ظہور بھائی اس بات پر مجھے کچھ تحفظات ہیں ائر فورس میں گراؤنڈ یونٹس اور فائٹر یونٹس کے زیر استمال سارا ایکپمنٹ اس طرح کا ہے کہ ایک حد سے زیادہ داڑھی والا آدمی اس کو استمال نہیں کر سکتا اور باقی عملہ داڑھی رکھتا ہے ائر فورس میں اس کی ممانت نہیں ہے۔فلائنگ یونٹس کی ڈاڑھی تو ناممکن ہے میرے خیال میں اور گراؤنڈ یونٹس یئینی نیوی گیٹر رادار آپریٹرز فلائٹ انجینرز میں سینکڑؤں کی داڑھی ہے پاکستان ائیر فورس میں سلیکشن کے مراحل اتنے سخت اور ہمارے پاس مین پاور اتنی زیادہ ہے کہ لوگ اپنی طرف سے سٹوری بنا لیتے ہیں کچھ نا کچھ لگتا ہے آپ کے استاد محترم نے غلط بیانی کی ہے اور آپ کی اطلاع کے لیے عرض ہے پی اے ایف خود ایک کور ہے اس میں یونٹ ہوتے ہیں کورز آرمی میں ہوتی ہیں۔اور پاکستان ایئر فورس کے ہر یونٹ میں داڑھی والے
یہ نمبر11 سکوارڈن ایف-16 کے ایک فلائٹ انجینر کی تصویر ہے کونیا ائیربیس ترکی میں انٹلولین ایگل ایکسر سائز کے ٹائم کی
اور یہ نمبر 27 سکوارڈن کا میراج ایف5 کا پائلٹ ایک حد تل داڑھی کے ساتھ
یہ پاکستان ائیر فورس کے ایئر ڈیفنس یونٹ کا ایک آفیسر انٹی ائیر کرافٹ میزائیل سام کروٹال کے ساتھ۔
انڈس وائپر ایکسر سائز کے گروپ فوٹو میں سکوارڈن 9 اور سکوارڈن 11 کے پائلٹ اور آفیسر ترکی کی پائلٹوں کے ساتھ کئی کی داڑھی ہے اس تصویر میں
اب ایک اہم بات کیوں داڑھی نہیں رکھ سکتے ائیر فورس پرسنل۔ جدید دنیا کے تمام جہاز اڑانے یا نیوی گیٹ کرنے کرنے کے لیے ماسک ایئر ٹائٹ استمال کرنا ضروری ہے اگر اس ماسک میں ہوا داخل ہو تو آواز میں جہاز کا شور بھی شامل ہو جاتا ہے اور سننے والے کو سمجھ نہیں آتا اس کو ائیر ٹائٹ رکھنے کے لیے ہی ایک حد سے زیادہ داڑھی نہین رکھی جاتی ۔یاد رہے نیویگیٹر اور راڈار آپریٹر کی غلطی ہے ہی جہاز فضا میں ٹکراتے ہیں۔اب کسی کی خواہش کے بدلے ہم اپنے قیمتی مالی جانی نقصان کو گوارا نہیں کر سکتے۔آج ایک ایف-16 بلاک 52 کی قیمت 70 ملین ڈالر ہے خود سوچ لیں؟۔