افضل حسین
محفلین
جنرل کلاس میں زیادہ مزہ آتا ہوگاہم نے کیبن والی ٹرین میں بھی سفر کیا ہوا ہے۔ انتہائی بور
جنرل کلاس میں زیادہ مزہ آتا ہوگاہم نے کیبن والی ٹرین میں بھی سفر کیا ہوا ہے۔ انتہائی بور
مزہ بھی آتا ہے، گھر پہنچ کر مٹی کی تہہ بھی اتارنی ہوتی ہے، اور رات کو راہ میں سوئے لوگوں کے ہاتھ پاؤں سے گزر کر جانا پڑتا ہے۔جنرل کلاس میں زیادہ مزہ آتا ہوگا
ٹوائلٹ کی بدبوتورہی سہی کسر پوری کردیتی ہےمزہ بھی آتا ہے، گھر پہنچ کر مٹی کی تہہ بھی اتارنی ہوتی ہے، اور رات کو راہ میں سوئے لوگوں کے ہاتھ پاؤں سے گزر کر جانا پڑتا ہے۔
بات کچھ ہضم نہیں ہوئی یعنی 22 گھنٹے سوتے رہے ہیںہم نے بھی کراچی تا لاہور سفر قراقرم ایکسپریس میں کیا۔ چڑھتے ہی اوپر سوگئے۔ صبح کو لاھور آیا تو اٹھے۔۔۔۔
ھاھاھا۔۔۔ زیادہ تر وقت سوتے گزارا۔۔ تھوڑا سا تڑکا لگانا پڑتا ہے، ورنہ آپ نے نوٹس تھوڑا ہی کرنا تھا۔بات کچھ ہضم نہیں ہوئی یعنی 22 گھنٹے سوتے رہے ہیں
ٹی ٹی نے بھی نہیں اٹھایا بھائی ٹکٹ دیکھا دو
اب ایسا کوئی مسئلہ نہیں ریل میں۔ٹوائلٹ کی بدبوتورہی سہی کسر پوری کردیتی ہے
انڈیا میں ابھی یہ مسئلہ ہے بالخصو ص تیسرے درجے میں .اب ایسا کوئی مسئلہ نہیں ریل میں۔
کنجوسی میں ڈگری تولے نہیں رکھی نہیہ اسلام آباد کے مارگلہ ریلوے سٹیشن سے روانہ ہوتی ہے۔ جو کہ بہت چھوٹا سا سٹیشن ہے، یہاں تک کہ ہمیں اپنا ڈھیروں سامان کیبن تک پہچانے کے لیے قلی کی ضرورت نہ پیش آئی۔
کچھ عرصہ قبل کراچی سے فقط صادق آبادتک کا سفرعوامی ایکسپریس میں کیا تولگ پتہ گیا ہرآدھ گھنٹے بعد ایک سٹاپ نانی ہمیں یاد آگئیایکسپریس فراٹے بھرتی تو ریل ٹریک سے کچھ ایسی آواز آتی 'چلاں گے تے پہنچاں گے، چلاں گے تے پہنچاں گے
سوال واضح کریں تاکہ بتا سکوں کہ ڈگری لی ہے یا نہیں۔کنجوسی میں ڈگری تولے نہیں رکھی نہ
دونوں اندازے غلط ہیں۔ آپ فیل۔ویسے کیمرہ کی ریزولیشن بتانے کےلیے تصویر دی ہے نہ، نوٹ فایف لگتاہے
کراچی سے پنڈی چلنے والی ٹرینوں میں اب تک کی سب سے کم دورانیے والی ٹرین ہونے کے ناطے پاکستان کی بلٹ ٹرین ہی ہے۔ آپ کی اتنی اعلیٰ نظر سے بچنے کے لئے ہی تو نہیں دی۔تصاویر اورآپ کے نقشہ کھینچنے سے میں توبلٹ ٹرین سمجھا ایک آدھ انڈرگرونڈ تصویر ہی دیدتےنظربد سے بچنے کےلیے
جی بالکل دعا دی ہے خواجہ کو۔ شالیمار کی تعریف بھی سنی ہے۔خواجہ کوداد نہ دینا بے انصافی ہوگی، شالیمار بھی کافی بہترین آرادم دہ، ایکورڈ ٹائم اوربہت ہی کم سٹاپ میں مشہور ہے۔
سوال واضح کریں
فیل ہونے کااپنا مزہ ہے آپ کیا جانو! پھربتابھی دو نہآپ فیل۔
بلٹ ٹرین کوبدنام کرنے کی سازش ہوہی ہےکم دورانیے والی ٹرین ہونے کے ناطے پاکستان کی بلٹ ٹرین ہی ہے
دال میں کچھ کالا ہےاتنی اعلیٰ نظر سے بچنے کے لئے ہی تو نہیں دی۔
بس پرائیوٹ ہے بعض لوگ پاکستان کوفائدہ پہنچاننے کی بہت فکرکرتے ہیں ان کےلیے شاید مضرہوشالیمار کی تعریف بھی سنی ہے۔
جی، برتھ بھی پرانی ٹرینوں کی نسبت تنگ ہے۔اگر صرف آپ کی فیملی ہی پورے کیبن میں براجمان ہے تو مناسب ہے، لیکن اگر کوئی اور فیملی بھی ساتھ ہے تو پھر کیبن کا سائز نہایت چھوٹا لگے گا۔
اور خاص طور پر جب لوگ درمیان والی چھوٹی سیٹس پر بیٹھے ہوں تو۔گیلری انتہائی تنگ ہے، ایک آدمی بھی بڑی مشکل سے گزر سکتا ہے۔
جب میں نے سفر کیا تھا تو پاسورڈ نہیں لگا ہوا تھا۔ اوپن تھا۔جتنا بھی عملہ ملا کسی کو بھی نیٹ کا پاسورڈ نہیں معلوم نہیں تھا۔
اکانومی کلاس کی برتھ کے سامنے اس بزنس کلاس کی برتھ یوں ہی ہے جیسے اونٹ کے سامنے بکری۔جی، برتھ بھی پرانی ٹرینوں کی نسبت تنگ ہے۔
مجھے تو چھوٹے کمرے میں، اے سی کوچ کی چند اگلی سیٹیں چھوڑ کر پچھلی سیٹوں پر وین وغیرہ میں پیچھے کی سیٹوں پر ٹرین کی برتھ پر رات کو جب درمیانی سیٹ کھلے اور جہاز میں چند سال سے سخت گھٹن ہوتی ہے میرے لیئے تو گرین لائن کا سفر موت ہے پھر توآج گرین لائین کا ملاحظہ کرنے کا اتفاق ہوا۔
اگر صرف آپ کی فیملی ہی پورے کیبن میں براجمان ہے تو مناسب ہے، لیکن اگر کوئی اور فیملی بھی ساتھ ہے تو پھر کیبن کا سائز نہایت چھوٹا لگے گا۔
گیلری انتہائی تنگ ہے، ایک آدمی بھی بڑی مشکل سے گزر سکتا ہے۔
جتنا بھی عملہ ملا کسی کو بھی نیٹ کا پاسورڈ معلوم نہیں تھا۔