شکیب
محفلین
ساتھ ہی ہر لفظ کو لغت سے بھی چیک کروا دیں۔میں فائنل فائل بناتے ہوئے ہر سطر کے ہر لفظ کو لیگیچر کی فائل سے چیک کر لیتا ہوں۔
ویسے مذکورہ بالا ٹریننگ فائل کا کیسا نتیجہ ہے؟
ساتھ ہی ہر لفظ کو لغت سے بھی چیک کروا دیں۔میں فائنل فائل بناتے ہوئے ہر سطر کے ہر لفظ کو لیگیچر کی فائل سے چیک کر لیتا ہوں۔
ابھی تربیت والا پروسیس شروع نہیں کیا اس میں کافی وقت لگے گا۔ساتھ ہی ہر لفظ کو لغت سے بھی چیک کروا دیں۔
ویسے مذکورہ بالا ٹریننگ فائل کا کیسا نتیجہ ہے؟
یف راے ان تمام باتو ںکاتجز کرتے ہو ئے کہتے ہیںکہ یسبکچھ اس لے ہورہا ہےکہاہم
نے احتجا عکرنابندکردیا ہے شایدسیف را ےگھر سہیں نلتے ورنہوہ د یکھنےککس طرح آج کےنو جوان
امریکی بکگروں اورکن ریسٹورنٹ کے سا نےکھڑے ہوکر لوگو ںکولقینکررہے تھےکہہم دیی روٹییہغ
دیی مرغ اور رو ٹیکھائیں گے ہ ہم نہوہ بقلیں پیں گے اورنہ وہ مغیا ںکھائیں گے حنیف راسے جی اِ
آ پکومعلوم ہے ان نمامنو جوان بیےبچیوں کے ساتھکیا ہوا تیسرے دن حکیکارند ےآئے ہیں اٹھاکر
گاڑیوں میں ڈا لکرشہرسئے با ہرچھوڑآ ئے ۹ُ
حنیف رامے انتمم باتو کاتجز کرتے ہو ئےکہتے ہیںکہ یسبکچھ اس لیے ہور با ہےکہہم
نے احتجا نکرنا بنذکر داہے شایدنیف را نے کھرہیں نگتے ورہوہ د کتےککساگر آج کےخ جوان
امریکی بکروں او رچڑن ریگورنٹ کے سا نےکھرے ہورؤکو کقینکر رہے ےکہ ہم دیی روئی پنے
دیی مرغ اوررو نیکھائئیں گے ب ہ ن و پلیں چہیں گے اورنہو ممنی ںکھائیں ئے صیف راسے جی ا
آ پکومعلوم ہے ان تمام نو جوان نچے چیوں کےسا تھکیا و تیسرے دن حلتیکارند ےآئے ہیں ا ٹکر
گاڑیوں میں ڈا لکرشہرسے پارچھو ڑآ ئےب
حنیف رامے ان تمام باتوں کا تجزیہ کرتے ہوئے کہتے ہیں کہ یہ سب کچھ اس لیے ہو ربا ہے کہ ہم
نے احتجاج کرنا بند کر دیا ہے۔ شاید حنیف رامے گھر سے نہیں نکلتے ورنہ وہ دکھیتے کہ کس طرح آج کے نوجوان
امریکی برگروں اور چکن ریسٹورنٹ کے سامنے کھڑے ہو کر لوگوں کو تلقین کر رہے تھے کہ ہم دیعیروٹی' چنے'
دیسی مرغ اور روٹی کھائیں گے۔ ہم نہ وہ بوتلیں پئیں گے اور نہ وہ مرغیاں کھائیں گے۔ حنیفرامےجی!
آپ کو معلوم ہے ان تمام نوجوان بچے بچیوں کے ساتھ کیا ہوا' تیسرے دن حکومتی کارندے آئے' انہیں اٹھا کر
گاڑیوں میں ڈال کر شہر سے باہر چھوڑ آئے۔
A01589A00616A03742A50684A00624A04066A50513A50670A00602A50553A02318A01080A51240A02994A00602A02490A03421A03742A51226A03293A50073A51240A50553A01589A03163A50513A50559A04045A51240A01981A03446A04955A50626A50735A04309A51218A04310A00602A04303A00703A00615A03893A04303A03873A04592A00703A04956A00613
A04955A00703A02313A03441A03868A01841A04309A01841A02943A04046A03742A00790A02316A09152A04303A05189A01480A01644A01680A04275A05073A01839A02557A50215A01842A01097A00602A04861A50748A50684A04047A03598A04279A50516A03598A01841A04310A01918A00703A50553
A50652A04956A01974A03867A50545A05189A02317A50830A02316A01589A00616A03742A02311A50684A04303A03598A04955A03991A01562A51240A00935A04955A04303A02799A04047A03911A00625A01839A04882A04309A04903A02321A03868 A03165A04160A50823A04897A02317A01644A01976A04303A04955A05189A04045A50629 A04857A04596A04097
A03155A50551A00615A04160A01571A03417A50506 A50557A05157A03770A04955A03032A04596A04956A05189A03426A04303A05189A00703A50506 A50557A50629A03981A00606A04956A05189A03426A05097A02217A50506 A50831A01098A03770A50545A05189A04303A04111A01976A04596A50830A02316
A03573A02236A00703A04184A01985A04956A01645A01839A50663A04303A03446A02078A02106A04955A02316A01839A03189A50107A00624A50513A50647A02235A02319A03868A04955A51079A50040A04210A02313A50823A04309A51218A04955A00624A50684A04309A04123A03867A50748A04047A01645
A50514 A00946A01839 A00616A50771A05189A51109A01525A50011A01892A03573A03871A03252A50557A04955A51151A50771A50507
حنیف راے ان تمام باتوں کا تجزیہ کرتے ہوئے کہتے ہیں کہ یہ سب کچھ اس لیے ہورہا ہے کہ ہم
نے احتجاج کرنا بند کر دیا ہے۔ شاید حنیف رائے گھر سے نہیں نکلتے ورنہ وہ دیکھتے کہ کس طرح آج کے نوجوان
امریکی برگروں اور چکن ریسٹورنٹ کے سامنے کھڑے ہو کر لوگوں کو تلقین کر رہے تھے کہ ہم دیکی روٹی چنے
دیسی مرغ اور روٹی کھائیں گے۔ ہم نہ وہ بولیں پئیں گے اور نہ وہ مرغیاں کھائیں گے۔ حنیف راے بی!
آپ کو معلوم ہے ان تمام نوجوان نے بچیوں کے ساتھ کیا ہوا تیسرے دن حکومتی کارندے آئے انہیں اٹھا کر
گاڑیوں میں ڈال کر شہر سے باہر چھوڑ آئے۔
حنیف رامے ان تمام باتوں کا تجزیہ کرتے ہوئے کہتے ہیں کہ یہ سب کچھ اس لیے ہو ربا ہے کہ ہم
نے احتجاج کرنا بند کر دیا ہے۔ شاید حنیف رامے گھر سے نہیں نکلتے ورنہ وہ دکھیتے کہ کس طرح آج کے نوجوان
امریکی برگروں اور چکن ریسٹورنٹ کے سامنے کھڑے ہو کر لوگوں کو تلقین کر رہے تھے کہ ہم دیعیروٹی' چنے'
دیسی مرغ اور روٹی کھائیں گے۔ ہم نہ وہ بوتلیں پئیں گے اور نہ وہ مرغیاں کھائیں گے۔ حنیفرامےجی!
آپ کو معلوم ہے ان تمام نوجوان بچے بچیوں کے ساتھ کیا ہوا' تیسرے دن حکومتی کارندے آئے' انہیں اٹھا کر
گاڑیوں میں ڈال کر شہر سے باہر چھوڑ آئے۔
حنیف رامے انتمم باتو کاتجز کرتے ہو ئےکہتے ہیںکہ یسبکچھ اس لیے ہور با ہےکہہم
نے احتجا نکرنا بنذکر داہے شایدنیف را نے کھرہیں نگتے ورہوہ د کتےککساگر آج کےخ جوان
امریکی بکروں او رچڑن ریگورنٹ کے سا نےکھرے ہورؤکو کقینکر رہے ےکہ ہم دیی روئی پنے
دیی مرغ اوررو نیکھائئیں گے ب ہ ن و پلیں چہیں گے اورنہو ممنی ںکھائیں ئے صیف راسے جی ا
آ پکومعلوم ہے ان تمام نو جوان نچے چیوں کےسا تھکیا و تیسرے دن حلتیکارند ےآئے ہیں ا ٹکر
گاڑیوں میں ڈا لکرشہرسے پارچھو ڑآ ئےب
اس پر پچھلے مراسلوں میں بات ہوچکی ہے کہ جمیل نوری نستعلیق سے باکس فائلز لیگیچر کے ساتھ درست بنتی ہیں۔ اور اگر فانٹ کریکٹر بیس ہے تب بھی باکس فائل درست ہیں۔ ہاں یہ بات ضرور ہے کہ باکس فائل میں کرننگ کی وجہ سے اسپیس کے لیے جگہ بہت مختصر ہوگی مثلا فقط ایک پکسل۔ شاید اس وجہ سے الفاظ کے درمیان سپیس درست نہیں بن پار رہی۔نئے ڈیٹا کی ٹیزرکٹ کے ساتھ ٹریننگ میں باکس فائلز کی کیا صورت حال ہے؟ کیا ان میں بہتری لائی جا سکتی ہے؟؟؟؟، چاہے مینوئلی ہی کیوں نہ کرنی پڑے۔
جیسا تربیتی مواد ہے اس کے حساب سے نتائج تو بہت بہتر ہیں۔ لیکن کہیں کہیں مسئلہ ہے۔ مثلا "مے" کا "ے" یا "ہے" کا "ے" بن جاتا ہے۔کیا تمام کیریکٹر درست ڈیٹیکٹ ہو رہے ہیں؟ اگر نہیں تو اس کو بہتر بنانے کی ضرورت ہے۔
اس کے بجائے جس امیج سے متن نکالنا ہے اس کو بلیک اینڈ وائٹ کر کے استعمال کیا جائے۔ سی ایل ای والے بھی یہی کر رہے ہیں۔ٹریننگ ڈیٹا کے امیجز کو تھوڑا بدل کر مزید ٹرین کروایا جائے۔ میرا مطلب ہے کہ تمام امیجز کا بیک گراؤنڈ وغیرہ تبدیل کیا جائے تا کہ وہ امیجز کچھ ایسے نظر آئیں:
جی بالکل اس کا انتظار رہے گا۔پوسٹ پروسیسنگ بہت ضروری ہے۔اگر تمام کیریکٹرز درست ڈیٹیکٹ ہو رہے ہیں تو سپیس ڈال کر الفاظ بنانا مشکل نہیں ہے، اس چیز کا الگورتھم جلد ہی شئیر کروں گا،
ایک جواب آیا تھا اس میں مزید دو سوال پوچھے تھے۔ ان کا میں نے اسی دن (تین دن پہلے) جواب دے دیا تھا۔ اس کے بعد سے ابھی تک خاموشی ہے۔آفیشل فورم سے کچھ جواب وغیرہ آیا؟
امیج کو بلیک اینڈ وائٹ کرنے سے او سی آر کی ایکوریسی کتنے فیصد بہتر ہوتی ہے؟اس کے بجائے جس امیج سے متن نکالنا ہے اس کو بلیک اینڈ وائٹ کر کے استعمال کیا جائے۔ سی ایل ای والے بھی یہی کر رہے ہیں۔
یہ طریقہ کار ابھی ٹیسریکٹ 4 یعنی اپنے والے تربیتی مواد کے ساتھ چیک نہیں کیا۔ کچھ مصروفیت ساتھ ساتھ چل رہی ہے۔ ایک یہ اور دوسرا پوسٹ پروسیسنگ والا کام لسٹ میں ہے ان شاءاللہ جلد اس کو دیکھتا ہوں۔امیج کو بلیک اینڈ وائٹ کرنے سے او سی آر کی ایکوریسی کتنے فیصد بہتر ہوتی ہے؟
جزاک اللہ۔ فلسفی دوست عباس اعوان اس سیگمینٹیشن کےحوالہ سے ٹیزریکٹ انجن میں کام کیا جا سکتا ہے؟ یقینا یہ نستعلیق اسپیس (کرننگ) والا مسئلہ بھی حل کر سکتا ہے۔ اور اوی سی آر کی ایکوریسی بڑھانے میں معاون بھی ہے۔معزز محفلین یہ ربط بھی دیکھ لیجیے گا؛ شاید کسی کام آ سکے ۔۔۔!
جزاک اللہ۔ فلسفی دوست عباس اعوان اس سیگمینٹیشن کےحوالہ سے ٹیزریکٹ انجن میں کام کیا جا سکتا ہے؟ یقینا یہ نستعلیق اسپیس (کرننگ) والا مسئلہ بھی حل کر سکتا ہے۔ اور اوی سی آر کی ایکوریسی بڑھانے میں معاون بھی ہے۔
مزید تربیت اور تربیتی مواد کے حوالے سے اوپر اپنا مشاہدہ بیان کیا تھا رموزِ اوقاف کے حوالے سے ہاتھ تنگ لگ رہا ہے، وہ بڑھا دئیے جائیں سطروں میں۔ دو جملے درمیان سے ٹوٹے ہوئے۔ کوما، وقفہ، کولن، سیمی کولن، سوالیہ نشان، انشائیہ۔۔۔ ڈھونڈ کر ان کے اطراف کے دس دس الفاظ اٹھا کر سطور تشکیل دے دی جائیں۔ یہی کام دیگر اعراب کے ساتھ ہو سکتا ہے۔
پوسٹ پروسیسنگ یعنی سپیس ڈٹیکشن تو چلو ہو جائے گی۔
پری پروسیسنگ کے لیے ایک کمپوننٹ لکھنا پڑے گا، (مندرجہ بالا طریقے کے مطابق) جو صفحے کو سطور، سطور کو الفاظ اور پھر ترسیموں میں توڑ کر او سی آر انجن کو فیڈ کروائے۔ یہ کام تو ٹیسرکٹ کے بنیادی ورک فلو سے باہر کی چیز بن جائے گا؟ یا انفرادی ترسیموں کی بنیاد پر باکس فائلیں بنائی جائیں، انہیں سے ٹریننگ کروائی جائے، اور پھر ان پُٹ بھی اسی طریقے کے مطابق مہیا کی جائے؟ (اور آؤٹ پُٹ پر پروسیسنگ کر کے ٹکڑے جوڑے جائیں)۔؟
یہ دلچسپ ہےاس تھیسز میں انگریزی کی ہاتھ کی لکھائی کی پہچان کا ذکر ہے۔ خصوصاً تاریخی کتب اور ڈائریوں میں رسم الخط ایسا ہے حروف باہم جڑے ہوتے ہیں۔ اور ان کی پہچان کافی حد تک درست طریقے سے کروا لی جاتی ہے۔ ڈیجیٹل ہیومینیٹیز کا موضوع ہے یہ۔
خیر یہ ورکنگ پیپر مل گیا۔ پوسٹ، پیپر، او سی آر۔ یہ حضرات عربی رسم الخط پر آزما رہے ہیں، تاریخی متون پر۔
which mimics the way we learn—to recognize letters in the images of entire lines of text without trying first to segment lines into words and then words into letters.
یہ واقعی دلچسپ لگ رہا ہے۔ مزید وقت نکال کر پڑھتا ہوں۔ آپ کا کیا خیال ہے کہ ٹیسریکٹ والے کام کو یہی روک کر اس پر طبع آزمائی کی جائے؟ یعنی اپنے تربیتی مواد اور نستعلیق فانٹ سے اس انجن کے لیے تربیت کروائی جائے؟اس تھیسز میں انگریزی کی ہاتھ کی لکھائی کی پہچان کا ذکر ہے۔ خصوصاً تاریخی کتب اور ڈائریوں میں رسم الخط ایسا ہے حروف باہم جڑے ہوتے ہیں۔ اور ان کی پہچان کافی حد تک درست طریقے سے کروا لی جاتی ہے۔ ڈیجیٹل ہیومینیٹیز کا موضوع ہے یہ۔
خیر یہ ورکنگ پیپر مل گیا۔ پوسٹ، پیپر، او سی آر۔ یہ حضرات عربی رسم الخط پر آزما رہے ہیں، تاریخی متون پر۔