مقدس
لائبریرین
یو مین ٹو سئے مصالحے دارپر مسالحے دار بھی تو زیادہ ہوتا ہے نا۔۔۔۔
یو مین ٹو سئے مصالحے دارپر مسالحے دار بھی تو زیادہ ہوتا ہے نا۔۔۔۔
"زبر" جس نے بھی ڈالی
بھابھی کی بھی قِسمین ہوتی ہیں ۔۔۔۔پہلے یہ تو بتائیں کہ بھابھی کے علاوہ اور کس کس کی قسمیں کھائی جا رہی ہیں
اس کا مطلب تو اینٹیں گارے پہنچانے والا مزدور ہوتا ہے۔۔۔یو مین ٹو سئے مصالحے دار
بتانے دیں بھابھی کوبھابھی کی بھی قِسمین ہوتی ہیں ۔۔۔۔
کیا انکسار ہے نیرنگ بھائی، یعنی "زبر" بھی تانیث میں ؟
واقعی آپ نے "زبر" کو "زیر" کر لیا ہے ۔۔
یعنی کہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اس کا مطلب تو اینٹیں گارے پہنچانے والا مزدور ہوتا ہے۔۔۔
یعنی کہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وہ نمبر دو (یا دو نمبر)
آنے والا ہے بس میرا پستول مجھے نہیں مل رہا فکر نہ کریں سب سے پہلے آپ کا نمبر آئے گابہت اچھا لکھا ہے حمیرا
اور بہنوں کا نمبر کب آئے گا؟
جی آ۔
دراصل نذیر پائین کے وجود میں 3 شخصیات قیام پذیر ہیں جن میں سے 2 کبهی کبهار کسی اور کے گرم کیے تندور پر روٹیاں لگانے آ جاتی ہیں۔ لیکن تندور کی ملکیت پائین کے پاس ہی ہے۔
کیوں پاء جی ایہو گل اے نا
کچھ جو سمجھا تو میری بات کو سمجھا ہے ندیم۔۔
بہت بہت شکریہ احمد بھائی تحریر پسند کرنے کا آخری والی دعا کے لیے بھی شکریہاور بہت سی لڑیوں کی طرح ہم یہ لڑی بھی دیکھتے رہتے تھے لیکن کبھی پڑھنے کی توفیق نہیں ہوئی۔ لیکن کل ہم یہاں گھسیٹ لائے گئے۔ سو آج جی کڑا کرکے پڑھنے بیٹھ گئے۔
یوں تو عنوان سے ہی اندازہ ہو رہا تھا کہ اندر کیا ہوگا
پروہ کیا ہے کہ سیانے کہتے ہیں کہ سرورق دیکھ کر کتاب کے بارے میں اندازہ نہیں لگانا چاہیے (سیانوں کے ساتھ مسئلہ یہ ہے کہ اُن سے چپ نہیں بیٹھا جاتا سو وہ کچھ نہ کچھ کہتے رہتے ہیں۔) تو سیانوں کی بات آج یہ تحریر پڑھ کر سمجھ آئی۔ ویسے یہ بھی ایک حقیقت ہے کہ سیانوں سے ہماری کبھی بنی نہیں۔
اب حمیرہ سے کون پوچھے کہ جب آپ کو آتا جاتا کچھ نہیں ہے تو اتنے سارے محفلین کے بارے میں اتنا اچھا تجزیہ کیسے کر لیا۔
ماشاءاللہ ۔ اچھی تحریر ہے۔ اللہ مزید اور خوب سے خوب تر کی توفیق دے۔
ایسے ہی لکھتی رہیے اور شاد آباد رہیے۔