گُلِ یاسمیں
لائبریرین
خیر سے۔آپ بھی آرائیں ہیں؟
لیکن ہم ان درجہ بندیوں اور ذات پات کو کوئی اہمیت نہیں دیتے۔ نہ اپنے نام کے ساتھ چوہدری لگانا پسند کرتے ہیں۔
خیر سے۔آپ بھی آرائیں ہیں؟
بیمار روح کی تعریف؟شکستہ دل، بیمار روح اور ذہنی خلل
کون سے ملنگ؟ذات کے تو چوہدری ہی ہوتے ہیں، محبت میں ملنگ آپ کہہ سکتے ہیں
جہاں محبت ہو وہاں اَن بن، ان بن ہو جانا کوئی غیر معمولی بات نہیںارے ارے۔۔۔ ایسا کیسے۔بھائیوں کے ساتھ مل کر ایک گھرمیں رہنے میں کیسے جھگڑے۔ آپس میں مل جل کر رہنے سے تو محبت بڑھنی چاہئیے نا۔
محبت کے ڈھول اور خوبصورتی بھی دور سے سہانی سے کیا مطلب ہے آپ کا؟
کہیں آپ ٹیلیفونک محبت ہی کو تو سہانا سمجھنے پہ نہیں تُلے ہوئے؟ تبھی تو حامد بیچارا ابھی تک آواز کے جادو میں کھویا ہوا ہے۔
ڈھول دور کے ہوں یا قریب کے۔۔۔۔۔ جب تال سے ان پہ تھاپ دی جائے تو بھلی لگتی ہے آواز ان کی۔
ہرج تو عربی، چائنیز یا جپانیز بولنے میں بھی نہیں ہے مگر بولتا نہیں ہے کوئی، کیوں؟
کیونکہ انگریزی ترقی کرتی ہوئی زبان ہے اور ہم اس کی غلامی میں اپنی پہچان بھول رہے ہیں. ہماری پہچان ہمارا پرچم اور ہماری ہی زبان سے ہے اور ہمارے ہی قانون و ضوابط سے ہے.
رہی بات آرائیں کی تو ہم پنجابی ہی بولتے ہیں مگر قومی زبان اردو ہی ہے
اب یہ تو کہیں کا انصاف نہ ہوا مادری زبان پنجابی ہو، قومی زبان اردو ہو اور ہم انگریزی سیکھنے اور پڑھانے نکل جائیں
پیشہ ضرور ہے مگر ابھی تک روزی روٹی کا ذریعہ نہیں بنا.جو پیشہ آپ کی روٹی روزی کا وسیلہ بنے، وہ نام نہاد نہیں ہوتا۔
سُرخ عبارت کا مطلب بھی سمجھا دیجئے کہ اس میں بھی سے کیا مطلب آپ کا۔
جب بے چینی اور اداسی کی کیفیت ہو تو یہ روح کی حالت درست نہ ہونے کی علامت ہےبیمار روح کی تعریف؟
ان بن تو چلتی ہی رہتی ہے۔ دلوں میں دوریاں آنے سے پہلے مٹا لینی چاہئیے۔جہاں محبت ہو وہاں اَن بن، ان بن ہو جانا کوئی غیر معمولی بات نہیں
دور کے ڈھول سہانے سے میرا مطلب ہر گز یہ نہیں کہ قریب سے وہ برا معلوم ہوتا ہے قریب آکر بس ہم پر کچھ راش افشاں ہونا شروع ہو جاتے ہیں
جب کوئی آپکو ملنگ کہہ دے اگرچہ آپ ہو نہیںکون سے ملنگ؟
ڈاہڈا دل تنگ چا کیتا ای
سانوں ملنگ چا کیتا ای
والا یا
نہ اپنی ہوش ، نہ دنیا کی ہے خبر اس کو
ہوا ہے تیری محبت میں یوں ملنگ کوئی
دل لگا کر پڑھئیے۔۔۔ ان شا اللہ روزی روٹی کاذریعہ بن جائے گا آپ کا پیشہ۔پیش
پیشہ ضرور ہے مگر ابھی تک روزی روٹی کا ذریعہ نہیں بنا.
اور بھی غم ہیں زمانے میں محبت کے سوا
اب ہمارے دل و دماغ پر صرف محبت ہی تو سوار نہیں رہتی نا
ہر تصویر کے دو رخ ہوتے ہیں ایک جسے ہم دیکھ رہے ہوتے ہیں اور ایک ہم سے پوشیدہ ہوتا ہےان بن تو چلتی ہی رہتی ہے۔ دلوں میں دوریاں آنے سے پہلے مٹا لینی چاہئیے۔
کیسے رازافشاں ہونے لگتے ہیں؟
ان شا اللہدل لگا کر پڑھئیے۔۔۔ ان شا اللہ روزی روٹی کاذریعہ بن جائے گا آپ کا پیشہ۔
بے چینی اور اداسی کی کیفیت کو بیمار روح نہیں کہا جا سکتا، وہ دل کی کیفیات ہوتی ہیں۔جب بے چینی اور اداسی کی کیفیت ہو تو یہ روح کی حالت درست نہ ہونے کی علامت ہے
روح اور دل کا آپس میں ایسا پختہ رشتہ ہے کہ ایک کا بیمار ہونا دوسرے کو بھی بیمار کر دیتا ہے
نام کے ساتھ چوہدری لگانا درجہ بندیوں کو تو اہمیت نہیں دیتا اگر آپ اسے اپنی شناخت کے طور پر استعمال کر رہے ہیں.خیر سے۔
لیکن ہم ان درجہ بندیوں اور ذات پات کو کوئی اہمیت نہیں دیتے۔ نہ اپنے نام کے ساتھ چوہدری لگانا پسند کرتے ہیں۔
اصل پرکھ جوہری کو ہوتی ہے اور ہر شخص جوہری نہیں ہوتا۔ہر تصویر کے دو رخ ہوتے ہیں ایک جسے ہم دیکھ رہے ہوتے ہیں اور ایک ہم سے پوشیدہ ہوتا ہے
دور سے چمکتا ہوا موتی ہاتھ میں پکڑ کر ہی معلوم ہوگا کہ ہیرا ہے یا موتی.
وہ تو انسان خود جانتا ہے نا کہ حقیقت کیا ہے۔جب کوئی آپکو ملنگ کہہ دے اگرچہ آپ ہو نہیں
یہ تو اچھی بات ہے۔نام کے ساتھ چوہدری لگانا درجہ بندیوں کو تو اہمیت نہیں دیتا اگر آپ اسے اپنی شناخت کے طور پر استعمال کر رہے ہیں.
البتہ کسی انا میں یہ کہنا کہ میں چوہدری ہوں اور آپ کمہار تو یہاں یہ انسانی توہین ہے میرے نزدیک
روح اور دل کا ایک دوسرے کا ساتھ گہرا تعلق تو ہے اگرچہ اس پر میرا علم نہ ہونے کے برابر ہے مگر اسی تعلق پر ایک کتاب ابھی زیرِ مطالعہ ہے جس کے بعد ممکن ہے میں اس موضوع کی مزید وضاحت کرسکوںبے چینی اور اداسی کی کیفیت کو بیمار روح نہیں کہا جا سکتا، وہ دل کی کیفیات ہوتی ہیں۔
انسانی اعضاء بھی تو ایک ہی جسم کے ہوتے ہیں۔۔۔ تو کیا ایک ہاتھ میں تکلیف ہونے کی وجہ سے دوسرے ہاتھ کو بھی تکلیف زدہ سمجھ لیا جائے؟
کہیں ایسا تو نہیں کہ ہر انسان ان احساسات کو اپنے دل اور روح میں اپنے انداز میں جذب کرتا ہے۔۔۔
کسی کے دل پہ چوٹ پڑے تو اس کی روح بیمار نہیں پڑتی، تازہ دم ہو کر اپنے سفر کو جاری رکھتی ہے۔ اور کسی کے دل پر چوٹ پڑے تو اسے لگے کہ جان ہی نکل گئی اب۔۔
یہ تو دوسرے کی سمجھ کی بات ہے اگر ہم کسی دانشور کو محض اپنی کم عقلی کی وجہ سے بیوقوف کہہ دیں تو اس سے وہ بیوقوف تو نہیں کہلائے گاوہ تو انسان خود جانتا ہے نا کہ حقیقت کیا ہے۔
کوئی بے وقوفی کرتا ہے تبھی اسے بےوقوف کہا جاتا ہے
اسی طرح کوئی عقلمندی دکھاتا ہے تو اسے دانا سمجھا جاتا ہے
کوئی ملنگ کہے۔۔۔ آخر اس کے پیچھے کوئی وجہ تو ہوتی ہو گی نا۔ بنا رائی کے پہاڑ تو بنتا نہیں نا۔
جی زمیندار ہونے کی وجہ سے کہلایا ضرور جاتاہوں، والد صاحب کرتے بھی ہیں مگر میں اس سے دور ہوںیہ تو اچھی بات ہے۔
اچھا ۔۔۔ زمینداری سے کوئی تعلق ہے آپ کا؟