ایم ایس ورڈ میں اردو کریکٹر کی مساوی اسپیسنگ

کیا آپ نے لڑی کے عنوان پر معمولی توجہ دی؟
زیک صاحب ، واقعی میں نے عنوان میں ایم ایس ورڈپر توجہ اب کی ہے ۔۔۔۔۔۔مگر یہ ہے کہ ایم ایس ورڈ کے اصول پر کچھ فیچرز یہاں بھی دئیے گئے ہیں اور لکھنے لکھانے کی ہر ویب سائیٹ پر دئیے گئے ہوں گے سو میں یہ ٹرائی کررہا ہوں کہ وہ اپنے فرائضِ منصبی ٹھیک ٹھیک اد اکیوں نہیں کررہے ۔کسی اُردُو ویب سائیٹ پر صرف لکھنے کی سہولت کادینا اور لکھائی کے حسن کیطرف توجہ نہ کرنا کوئی معمولی کوتاہی نہیں ہے مگر ایسا ہی ہے۔۔۔۔آپ نے غالب کی اپنے ہاتھ سے لکھی عبارتیں شایددیکھی ہوں ، اقبال اور جگر کے خطوط کی عکسی نقول کےمشاہدے کا اتفاق بھی شاید کبھی ہوا ہو۔۔۔۔۔اور نہیں تو انگریزی دانشوروں اور زعما کی ہینڈ رائیٹنگ سے آنکھیں ضرورخیرہ ہوئی ہونگیں ، ان کے تکنیک کاروں نے تو ایم ایس ورڈ جیسا عظیم اور بے نظیر سورس آف رائیٹنگ ایجاد کرلیا ہم اپنے تکنیک کاروں کو کیسے زخمِ دل دکھائیں۔۔۔۔​
 
آخری تدوین:





۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔



۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
احمدرشدی
سوال :کیا احمد رُشدی نے کوئی کلاسیکی نغمہ گایا ہے؟
جواب : آپ بتائیں۔
سائل:اُنھوں نے ایک مزاحیہ نغمہ کلاسیکی انگ میں گا کر کلاسیکی موسیقی سے کھلواڑ سا ضرور کیا ہے:
دن بدلے مہینوں میں مہینے بن گئے آخرسال
نہ آیا تجھ کو میرا خیال۔، نہ آیا تجھ کو میرا خیال​
جواب دینے والا: کیا ایسا کرنا دُرست ہے؟
سائل:آپ بتائیں۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 
آخری تدوین:
یا مجھے افسر شاہانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یا مرا تاج گدایانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اپنا دیوانہ بنایا مجھے ہوتا تو نے ۔۔۔۔۔۔۔
کیوں خرد مند بنایا نہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
خاکساری کے لیے گرچہ بنایا تھا مجھے ۔۔۔۔
کاش خاک در جانانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
نشۂ عشق کا گر ظرف دیا تھا مجھ کو ۔۔۔۔۔۔
عمر کا تنگ نہ پیمانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
دل صد چاک بنایا تو بلا سے لیکن ۔۔۔۔۔۔
زلف مشکیں کا ترے شانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔



یا مجھے افسر شاہانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یا مرا تاج گدایانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اپنا دیوانہ بنایا مجھے ہوتا تو نے ۔۔۔۔۔۔۔
کیوں خرد مند بنایا نہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
خاکساری کے لیے گرچہ بنایا تھا مجھے ۔۔۔۔
کاش خاک در جانانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
نشۂ عشق کا گر ظرف دیا تھا مجھ کو ۔۔۔۔۔۔۔
عمر کا تنگ نہ پیمانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
دل صد چاک بنایا تو بلا سے لیکن ۔۔۔۔۔۔
زلف مشکیں کا ترے شانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔


یا مجھے افسر شاہانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یا مرا تاج گدایانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اپنا دیوانہ بنایا مجھے ہوتا تو نے ۔۔۔۔۔۔۔۔
کیوں خرد مند بنایا نہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
خاکساری کے لیے گرچہ بنایا تھا مجھے۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کاش خاک در جانانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
نشۂ عشق کا گر ظرف دیا تھا مجھ کو ۔۔۔۔۔۔۔
عمر کا تنگ نہ پیمانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
دل صد چاک بنایا تو بلا سے لیکن ۔۔۔۔۔۔۔
زلف مشکیں کا ترے شانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔


یا مجھے افسر شاہانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یا مرا تاج گدایانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اپنا دیوانہ بنایا مجھے ہوتا تو نے ۔۔۔۔۔۔۔
کیوں خرد مند بنایا نہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
خاکساری کے لیے گرچہ بنایا تھا مجھے ۔۔۔۔
کاش خاک در جانانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
نشۂ عشق کا گر ظرف دیا تھا مجھ کو ۔۔۔۔۔۔
عمر کا تنگ نہ پیمانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
دل صد چاک بنایا تو بلا سے لیکن ۔۔۔۔۔۔
زلف مشکیں کا ترے شانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔


یا مجھے افسر شاہانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یا مرا تاج گدایانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اپنا دیوانہ بنایا مجھے ہوتا تو نے ۔۔۔۔۔۔۔
کیوں خرد مند بنایا نہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
خاکساری کے لیے گرچہ بنایا تھا مجھے ۔۔۔۔
کاش خاک در جانانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
نشۂ عشق کا گر ظرف دیا تھا مجھ کو ۔۔۔۔۔۔
عمر کا تنگ نہ پیمانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔
دل صد چاک بنایا تو بلا سے لیکن ۔۔۔۔۔۔
زلف مشکیں کا ترے شانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔


 
غزل
۔۔بہادر شاہ ظفؔر​
یا مجھے افسر شاہانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یا مرا تاج گدایانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اپنا دیوانہ بنایا مجھے ہوتا تو نے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کیوں خرد مند بنایا نہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
خاکساری کے لیے گرچہ بنایا تھا مجھے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کاش خاکِ در جانانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نشہ ٔ عشق کا گر ظرف دیا تھا مجھ کو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
عمر کا تنگ نہ پیمانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلِ صد چاک بنایا تو بلا سے لیکن ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
زلفِ مشکیں کا ترے شانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کسی حد تک کامیابی ملی ہے مگر ابھی بھی ارشمیدس کی طرح نعرہ ٔ پالیا نہیں لگایا جاسکتا۔۔۔
 
آخری تدوین:
یا مجھے افسر شاہانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
یا مرا تاج گدایانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اپنا دیوانہ بنایا مجھے ہوتا تو نے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کیوں خرد مند بنایا نہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
خاکساری کے لیے گرچہ بنایا تھا مجھے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کاش خاک در جانانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نشۂ عشق کا گر ظرف دیا تھا مجھ کو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
عمر کا تنگ نہ پیمانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دل صد چاک بنایا تو بلا سے لیکن ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
زلف مشکیں کا ترے شانہ بنایا ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کسی حد تک کامیابی ملی ہے مگر ابھی بھی ارشمیدس کی طرح نعرہ ٔ پالیا نہیں لگایا جاسکتا۔۔۔
یہ دیکھیں جب جواب یا اقتباس کے لیے نقل کیا تو یہ صورت بنی ہے۔۔
 
آخری تدوین:






















غزل
سیماب اکبرآبادی
اب کیا بتاؤں میں ترے ملنے سے کیا ملا ۔۔۔۔۔۔۔
عرفان غم ہوا مجھے اپنا پتا ملا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جب دور تک نہ کوئی فقیر آشنا ملا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
تیرا نیاز مند ترے در سے جا ملا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
منزل ملی مراد ملی مدعا ملا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سب کچھ مجھے ملا جو ترا نقش پا ملا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
خود بین و خود شناس ملا خود نما ملا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
انساں کے بھیس میں مجھے اکثر خدا ملا ۔۔۔۔۔۔۔۔
سرگشتۂ جمال کی حیرانیاں نہ پوچھ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ہر۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ہر ذرے کے حجاب میں اک آئنہ ملا۔۔۔۔۔۔۔
https://i.postimg.cc/0yDkbcBr/
Space.png






















 
آخری تدوین:










یہ ایک تجرباتی عمل ہے ۔ کافی دِنوں سے اِس عمل کے پیچھے ہم اور ہمارےحواسِ خمسہ ہاتھ دھوکر پڑے ہوئے ہیں:​
دائم پڑا ہوا ترے در پر نہیں ہوں میں​

اِس راہ میں جبکہ سفر کا اغاز ،مہم کی ابتدااورمعرکے کی نقاب کشائی کا مرحلہ ہے تو ہمیں کن کن علتوں کا سامنا، دقتوں سے معاملہ اور علت اور دقت کا قافیہ نہ ملنے کے سبب آفتوں سے کام چلالیتے ہیں ، اورآفتوں سے نمٹنا پڑا یہ کچھ ہم ، کچھ ہمارے رہے سہے اور کچھ ہوتے سوتے خوب اچھی طرح جانتے ہیں بلکہ قدم قدم پر ہمیں اُن کی ہلاکوخاں جیسی یورشوں کا سامنا ، یلغاروں کا مقابلہ اور حملوں سے بچنا پڑا ۔
کبھی منزل قریب آجاتی ہے اتنی قریب کہ یوں سمجھیں ہماری ہوگئی مگر ہم جھوم کر اِسے سینے سے لگانے لگتے ہیں تو یہ ہمارے سینے پرناکامی کا داغ سجاکر پرے اور بہت ہی پرے ہٹ جاتی ہے۔
یہ ایک تجرباتی عمل ہے جس میں ہم دیکھ رہے ہیں کہ شاعری کی مختلف اصناف کو شاعرانہ خوبی کے ساتھ کس طرح لکھاجاسکتا ہے جبکہ اِ س کی کوئی سہولت ، رعایت یاموافقت خالصتاً انگریزی ترقیم کے سافٹ ویرمیں موجود تو ہو مگر اُردُو کے لیے اُس کی دریافت ایک معرکے سے کم اور ایجاد
 
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جی تو ہم کہہ رہے تھے کہ الفاظ کی مساوی تقسیم کے سلسلے میں کی جانیوالی کوششیں کبھی تو کامیابی سے ہمکنار ہوکر گلے کا ہار بنتی محسوس ہوتی ہیں اور کبھی ناکامی کا داغ بن کر پیشانی پر سجا چاہتی ہیں ۔
آپ پوچھیں گے کہ الفاظ کی کس میں یا کن میں مساوی تقسیم کا کہہ رہے ہیں تو کیونکہ ہم پر مقصد پانے کی دھن سوار ہے اِس لیے ٹھیک سے مافی الضمیر بھی عرض نہیں کرپارہے ۔واقعی نئے پڑھنے والوں کے ذہنوں میں یہ سوال ضرور جنم لیگا ، پروان چڑھے گا اور پر پرزے نکال کر ہماری کوششوں پر قہقہے لگائے گا مگر اِس سے پہلے ہی ہم بتائے دیتے ہیں کہ ہم کس میں الفاظ کی مساوی تقسیم کا رونا رو رہے ہیں ۔ جی تو عرض ہے کہ ٹیکسٹ باکس میں اُردُو کے دلکش ، حسین اور دیدہ زیب الفاظ کی مساوی تقسیم کے بارے میں ہم اپنی مساعیِ جمیلہ کی روداد عرض کررہے تھے ۔​

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 
آخری تدوین:












ہم نے تین باکس بنائے ۔دائیں اور بائیں میں ایک عدد صاف یعنی بغیر لکھے کاغذ کی تصویر پوسٹ کردی تاکہ بیچ والا باکس جس میں ہم یہ تحریر رقم کررہے ہیں و ہ جو ں کا توں رہے ۔
اِس بار ہم نے سادہ کاغذکا امیج تین تین بار پوسٹ کیا ہے یہ دیکھنے کے لیے کہ ہمار ا مقصد ہمیں ملتا ہے کہ نہیں۔
سو اب ہم یہ مراسلہ پوسٹ کیے دیتے ہیں ۔ دیکھتے ہیں کہ تحریر اسکرین کے وسط میں رہی کہ نہیں ، جسٹی فی کیشن میں ہماری سیٹنگ کے مطابق رہی کہ نہیں اوردکھنے یعنی دکھائی دینے میں معقول نظر آئی کہ نہیں۔​














 
آخری تدوین:
یہ نہ تھی ہماری قسمت کہ وصالِ یار ہوتا ۔۔۔
جھومتی چلی ہوا یاد آگیا کوئی بجھتی ہوئی آگ کو پھر جلا گیا کوئی
۔۔
 
آخری تدوین:
۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مجھے تم سے کچھ بھی نہ چاہیے مجھے میرے حال پہ چھوڑ دو مجھے میرے حال پہ چھوڑ دو مجھے تم سے کچھ بھی نہ چاہیے
میں یہ بھول جاؤں گا زندگی کبھی مسکرائی تھی پیار میں ۔۔۔میں یہ بھول جاؤں گا دل کبھی کھل اُٹھا تھا بہار میں​
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 
آخری تدوین:
ت و پیار کا ساغر ہے تیری اک بوند کے پیاسے ہم
لوٹا جو دیا تو نے چلے جائیں گے جہاں سے ہم​
اپنی کہانی چھوڑ جاکچھ تو نشانی چھوڑ جا
کون کہے اِس اَور پھر تو آئے نہ آئے​

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔​


۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 
آخری تدوین:
Top