جی الحمداللہ
ایک لرکی کی شادی میں شرکت کرکے آپ تمام پٹھانوں کی خلاف فیصلہ کیسے دے سکتی ہیں؟ ہمارے گاؤں میں شادی کے وقت لوگوں کو جمع کیا جاتا ہے اور باقاعدہ لڑکی کی طرف سے وکیل مقرر کیا جاتا ہے جو لڑکی سے مرضی مععلوم کرتا ہے او نکاح نامہ پر دستخظ بھی لیتا ہے۔ اور میں نے اپنی یادداشت میں ابھی تک بچوں کا نکاح نہیں دیکھا۔ ہاں زبانی یہ کہہ دیا جاتا ہے کہ یہ لڑکی آپکی ہوئی وغیرہ اور میں اس چیز کے بھی سخت خلاف ہوں۔
صاحب جی میں صرف ایک شادی میں شریک ہوئ پر باقی لڑکیاں تو ہر شادی میں شریک ہوتی ہیں اور ہمارے گھر آتی ہیں نا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آپ یہ کیسے کہہ سکتے ہیں کیا آپ اس وقت لڑکی کے پاس ہوتے ہیں؟۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔میری ایک پنجابی دوست تھی انکی پڑھائ بیچ میں روک دی گئ اور انکی شادی زبردستی کردی گئ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور ایک پٹھان دوست تھی انکے ساتھ بھی ایسا ہی ہوا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہمارا علاقہ پٹھانوں کا علاقہ ہے۔۔۔۔۔اور کسی بھی لڑکی سے پوچھا نہیں جاتا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وہ تو باپ اپنی عزت رکھنے کیلئے کہہ دیتے ہیں کہ لڑکی کو قبول ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور ایک مرتبہ گھر کا چکر لگاتے ہیں یہ ظاہر کرنے کیلئے کہ میں تو لڑکی سے پوچھنے کیلئے گیا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں صرف پٹھانوں کی بات نہیں کررہی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور اگر آپ پشاور کے ہیں تو میری سہیلی کے مطابق پشاور والوں نے کتنی ترقی کرلی ہے ذرہ جاکے تو دیکھو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پھر شائد وہاں آپ جیسا کہہ رہے ہیں ویسا ہی ہوگا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور آپ اچانک کہاں غائب ہوگئے تھے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کم عمری میں شادی کردینا یا کرنا ، کیا کسی شریعت کے حکم کا حصہ ہے یا پھر کسی قبائلی رسم کی کوئی ایک شق ۔۔۔۔ ؟؟؟
مجھے اعتراض اس پر ہے کہ جب لڑکی دیدی تو اب روک کیوں رہے ہیں؟ آپ لوگ سمجھتے کیوں نہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں 10 بار یہ کہہ چکی ہوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔مجھے اعتراض اس پر ہے کہ جب لڑکی دیدی تو اب روک کیوں رہے ہیں؟۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔روکنے میں انکا فائدہ ہے پر یہ تو اس دوسرے(پتی)
کے ساتھ ذیادتی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہاں اگر وہ خوشی خوشی واپس کردے تو ٹھیک ورنہ تو خون خرابہ ہوگا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بھائ کوئ کام کرنے سے پہلے صرف اسکے اچھے پہلو کو نہیں دیکھنا چاہئے۔۔اسکے برے پہلو کو بھی دیکھنا چاہئے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اب آپ کہیں گے کہ میں بھی یہی کہہ رہا ہوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔پر آپ لڑکی کے شادی سے پہلے کے بارے یہ سوچ رہے ہونگے اور میں اب کی بات کرہی ہوں کہ لڑکی کو روک رہے ہیں تو اسمیں لڑکی کا فائدہ ضرور ہوگا مگر وہ آدمی کتنا برہم ہوگا یہ بھی تو سوچئے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اگر آپ لڑکی کا تاوان دے سکتے ہیں جا کے لڑکی کو چڑائیے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔انکے ابو کے پاس اتنی دولت ہوتی تو وہ اپنی بیٹی نہیں دیتے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اسے کسی پاگل کتے نے نہیں کاٹا تھا اس پر قرض تھا اور شائد وہ آدمی اسکا پیچھا نہیں چوڑھ رہے تھے اور ان سے کہہ رہے تھے کہ اگر قرض نہیں دیا تو یہ کردونگا وہ کردونگا۔۔۔۔۔۔۔اور اس نے مجبور ہوکر اپنی بیٹی دی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اب آپ کہیں گے کہ تمہی نے تو کہا تھا کہ سعودی ایک اسلامی ملک ہے اور وہاں اسلام کے مطابق سزائیں ملتی ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہاں میں نے کہا تھا/ہے۔۔۔۔۔۔۔اور جب حضور ص پر ایک یہودی کا قرض تھا تو اس نے آکر آپ ص کو داڑھی سے پکڑا اور کہا کہ میرا قرض دیتا ہے کہ نہیں؟۔تو صحابہ ان پر لپکے اور اسے مارنے لگے تو حضور ص نے کہا کہ اسے چھوڑ دو اسے حق ہے انکا مجھ پہ قرض ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔حضور ص نے یہ کہا تو اسلام بھی یہی کہتا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔