کاک پٹ کا قیدی

عسکری

معطل
10 اپریل 2006 کا دن صبھ 8 بجے 27 ویں سکوڈرن کے بیس فلوریڈا جوائنٹ لانگلی - ایوٹس بیس کے ٹرامک پر ایف-22 راپٹر جہازوں کی پری فلائٹ انسپکشن کی جارہی تھی ۔ جب پائلٹ اپنے اپنے جہازوں میں بیٹھ چکے تو ایف-22 نمبر 03-041 کے پائلٹ نے نوٹ کیا کہ اس کے جہاز کو کناپی لائٹ ابھی تک ریڈ ہے جبکہ کناپی بند ہو چکی ہے ۔ مطلب جہاز کا کمپیوٹر بتا رہا ہے کہ کناپی کھلی ہے جبکہ کناپی پائلٹ نے بند کر دی ہے ۔ اب جب پائلٹ نے کناپی کھولنے کا بٹن پریس کیا تو کمپیوٹر کہتا ہے کناپی کھلی ہے :( کناپی اوپر ریٹریکٹ نہین ہو رہی ۔ اس نے تھوڑی دیر بعد گراؤنڈ کریو کو انفارم کیا تو وہ لوگ اپنا ایکسٹرنل کنٹرول لگا کر کھولنے کی کوشش کرتے رہے تو بھی وہی بات کناپی اوپر نہیں ہوئی ۔ تنگ آ کر گراؤنڈ کریو چیف نے مینوئیلی کھولنے کا فیصلہ کیا یہ ایک ایسا سسٹم ہوتا ہے جو جہاز مین پاور نا بھی ہو تو مینوئیلی کناپی کھولی جا سکے اس جگہ کو ہر جہاز میں سپیشلی نشان لگا کر ریسکیو لکھ کر مارک کیا جاتا ہے ۔ جب انہوں نے مینوئیلی کوشش کی تو بھی کناپی ٹس سے مس نا ہوئی اپنی جگہ سے ۔ 27 سکواڈرن اے ایم یو نے لوکھیڈ مارٹن جہاز بنانے والے کمپنی میں کناپی ڈیزائین کرنے والے ڈپارٹمنٹ مشاورت کی کہ بھئی یہ کیا بنا ڈالا تم لوگوں نے ابھی جہاز کو چھ مہینے نہین ہوئے ہمیں ملا ہے اور یہ دیکھو ۔ انہوں نے بھی کہہ دیا کہ ہمیں نہین پتا تم لوگ کیا بکواس کر رہے ہو:rollingonthefloor: ۔ جب پانچ گھنٹے گزر گئے اور ساری تدبیریں آزمائی جا چکیں تو حکم دیا گیا اے آر ایف ایف والوں کو کہ کناپی کاٹ دو اور اسے باہر نکالو :idontknow:
کناپی دوبارہ نئی لگانے کا خرچہ تھا صرف 1 لاکھ 82 ہزار 205 ڈالر

f22.38.jpg


f22.39.jpg


f22.40.jpg


f22.41.jpg


f22.42.jpg


f22.43.jpg


f22.44.jpg



f22.45.jpg


f22.46.jpg


f22.47.jpg


f22.48.jpg
 

عسکری

معطل
اُف خدایا! پہلی سطر میں ہی اتنے بھاری بھاری تکنیکی الفاظ :)
10اپریل 2006 کا دن صبھ 8 بجے 27 ویں سکوڈرن کے بیس فلوریڈا جوائنٹ لانگلی - ایوٹس بیس کے ٹرامک پر ایف-22 راپٹر جہازوں کی پری فلائٹ انسپکشن کی جارہی تھی

اس میں کیا مشکل لگا آپکو :confused:
 

عسکری

معطل
27 ویں سکوڈرن کے بیس فلوریڈا جوائنٹ لانگلی - ایوٹس بیس
فلوریڈا میں یو ایس ائیر فورس کا اڈا جسے جوائنٹ لانگلی -ایوٹس یا Langley Air Force Base بھی کہتے ہیں
ٹارمک
ٹارمک جہازوں کی پارکنگ کو کہتے ہیں جہاں جہاز کھڑے ہوتے ہیں یا ہینگر سے نکال کر لائے جاتے ہیں ہر ائیر بیس ائیر پورٹ پر ٹارمک ہوتی ہے
جیسے یہ ایک ٹارمک ہے

Red-Flag-2010-Pakistan-Airforce-PAF-F-16-22.jpg
 

وجی

لائبریرین
عسکری صاحب ایک سوال ہے کہ ایمرجنسی میں پائلٹ سیٹھ ایجیکشن ہوتا ہے
کیا رکے ہوئے جہاز سے یہ عمل نہیں ہوسکتا
 

شمشاد

لائبریرین
عسکری صاحب ایک سوال ہے کہ ایمرجنسی میں پائلٹ سیٹھ ایجیکشن ہوتا ہے
کیا رکے ہوئے جہاز سے یہ عمل نہیں ہوسکتا
بالکل ہو جاتا ہے۔ پشاور میں air force کے ہینگر میں ایک دفعہ یہ حادثہ پیش آ چکا ہے۔ کافی پہلے کی بات ہے۔ عملے کے ایک آدمی نے ایسا کیا تھا، کُرسی تیزی سے نکلی اور ہینگر کی چھت سے پوری قوت سے جا ٹکرائی، جس سے اس کی موت واقع ہو گئی تھی۔
 
Top