اقتباسات ایک نو مسلم خاتون کی کتاب "طالبان کی قید میں " سے اقتباس

ان كو خوف نهيں هونا چاہیے۔ ان كو پاكستان ميں كس نے حد كي سزا ديني هے ؟
جناب پاکستانی آئین میں اسلامی سزائیں موجود ہیں ، رہی بات قانون کے نفاذ کی بات تو ہر قانون کی طرح یہاں بھی کوتاہی ممکن ہے لیکن اب پاکستانی عدلیہ بہتری کی طرف مائل ہے ۔بحیثیت مجموعی پاکستانی مسلمان اسلام سے محبت کرنے والے لوگ ہیں ۔ پاکستان جیسا بھی ہے بہت اچھا ہے ،ہم اسے اور اچھا بنائیں گے ان شاءاللہ ۔
 

فرسان

محفلین
جناب پاکستانی آئین میں اسلامی سزائیں موجود ہیں ، رہی بات قانون کے نفاذ کی بات تو ہر قانون کی طرح یہاں بھی کوتاہی ممکن ہے لیکن اب پاکستانی عدلیہ بہتری کی طرف مائل ہے ۔بحیثیت مجموعی پاکستانی مسلمان اسلام سے محبت کرنے والے لوگ ہیں ۔ پاکستان جیسا بھی ہے بہت اچھا ہے ،ہم اسے اور اچھا بنائیں گے ان شاءاللہ ۔

مرتد كي سزا هے؟ كس شق ميں ہے؟
 
صرف محفل سے ایک نامکمل فہرست :
http://www.urduweb.org/mehfil/threa...وگ-جنہوں-نے-اسلام-قبول-کیا.19582/#post-618494
http://www.urduweb.org/mehfil/threads/مارگریٹ-سے-مریم،-مریم-جمیلہ-کے-متعلق-کتاب.34207/
http://www.urduweb.org/mehfil/threads/cat-stevens-سے-یوسف-اسلام-تک-کا-سفر.34873/
http://www.urduweb.org/mehfil/threads/الحاد-سے-اسلام-تک-from-atheism-to-islam.34342/#post-746101
http://www.urduweb.org/mehfil/threads/جسے-بھلا-دیا-گیا۔۔۔-۔.57020/page-2#post-1126862
http://www.urduweb.org/mehfil/threa...یکچرر-کا-قبول-اسلام.57173/page-3#post-1134252
http://www.urduweb.org/mehfil/threads/وہ-جس-نے-قرآن-کو-چیلنج-کیا.57608/#post-1142383
http://www.urduweb.org/mehfil/threads/بیس-سالہ-سرب-نومسلم-کا-ایمان-افروز-انٹرویو.57771/#post-1156123
http://www.urduweb.org/mehfil/threa...ول-اسلام،-حجاب-اوڑھ-کر-ٹی-وی-پر-نمودار.54986/
http://www.urduweb.org/mehfil/threads/بہت-مشکل-ہے.34152/#post-739807
http://www.urduweb.org/mehfil/threads/جنوبی-افریقی-آل-راؤنڈر-وین-پارنیل-نے-اسلام-قبول-کر-لیا.34324/
مزید :
http://www.islamtomorrow.com/converts/

دین اسلام نہیں پھیل رہا بلکہ یہاں آئے ہوئے مسلمان تارکین وطنوں کی تعداد میں دن بدن تیزی سے اضافہ ہو رہا ہے جو کہ یہاں کی مقامی آبادی کیلئے مستقبل میں خطرے کی گھنٹی بن سکتا ہے:
Data for the rates of growth of Islam in Europe reveal that the growing number of Muslims is due primarily to immigration (in the West) and higher birth rates (worldwide).[14]
آپ مجھے کسی ایک مغربی ملک میں مقامی آبادی سے جوق در جوق مسلمان ہونے والوں کی لسٹ، تصاویر وغیرہ فراہم کر کے دکھا دیں۔ ان خیالی پلاؤں سے کچھ بھی نہیں بننے والا! میں یہاں یورپ کی کئی مسالک سے تعلق رکھنی والی مساجد میں نمازیں ادا کر چکا ہوں۔ ہر جگہ بس انہی ایشیائی اور افریقی تارکین وطن کا ٹھاٹھے مارتا ہوا اسمندر ہے۔ مقامیوں میں سالوں بعد کوئی اکا دکا ہی مسلمان ہوتا ہے اور اسپر اپنے خاندان اسمیت مرتے دم تک قائم رہتا ہے۔​
 

رمان غنی

محفلین
اسلام میں مرتد کی سزا قتل ہے اس میں کوئی دو رائے نہیں۔۔۔ اگر اس سے کسی کو اختلاف ہے تو اسے چاہیے کہ انٹرنٹ کا استعمال کم کرے اور دین کے احکامات کو جاننے میں زیادہ وقت دے۔۔۔ :)

اور رہے وہ لوگ جو اسے آزادی رائے کے خلاف سمجھتے ہیں اور عقل سے ماورا تو پہلے تو وہ مجھے یہ یقین دلا دیں کہ آپ واقعی جاننا چاہتے ہیں کہ مرتد کی سزا اسلام میں قتل کیوں ہے اور اس کی عقلی دلیل کیا ہے۔اگر آپ کے سامنے صحیح اور واضح دلیل رکھی جائے تو آپ اسے قبول کریں گے۔ بحث و مباحثہ آپ کا مقصد نہیں ہے۔ اگر آپ مجھے اس کا یقین دلا دیں تو میں آپ کے سامنے دلائل پیش کر سکتا ہوں۔ اس لیے کہ بلا وجہ کے بحث و مباحثہ سے کچھ حاصل نہیں ہوتا۔۔۔۔
 

یوسف-2

محفلین
اسلام میں مرتد کی سزا قتل ہے اس میں کوئی دو رائے نہیں۔۔۔ اگر اس سے کسی کو اختلاف ہے تو اسے چاہیے کہ انٹرنٹ کا استعمال کم کرے اور دین کے احکامات کو جاننے میں زیادہ وقت دے۔۔۔ :)

اور رہے وہ لوگ جو اسے آزادی رائے کے خلاف سمجھتے ہیں اور عقل سے ماورا تو پہلے تو وہ مجھے یہ یقین دلا دیں کہ آپ واقعی جاننا چاہتے ہیں کہ مرتد کی سزا اسلام میں قتل کیوں ہے اور اس کی عقلی دلیل کیا ہے۔اگر آپ کے سامنے صحیح اور واضح دلیل رکھی جائے تو آپ اسے قبول کریں گے۔ بحث و مباحثہ آپ کا مقصد نہیں ہے۔ اگر آپ مجھے اس کا یقین دلا دیں تو میں آپ کے سامنے دلائل پیش کر سکتا ہوں۔ اس لیے کہ بلا وجہ کے بحث و مباحثہ سے کچھ حاصل نہیں ہوتا۔۔۔ ۔
پیارے بھائی! ایسا نہیں ہے۔ یہاں ہمارے بعض کا احباب کا مقصد صرف اور صرف اسلام اور اسلامی تعلیمات کے خلاف باتیں کرنا اور اسلام کو بدنام کرنا ہے۔ یہ مکالمہ، بحث مباحثہ صرف اور صرف اسی مقصد کے لئے کرتے ہیں۔ جاننے یا سمجھنے کے لئے ہرگز نہیں۔ جب یہ ایسے مباحثوں اور مکالموں میں ”لا جواب“ ہوجاتے ہیں تو راہ فرار اختیار کرلیتے ہیں۔ اسی محفل میں ایسی بیسیوں مثالیں موجود ہیں۔
لہٰذا آپ انہیں ”مطمئن کرنے“ کی لاحاصل خواہش :D کے بغیر اگر اس مسئلہ کو واضح کرنا چاہیں تو ضرور لکھئے۔ اللہ آپ کو اجر دے گا اور بہت سے لاعلم محفلین کی دینی معلومات میں اضافہ بھی ہوگا۔
 

arifkarim

معطل
عبداللہ مجھے یہ بتائیے فوج میں بھگوڑے فوجی کی کیا سزا ہے اور کیوں ؟ ایک بندہ جانا چاہتا ہے اسے کیوں نہیں جانے دیتے ؟ اور یہ بیچارے فوجی صبح اٹھنے ، پریڈ کرنے اور کمانڈر کی ہر بات ماننے کی ’قید‘ میں کیوں مبتلا ہوتے ہیں ؟
کیا دین اسلام میں شامل ہونا فوج میں بھرتی ہونے کے مترادف ہے کہ اگر کمانڈر کا حکم نہیں مانا تو کورٹ مارشل اور میدان چھوڑنے پر گولی؟ کیا عقل و فہم کا دروازہ بالکل ہی بند کر دیا ہے آپنے؟
http://en.wikipedia.org/wiki/Mutiny
http://en.wikipedia.org/wiki/Insubordination

اسلام میں مرتد کی سزا قتل ہے اس میں کوئی دو رائے نہیں۔۔۔ اگر اس سے کسی کو اختلاف ہے تو اسے چاہیے کہ انٹرنٹ کا استعمال کم کرے اور دین کے احکامات کو جاننے میں زیادہ وقت دے۔۔۔
اور اسی اِسلام میں مُرتد کی ’’سزا ‘‘کے بارہ میں متعدد آراء موجود ہیں:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apostasy_in_Islam#Variety_of_viewpoints

منطقی سی بات یہی ہے کہ جب کسی شخص نے اپنی پرضی سے اپنا دین بدل لیا تو وہ اس دین کا ’’ممبر‘‘ نہیں رہا، یوں اس سابقہ دین کی جزا یا سزا اُس پر لاگت نہیں ہو سکتی!

اور رہے وہ لوگ جو اسے آزادی رائے کے خلاف سمجھتے ہیں اور عقل سے ماورا تو پہلے تو وہ مجھے یہ یقین دلا دیں کہ آپ واقعی جاننا چاہتے ہیں کہ مرتد کی سزا اسلام میں قتل کیوں ہے اور اس کی عقلی دلیل کیا ہے۔اگر آپ کے سامنے صحیح اور واضح دلیل رکھی جائے تو آپ اسے قبول کریں گے۔ بحث و مباحثہ آپ کا مقصد نہیں ہے۔ اگر آپ مجھے اس کا یقین دلا دیں تو میں آپ کے سامنے دلائل پیش کر سکتا ہوں۔ اس لیے کہ بلا وجہ کے بحث و مباحثہ سے کچھ حاصل نہیں ہوتا۔۔۔ ۔
بغیر بحث و مباحثہ کے کونسی ایکطرفہ دلیل ہوتی ہے جسپر آنکھیں بند کرکے یقین کرلیا جائے؟ آپ مجھے اسبارہ میں ایک بھی عقلی اور منطقی دلیل لا کر دکھادیں کہ دین اسلام چھوڑنے والے کو کس بنیاد پر قتل کرنا جانا جائز ہے جبکہ وہ اس دین کا حصہ ہی نہیں رہا جس میں یہ سزا بعض کے نزدیک ہونی چاہئے؟
 

فرسان

محفلین
اس سے كوئي فرق تو نهيں پڑتا كه اب وه دين كو نهيں مانتا لهذا اس پر سزا نهيں لگ سكتي۔

سزا دينے والے تو مانتے ہیں بس يه كافي هے۔

سزا دينے والے كا قانون ماننا ضروري هوتا هے مجرم تو يهي كهے گا "ميں نهيں مانتا۔۔۔۔۔ميں نهيں جانتا"
 
بغیر بحث و مباحثہ کے کونسی ایکطرفہ دلیل ہوتی ہے جسپر آنکھیں بند کرکے یقین کرلیا جائے؟ آپ مجھے اسبارہ میں ایک بھی عقلی اور منطقی دلیل لا کر دکھادیں کہ دین اسلام چھوڑنے والے کو کس بنیاد پر قتل کرنا جانا جائز ہے جبکہ وہ اس دین کا حصہ ہی نہیں رہا جس میں یہ سزا بعض کے نزدیک ہونی چاہئے؟
بھائی، ہمیشہ بحث کرنے سے پہلے یہ دیکھا جاتا ہے کہ جس شخص کے ساتھ آپ بحث کر رہے ہیں، اسکے نزدیک کس قسم کے دلائل قابلِ قبول ہوتے ہیں۔ مثال کے طور پر:
1- اگر ایک شخص خدا کو ہی نہیں مانتا تو اسے کسی بھی آسمانی کتاب (مثلاّ قرآن، انجیل، تورات، زبور وغیرہم) کا حوالہ دینا مھض وقت کا ضیاع ہوگا۔ چنانچہ اسے دلائل مختلف نوعیت کے دئے جائیں گے۔
2-اگر کوئی شخص خدا کو تو مانتا ہے، لیکن الہامی کتابوں کو نہیں مانتا، تو اسے بھی دلائل مختلف نوعیت کے دئے جائیں گے، ان الہامی کتب کے حوالے اسکے لئے قابلِ قبول نہیں ہونگے۔
3-کوئی شخص الہامی کتب میں سے کچھ کو مانتا ہے، لیکن قرآن کو نہیں مانتا، تو اسے قرآن کا حوالہ دینے کی بجائے اسکے نزدیک معتبر الہامی کتب یا دوسرے قسم کے دلائل دینا ہونگے۔
4- اگر کوئی شخص قرآن کو تو مانتا ہے لیکن احادیث کا منکر ہے تو اسے احادیث کا حوالہ دینا فائدہ مند نہیں ہوگا۔
5- اگر کوئی شخص قرآن کو بھی مانتا ہے اور احادیث کو بھی، لیکن انہی احادیث کو جنہیں اسکے مسلک کے علماء نے قبول کیا، تو یہاں دوسرے مسلک کے علماء کی تدوین کی گئی کتبِ احادیث کا حوالہ نہیں چلے گا (مثلاّ اہلسنت کے نزدیک صحیحین معتبر ہیں، جبکہ اہلِ تشیع کے نزدیک نہیں )۔
6- اگر کوئی شخص قرآن کے ساتھ ساتھ ان کتب کو بھی معتبر مانتا ہے جو آپکے نزدیک معتبر ہیں، لیکن وہ آپکی پیش کردہ تشریح و تاویل کو درست نہیں سمجھتا، اور اپنے موقف کے حق میں انہی کتب سے دلائل پیش کرتا ہے جو آپکے نزدیک بھی معتبر ہیں، تو اس صورت میں یہ اختلاف کفر و اسلام یا حق و باطل کا اختلاف نہیں ہوگا، بلکہ درست اور غلط یا صواب اور خطا کی نوعیت کا اختلاف ہوگا۔
واضح ہو کہ General سے Particular کے اس سفر میں ابھی اور بھی بہت سے مقامات ہین، میں نے صرف ان 6 صورتوں کا ذکر کیا ہے لیکن یہ صرف 6 ہی نہیں بلکہ اور بھی بہت سی Divisions ہوسکتی ہیں۔ :)

آپ نے صرف اور صرف عقلی اور منطقی دلیل کا مطالبہ کیا ہے تو کیا اس سے یہ سمجھ لیا جائے کہ آپکے نزدیک قرآن و سنت معیار نہیں ہیں؟۔۔۔اگر ایسی بات ہے تو اسکا اظہار کرنا ضروری ہے اور اگر نہیں تو پھر مذکورہ بالا اقسام نمبر4 سے 6 تک میں سے آپ کس قسم سے تعلق رکھتے ہیں ، وہ بھی بتادیجئے تاکہ بے مقصد بحث نہ ہوسکے۔۔۔میرا خیال ہے کہ یہی مقصد تھا رمان غنی صاحب کی پوسٹ کا۔۔۔
واللہ اعلم
 
بعض لوگوں کو ایک پڑھی لکھی پروفیشنل مغربی خاتون کے قبول اسلام کی خبر دیکھ کر ایسی آگ لگی ہے کہ دھاگے کا رخ ہی بدل کر رکھ دیا ۔ مسئلہ یہ ہے کہ یہ خاتون نہ صرف اسلام لانے کا جرم کر چکی ہیں بلکہ افغانی طالبان کے لیے بھی نرم گوشہ رکھتی ہیں( کیوں کہ دوران قید ان کے حسن کردار کا مشاہدہ کر چکی ہیں ) اور نقاب کے لیے بھی ، یہ اسلام میں عورت کے مقام کے متعلق پھیلائی گئی مغربی غلط فہمیوں کے خلاف اک تونا آواز ہیں اور کئی مشہور اداروں سے انٹرویوز میں کامیابی سے اپنا موقف پیش کر چکی ہیں ۔اب ایسی خاتون کے متعلق دھاگا اسلام کے متعلق بغض و حقارت پھیلانے والوں کو کیسے ہضم ہو گا؟
 

arifkarim

معطل
اس سے كوئي فرق تو نهيں پڑتا كه اب وه دين كو نهيں مانتا لهذا اس پر سزا نهيں لگ سكتي۔
کیسے فرق نہیں پڑتا؟ سزا بقول آپکے دین کے اندر لاگو ہوتی ہے اور اگر کوئی شخص اس دین سے ہی خار ج ہوجائے تو وہ دین کی رو سے سزا کا مستحق نہیں ٹھہر سکتا!


سزا دينے والے تو مانتے ہیں بس يه كافي هے۔
قانون ریاست کا ہوتا ہے، رعایا کا نہیں۔ اگر کہیں مسلمانوں کی اکثریت نہیں ہے تو یہ کافی نہیں ہوگا کہ ’’سزا دینے والے‘‘ تو مانتے ہیں۔ :)


سزا دينے والے كا قانون ماننا ضروري هوتا هے مجرم تو يهي كهے گا "ميں نهيں مانتا۔۔۔ ۔۔ميں نهيں جانتا"
بے شک۔ لیکن اگر یہ قانون ہی درست نہ ہو تو پھر بندہ اس علاقہ سے بھاگ کے ہی اپنا دین بدل سکتا ہے۔

آپ نے صرف اور صرف عقلی اور منطقی دلیل کا مطالبہ کیا ہے تو کیا اس سے یہ سمجھ لیا جائے کہ آپکے نزدیک قرآن و سنت معیار نہیں ہیں؟ ۔۔۔ اگر ایسی بات ہے تو اسکا اظہار کرنا ضروری ہے اور اگر نہیں تو پھر مذکورہ بالا اقسام نمبر4 سے 6 تک میں سے آپ کس قسم سے تعلق رکھتے ہیں ، وہ بھی بتادیجئے تاکہ بے مقصد بحث نہ ہوسکے۔۔۔
شکریہ محمود۔ ایک طالب علم کی حیثیت سے میرے نزدیک قرآن و سنت کا معیار عقلی اور منطقی دلیلوں پر ہے۔جیسے اگر کوئی یہ کہے کہ اسلام کے مطابق ہاتھی پہاڑ پر چڑھ گیا تو ظاہر میں اسکو رد کر دوں بیشک کتنی ہی مستند کتاب میں ہی کیوں نہ لکھا ہو!
 

رمان غنی

محفلین
اور اسی اِسلام میں مُرتد کی ’’سزا ‘‘کے بارہ میں متعدد آراء موجود ہیں:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apostasy_in_Islam#Variety_of_viewpoints
بھائی میں نے آپ لوگوں سے درخواست کی تھی کہ اگر آپ نے اس سے اختلاف کرنا ہے تو دین کا مطالعہ صحیح طریقہ سے شروع کریں۔۔ ناکہ ویکی پیدڈیا کا۔۔۔ افسوس کہ ہم نے دین کو انٹرنٹ سے سمجھنا شروع کر دیا ہے۔۔

بغیر بحث و مباحثہ کے کونسی ایکطرفہ دلیل ہوتی ہے جسپر آنکھیں بند کرکے یقین کرلیا جائے؟​

عارف بھائی میرے کہنے کا مطلب یہ تھا کہ آپ بصد شوق بحث کریں لیکن اگر صحیح ، واضح اور منطقی دلیل رکھی جائے تو آپ کا ذہن اس کو قبول کرنے کو تیار ہو۔ ناکہ پہلے سے ہی اسے غلط تسلیم کیے بیٹھا رہے۔ کیونکہ ایک بار کسی چیز کا انکار کرکے اسے قبول کرنا ’’انا‘‘ کے نزدیک اپنی شکست قبول کرنا ہوتا ہے اور کسی بھی انسان کے لیے اپنی شکست خود قبول کرنا بڑا مشکل کام ہے۔ اس مشکل کام میں جو کامیاب ہوجاتا ہے اس کے لیے کسی بات کو سمجھتا اور اس کا اقرار کرنا بھی آسان ہوجاتا ہے۔
تو سب سے پہلے اس بحث میں ہمیں اپنی انا کو پس پشت ڈالنا ہوگا جوکہ آپ لوگوں کے لیے مشکل ترین کام ہے۔۔۔۔
 

فرسان

محفلین
کیسے فرق نہیں پڑتا؟ سزا بقول آپکے دین کے اندر لاگو ہوتی ہے اور اگر کوئی شخص اس دین سے ہی خار ج ہوجائے تو وہ دین کی رو سے سزا کا مستحق نہیں ٹھہر سکتا!



قانون ریاست کا ہوتا ہے، رعایا کا نہیں۔ اگر کہیں مسلمانوں کی اکثریت نہیں ہے تو یہ کافی نہیں ہوگا کہ ’’سزا دینے والے‘‘ تو مانتے ہیں۔ :)



بے شک۔ لیکن اگر یہ قانون ہی درست نہ ہو تو پھر بندہ اس علاقہ سے بھاگ کے ہی اپنا دین بدل سکتا ہے۔


شکریہ محمود۔ ایک طالب علم کی حیثیت سے میرے نزدیک قرآن و سنت کا معیار عقلی اور منطقی دلیلوں پر ہے۔جیسے اگر کوئی یہ کہے کہ اسلام کے مطابق ہاتھی پہاڑ پر چڑھ گیا تو ظاہر میں اسکو رد کر دوں بیشک کتنی ہی مستند کتاب میں ہی کیوں نہ لکھا ہو!


تمام اسلامي سزاؤں سے بچنے كا نادر اور انمول طريقه

هر بدكاري اور بدمعاشي كے بعد اگر مسلم رياست آپ كو پكڑ لے تو چپ چاپ اسلام سے هي سائڈ پر هو جاؤ۔ كه جناب ميں تو مانتا هي نهيں ۔

اس دھٹائي سے بچنے كے لئے مرتد كي سزا كتني ضروري اور كار آمد هے اس كا اندازه "عقلي" طور پر هو جاتا هے۔

اسلام نے هر حيلے اور چور دروازے كا راسته بھی بند کر رکھا ہے۔
 
شکریہ محمود۔ ایک طالب علم کی حیثیت سے میرے نزدیک قرآن و سنت کا معیار عقلی اور منطقی دلیلوں پر ہے۔جیسے اگر کوئی یہ کہے کہ اسلام کے مطابق ہاتھی پہاڑ پر چڑھ گیا تو ظاہر میں اسکو رد کر دوں بیشک کتنی ہی مستند کتاب میں ہی کیوں نہ لکھا ہو!
عقل اور منطق بیشک ایک کارامد ذریعہ ہیں حق تک پہنچنے کا لیکن صرف اسی صورت میں جب یہ کامل ہوں (نقص سے پاک ہوں)۔۔ مشاہدہ یہی ہے کہ کوئی بھی دو انسان، عقل میں برابر نہیں ہوتے۔ اگر سب لوگ عقل میں برابر ہوتے اور انکی عقلیں بھی کامل ہوتیں، تو شائد کسی الہامی کتاب کی ضرورت نہ پڑتی۔ عقل کوئی Fixed چیز نہیں ہے، گھٹتی برھتی رہتی ہے۔ اگر آپ قران کو مانتے ہیں تو میں قرآن سے ہی کئی باتیں آپکو نکال کر دے سکتا ہوں جو آپکی محدود عقل اور منطق کے حساب سے سمجھ میں نہ آنے والی باتیں ہیں۔
آپکی مثال یعنی "ہاتھی پہاڑ پر چڑھ گیا" تو عقلی اور منطقی لحاظ سے عین ممکن ہے۔(جسے آپ محال سمجھے بیٹھے ہیں)
منطق سے ہم حتمی علم تک نہیں پہنچ سکتے۔ نہ ہی احکامِ شریعت کی غرض و غایت اور دین کے اسرار منطق کے پیمانوں سے کھلتے ہیں۔
آپ مجھے بتائیے کہ ہر مسلمان ک کچھ کام دائیں طرف سے شروع کرنے اور کچھ کام بائیں طرف سے شروع کرنے کا حکم دینے کی کیا منطق ہے؟
آپ مجھے منطق کی رو سے بتائیے کہ طواف ہمیشہ Counter Clock Wiseکیوں ہوتا ہے اسکو دوسری سمت سے مشروع نہ کرنے کی کیا منطق ہے؟
 

رمان غنی

محفلین
شکریہ محمود۔ ایک طالب علم کی حیثیت سے میرے نزدیک قرآن و سنت کا معیار عقلی اور منطقی دلیلوں پر ہے۔جیسے اگر کوئی یہ کہے کہ اسلام کے مطابق ہاتھی پہاڑ پر چڑھ گیا تو ظاہر میں اسکو رد کر دوں بیشک کتنی ہی مستند کتاب میں ہی کیوں نہ لکھا ہو!​

بہت خوب! یہ الگ بحث ہے کہ آپ کا یہ نظریہ صحیح ہے یا نہیں۔۔ لیکن جہاں تک اس مسئلہ کا تعلق ہے تو اگر آپ کے سامنے عقلی و منطقی اور قران وسنت دونوں سے ہی دلائل دیے جائیں تو آپ کو اسے بغیر حجت و بحث کے قبول کرنا ہوگا۔
 

arifkarim

معطل
بھائی میں نے آپ لوگوں سے درخواست کی تھی کہ اگر آپ نے اس سے اختلاف کرنا ہے تو دین کا مطالعہ صحیح طریقہ سے شروع کریں۔۔ ناکہ ویکی پیدڈیا کا۔۔۔ افسوس کہ ہم نے دین کو انٹرنٹ سے سمجھنا شروع کر دیا ہے۔۔
یہ صحیح طریقہ کیا ہوتا ہے؟ کیا کسی خاص مسلک یا فرقہ کے مدرسہ میں داخلہ لینا پڑا گے؟ :eek:


تو سب سے پہلے اس بحث میں ہمیں اپنی انا کو پس پشت ڈالنا ہوگا جوکہ آپ لوگوں کے لیے مشکل ترین کام ہے۔۔۔ ۔
بھائی جان! اسمیں انا کی کوئی بات نہیں ہے۔ بات صرف اتنی سی ہے کہ دین اسلام میں ایسی کیا خاص بات ہے کہ بعض کے نزدیک اسکو چھوڑنے کی سزا قتل بن جاتی ہے۔ دنیا میں اور بھی تو کئی مذاہب موجود ہیں اور ان میں کوئی ایسی سختی نہیں ہے۔

تمام اسلامي سزاؤں سے بچنے كا نادر اور انمول طريقه
هر بدكاري اور بدمعاشي كے بعد اگر مسلم رياست آپ كو پكڑ لے تو چپ چاپ اسلام سے هي سائڈ پر هو جاؤ۔ كه جناب ميں تو مانتا هي نهيں ۔
اس دھٹائي سے بچنے كے لئے مرتد كي سزا كتني ضروري اور كار آمد هے اس كا اندازه "عقلي" طور پر هو جاتا هے۔
اسلام نے هر حيلے اور چور دروازے كا راسته بھی بند کر رکھا ہے۔
میں نے اوپر واضح کر دیا ہے کہ قانون بنانا اور اسپر عمل کروانا ریاست کا کام ہے عوام کا نہیں۔ اگر کسی مسلمان نے بدکاری، بدمعاشی وغیرہ کی ہے تو ریاست کے قوانین کے تحت سزا تو اسکو ملے گی، کیونکہ ریاستی سزا تمام ’’شہریوں‘‘ پر لاگت ہوتی ہے نہ کہ صرف مسلمانوں پر۔ مذہبی تبدیلی کے بعد شہریت تبدیل نہیں ہو جاتی! اتنا بنیادی سا نکتہ سمجھنے میں کیا دشواری ہے؟ بات صرف یہ ہے کہ صرف اسلام کی تبدیلی کیوں جُرم ہے۔ اگر کسی دوسرے مذہب سے کوئی اسلام میں داخل ہو جائے، اسپر بھی یہی سزا ریاست کی طرف سے لاگو ہونی چاہئے۔ وگرنہ یہ محض ناانصافی ہو کہ صرف اسلام چھوڑنے والے کو بغیر کسی اور جُرم کے قتل کی سزا سنا دی جائے!
منطق سے ہم حتمی علم تک نہیں پہنچ سکتے۔ نہ ہی احکامِ شریعت کی غرض و غایت اور دین کے اسرار منطق کے پیمانوں سے کھلتے ہیں۔
اگر تو دین اسلام فطرت انسانی کے عین مطابق ہے تو اسکو سمجھنے کیلئے عقل اور فہمِ انسانی کافی ہونی چاہیئے۔ یہ ہو ہی نہیں سکتا ہے کہ جس دین کو تمام انسانیت کیلئے بھیجا گیا ہو وہ 1400 سال گزرنے کے بعد بھی اسقدر’’پُراسرار‘‘ ہو کہ اسکو منطقی طور پر سمجھا نہ جا سکے!

آپ مجھے بتائیے کہ ہر مسلمان ک کچھ کام دائیں طرف سے شروع کرنے اور کچھ کام بائیں طرف سے شروع کرنے کا حکم دینے کی کیا منطق ہے؟
آپ مجھے منطق کی رو سے بتائیے کہ طواف ہمیشہ Counter Clock Wiseکیوں ہوتا ہے اسکو دوسری سمت سے مشروع نہ کرنے کی کیا منطق ہے؟
اسکی منطق تو جو حُکم دے رہا ہے اسی سے دریافت کریں۔ جہاں حُکم صادر ہو وہیں اسکی منطق بھی موجود ہونی چاہئے۔ بغیر منطق کے لکیر کی فقیری کی طرح کسی بھی حُکم پر عمل کرنے کو اطاعت تو کہا جا سکتا ہے۔ لیکن اِس حُکم کے پیچھے موجود وجوہات و فوائد کو نہیں سمجھا سکتا!

لیکن جہاں تک اس مسئلہ کا تعلق ہے تو اگر آپ کے سامنے عقلی و منطقی اور قران وسنت دونوں سے ہی دلائل دیے جائیں تو آپ کو اسے بغیر حجت و بحث کے قبول کرنا ہوگا۔
کسی بھی علمی بحث کا مقصد مزید علم کا حصول ہونا چاہئے نہ کہ اس سے پہلے ہی بحث کرنے والوں کو پابند کر دیا جائے کہ ہمارے دلائل پیش کرتے ساتھ ہی بغیر کسی حجت و بحث کے انکو قبول کرلو۔ آپ جو کچھ بھی یہاں پیش کریں گے، اسکو آجکل کےحالات و مشاہدات پر پرکھا جائے اور پھر عقل و فہم کے مطابق قبول کر لیا جائے گا یا رد کر دیا جائے گا۔
 
دین اسلام میں ایسی کیا خاص بات ہے کہ بعض کے نزدیک اسکو چھوڑنے کی سزا قتل بن جاتی ہے۔ دنیا میں اور بھی تو کئی مذاہب موجود ہیں اور ان میں کوئی ایسی سختی نہیں ہے۔۔
دیکھئے اگر تو آپ قرآن کو مانتے ہیں تو اس بات کا ایک سادہ سا جواب پیشِ خدمت ہے:
دینِ اسلام (یعنی لا الہ الا اللہ محمدّ رسول اللہ کی تفصیل) میں ایسی کونسی خاص بات ہے کہ جو شخص اس ایمان کے بغیر اس دنیا سے رخصت ہوا، اسکو ابدی طور پر جہنم کی سزا ملے گی۔۔ابدی طور پر جہنم کی سزا سنانا زیادہ سخت ہے یا قتل کی سزا سنانا؟۔۔۔جس خاص بات کیلئے آپ وہ سزا جائز سمجھتے ہیں، اسی خاص بات کیلئے اس سزا کو بھی جائز سمجھ لیں۔۔۔:p:D
 

arifkarim

معطل
دیکھئے اگر تو آپ قرآن کو مانتے ہیں تو اس بات کا ایک سادہ سا جواب پیشِ خدمت ہے:
دینِ اسلام (یعنی لا الہ الا اللہ محمد الرسول اللہ کی تفصیل) میں ایسی کونسی خاص بات ہے کہ جو شخص اس ایمان کے بغیر اس دنیا سے رخصت ہوا، اسکو ابدی طور پر جہنم کی سزا ملے گی۔۔ابدی طور پر جہنم کی سزا سنانا زیادہ سخت ہے یا قتل کی سزا سنانا؟۔۔۔ جس خاص بات کیلئے آپ وہ سزا جائز سمجھتے ہیں، اسی خاص بات کیلئے اس سزا کو بھی جائز سمجھ لیں۔۔۔ :p:D
کمال کرتے ہیں آپ بھی! بھئی دین اسلام کو دنیا میں آئے تو ابھی محض 1400 سال گزرے ہیں۔ جبکہ حضرت انسان کو دنیا میں آئے دو لاکھ سال گزر چکے ہیں۔ اور پوری دنیا کے تمام انسانوں تک ابھی بھی اسلام کا پیغام پہنچا بھی نہیں ہے تو کیا وہ سب کے سب بھی محض لا علمی کی وجہ سے از خود ’’جہنمی‘‘ ہوگئے؟ :angel:
 
کمال کرتے ہیں آپ بھی! بھئی دین اسلام کو دنیا میں آئے تو ابھی محض 1400 سال گزرے ہیں۔ جبکہ حضرت انسان کو دنیا میں آئے دو لاکھ سال گزر چکے ہیں۔ اور پوری دنیا کے تمام انسانوں تک ابھی بھی اسلام کا پیغام پہنچا بھی نہیں ہے تو کیا وہ سب کے سب بھی محض لا علمی کی وجہ سے از خود ’’جہنمی‘‘ ہوگئے؟ :angel:
میری بات کا تعلق بعثتِ محمدیہ کے بعد سے ہے۔۔۔بعد کے آنے والے لوگ جنہیں یہ پیغام پہنچا لیکن اسکے باوجود وہ کفر کی حالت میں ہی اس دنیا سے گئے۔۔
 
Top