﯽ ﺍُﭨﮫ ﮐﺮ ﺍﻧﺪﺭ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ
ﻣﺎﮞ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﺳﭻ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍُﺱ
ﮐﯽ ﻣﺎﮞ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﯾﮧ ﺳﭻ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻢ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﮯ ﮨﻮ۔
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﻭﺍﭘﺲ ﺁﮐﺮ ﺍﺱ ﺗﯿﺴﺮﮮ ﺣﺠﺮ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ
ﺗﻤﮩﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﺮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺍ ﻣﯿﮟ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﺍُﺱ ﻧﮯ
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﺎ؛ ﺍﮔﺮ ﺗﻢ ﺣﻼﻟﯽ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﻮ ﻣﮩﻤﺎﻥ ﺧﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﮨﻢ
ﭘﺮ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺎ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﺮﺗﮯ، ﻧﺎ ﮨﯽ ﮐﺘﮯ ﮐﺎ ﮔﻮﺷﺖ ﭘﮑﻮﺍ ﮐﺮ
ﮨﻤﯿﮟ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺑﮭﺠﻮﺍﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﺎ ﮨﯽ ﮐﭽﯽ ﺭﻭﭨﯿﺎﮞ
ﮐﺴﯽ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﻋﻮﺭﺕ ﺳﮯ ﺑﻨﻮﺍ ﮐﺮ ﮨﻤﯿﮟ ﮐﮭﻠﻮﺍﺗﮯ۔
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﺍُﺳﮯ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺗﻢ ﻭﮦ ﺣﺠﺮ
ﮨﻮ ﺟﺴﮯ ﺍُﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﭖ ﮐﮯ ﻣﺎﻝ ﺳﮯ ﻭﺭﺛﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﮯ ﮔﺎ۔
ﺗﯿﺴﺮﮮ ﻧﮯ ﺣﯿﺮﺕ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻗﺎﺿﯽ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﭘﻮﭼﮭﺎ
ﻣﮕﺮ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﯿﻮﮞ ﮨﮯ؟
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ؛ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﯾﮏ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮨﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻭﻟﺪ
ﺍﻟﺤﺮﺍﻡ ﮐﻮ ﭨﮭﯿﮏ ﭨﮭﯿﮏ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﻢ ﺑﮭﯽ
ﻣﯿﺮﯼ ﻃﺮﺡ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﮨﻮ۔
ﻭﺭﺍﺛﺖ ﭘﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺣﺠﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺎﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻟﻮﭨﮯ
ﺍﻭﺭ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺗﯿﺴﺮﮮ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﻣﺎﺟﺮﺍ
ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍُﻥ ﮐﯽ ﻣﺎﮞ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﺑﺎﭖ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺻﺒﺢ ﮐﯽ
ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﻣﺴﺠﺪ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺳﮯ ﺩﺭﺍﻭﺯﮮ ﭘﺮ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﻮﺍ ﭘﺎﯾﺎ
ﺗﮭﺎ، ﺍﺳﮯ ﮔﮭﺮ ﻻﯾﺎ، ﺍﺱ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺑﮭﯽ ﺗﻢ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺟﯿﺴﺎ
ﺣﺠﺮ ﺭﮐﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﮐﯽ۔
ﺟﯽ، ﺗﻮ ﺍﯾﺴﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﻋﺮﺑﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﮑﺎﯾﺘﯿﮟ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ
ﺣﮑﻤﺖ ﮐﮯ ﺩﺭﺱ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﻋﺮﺑﯽ ﺳﮯ ﻟﯿﮑﺮ
ﺁﭖ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺗﺮﺟﻤﮧ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔
ﺑﯿﭩﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻥ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺑﯿﭩﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ “
ﺣﺠﺮ ” ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺩﻥ ﮔﺰﺭﺗﮯ ﺭﮨﮯ ﺣﺘﯽٰ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ
ﻣﺮﺽ ﺍﻟﻤﻮﺕ ﻧﮯ ﺁﻥ ﻟﯿﺎ۔ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺑﯿﭩﻮﮞ ﮐﻮ
ﺑﻼ ﮐﺮ ﻭﺻﯿﺖ ﮐﯽ ﮐﮧ ﺣﺠﺮ ﮐﻮ ﻭﺭﺍﺛﺖ ﻣﻠﮯ ﮔﯽ، ﺣﺠﺮ
ﮐﻮ ﻭﺭﺍﺛﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﮯ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﺠﺮ ﮐﻮ ﻭﺭﺍﺛﺖ ﻣﻠﮯ ﮔﯽ۔
ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﯽ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺭﻭﺡ ﻗﺒﺾ ﮨﻮﮔﺌﯽ۔ ﯾﮧ ﺧﻮﺩ ﺗﻮ
ﻓﻮﺕ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﻣﮕﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﯿﭩﻮﮞ ﮐﻮ ﺣﯿﺮﺕ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﻝ ﮔﯿﺎ
ﮐﮧ ﮐﯿﺴﮯ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮﯾﮟ ﮐﻦ ﺩﻭ ﺣﺠﺮ ﮐﻮ ﻭﺭﺍﺛﺖ ﻣﻠﮯ ﺍﻭﺭ
ﺍﻭﺭ ﮐﺲ ﺍﯾﮏ ﮐﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﮯ ﮔﯽ۔ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﻧﮯ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ
ﺷﮩﺮ ﺟﺎ ﮐﺮ ﻗﺎﺿﯽ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ
ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﻞ ﻣﺎﻧﮕﯿﮟ۔
ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺍﭘﻨﮯ ﺯﺍﺩ ﺭﺍﮦ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺷﮩﺮ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﻋﺎﺯﻡ ﺳﻔﺮ ﮨﻮﺋﮯ۔
ﺭﺍﺳﺘﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺟﻮ
ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺴﯽ ﮔﻢ ﺷﺪﮦ ﭼﯿﺰ ﮐﻮ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﺗﺎ ﭘﮭﺮﺗﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﻥ
ﺑﮭﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﭘﻮﭼﮭﻨﮯ ﭘﺮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ
ﮔﻢ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﺟﺴﮯ ﻭﮦ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﺗﺎ ﭘﮭﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﯾﮏ ﺣﺠﺮ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮐﯿﺎ ﺗﯿﺮﯼ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﺍﯾﮏ ﺁﻧﮑﮫ ﺳﮯ
ﮐﺎﻧﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﺍﺱ ﺁﺩﻣﯽ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮨﺎﮞ ﮨﺎﮞ، ﺍﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﺗﮭﺎ۔
ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺣﺠﺮ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮐﯿﺎ ﺗﯿﺮﯼ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﺍﯾﮏ ﭨﺎﻧﮓ ﺳﮯ
ﻟﻨﮕﮍﯼ ﺗﮭﯽ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺁﺩﻣﯽ ﻧﮯ ﺟﻠﺪﯼ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ، ﺑﺎﻟﮑﻞ
ﺻﺤﯿﺢ، ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﯾﮏ ﭨﺎﻧﮓ ﺳﮯ ﻟﻨﮕﮍﯼ ﺗﮭﯽ۔
ﺗﯿﺴﺮﮮ ﺣﺠﺮ ﻧﮯ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﮯ ﻣﺎﻟﮏ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮐﯿﺎ ﺗﯿﺮﯼ
ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﯽ ﺩﻡ ﮐﭩﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﮭﯽ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺧﻮﺷﯽ ﺳﮯ
ﮐﮩﺎ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﭨﮭﯿﮏ، ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﯽ ﺩُﻡ ﺑﮭﯽ ﮐﭩﯽ ﮨﻮﺋﯽ
ﺗﮭﯽ۔ ﺑﺲ ﺍﺏ ﺟﻠﺪﯼ ﺳﮯ ﺑﺘﺎ ﺩﻭ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﮩﺎﮞ ﮨﮯ؟
ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺣﺠﺮ ﻧﮯ ﻣﻞ ﮐﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﺎ؛ ﺑﺨﺪﺍ ﮨﻤﯿﮟ ﺁﭖ ﮐﯽ
ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﻋﻠﻢ ﻧﮩﯿﮟ، ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﮨﺮﮔﺰ
ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ۔
ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﻥ ﮐﯽ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺳﻦ ﮐﺮ ﻏﺼﮯ ﺳﮯ ﭘﺎﮔﻞ
ﮨﻮ ﮔﯿﺎ، ﺍﺱ ﻧﮯ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﮭﯿﻨﭻ ﮐﺮ
ﻗﺎﺿﯽ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻟﮯ ﺟﺎﺋﯿﮕﺎ۔ ﺍﺳﮯ ﭘﻮﺭﺍ ﯾﻘﯿﻦ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ
ﮐﯽ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﻮ ﯾﮧ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺫﺑﺢ ﮐﺮ ﮐﮯ ﮐﮭﺎ ﭼﮑﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ
ﺍﺏ ﺍﭘﻨﮯ ﺟﺮﻡ ﮐﻮ ﭼﮭﭙﺎﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺟﮭﻮﭦ ﺑﻮﻝ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔۔
ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﻭﺍﻟﮯ ﻧﮯ ﺟﺐ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ
ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮨﻤﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﮨﻢ ﺧﻮﺩ ﺑﮭﯽ
ﻗﺎﺿﯽ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﮨﯽ ﺟﺎ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ
ﺟﺐ ﯾﮧ ﭼﺎﺭﻭﮞ ﻗﺎﺿﯽ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﭘﮩﻨﭽﮯ ﺗﻮ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﻭﺍﻟﮯ
ﻧﮯ ﻗﺎﺿﯽ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﻗﺼﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ۔ ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺗﯿﻨﻮﮞ
ﺳﮯ ﮐﮩﺎ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺗﻢ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﯽ ﻧﺸﺎﻧﯿﺎﮞ
ﺑﺘﺎﺋﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﻧﮑﻠﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﺗﻢ
ﺗﯿﻨﻮﮞ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﮨﮯ، ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﺟﺮﻡ ﮐﺎ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ
ﮐﺮ ﻟﻮ۔
ﭘﮩﻠﮯ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ؛ ﺟﻨﺎﺏ ﻋﺎﻟﯽ، ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﺗﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﯽ
ﺗﮭﯽ، ﮨﺎﮞ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﮯ ﺁﺛﺎﺭ ﺿﺮﻭﺭ ﺩﯾﮑﮭﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺟﺐ
ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺗﯿﺮﯼ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﺍﯾﮏ ﺁﻧﮑﮫ ﺳﮯ
ﮐﺎﻧﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ
ﮐﺎ ﮔﮭﺎﺱ ﺗﻮ ﺧﻮﺏ ﭼﺮﺍ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﻣﮕﺮ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻃﺮﻑ ﮐﺎ
ﻭﯾﺴﮯ ﮨﯽ ﺑﺂﻣﺎﻥ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﻣﻄﻠﺐ ﺗﮭﺎ
ﮐﮧ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﯽ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﺍﯾﮏ ﺁﻧﮑﮫ ﺳﮯ ﮐﺎﻧﯽ ﺭﮨﯽ
ﮨﻮﮔﯽ۔
ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺣﺠﺮ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ؛ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﻣﯿﮟ
ﺗﯿﻦ ﻗﺪﻡ ﺗﻮ ﮔﮩﺮﮮ ﻟﮕﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺒﮑﮧ ﭼﻮﺗﮭﺎ ﻗﺪﻡ ﺯﻣﯿﻦ
ﭘﺮ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﭘﮍﺍ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺑﺲ ﺍﺗﻨﺎ ﮨﯽ ﺑﻨﺘﺎ
ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺟﺎﻧﻮﺭ ﻟﻨﮕﮍﺍ ﺑﮭﯽ ﺗﮭﺎ۔
ﺗﯿﺴﺮﮮ ﺣﺠﺮ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ؛ ﺍﻭﻧﭧ ﺟﺐ ﺭﺍﮦ ﭼﻠﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﭘﻨﺎ
ﮔﻮﺑﺮ ﮔﺮﺍﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺩﻡ ﺳﮯ ﺍﺩﮬﺮ ﺍُﺩﮬﺮ ﺑﮑﮭﯿﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺟﺒﮑﮧ ﮨﻢ ﺟﺲ ﺭﺍﮦ ﺳﮯ ﺁﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﻭﮨﺎﮞ ﭘﺮ ﮔﻮﺑﺮ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ
ﻻﺋﻦ ﻣﯿﮟ ﺳﯿﺪﮬﺎ ﮔﺮﺍ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﻣﻄﻠﺐ ﮨﻮ
ﺳﮑﺘﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﮐﯽ ﺩُﻡ ﮐﭩﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﮔﻮﺑﺮ
ﺩﺍﺋﯿﮟ ﺑﺎﺋﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮭﯿﻼ ﭘﺎﺋﯽ۔
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﮐﺴﯽ ﺩﯾﺮ ﮐﮯ ﺍﺱ ﺁﺩﻣﯽ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺩﯾﮑﮭﺎ
ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺎ، ﺗﻢ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﻮ۔ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ
ﭘﺎﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﺎﮞ ﮨﯽ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍُﺳﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﻭﻧﭩﻨﯽ ﻭﺍﻟﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺍﻥ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺑﮭﺎﺋﯿﻮﮞ ﻧﮯ
ﻗﺎﺿﯽ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﻗﺼﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﺟﺴﮯ ﺳُﻦ ﮐﺮ ﻗﺎﺿﯽ ﺑﮩﺖ
ﺣﯿﺮﺍﻥ ﮨﻮﺍ۔ ﺍﻥ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﻢ ﺁﺝ ﮐﯽ ﺭﺍﺕ ﻣﮩﻤﺎﻥ
ﺧﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﭨﮭﮩﺮﻭ، ﻣﯿﮟ ﮐﻞ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺳﻮﭺ ﮐﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﻞ
ﺑﺘﺎﺅﻧﮕﺎ۔
ﯾﮧ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﻣﮩﻤﺎﻥ ﺧﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺟﺎ ﮐﺮ ﭨﮭﮩﺮﮮ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ
ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻧﮕﺮﺍﻧﯽ ﮐﯽ ﺟﺎ ﺭﮨﯽ ﮨﮯ۔ ﮐﭽﮫ
ﺩﯾﺮ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﻻﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺟﻮ ﮔﻮﺷﺖ ﮐﮯ ﭘﮑﮯ
ﮨﻮﺋﮯ ﺳﺎﻟﻦ ﺍﻭﺭ ﺭﻭﭨﯿﻮﮞ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﺗﮭﺎ۔
ﭘﮩﻠﮯ ﻧﮯ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮨﯽ ﮐﮩﺎ ﯾﮧ ﺳﺎﻟﻦ ﮐﺘﮯ ﮐﮯ
ﮔﻮﺷﺖ ﮐﺎ ﺑﻨﺎ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ۔
ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺭﻭﭨﯿﺎﮞ ﺟﺲ ﻋﻮﺭﺕ ﻧﮯ ﭘﮑﺎﺋﯽ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ
ﺣﻤﻞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﻭﺭ ﭘﻮﺭﮮ ﺩﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﮨﮯ۔
ﺗﯿﺴﺮﮮ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﯾﮧ ﻗﺎﺿﯽ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﮨﮯ۔
ﺑﺎﺕ ﻗﺎﺿﯽ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭻ ﮔﺌﯽ، ﺍُﺱ ﻧﮯ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﮐﻮ ﺩﻭﺳﺮﮮ
ﺩﻥ ﺍﭘﻨﯽ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﻃﻠﺐ ﮐﺮ ﻟﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺳﮯ
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮨﻮ ﮐﺮ ﮐﮩﺎ؛ ﺗﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺲ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﮭﺎ ﯾﮧ ﮐﺘﮯ
ﮐﺎ ﮔﻮﺷﺖ ﭘﮑﺎ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ؟ ﭘﮩﻼ ﺑﻮﻻ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﮭﺎ۔
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﺑﺎﻭﺭﭼﯽ ﮐﻮ ﺑﻠﻮﺍ ﮐﺮ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ
ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﭘﮑﺎﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﮐﭽﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺷﺮﺍﺭﺕ
ﺳﻮﺟﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﺘﺎ ﻣﺎﺭ ﮐﺮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮔﻮﺷﺖ ﭘﮑﺎﯾﺎ ﺍﻭﺭ
ﺍﻥ ﮐﻮ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺑﮭﺠﻮﺍ ﺩﯾﺎ۔
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﮐﯿﺴﮯ ﭘﺘﮧ ﭼﻼ ﯾﮧ
ﮔﻮﺷﺖ ﮐﺘﮯ ﮐﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮔﺎﺋﮯ، ﺑﮑﺮﯼ ﯾﺎ ﺍﻭﻧﭧ
ﮐﮯ ﮔﻮﺷﺖ ﮐﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﭼﺮﺑﯽ ﻟﮕﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺒﮑﮧ ﯾﮧ ﺳﺎﺭﺍ
ﭼﺮﺑﯽ ﻧﻤﺎ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﮐﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﮐﮩﯿﮟ ﮐﮩﯿﮟ ﮔﻮﺷﺖ ﻟﮕﺎ ﮨﻮﺍ
ﺗﮭﺎ۔ ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﻢ ﻭﮦ ﺣﺠﺮ ﮨﻮ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﺎﭖ ﮐﮯ
ﻣﺎﻝ ﺳﮯ ﻭﺭﺍﺛﺖ ﻣﻠﮯ ﮔﯽ۔
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮨﻮ ﮐﺮ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮐﺲ ﻧﮯﮐﮩﺎ ﯾﮧ ﺭﻭﭨﯿﺎﮞ ﺍﯾﺴﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﻧﮯ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﮨﯿﮟ
ﺟﻮ
ﻧﻮ ﻣﺎﮦ
ﮐﮯ ﺣﻤﻞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﻮﺭﮮ ﺩﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﮨﮯ؟ ﺟﻮﺍﺏ
ﻣﯿﮟ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﮞ ﺟﺲ ﻧﮯ ﯾﮧ ﮐﮩﺎ ﺗﮭﺎ۔
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﺮ ﯾﮧ ﻟﮕﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ
ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺭﻭﭨﯿﺎﮞ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﭘﮭﻮﻟﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ
ﺧﻮﺏ ﭘﮑﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺳﮯ ﮐﭽﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﭨﯽ ﺭﮦ
ﮔﺌﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺳﮯ ﯾﮩﯽ ﺍﺧﺬ ﮐﯿﺎ ﺭﻭﭨﯿﺎﮞ ﺑﻨﺎﻧﮯ
ﻭﺍﻟﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﺧﺎﺗﻮﻥ ﮨﮯ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﮐﮯ ﻣﺎﺭﮮ ﺯﯾﺎﺩﮦ
ﺟﮭﮑﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺎ ﺭﮨﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﮐﯽ ﭼﯿﺰ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ
ﺩﯾﮑﮫ ﭘﺎ ﺭﮨﯽ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﯾﮩﯽ ﺑﻨﺘﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻋﻮﺭﺕ
ﺣﺎﻣﻠﮧ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺭﻭﭨﯿﺎﮞ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﺮﺗﯽ
ﺭﮨﯽ ﮨﮯ۔ ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺗﻢ ﻭﮦ
ﺣﺠﺮ ﮨﻮ ﺟﺴﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﭖ ﮐﮯ ﺗﺮﮐﮧ ﺳﮯ ﻭﺭﺍﺛﺖ ﻣﯿﮟ
ﺣﺼﮧ ﻣﻠﮯ ﮔﺎ۔
ﭘﮭﺮ ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮨﻮ ﮐﺮ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﯾﮧ ﮐﺲ
ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﮭﺎ ﻣﯿﮟ ﻭﻟﺪ ﺍﻟﺤﺮﺍﻡ ﮨﻮﮞ؟ ﺗﯿﺴﺮﮮ ﻧﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﺎ
ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﻗﺎﺿﯽ ﺍُﭨﮫ ﮐﺮ ﺍﻧﺪﺭ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ
ﻣﺎﮞ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﺳﭻ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍُﺱ
ﮐﯽ ﻣﺎﮞ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﯾﮧ ﺳﭻ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻢ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﮯ ﮨﻮ۔
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﻭﺍﭘﺲ ﺁﮐﺮ ﺍﺱ ﺗﯿﺴﺮﮮ ﺣﺠﺮ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ
ﺗﻤﮩﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﺮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺍ ﻣﯿﮟ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﺍُﺱ ﻧﮯ
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﺎ؛ ﺍﮔﺮ ﺗﻢ ﺣﻼﻟﯽ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﻮ ﻣﮩﻤﺎﻥ ﺧﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﮨﻢ
ﭘﺮ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺎ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﺮﺗﮯ، ﻧﺎ ﮨﯽ ﮐﺘﮯ ﮐﺎ ﮔﻮﺷﺖ ﭘﮑﻮﺍ ﮐﺮ
ﮨﻤﯿﮟ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺑﮭﺠﻮﺍﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﺎ ﮨﯽ ﮐﭽﯽ ﺭﻭﭨﯿﺎﮞ
ﮐﺴﯽ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﻋﻮﺭﺕ ﺳﮯ ﺑﻨﻮﺍ ﮐﺮ ﮨﻤﯿﮟ ﮐﮭﻠﻮﺍﺗﮯ۔
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﺍُﺳﮯ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺗﻢ ﻭﮦ ﺣﺠﺮ
ﮨﻮ ﺟﺴﮯ ﺍُﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﭖ ﮐﮯ ﻣﺎﻝ ﺳﮯ ﻭﺭﺛﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﮯ ﮔﺎ۔
ﺗﯿﺴﺮﮮ ﻧﮯ ﺣﯿﺮﺕ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻗﺎﺿﯽ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﭘﻮﭼﮭﺎ
ﻣﮕﺮ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﯿﻮﮞ ﮨﮯ؟
ﻗﺎﺿﯽ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ؛ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﯾﮏ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮨﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻭﻟﺪ
ﺍﻟﺤﺮﺍﻡ ﮐﻮ ﭨﮭﯿﮏ ﭨﮭﯿﮏ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﻢ ﺑﮭﯽ
ﻣﯿﺮﯼ ﻃﺮﺡ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﮨﻮ۔
ﻭﺭﺍﺛﺖ ﭘﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺣﺠﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺎﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻟﻮﭨﮯ
ﺍﻭﺭ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺗﯿﺴﺮﮮ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﻣﺎﺟﺮﺍ
ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍُﻥ ﮐﯽ ﻣﺎﮞ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﺑﺎﭖ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺻﺒﺢ ﮐﯽ
ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﻣﺴﺠﺪ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺳﮯ ﺩﺭﺍﻭﺯﮮ ﭘﺮ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﻮﺍ ﭘﺎﯾﺎ
ﺗﮭﺎ، ﺍﺳﮯ ﮔﮭﺮ ﻻﯾﺎ، ﺍﺱ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺑﮭﯽ ﺗﻢ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺟﯿﺴﺎ
ﺣﺠﺮ ﺭﮐﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﮐﯽ۔
ﺟﯽ، ﺗﻮ ﺍﯾﺴﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﻋﺮﺑﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﮑﺎﯾﺘﯿﮟ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ
ﺣﮑﻤﺖ ﮐﮯ ﺩﺭﺱ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﻋﺮﺑﯽ ﺳﮯ ﻟﯿﮑﺮ
ﺁﭖ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺗﺮﺟﻤﮧ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔