۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ | میرے دل میں ہے اک بات کہہ دو تو بھلا کیا ہے گھڑی میں یہ گھڑی میں وہ ہررنگ کی ہر ادا ہے تیرے دل میں ہے کیا بات کیسے بتادوں کیا ہے لگتی مجھے دنیا حسیں جب پاس ہوتی ہو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔لگتا نہیں ہے دل کہیں جب دور ہوتے ہو۔۔۔۔ہے راز کیا اس میں کہو آخر یہ بات کیا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ | ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ |
بیکل رات بتائی بیچین دن گزارا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کسی آس پر نہ جانے ہم نے تجھے پکارا پکارا۔۔۔۔۔۔ |
بے کل رات بتائی | بے چین دن گزارا | کسی آس پر نہ جانے | ہم نے تجھے پکارا | بے کل رات بتائی | ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ | ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ | ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ |
کسی گیت میں کسی | آہ میں یونہی تو ملی | ہمیں راہ میں کبھی | اجنبی کبھی آشناکہیں | دُھند میں کہیں دھو | پ میں تیرے رو | پ تھے کئی روپ | میں کبھی اجنبی کبھی | آشنا۔۔۔۔۔۔ | ۔۔۔۔۔۔۔ |
غزل ون نے چھیڑی مجھے ساز دیجو۔۔۔ ہے یہی وہ آسماں اور ہے وہی زمیں |
۔۔۔۔۔پر میری تقدیر کا اب وہ زمانہ نہیں |
بڑھاپا اور شباب | ||||
---|---|---|---|---|
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ | ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ | منا ڈے اور کشور کمار کی آواز میں کچھ کچھ بڑھاپے کا رنگ تھا ۔ مناڈے کو تو پھر بھی کلاسیکی موسیقی میں عبورتھا مگر کشورداکب اساتذہ ٔفن کے حضور نچلے بیٹھ سکتے تھے ۔اُن کی چنچل طبیعت کیسے یہ بار برداری قبول کرتی لیکن کیونکہ موسیقی اور گائیکی کی دنیا میں چلن اُس وقت کلاسیکی موسیقی کا ہی تھا اس لیے کچھ تو سن سن کر اور کچھ گلے میں قدرتی لوچ کے سبب وہ آں اوں کرلیتے تھے ۔ میں نے ایک بار بی بی سی سےمناڈے کا انٹرویو سناتھا ، وہ اُس وقت اسی کے پیٹے میں تھے ۔ جب اُن سے پوچھا گیا :’’آج کل کیوں نہیں گارہے؟‘‘تو اُنھوں نے جواب میں یہ سوال کیا:’’ جوان ہیرو پر مجھ بوڑھے کی آواز سجے گی؟‘‘ مگر اُنھیں غالباً احساس نہیں تھا کہ خدا نے شروع سے ہی اُنھیں وہ گلا دیا تھا جو پایانِ عمری میں بڈھوں کا ہوجایا کرتا ہے مگر کیونکہ سُروں کے ریاض،سروں سے گہرے تعلق اور سنگیت کی خوبصورتی پر اُن کے ایمان نے اُن کے عیب کو بھی حسن بنادیاتھا۔۔۔۔اِس لیے اُن کے گیت رنگ لاتے تھے۔۔۔ کشورکماراور ہیمنت کمار پر بھی بات کروں گا کسی اور تجربہ خانے میں ۔۔۔۔۔۔ | ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ | ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ |
|
| ۔۔۔۔۔ |
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ | ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ | Ab hum aik aour tujrba karte hain aour dekhte hain english Text se box ka behaviour kya hota he. | ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ | ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ |
مثلث نظم | ||
---|---|---|
شفق ۔کی چھاؤں ۔میں ۔چرواہا ۔جب۔ بنسی ۔بجاتا ۔ہے | ۔۔ | تصور میں میرے ماضی کے نقشے کھینچ لاتا ہے |
نظر میں ایک بھولا بسرا عالم لہلاتا ہے |
مرے افکارِ طفلی کو ہے نسبت اُس کے نغموں سے | ۔۔ | میں بچپن میں کیا کرتا تھا الفت اُس کے نغموں سے |
جبھی بنسی کی لَے میں عہدِ طفلی جھلملاتا ہے |
۔۔۔کہ وصالِ یار ہوتا جسٹی فی کیشن کے عمل سے گزرنے کے لیے جسٹی فی کیشن کے آپشن سے دن کی چھٹی پر گئے ہوئے ہیں۔۔۔لائین بریک کی اور اب دیکھیں گے کہ مقصود حاصل ہوا کہ نہیں ۔میرا خیال ہے نہ تو مقصود حاصل ہوگا اورنہ ہی منصور اور مسعود کیونکہ یہ دونوں بھی چھ جانے والے تری جدائی کا زہر بھی مسکرا کے پی لیں گے |
جستجو جس کی تھی۔، اُس کو تو نہ پایا ہم نے اِس بہانے سے مگر دیکھ لی دنیا ہم نے |
احمدرشدی سوال: یہ کون ہیں ؟جواب: آپ بتائیں۔ سوال کرنیوالا: یہ احمد رشدی ہیں۔ سوال : یہ کیا کرتے تھے؟ جواب: آپ بتائیں۔ سوال کرنیوالا:یہ گانے گاتے تھے ،مقبول سنگر تھے۔ سوال :اِن کے گانے کس اداکار پر سب سے زیادہ پھبتے تھے؟ جواب : آپ بتائیں۔ سوال کرنیوالا: اِن کے گانے وحیدمراد پر خوب سجتے تھے۔ سوال: اب احمد رشدی کہاں ہیں؟ جواب: آپ بتائیں؟ سوال کرنیوالا: اب احمد رشدی کا انتقال ہوگیا ہے ۔ جواب دینےوالا: انکل آپ باربار مجھ سے سوال کیوں کرتے ہیں؟ سوال کرنیوالا: آپ بتائیں۔ |
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ | ۔۔۔۔۔۔۔ | احمد رشدی
جواب : آپ بتائیں۔ سائل:یہ گیت فلم’’ایندھن ‘‘ کا ہے ۔ سوال : فلم’’ایندھن ‘‘ کس زبان میں کب اور کہاں بنی؟ جواب: آپ بتائیں۔ سائل : فلم’’ایندھن‘‘۔ اُردُو زبان میں ، مشرقی پاکستان کے شہر ڈھاکہ میں 1966ء میں بنی۔ سوال:یہ نغمہ کس نے گایاہے؟ جواب : آپ بتائیں۔ سائل: یہ نغمہ احمد رُشدی نے گایاہے۔ سوال : اِس گیت کے شاعر، موسیقار اور جس پر فلمایاگیا،کون ہیں؟ جواب: آپ بتائیں۔ سائل:اِس گیت کے شاعر اختر یوسف،موسیقارسُبال داس اور جس پر فلمایاگیا ، رحمٰن ہیں۔ سوال:اِس گیت کی مقبولیت اورفلم کی شہرت کا گراف کیا ہے اور فنکاروں پر اس کا کیا اثر پڑا ؟ جواب: آپ بتائیں ۔ سائل : یہ گیت قبولِ عام کا درجہ نہ پاسکا ، فلم ناکام ہوئی اور فنکارجہاں تھے وہیں رہے۔ سوال: عوام نے اِس گیت کو مسترد کیوں کیا؟ جواب : آپ بتائیں۔ سائل:کیونکہ احمد رشدی کاگلا شوخ و شنگ گیتوں کے لیے موزوں تھا،اُنھیں ایک ایسا نغمہ تھما دیا گیا جس میں درد کی لَے ، حسرت اور ارمان کی رَو،اُمیدو بیم کارنگ،انجان اور نامعلوم منزلوں کی کھوج کا فلسفیانہ مشن تھا۔ گیت کے لفظوں میں رچی اِن کیفیات کونبھانا رُشدی کے بس میں نہ تھا ۔لو گ یہ بات سمجھ گئے ۔اُنہوں نے یہ نغمہ سُنا اور اِسے اَن سنا کردیا۔ جواب:آپ بتائیں۔سوال : یہ گیت کس گلوکار کی آواز میں ہونا چاہیے تھا؟ سائل: یہ گیت بشیر احمد کی آواز میں ہونا چاہیے تھا ،جن کی آواز میں اِس گیت کے بولوں سے گہرا تطابق پہلے سے موجود تھا۔ جواب دینے والا:میں تو جواب دے دے کر تھک گیا مگر یہ بار بار ہربات آپ مجھ سے ہی کیوں پوچھ رہے ہیں؟ سائل:آپ بتائیں۔ |
pictures hosting | احمدرُشدی سوال : کیا احمد رُشدی غمگین اور درد بھرے گیتوں کے لیے ناموزوں تھے ؟جواب: آپ بتائیں۔ سائل: بالکل نہیں ۔اگر وہ غمگین اور درد بھرے گیتوں کے لیے ناموزوں ہوتے تو ’’اکیلے نہ جانا ہمیں چھوڑ کے تم ‘‘، ’’جب پیار میں دو دل ملتے ہیں میں سوچتا ہوں ‘‘،’’جی نہ سکوں گا لویہ کہہ دیا دل سے بھلایا میرا پیار کیوں‘‘ جیسے سپر ہٹ اداس گیت اُنھیں نہ ملتے ۔ بات یہ ہے کہ وہ بہت زیادہ غمگین اورفلسفیانہ گیتوں کے لیے نہ تھے مگر ہلکے پھلکے المیہ گیت اُن کی آواز میں اتنے ہی اچھے لگتے تھے جتنے طربیہ گیت و نغمات۔ | ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ |
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ | ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ | احمد رُشدی سوال : یہ کون ہیں؟ سوال : کیارُشدی نے غالب کی کوئی غزل ترنم سےیا تحت اللفظ پڑھ کر گائی یا سنائی؟جواب: آپ بتائیں ۔ سائل: یہ مرزا غالب ہیں ۔ سوال : یہ کیا کرتے ہیں؟ جواب:آپ بتائیں۔ سائل: شعرکہتے ہیں اور اپنی شاعری کی وجہ سے خاص و عام سب میں مقبول ہیں۔ سوال : اِ ن کا احمد رُشدی سے کیا تعلق ہے؟ جواب : آپ بتائیں۔ سائل: ویسے تو ہر اُردُو بولنے والے کا تعلق مرزاغاؔلب سےبہت گہرا اور ابدی ہےمگر بعض بعض سے اِن کے تعلق کی وجہ اور اور بھی ہو سکتی ہے ۔تو رُشدی سے مرزاغالب کے تعلق کی ایک اضافی وجہ وہ گیت ہے جس کا شمار بچوں کے گیتوں میں ہوتا ہے مگر پسندوہ سب کو ہے :’’بندر روڈ سے کیماڑی میری چلی ہے گھوڑا گاڑی ۔۔۔‘‘ اور پھر خواجہ معین الدین ، اُردُو کے نامور ڈرامہ نویس کا لکھاکھیل ’’مرزا غالؔب بندر روڈ پر‘‘ تو کیونکہ مہدی ظہیرکے دم سے رشدی اور خواجہ صاحب کے زریں نگار رقلم کی بدولت مرزاغاؔلب ایک ہی راہ چلے تو یہ دونوں شریک سفر اور ہم سفر کے رشتے سے بھی منسلک ہوگئے۔ جواب: آپ بتائیں۔ سائل:نجی محفلوں کی بات اور ہے مگر فلم میں ایسا کوئی واقعہ یا اِ س کی مثال موجود نہیں۔ سوال:آپ کو رُشدی اور غالب کیسے لگتے ہیں؟ جواب: آپ بتائیں۔ سائل :جس نےرشدی کا ایک گیت بھی سن لیا اور جس نے غالب کاایک شعربھی پڑھ یا سن لیا بس وہ اِن کی محبت میں گرفتار ہوجاتا ہے اور یہ تعلق کبھی مٹتا نہیں۔ جواب دینے والا: کیا آپ نے مجھے اُن میں شمار کرلیا؟ سائل:آپ بتائیں؟ | ۔۔۔ |
سوال: یہ کیا ہے؟ جواب: آپ بتائیں۔ سائل: یہ دل ہے۔ سوال: یہ کس کا دل ہے؟ جواب: آپ بتائیں۔ سائل : یہ بیچارے چارلی کا دل ہے جو سخت پریشانی سے دوچار ہے ۔ سوال:چارلی کادل پریشان کیوں ہے؟ جواب : آپ بتائیں۔ سائل: چارلی کی بیوی ناراض ہوکر اُسے اور اُس کے بیٹے کو چھوڑ کر ماں کے ہاں چلی گئی ہے۔ سوال : چارلی سسرال جاکر بیوی کو مناکیوں نہیں لاتا؟ جواب:آپ بتائیں ۔ سائل: اُس کی بیوی ایک تقریب میں شرکت کے لیے مدعو ہے۔ سوال : کیا چارلی وہاں نہیں جاسکتا؟ جواب : آپ بتائیں۔ سائل: چارلی وہاں گیا تھا مگر بیگم نے لفٹ نہ کرائی۔ |