جواب کا پہلا حصہ
باذوق نے کہا:
محترم المقام شاکر القادری صاحب !
پیشگی معذرت ۔۔۔ مگر آپ کی اس پوسٹ میں اتنے مغالطے ہیں اور اتنے خلط مباحث ہیں کہ مجھے حیرت ہوتی ہے کہ ایک علمی و دینی شخصیت کا آخر اس طرح بار بار قارئین کو چکمے دینا کس
محترم باذوق!
ميں نہ تو حديث كا مخالف ہوں اور نہ ہي حديث كا درجہ كم كرنے والوں ميں سے ہوں نعوذ باللہ من ذالك اگر آپ يہاں موجود لوگوں كو ميرے متعلق گمراہ كرنا چاہتے ہيں تو آپ كي مرضي
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مجھے آپ كے ديے گئے جواب سے كوئي اختلاف نہيں كہ رسول كائنات صلي اللہ عليہ و آلہ وسلم كا ہر ہر لفظ وحي كے تابع ہے
خود قرآن حكيم كا بيان اس پر شاہد ہے
وما ينطق عن الھوي ان ہو الا وحي يوحي
ليكن كيا كيا جائے كہ
حسبنا كتاب اللہ كا نعرہ بھي لگايا گيا
حالانكہ رسول صلي اللہ عليہ وآلہ وسلم كي حديث ميں ہے كہ ميں تم ميں دو چيزيں چھوڑ كر جا رہا ہوں كتاب اللہ اور ميري سنت
ليكن اس كے باوجود
حسبنا كتاب اللہ كا نعرہ اس وقت سے لے كر اب تك لگايا جا رہا ہے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ميں نےے اگر يہ كہا كہ قرآن يا حديث ميں كہيں كسي امر كے باارے كوئي صراحت نہيں ملتي تو ااس ككا مطلب يہ نہيں تھا كہ نعوذ باللہ شريعت مطہرہ ادھوري ہے بلكہ اس كا مطلب يہي تھا كہ اگر قرآن و سنت ميں اجمالي ااصول موجود ہے تو اس كي تفاصيل مابعد كے زمانوں ميں مرتب كي گئيں
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
آپ نے انتظامي اور شرعي امور كي تقسيم تو فرما دي ليكن كيا كيا جائے كہ ايسے ہي امور اگر كسي اور كے ہاں پائے جائيں تو آپ انہين فورا بدعت كہہ ديتے ہيں
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
يہاں پر صرف اور صرف تصوف پر بحث ہے اور پوري پوسٹ ميں جو اصل بات تھي جس كو جلي حروف ميں سرخ رنگ ميں لكھا گيا تھا اس كا آپ نے جواب نہيں ديا براہ كرم اس پر بات كريں ضمني باتوں سے بحث كا كوئي رخ متعين نہيں ہوتا اور خلط مبحث كي كيفيت پيدا ہوتي جا رہي ہے