شیعہ ووٹ نتائج پر اثرانداز ہو سکتا ہے؟ (بی بی سی اردو)

سید ذیشان

محفلین
ہا ہا ہا۔۔۔ ۔۔
آپ نے ہر قسم کے تعصبات کو اٹھانے میں خیر کوئی کمی نہیں چھوڑی۔۔۔ ۔۔ اس لیے میری کوئی کمی نہیں ہے۔ میں نے صرف یہ عرض کیا تھا کہ اپنی چارپائی کے نیچے بھی ڈانگ پھیر لیں۔ بس، میں زیادہ آپ لوگوں کی بدبودار تحریروں کا جواب دینا نہیں چاہتا، اور نہ اپنی توانائی اس نا ہنجار کام پر لگا سکتا ہوں۔
آپ ذرا نشاندہی کریں کہ میں نے کونسے تعصبات اٹھائے ہیں؟
 
شیعہ ووٹ اثراندازہو یا نہ ہو مگر ایک حقیقت ہے کہ شعیہ پاکستان پر بہت اثرانداز ہوتے ہیں
یہ بھی ایک حقیقت ہے کہ شیعوں کو یہ یہ مقام جو پاکستان کی سیاست اور معاشرت میں ہے صرف اس وجہ سے ہے کہ شیعہ کبھی بھی پاکستانی سماج میں الگ تھلگ نہیں رہے نہ ہی انھوں نے اپنے اپ کو ایک الگ فرقہ اس طرح سمجھا جسے کوئی الگ فرقہ سمجھ سکتا ہے نہ ہی سنی مسلمانوں نے شعیوں سےکوئی تفریق کی۔ شیعہ رہنما ہر جماعت میں ہیں اور ہر ڈیپارٹمنٹ میں اعلی مقام پر ہیں حتی کہ پاکستان کی حکومت میں بھی براجمان ہیں۔ جو کہ ان کا حق ہے۔
الگ جماعت بناکر الیکشن لڑنا شعیہ کے مفاد میں ہے نہ پاکستان کے۔ البتہ شیعوں کا حق ضرور ہے۔
 

زرقا مفتی

محفلین
شیعہ ووٹر انتخابات کے نتائج پر صرف اسی صورت اثر انداز ہو سکتے ہیں اگر وہ اپنے سارے ووٹ کسی ایک بڑی پارٹی کو دیں۔ یہاں جُداگانہ انتخابات تو ہو نہیں رہے کہ اُنہیں اپنی آبادی کے لحاظ سے پندرہ بیس فیصد نمائندگی مل سکے۔
اس سے پہلے شاید کسی سیاسی جماعت نے شیعہ سُنی کی تفریق نہیں کی اور نہ ہی اس بنیاد پر ٹکٹ تقسیم کئے جاتے ہیں۔ اگر ان کی مذہبی جماعتیں الگ حیثیت میں انتخاب لڑتی ہیں تو شاید ایک دو سیٹیں ہی مشکل سے جیت سکیں گی
 

صرف علی

محفلین
وعلیکم السلام و رحمۃ اللہ ،
جناب ، معترضہ تحریروں پر توجہ دلانے کے لئے رپورٹ کا بٹن استعمال کیا کیجئے کیوں کہ کبھی کبھار کوئی تحریر نظروں میں نہیں آ پاتی ۔ بہر حال ابھی میں تمام اراکین سے گزارش کروں گا کہ تحمل کا مظاہرہ کریں۔ مسلکی و فروعی اختلافات کے تناظر میں بات آگے نہ بڑھائیں۔
شکریہ اس رہنمائی کا مجھے اس بارے میں پتا نہیں تھا ۔
 

S. H. Naqvi

محفلین
شیعہ ووٹر انتخابات کے نتائج پر صرف اسی صورت اثر انداز ہو سکتے ہیں اگر وہ اپنے سارے ووٹ کسی ایک بڑی پارٹی کو دیں۔ یہاں جُداگانہ انتخابات تو ہو نہیں رہے کہ اُنہیں اپنی آبادی کے لحاظ سے پندرہ بیس فیصد نمائندگی مل سکے۔
جداگانہ حق انتخاب کی بھی خوب کہی آپ نے، پھر تو حالات اس طرف چلے جائیں گے کہ ایک دن اہل تشیع کو دو "قومی نظریہ" بھی پیش کرنا پڑے گا;) اور پھر اسی کی بنیاد پھر انہیں جداگانہ حق انتخاب حاصل ہو جائے گا مگر ایسی صورت حال میں پلوں کے نیچے سے بہت سا پانی بہہ چکا ہو گا۔ قائد کے پاکستان کو قائد کے نظریات کی روشنی میں چلایا جائے تو ایسی کسی چیز کی ضرورت ہی نہ پیش آئے۔ غیر محفوظ ہونے کا تصور ہی اقلیت کو عمرانی اصولوں سے ہٹ کر، اپنے حقوق کی خاطر غیر محفوظ راستے اپنانے پر مجبور کرتا ہے۔ پاکستان کو ایک مضبوظ اور غیر جانبدار حکومت کی ضرورت ہے جو بے لاگ انصاف کر سکے۔
 

S. H. Naqvi

محفلین
اس سے کیا فرق پڑتا ہے کہ کھل کر کریں یا چھپ کر۔ اپنے اپنے مسالک کی نمائندہ جماعتیں ہیں اور ان کے مفادات کا تحفظ کرتی ہیں۔
درپردہ کسی خاص مسلک کے مفادات کا تحفظ کرنا اور "بحالت مجبوری" ہی سہی سب کو ساتھ لے کر چلنا اور بات ہے، اور کھلم کھلا کسی خاص مسلک کا جھنڈا بلند کرنا اور صرف اسی کے حقوق کی بات کرنا اور باقی سب کو نظر انداز کرنا دوسری بات۔۔۔۔۔! صاحب فرق ہے دونوں میں۔۔۔۔۔۔رواج چل پڑا ہے نا فرقے پہ سیاست کرنے کا۔۔۔۔۔تو آگے آپ بھی اور ہم بھی دیکھ لیں گے کہ کیا کیا گل کھلتے ہیں۔۔۔۔۔!
 

سید ذیشان

محفلین
درپردہ کسی خاص مسلک کے مفادات کا تحفظ کرنا اور "بحالت مجبوری" ہی سہی سب کو ساتھ لے کر چلنا اور بات ہے، اور کھلم کھلا کسی خاص مسلک کا جھنڈا بلند کرنا اور صرف اسی کے حقوق کی بات کرنا اور باقی سب کو نظر انداز کرنا دوسری بات۔۔۔ ۔۔! صاحب فرق ہے دونوں میں۔۔۔ ۔۔۔
بحرحال میں آپ کی بات سے غیر متفق ہوں۔ مثلاً جمیعت علمائے اسلام کو کسی بھی طرح مکتب دیوبند کی جماعت کے علاوہ کچھ اور نہیں کہا جا سکتا۔ ان کا سارا دارومدار ہی دیوبندی مدارس کے نیٹورک پر ہے۔ یہ فرقہ وارانہ جماعت کی ایک classic example ہو گی۔ اس کے علاوہ جماعت اسلامی وغیرہ کے بارے میں بھی یہ کہا جا سکتا ہے لیکن ان میں تھوڑا زیادہ تنوع ہے۔
رواج چل پڑا ہے نا فرقے پہ سیاست کرنے کا۔۔۔ ۔۔تو آگے آپ بھی اور ہم بھی دیکھ لیں گے کہ کیا کیا گل کھلتے ہیں۔۔۔ ۔۔!

اس سے زیادہ کیا ہو جانا ہے جو اب تک ہوتا آ رہا ہے۔ مذہبی جماعتوں کے کرتوت ہم دیکھ چکے ہیں۔
 

S. H. Naqvi

محفلین
جماعت کے ممبرز میں اکثریت کے فارمولے کو نظر انداز کریں تو ہر طبقہ فکر کے لوگ ہیں۔ بہرحال آپ اپنی رائے میں آزاد ہیں، میرا مقصد آپکو ہم نوا بنانا نہیں، اپنا نقطہ نظر بیان کرنا ہے، خوش رہیے سدا:)
 

زرقا مفتی

محفلین
جداگانہ حق انتخاب کی بھی خوب کہی آپ نے، پھر تو حالات اس طرف چلے جائیں گے کہ ایک دن اہل تشیع کو دو "قومی نظریہ" بھی پیش کرنا پڑے گا;) اور پھر اسی کی بنیاد پھر انہیں جداگانہ حق انتخاب حاصل ہو جائے گا مگر ایسی صورت حال میں پلوں کے نیچے سے بہت سا پانی بہہ چکا ہو گا۔ قائد کے پاکستان کو قائد کے نظریات کی روشنی میں چلایا جائے تو ایسی کسی چیز کی ضرورت ہی نہ پیش آئے۔ غیر محفوظ ہونے کا تصور ہی اقلیت کو عمرانی اصولوں سے ہٹ کر، اپنے حقوق کی خاطر غیر محفوظ راستے اپنانے پر مجبور کرتا ہے۔ پاکستان کو ایک مضبوظ اور غیر جانبدار حکومت کی ضرورت ہے جو بے لاگ انصاف کر سکے۔
معاف کیجیے گا میں نے جُداگانہ انتخاب کی تجویز پیش نہیں کی صرف یہ سمجھانے کی کوشش کی ہے کہ شیعہ ووٹ انتخابات کے نتائج پر اثر انداز نہیں ہو سکتا
 

nazar haffi

محفلین
قابل توجہ نکتہ ہے کہ اگر۔۔۔۔۔:۔ اب لگنے لگا ہے کہ پاکستان بھی اس الیکشن کے بعد اس لعنت کا شکار ہو جائے گا اور فرقوں کے نام پہ سیاست اور حکومت کی جائے گی۔
ہم اب اس طرف بڑھنے لگے ہیں جہاں ایک عام آدمی ریاست میں مذہب کے مقام کے بارے میں اپنی رائے پر نظر ثانی کرنے لگے گا۔ اور یہ مذہب کا قصور نہیں بلکہ فرقہ بازی کا شاخسانہ ہو گا۔
سوچیں بہت اہم بات ہے۔۔۔لیکن فرقہ بندی سے بلند ہوکر سوچیں تب آپ کو سمجھ آءے گی۔ساجد صاحب کی بات میں وزن ہے
 

nazar haffi

محفلین
یہ بھی قابل توجہ نکتہ ہے۔مجھے بہت خوشی ہوئی ان موضوعات پر اتنی توجہ سے بحث کی جاتی ہے۔سیداسدمحمود نے اہم بات کی ہے:۔
میرے خیال میں یہاں بات ووٹ ڈالنے کی یا اقلیتی نفسیات کی نہیں ہو رہی بلکہ کسی برادری، فرقہ، گروہ یا لسانی گروہ کا بڑی سیاسی جماعتوں پر اثر انداز ہونے کی ہو رہی ہے۔۔۔ ۔ میرا ایک خیال اور بھی ہے کہ اہل تشیع فقہ یا فرقہ سے برادری کب سے ہو گئی؟
 
واہ جی۔۔ شیعہ ہی شیعہ۔
سنیوں کےخلاف تو بہت لکھا آپ لوگوں نے۔۔۔ لیکن میں آپ سے چند سوالات پوچھتا ہوں:
شیعہ اگر مسلمان ہیں تو وہ آپ علیہم السلام کے زوجہءِ محترمہ اور ام المؤمنین حضرت عایشہ رضی اللہ عنہا اور خلفاءِ راشدین کو (نعوذ بااللہ) گالیاں کیوں بکتے ہیں؟
اور حد تو دیکھیے کہ اس کو ثواب بھی سمجھتے ہیں۔۔۔! استغفراللہ من ذلک۔
2۔ کراچی میں جتنے سنی شہید کیےگیے کیا اس قتلِ عام (جن کی تعداد کو اگر یکجا کیاجائے تو وہ ان مقتول شیعوں سے کئی گنا زیادہ ہے جن کو بم دھماکوں میں ماراگیا) میں وحدت المسلمین کے شیعہ دہشت گرد ملوث نہیں؟ (اس کا ثبوت جےٹی آئی کی مفصل رپورٹس ہیں جو روزنامہ امت میں شایع ہوئیں)۔
3۔ جو سہولیات، عیش وعشرت اور مزے یہاں اور سعویہ وغیرہ کے شیعہ اقلیت کو حاصل ہیں کیا اسی طرح کی سہولیات ایران میں بھی سنیوں کو حاصل ہیں؟ (حالاں کہ وہاں کی شیعہ دہشت گرد حکومت کے قوانین کے مطابق کوئی شخص یا عورت جس کا نام ابوبکر، عمر، عثمان، معاویہ، عایشہ وغیرہ جیسے پاک دامن شخصیات کےنام پر ہوا اس کو کسی بھی درمیانے درجے کے بھی عہدے پر فائز ہونے کا اختیار نہیں(یعنی ممنوع ہے)۔
4۔ جو لوگ سعودیہ پر فنڈ دینے کا الزام عائد کرتے ہیں میرا سوال ہےکہ کیا ایران کی جانب سے ان سنی قاتلین شیعہ دہشت گردوں کو کھلم کھلا مالی و مکانی چھوٹ نہیں؟
اور بھی سوال ہیں جو بعد میں پیش کیے جائیں گے۔ سنی اگر شیعہ کو کافر کہتا ہے تو اس کا ان کے پاس وہ کتابی ثبوت ہیں جو شیعہ علما نے اپنی قدیم اور جدید کتابوں میں لکھے ہیں۔ اور جن کو آج بھی ہر شیعہ خوشی کے مارے چھومتا ہے۔ بغل میں چھری منھ میں رام رام۔۔۔
 

سید ذیشان

محفلین
واہ جی۔۔ شیعہ ہی شیعہ۔
سنیوں کےخلاف تو بہت لکھا آپ لوگوں نے۔۔۔ لیکن میں آپ سے چند سوالات پوچھتا ہوں:
شیعہ اگر مسلمان ہیں تو وہ آپ علیہم السلام کے زوجہءِ محترمہ اور ام المؤمنین حضرت عایشہ رضی اللہ عنہا اور خلفاءِ راشدین کو (نعوذ بااللہ) گالیاں کیوں بکتے ہیں؟
اور حد تو دیکھیے کہ اس کو ثواب بھی سمجھتے ہیں۔۔۔ ! استغفراللہ من ذلک۔
2۔ کراچی میں جتنے سنی شہید کیےگیے کیا اس قتلِ عام (جن کی تعداد کو اگر یکجا کیاجائے تو وہ ان مقتول شیعوں سے کئی گنا زیادہ ہے جن کو بم دھماکوں میں ماراگیا) میں وحدت المسلمین کے شیعہ دہشت گرد ملوث نہیں؟ (اس کا ثبوت جےٹی آئی کی مفصل رپورٹس ہیں جو روزنامہ امت میں شایع ہوئیں)۔
3۔ جو سہولیات، عیش وعشرت اور مزے یہاں اور سعویہ وغیرہ کے شیعہ اقلیت کو حاصل ہیں کیا اسی طرح کی سہولیات ایران میں بھی سنیوں کو حاصل ہیں؟ (حالاں کہ وہاں کی شیعہ دہشت گرد حکومت کے قوانین کے مطابق کوئی شخص یا عورت جس کا نام ابوبکر، عمر، عثمان، معاویہ، عایشہ وغیرہ جیسے پاک دامن شخصیات کےنام پر ہوا اس کو کسی بھی درمیانے درجے کے بھی عہدے پر فائز ہونے کا اختیار نہیں(یعنی ممنوع ہے)۔
4۔ جو لوگ سعودیہ پر فنڈ دینے کا الزام عائد کرتے ہیں میرا سوال ہےکہ کیا ایران کی جانب سے ان سنی قاتلین شیعہ دہشت گردوں کو کھلم کھلا مالی و مکانی چھوٹ نہیں؟
اور بھی سوال ہیں جو بعد میں پیش کیے جائیں گے۔ سنی اگر شیعہ کو کافر کہتا ہے تو اس کا ان کے پاس وہ کتابی ثبوت ہیں جو شیعہ علما نے اپنی قدیم اور جدید کتابوں میں لکھے ہیں۔ اور جن کو آج بھی ہر شیعہ خوشی کے مارے چھومتا ہے۔ بغل میں چھری منھ میں رام رام۔۔۔


پہلا مراسلہ ہی دھواں دار کیا ہے :)
 

ساجد

محفلین
واہ جی۔۔ شیعہ ہی شیعہ۔
محترم محمد آصف صاحب ، آپ کا طرزِ تحریر اردو محفل کے مزاج سے مطابقت نہیں رکھتا ۔ یہاں کسی کے مسلمان ہونے یا نہ ہونے پر بحث نہیں کی جا سکتی۔
یہ بات درست ہے کہ دنیا بھر میں مسلمانوں کے درمیان مسلکی اختلافات کے تانے بانے چند عرب ممالک اور ایران سے ملتے ہیں اور یہ آج کی بات نہیں صدیوں سے یہ سلسلہ جاری ہے۔ اگر آج بھی ہم ان دونوں انتہاؤں میں سے کسی ایک کی طرف داری کریں گے تو کسی مثبت نتیجے پر نہیں پہنچ سکیں گے۔
 
Top