زیک
مسافر
ナルトنام سے اول اول ذرا فریقی ٹچ لگا۔انگورو انگورو کے پڑوس میں ۔ناروتاو ۔
شاید جاپانی ہو ۔
ナルトنام سے اول اول ذرا فریقی ٹچ لگا۔انگورو انگورو کے پڑوس میں ۔ناروتاو ۔
شاید جاپانی ہو ۔
بھنور
یہاں یہ سوال زیر بحث لایا گیا ہے،میں نے آج تک بغیر مطلب والا گانا نہیں سنا۔ یہ پہلا گانا ہے جو میرے سر سے اوپر سے گزر گیا کہ آخر نندویا سے سروتا کا ہی کیوں پوچھا جا رہا ہے۔
ایک گیت تھا جس میں ؎ پان کل کے لیے لگاتے جائیں ۔ کا مصرع تھا۔ بہتوں سے پوچھا مگر کسی نے نہیں بتایا آخر ایک پرانا دکنی مل گیا اسی نے یہ گتھی سلجھائی۔
نیرنگ خیال یہ ناروتو کو نہیں جانتے
موبائل تو دیکھتے ہی ہونگےمجھے ایسی بیکار باتوں پر قسم کھانے کی ضرورت نہیں ہے۔ میں ٹی وی شی وی دیکھتا ہی نہین ہوں۔ مجھے 90 فیصد نہیں پتاا ہوتا ۔
یہ آخر ہے کیا ؟نیرنگ خیال یہ ناروتو کو نہیں جانتے
یہ کیا منتر ہے عاطف بھائی؟ماچو پیچو موہن جو دڑو انگوروانگورو ۔
نیرنگ خیال یہ ناروتو کو نہیں جانتے
ناروٹو ایک جاپانی اینمے ہے۔۔۔ کلاسیک۔۔۔یہ آخر ہے کیا ؟
ماچو پیچو موہن جو دڑو انگوروانگورو ۔
جی پر میرے موبائل پر یہ ماڈلز نہیں آتی۔۔۔موبائل تو دیکھتے ہی ہونگے
اوپر والے مراسلے کے اوپر واضح طور پر ہمارا نام لکھا ہونے کے باوجود یہ جو ہمیں ظہیر بھائی ظہیر بھائی کہہ کر مخاطب کیا جارہا ہے اس سے ہم کیا سمجھیں؟؟؟ظہیر بھائی !!!!!
کیا یاد دلا دیا
سروتا کہاں بھول آئے…پیارے نندویا
آرزو لکھنوی
دراصل اس گیت کا مکھڑا یوپی کے ایک مشہور لوک گیت کا حصہ تھا اور آرزو اکبر آبادی نے اس مکھڑے کو مزید سنوار کرکئی نئے انترے لکھے تھے اور یہ گیت پھر سے نئے دور میں بھی پہلے ہی کی طرح مشہور ہوگیا تھا اور شادی بیاہ کے مواقعے پر یہاں بھی گھروں میں خوب گایا جاتا تھا۔۔۔۔۔
بہت خوب کہا ۔خاندان تھے تو پاندان،خاصدان ، اُگالدان ،پیک دان ۔اب نہ خاندان رہے نہ خاصدان ۔اب نہ وہ خاص لوگ رہے نہ خاص دان۔ رہا تو بس اللہ کا نام!!!
غلطی ہوگئی !!!!ہمکا معافی دے دیو۔🤓اوپر والے مراسلے کے اوپر واضح طور پر ہمارا نام لکھا ہونے کے باوجود یہ جو ہمیں ظہیر بھائی ظہیر بھائی کہہ کر مخاطب کیا جارہا ہے اس سے ہم کیا سمجھیں؟؟؟