زیک
مسافر
ماشاء اللہ کیا فراخدلی کا مظاہرہ کیا ہےاہل کتاب کا جائز ہے ...اگر کوئی حرام چیز نہیں ہے تو ...
ماشاء اللہ کیا فراخدلی کا مظاہرہ کیا ہےاہل کتاب کا جائز ہے ...اگر کوئی حرام چیز نہیں ہے تو ...
مجھے لگتا ہے میرے برتن سارے کافر، ملحد بلکہ دہریے ہیں۔ارے میرے یارو میرے بھائیو میری بہنو ۔ مسلم یا غیر مسلم انسان ہو تے ہیں ۔ کھانا یا برتن تھوڑا ہی غیر مسلم ہوتے ہیں ۔ کیا مسلمانوں کے گھر کے برتن بھی مسلمان ہوتے ہیں ؟
ہم تویہ جانتے ہیں کہ نصرانی یا یہودی بھی اگر اللہ کا نام لے کر ذبح کرے تو مسلمانوں کے لیے ٹھیک ہے ۔ ہاں اگر حرام کی کمائی کا ہے تو خواہ مسلمان ہی کا کیوں نہ ہو دل نہیں مانے گا۔
سؤر کا ذبیحہ ہونا ضروری ہےپکانےاور برتنوں میں کیا حرج ہے بھائی۔ چیز کو دیکھو کہ حلال ہے یا نہیں ۔اگر کوئی مسلمان سور پکالے تو پھر کیا حلال ہو جائے گا ؟
ویسے ہر کسی کا اپنا اختیار ، اپنی سمجھ اور اپنی ہی دلیل ہے سو ہوا کرے۔یقیناََ۔
میں نے سگریٹ کے ایک دو کش لگائے ہیں مگر حقہ کبھی نہیں۔واپس آتے ہیں حقے کی جانب۔۔۔
کس کس نے حقے سے شوق فرمایا ہے؟
ماشاء اللہ یہاں آپ نے سائنس کے متعلق اپنی جہالت کا ثبوت دیا ہے آپ سے اسی کی توقع تھی۔یہ سائنس کا کوئی متفقہ اصول تو ہے نہیں ، ایک مبینہ تحقیق ہے ، درست بھی ہوسکتی ہے غلط بھی۔۔
addictiveپتہ نہیں کیوں ں سگریٹ اور حقہ پینے والے یہ کہتے رہتے ہیں کہ اسے چھوڑنا بڑا مشکل ہے ۔ایک دفعہ ایک دوست کے ساتھ بھی کافی دیر بحث رہی میرا مؤقف تھا کہ جب اسے چھوڑنا ہے تو بس کہو چھوڑ دیا،مت خریدو، مت سلگاؤ ۔ آخر تمہیں کون مجبور کرتا ہے کہ اسے خریدواور پھر پیو۔سو اسے چھوڑنا ذرا بھی مشکل نہیں ہے۔
جبکہ وہ کہتا تھا کہ یہ کام بہت مشکل ہے ۔
پتہ نہیں سگریٹ پینے والوں کو یہ اتنا سا کام اتنا مشکل کیوں لگتا ہے ۔جبکہ اس میں کچھ مشکل نہیں ہے ۔چھوڑنے کا سوچو اور چھوڑ دو ۔سمپل
پتہ نہیں کیوں ں سگریٹ اور حقہ پینے والے یہ کہتے رہتے ہیں کہ اسے چھوڑنا بڑا مشکل ہے ۔ایک دفعہ ایک دوست کے ساتھ بھی کافی دیر بحث رہی میرا مؤقف تھا کہ جب اسے چھوڑنا ہے تو بس کہو چھوڑ دیا،مت خریدو، مت سلگاؤ ۔ آخر تمہیں کون مجبور کرتا ہے کہ اسے خریدواور پھر پیو۔سو اسے چھوڑنا ذرا بھی مشکل نہیں ہے۔
جبکہ وہ کہتا تھا کہ یہ کام بہت مشکل ہے ۔
پتہ نہیں سگریٹ پینے والوں کو یہ اتنا سا کام اتنا مشکل کیوں لگتا ہے ۔جبکہ اس میں کچھ مشکل نہیں ہے ۔چھوڑنے کا سوچو اور چھوڑ دو ۔سمپل
دوسرا مسلمان اونٹ کے پیشاب کو تبرک مانتے ہیں ۔دوسرا ہندو گائے کے پیشاب کو تبرک مانتے ہیں ۔
اب اللہ جانتا ہے وہ اس ناپاک تبرک کو کیسے اور کس کس انداز میں استعمال کرتے ہیں ۔سو مجھے تو یہ سوچ کر ہی ان کے کھانوں سے گھن اآتی ہے
لوگ اآپ سے محبت کرتے ہیں تبھی تو آپ کو اس مضر صحت چیز سے دور رکھنے کا کہہ رہے ہیں ۔میں بالکل بھی نہیں کہتا کہ سگریٹ چھوڑنے مشکل ہیں۔ سگریٹ چھوڑنے کا کام کرنا تو دور کی بات ہے میں نے تو کبھی چھوڑنے کے بارے میں سوچا بھی نہیں سو مشکل کیسے ہوگیا۔اور نہ جانے کیوں ساری محفل ہاتھ دھو کر مجھے غیر مشرف بہ سگریٹ کرنے پر تلی ہوئی ہے،سوچیے ذرا اگر میں ہر کسی کو اسی طرح کہتا پھروں کہ آؤ جناب، ایک آدھ سگریٹ میرے ساتھ پی لو کہ سگریٹ پینا بالکل بھی مشکل کام نہیں ہے تو نہ جانے دوسروں کو کیسا لگے گا، اللہ اللہ۔
ایسا کوئی مسلمان نہیں ہے جو اونٹ کے پیشاب کو تبرک مانتا ہو ۔دوسرا مسلمان اونٹ کے پیشاب کو تبرک مانتے ہیں ۔
اب بھگوان جانتا ہے وہ اس ناپاک تبرک کو کیسے اور کس کس انداز میں استعمال کرتے ہیں ۔سو مجھے تو یہ سوچ کر ہی ان کے کھانوں سے گھن اآتی ہے
لوگ اآپ سے محبت کرتے ہیں تبھی تو آپ کو اس مضر صحت چیز سے دور رکھنے کا کہہ رہے ہیں ۔
اب کوئی بچہ چنگاری سے کھیلے اور ماں باپ اور بڑے اسے منع بھی نہ کریں ۔۔۔۔۔۔
دور جانے کی ضرورت نہیں یہیں محفل پر لڑیاں موجود ہیں۔ایسا کوئی مسلمان نہیں ہے جو اونٹ کے پیشاب کو تبرک مانتا ہو ۔
اگر ایسا کوئی مسلمان آپ نے دیکھا ہے تو اسے مسلمان مت سمجھیں ۔
سگریٹ تو دو دہائیوں سے زائد کے عرصے تک پیے ہیں اور ابھی دس ماہ قبل ہی ترک کر کے الیکٹرانک سگریٹ یا ویپنگ پر منتقل ہوا ہوں۔میں نے سگریٹ کے ایک دو کش لگائے ہیں مگر حقہ کبھی نہیں۔
جب ہم بڑے ہو رہے تھے تو حقہ پینڈو پروڈکشن سمجھا جاتا تھا اور ہم ٹھہرے شہری بابو
آپ یہ کیوں نہیں کہتے کہ ہائے کمبخت تُو نے پی ہی نہیں۔اس خود ساختہ محبت اور غیر فطری ماں باپ کے لیے استاد ذوق نے فرمایا تھا کہ
رندِ خراب حال کو زاہد نہ چھیڑ تُو
تجھ کو پرائی کیا پڑی اپنی نبیڑ تُو
واقعی بہت صحیح فرمایا ہےاس خود ساختہ محبت اور غیر فطری ماں باپ کے لیے استاد ذوق نے فرمایا تھا کہ
رندِ خراب حال کو زاہد نہ چھیڑ تُو
تجھ کو پرائی کیا پڑی اپنی نبیڑ تُو
واقعی کم بخت نے پی ہی نہیںآپ یہ کیوں نہیں کہتے کہ ہائے کمبخت تُو نے پی ہی نہیں۔