میرا بیٹا اردو کی استانی کے بارے میں بتاتا ہے کہ وہ بہت ڈانٹتی ہیں اور اکثر ان کی ڈانٹ بغیر وجہ کے ہوتی ہے۔
مجھے توقع نہیں تھی کہ کبھی اسے بھی ڈانٹ پڑے گی کہ وہ بہت چہیتا اور لاڈلا شاگرد ہے سب کا۔ لیکن
ایک دن بتانے لگا کہ میں آرام سے سرجھکائے کچھ کر رہا تھا کہ اردو کی استانی نے آکر مجھے ڈانٹنا شروع کر دیا۔ آپ خود کو سمجھتے کیا ہیں۔ آپ ایسے آپ ویسے ۔۔۔ پانچ منٹ ڈانٹ ڈانٹ کر چلی گئیں۔
"تم نے تو انھیں جواب میں کچھ کہا تو نہیں؟"
"نہیں۔ میں بس سنتا رہا۔"
ہاں بیٹا! استاد بھی والدین کی طرح کبھی بغیر قصور کے ڈانٹ لیتے ہیں۔ خیر ہے۔ بڑا درجہ ہے ان کا۔"
"جی۔ تو میں نے نہیں کہا ناں انھیں کچھ۔۔۔"
لیکن کبھی میرے بچے بھی اساتذہ کی برائیاں شروع کر دیتے ہیں۔ یہ باتیں سننا اس لیے مجبوری ہے کہ ہمیں صورتحال پتہ چلتی رہے۔ پھر اس کے مطابق بچوں کو ہدایت نامہ جاری کریں اور اگر سکول میں حالات کی بہتری میں کچھ کردار ادا کیا جا سکتا ہے تو وہ بھی کریں۔
Corporate sector and branding
میں نے جاب .. اک ماہ پہلے جوائن کی تھی ... تعلیمی نظام سے suffocation محسوس کرتے ہوئے کچھ لکھ رہی
پری اولیول ٹیچنگ اور کریمنگ؟ cram
میں کلاس 7 کے بچوں کو پڑھا رہی تھی ...
انہوں نے کہا: teacher write the answers on the board
میں نے کوشش کی ان کو actively discussion میں engage کروں ..
Teacher -Student discussion and student student discussion اور Quiz
اسطرح کی سرگرمیاں تو کلاس نرسری سے کرادی جاتی ہیں ...
They were not prepared for such type of activities
نتیجتہ کلاس کا ڈسپلن خراب
اسکو maintain کرنے کے لیے کچھ Incentives اور کچھ Imagination tool استعمال کیے ان کے mindکو کنٹرول کرنے کے لیے
مجھے احساس ہونے لگا کہ بچے مجھے اپنا استاد سمجھنے لگ گئے یہ صرف پندرہ دن کی.باتیں ہیں ...ان کو دوست چاہیے تھا وہ ٹین ایج میں ...جبکہ ان کو لڑکا سمجھتے yelling and shouting تو اک استاد نے لازمی سمجھ لی ہے ..مگر اسکو لازم کیوں سمجھا ہے یہ لمحہ فکریہ ہے
سب اساتذہ جب کلاس 7 کے بچے کو بھی white board پر لکھ کے دیں گے تو
To hell with this system
تعلیم کا مقصد فوت!
تعلیم کا اصل مقصد بچوں میں analytical skills کو بڑھانا اور opinion making کی.طرف جانا ہے
مضمون.چاہے انگلش ہو، میتھس ہو، کیمسٹری یا کچھ بھی ہو
ہم group work کرائیں، peer workہو یا presentation ہو یا کچھ بھی سرگرمیاں ...ان کا مقصد ہوتا کیا ہے؟ بچوں میں سوچنے کی صلاحیت بیدار کرنا ...یہ بچے سوچیں
If?
Why?
When?
Where?
How?
پھر ان سوالوں سے رائے بنانا سیکھیں، ان سے ڈیٹا بنانا سیکھیں، اور معلومات کو ذہن میں store کرنا سیکھیں ..جب معلومات feedہوتی ہیں تو یہ مسلسل سوال جواب سے ہم خود سے کچھ حاصل کرتے ہیں، جوابات پاتے ہیں اور اعتماد بڑھتا ہے
یقین ...
تعلیمی کا.بنیادی مقصد بچوں کو
Creative and self confidence دینا ہے
کیا رٹا سسٹم یہ دے سکتا ہے؟
کیا.بچوں کی grading اس بات کی ذمہ دار ہے ان میں یہ صلاحیتیں بیدار ہوگئیں
یہ text books کچھ نہیں ہے
یہ تو بچوں کی طرف سے ہوگئی بات ...
ٹیچر اک corporate sector میں کام کرتا ہے ...سب بزنس ہے ...بچے کلائنٹس ... آج کل استاد بچوں سے exploit ہو رہا ہے
میں نے سنا ..اک بچی کہتی کلاس میں سب کے سامنے میری ساتھی ٹیچر کو
ٹیچر آپ کتنی بدتمیز ہیں
یہ اک سوالیہ نشان ہے!
اک ٹیچر سے art work, cooking work, thematic assembly, poetic recitals, debates, quiz, inter and intra class activities, planning, parents association, notebook workاور جانے مزید کیا کیا کرنا پڑتا ہے. ٹیچر اب بس ٹیچر نہیں بلکہ اک ایسا پرزہ ہےہے جس سے ہزارہا فائدے لینے ہوتے ہیں ... پھر ان کے ساتھfixtures
آج کل اسکولز subsitution teacher کو نہیں رکھنا پسند کر رہے اس لیے اک ٹیچر کو سارا دن کھڑے رہ کے acting کرنی پڑتی کہ ٹیچر اک اینٹر ٹینر بھی ہے ...
اک ٹیچر کس طرح بچوں کی تعمیر کرے ...؟ بچے بھی brands کا حصہ، ٹیچرز بھی
We are in market or we are market
یہاں پر اک ٹیچر کا خالص ہونا کتنا کام آسکتا جب کہ وہ آفیشلی ان ٹاسکز کو سر انجام دے یا اسکی تربیت کرے
بچہ کبھی بھی counselling کے بغیر نہیں پڑھتا ..اب عمران خان کی پالیسز کی وجہ سے اک کلاس میں 40 بچہ بھی ہوتا ہے .. ٹیچر کس کس کی کرے؟ کس کس کو وقت دے ...ہر اک کو وقت چاہیے جبکہ ٹیچر کے لیسن پلان میں اک اک منٹ اک بنیادی سرگرمی کے planned ہوتا ہے