الوداع اے اردو محفل

کیفیت
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں

arifkarim

معطل
جی جی ،،،،، اور اس کا اس ثقافتی مراسلے سے کیا تعلق تھا ؟؟؟؟ ،،، ہاہ جانتا ہوں یہ بھی آپ کیا فرمانے والے ہیں کہ آپ نے لئیق کے مراسلے کا جواب دیا ،،،،، فرق معلوم ہے لئیق اور آپ کے الفاظ میں کہ وہ بھی درج کروں یہاں ؟؟؟ ۔۔۔ نہیں سمجھ آ رہی الفاظ کی ہیر پھیر تو ایک مثال ہے ،،، مثال تو ادبی ہے بھائی میرے لیکن مجھے اپنے قد کا اندازہ ہے اور تہذیب کا بھی اس لفظ کی مثال دینا چاہوں گا کہ جو لغوی اعتبار برا نہیں مگر ،،،، اس میں اتنی بیہودگی ہے کہ آپ اپنی سگی ماں کے سامنے غلطی سے بھی نہ بول پائیں گے ۔۔۔ ۔۔۔ ۔ تو وہ اگر آپ چاہیں تو ذاتی مکالمے میں دے سکتا ہوں ۔۔۔ ۔ اگر آپ سمجھتے ہیں کہ بات کہ دینا جو صحیح ہے اور اس میں کیا ججھجک ہے تو وہ لفظ گھر میں سارا دن ہر بات میں استعمال کیا کریں ،،، میں بھی تو دیکھوں سچ کے کتنے پیروکار ہیں آپ ،،، اشارہ کر دوں صاحب ،،، یہ نہ سمجھیں کہ میں ہانک رہا ہوں ،،،، انگریزی میں اسے Mobile کہتے ہیں ،،،، مگر اردو کا ایک ترجمہ ہم مثال کے طور بھی ادا نہیں کر سکتے اسی کی جانب اشارہ ہے !!!!
آپ یہاں بات کو بلاوجہ طول دے رہے ہیں۔ میں نے اُس مراسلے میں صرف پاکستانی شمالی علاقہ جات میں پھیلی ایک عام معاشرتی برائی کو لمحہ فکریہ کے طور پر پیش کیا تھا۔ یہاں اسے پیش کرنے کا مقصد اس علاقہ میں صدیوں سے قائم تہذیب و ثقافت کا مذاق اڑانا نہیں بلکہ اس کے بعض منفی عناصر کی روک تھام سے متعلق کچھ حقائق پیش کرنا تھا۔ اگر کسی کو ان سے تکلیف پہنچی ہے تو میں صدق دل سے معافی کا طلب گار ہوں۔ فضول اور بیہودہ گفتگو جس کے نتائج صفر ہوں سے مجھے کوئی دلچسپی نہیں۔ میں ذاتی مکالمے ایسے کاموں کیلئے شروع نہیں کرتا۔
 

نایاب

لائبریرین
بلا شک درست مشورہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بہت دعائیں محترم بہنا
بہت اچها ارادہ ہے. اگر آپ کے نیک ارادے کی تکمیل یہاں بم دهماکوں اور دہشے گردی کے خاتمے سے مشروط ہے تو کیا ہی اچها ہو کہ آپ اس وقت کا انتظار کریں اور تب تک ہمیں ہمارے حالات کے بگاڑ سے سے آگاہ کرنے سے احتراز فرمائیں. آپ جو بهی کمزوریاں یا کجیاں یہاں پوسٹ کرتے ہیں وہ ہم بہت اچهی طرح جانتے ہیں. ہاں اگر آپ اس سلسلے میں کوئی عملی قدم اٹها سکتے ہیں یا مسائل کا حل تجویز کر سکتے ہیں تو ضرور کریں. ورنہ اس کو بهی بم دهماکوں کے خاتمے تک موخر کر دیں.
 
آپ یہاں بات کو بلاوجہ طول دے رہے ہیں۔ میں نے اُس مراسلے میں صرف پاکستانی شمالی علاقہ جات میں پھیلی ایک عام معاشرتی برائی کو لمحہ فکریہ کے طور پر پیش کیا تھا۔ یہاں اسے پیش کرنے کا مقصد اس علاقہ میں صدیوں سے قائم تہذیب و ثقافت کا مذاق اڑانا نہیں بلکہ اس کے بعض منفی عناصر کی روک تھام سے متعلق کچھ حقائق پیش کرنا تھا۔ اگر کسی کو ان سے تکلیف پہنچی ہے تو میں صدق دل سے معافی کا طلب گار ہوں۔ فضول اور بیہودہ گفتگو جس کے نتائج صفر ہوں سے مجھے کوئی دلچسپی نہیں۔ میں ذاتی مکالمے ایسے کاموں کیلئے شروع نہیں کرتا۔
بدقسمتی سے میں وہ مراسلہ پڑھنے سے محروم رہا۔۔۔کیا آپ بتا سکتے ہیں کہ کونسی معاشرتی برائی کا ذکر کیا گیا تھا اس مراسلے میں؟
 

سید ذیشان

محفلین
اب میرے لئے اس محفل میں رہنا مشکل ہو گیا ہے۔ ایک ایسی محفل جہاں میرے مذہبی عقیدے، میری مادری زبان، میری نسل اور علاقے کا مذاق اڑایا جائے اس محفل میں آکر میں خود کو اور اذیت نہیں دے سکتی

الوداع الوداع

ناراض ہونے کی ہرگز اجازت نہیں ہے۔

اگر الوداع ہی کہنا ہے تو ملیح آباد کو کہئے:
 
جیہ ان چند گنے چنے محفلین میں شامل ہیں جو صحیح معنوں میں ادبی ذوق کے ساتھ اسکی صحیح سمجھ بھی رکھتی ہیں۔ محفل کا ان سے محروم ہونا ، بہت بڑا نقصان ہوگا۔
میری ان سے گزارش ہے کہ کسی ایک دو بندوں کی وجہ سے اکثر قدر دانوں اپنے قیمتی مراسلوں سے محروم نا کریں۔
باقی عارف کریم کو سید فصیح احمد نے مناسب سمجھا دیا ہے میں ایک دفعہ پھر ان کے لئے ہدایت کی دعا کرتا ہوں۔
 

arifkarim

معطل
اجی جایئے صاحب ،،، جو ساری دنیا کی خبر جانتا ہو ،،، اور ہر بات پر جہاں بھر کے حوالے دے دے ،،، اسلام کا اصل متن جانتا ہو ،،، وہ یہ نہیں جانتا کہ اسلام تنز کے بارے ،، اور کسی کو اس کی خامی کے بارے بتلانے سے متعلق کیا کہتا ہے ؟؟؟
اسلام میں طنزو مزاح اور مذاق حرام نہیں ہے۔ احادیث مبارک اور قرآن پاک کی آیات سے بھی کہیں بھی ہنسی مزاح کا حرام ہونا کہیں ثابت نہیں ہوتا:
http://www.minhaj.info/di/index.php?mod=mags&month=2012-09&article=10&read=img&lang=ur
http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_humour

جہاں تک ذاتی غلطیوں کے اژالے کا سوال ہے تو یہاں بھی اسلام خدا تعالیٰ کے رحمان اور غفور و رحیم ہونے کی مثالوں سے بھرا پڑا ہے:
http://www.onislam.net/english/read...452742-gods-mercy-in-reward-a-punishment.html
http://understandquran.com/and-the-answer-is-al-ghafoor.html
http://en.wikipedia.org/wiki/God_in_Islam#Mercy
 

سید فصیح احمد

لائبریرین
آپ یہاں بات کو بلاوجہ طول دے رہے ہیں۔ میں نے اُس مراسلے میں صرف پاکستانی شمالی علاقہ جات میں پھیلی ایک عام معاشرتی برائی کو لمحہ فکریہ کے طور پر پیش کیا تھا۔ یہاں اسے پیش کرنے کا مقصد اس علاقہ میں صدیوں سے قائم تہذیب و ثقافت کا مذاق اڑانا نہیں بلکہ اس کے بعض منفی عناصر کی روک تھام سے متعلق کچھ حقائق پیش کرنا تھا۔ اگر کسی کو ان سے تکلیف پہنچی ہے تو میں صدق دل سے معافی کا طلب گار ہوں۔ فضول اور بیہودہ گفتگو جس کے نتائج صفر ہوں سے مجھے کوئی دلچسپی نہیں۔ میں ذاتی مکالمے ایسے کاموں کیلئے شروع نہیں کرتا۔
:) ،،، طول ؟؟ اجی ابھی کہاں دیا ابھی تو ہم دونوں ایک اس لفظ سے ہی آگے نہیں بڑھ رہے ،،،، اور اس کا ذکر آپ نے گُم کر دیا ،،، یعنی کہ محترم آپ میرے حوالے تک تو پہنچ ہی گئے ہیں ،،، اب میں اگر موبائل پولیس میں اپنے بھائی کا ذکر کروں یعنی کہ گشت کرنے والی ،،، تو کیسے کہوں گا ،،، میرا بھائی ( ،،، ) پولیس میں ہے ؟؟ ،،، نہیں ہم سب موبائل لفظ ہی استعمال کرتے ہیں آخر کیوں ؟؟؟ یعنی کہ لغوی حیثیت کے باوجود اس کا تاثر طے ہو چکا ہے ؟؟ ،،، میں بھی جانتا ہوں آپ بھی جانتے ہیں برائی تو وہ ہے ،،، مگر آپ نے ،،، ابھی کئی ایک حوالا جات اپنے ادب سے ہی ذہن میں آ گئے ، جی وہی ادب جس میں قدیم تمدن کا عکس دکھایا جاتا تھا ،،، کاش یہاں بہنوں کی حاضری کی جھجک نہ ہوتی تو ضرور رسید کرتا کہ یہ برائی اس علاقے سے وابسطہ نہیں ( جس کی برائی کو خاص طور آپ نے بتلانا اپنا فرض سمجھا اور وہ بھی غلط دھاگے میں یہاں تک کہ سعود بھائی نے تنبیہ بھی کی ) اور کتنی پرانی ہے اور برصغیر کے وقت کیسے پل پوس رہی تھی ،،،، کئی ایک اجداد کے آنگنوں میں ،،، خیر بات ہو رہی تھی کہ آپ نے جن الفاظ میں برائی کا ذکر کیا اسے ہم مزاح بھرا انداز کہتے ہیں ،،،،، ( جو بھی دماغ یار میں آئے !!!!!!! ) ،،،، اور اب یہ ساری بات آپ کو فضول اور بیہودہ کیوں لگی ؟؟ کیا وہ پیرائیا بیہودہ نہ تھا جس میں برائی کا ذکر کیا ،،،، ٹوک کے بجائے درست الفاظ میں ایک نیا دھاگا شرروع کر سکتے تھے نا ۔۔۔۔۔ کہ جہاں سے آپ نے علم حاصل کیا وہاں یہ نہیں بتایا گیا ؟؟ کہ فارسی کی جماعت میں انگریزی اسب کا سوال نہیں اٹھاتے ،،،، لکڑ ہارے سے لکڑی کا پوچھتے ہیں جوتوں کا نہیں ،،،، حضرت یہ بیہودگی ہی تو ابھی درد سر اور موضوع ہے ،،،، کہ نہیں ؟؟؟ اسی واسطے میں آپ کے ذاتی مکالمے تک گیا نہیں یہاں ہی مغز ماری کر رہا ہوں ،،، احساس دلانے کے لیئے !!! ۔۔۔۔ ورنہ مجھے آپ کبھی نہ کسی کو تنزیہ انداز میں برائی سے آگاہ کرتے دیکھیں گے اور نہ ہی اس بات کا ڈھنڈورا پیٹتے جو میری اپنی ذات میں ہو ہی نہیں !!!
 

سید فصیح احمد

لائبریرین
اسلام میں طنزو مزاح اور مذاق حرام نہیں ہے۔ احادیث مبارک اور قرآن پاک کی آیات سے بھی کہیں بھی ہنسی مزاح کا حرام ہونا کہیں ثابت نہیں ہوتا:
http://www.minhaj.info/di/index.php?mod=mags&month=2012-09&article=10&read=img&lang=ur
http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_humour

جہاں تک ذاتی غلطیوں کے اژالے کا سوال ہے تو یہاں بھی اسلام خدا تعالیٰ کے رحمان اور غفور و رحیم ہونے کی مثالوں سے بھرا پڑا ہے:
http://www.onislam.net/english/read...452742-gods-mercy-in-reward-a-punishment.html
http://understandquran.com/and-the-answer-is-al-ghafoor.html
http://en.wikipedia.org/wiki/God_in_Islam#Mercy
ہاہاہا !!! ۔۔۔۔ اب مجھے آپ کی ذہنی حالت پر شک ہے حضرت برا نہ مانیئے گا ،،،،،،، مزاق حلال ہے مگر تنز نہیں ۔۔۔ مجھے یہ سب حوالے پڑھنے کی بھی ضرورت نہیں میں جانتا ہوں اسلام میں حکم کیا ہے :) ۔۔۔۔ اور احادیث نہیں نکالیں آپ نے جہاں ،،، لباس کے غلط ہونے تک کی بات چھپ کر یا اشارے میں بتلائی جاتی تھی ؟؟ :)
 

arifkarim

معطل
یہ برائی اس علاقے سے وابسطہ نہیں ( جس کی برائی کو خاص طور آپ نے بتلانا اپنا فرض سمجھا اور وہ بھی غلط دھاگے میں یہاں تک کہ سعود بھائی نے تنبیہ بھی کی ) اور کتنی پرانی ہے اور برصغیر کے وقت کیسے پل پوس رہی تھی ،،،، کئی ایک اجداد کے آنگنوں میں ،،، خیر بات ہو رہی تھی کہ آپ نے جن الفاظ میں برائی کا ذکر کیا اسے ہم مزاح بھرا انداز کہتے ہیں ،،،،، ( جو بھی دماغ یار میں آئے !!!!!!! ) ،،،، اور اب یہ ساری بات آپ کو فضول اور بیہودہ کیوں لگی ؟؟!!!
کیونکہ اگر ریاست سوات کے ان حکم ناموں میں اس قدیم علاقائی معاشرتی برائی کی روک تھام سے متعلق بھی کوئی حکم نامہ موجود ہوتا اور وہ اس دھاگے میں پوسٹ کر دیا جاتا تو آپ یہاں پر میرے ساتھ یہ لمبا "اصلاحی" بحث و مباحثہ نہ کر رہے ہوتے۔ جیسا وہاں نسوار اور تمباکونوشی کے استعمال سے متعلق حکم نامے موجود ہیں کہ نابالغ لڑکوں کو جو دیگا اسکو فلاں فلاں سزا ملی گی۔ نیز نابالغ لڑکیوں کے نکاح سے متعلق بھی ایک حکم نامہ موجود ہے کہ جو انکا نکاح پڑھائے گا اسکو یہ یہ سزا ملے گی ۔ یعنی یہ تاریخی حکمنامہ خود اس بات کا اثبوت ہے کہ اس علاقہ میں نابالغ لڑکیوں کی شادی کو ایک معاشرتی برائی تصور کیا جاتا تھا۔ اسی حوالے سے میرے اُس متنازع مراسلے کا مقصد اس بات کی طرف وجہ دلانا تھا کہ مذکورہ معاشرتی برائی سے متعلق کوئی حکم نامہ یا تو موجود نہیں ہے یا میری نظر سے نہیں گزرا۔ جو اس برائی کے خاتمے کیلئے معاون ثابت ہوتا۔ بس اتنی سی بات پر اتنا مشتعل ہونے کی کیا ضرورت تھی؟
 

arifkarim

معطل
ہاہاہا !!! ۔۔۔ ۔ اب مجھے آپ کی ذہنی حالت پر شک ہے حضرت برا نہ مانیئے گا ،،،،،،، مزاق حلال ہے مگر تنز نہیں
کمال کرتے ہیں آپ۔ طنزومزاح تو باقائدہ پاکستانی مزاح نگاروں کا خاص فن رہا ہے اور ہے۔ اگر طنزو مزاح حرام ہوتا تو ہمارے نامور لکھاریوں کے جو قلم گھس گئے ہیں اس انداز بیان میں لکھتے لکھتے کیا وہ حرام کام کرتے رہے؟ :)
طنز کا بنیادی مقصد معاشرے کی تنقید ہے جس میں مزاح کی آمیزش اس تنقید کو دوبالا کر دیتی ہے۔ تین امریکی مسلمانوں نے حال ہی میں طنزومزاح پر مبنی ایک ویبسائٹ کا آغاز کیا ہے جہاں وہاں پر رہنے والی مسلمان آبادی کے مسائل پر روشنی ڈالی جاتی ہے:
http://www.buzzfeed.com/tasneemnash...-satirical-news-website-being-hailed-as-the-o
http://www.thehummusnews.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Satire

اسی طرح ہماری قومی اِسلامی نظریاتی کونسِل پر بھی ایک پاکستانی ویب سائٹ نے طنزومزاح سے بھرپور ایک مضمون لکھا تھا جسکی پوری دنیا میں پزیرائی ہوئی:
Council of Islamic Ideology declares women’s existence anti-Islamic
یعنی اِسلامی نظریاتی کونسِل نے عورتوں کا وجود غیر اسلامی قرار دے دیا:
http://www.pakistantoday.com.pk/201...ology-declares-womens-existence-anti-islamic/
 
آخری تدوین:

arifkarim

معطل
اوہ تو یہ بات تھی۔۔۔ ۔ یہ تو اوپن سیکرٹ ہے
یہ وہ ہاتھی ہے جو کمرے میں موجود ہوتے ہوئے بھی کسی کو نظر نہیں آتا:
elephant-in-the-room.jpg
 

arifkarim

معطل
آپ بات کی تہ تک نہیں پہنچے۔ عارف صاحب نے بہت بیہودہ انداز میں اس عمل کو سوات سے منسوب کر دیا تھا۔ ایک مراسلے میں
میرا نشانہ صرف سوات نہیں بلکہ اس سے ملحقہ تمام پاکستانی شمالی علاقہ جات تھے بشمول صوبہ خیبر پختونخواہ۔ اور یہ آپ ہی کی ایک غیر متعلقہ پوسٹ کا جواب تھا۔ کیا آپ سمجھتے ہیں باقی دنیا کو معلوم نہیں کہ یہ کویتی عرب دوسرے ممالک میں جاکر کیا گُل کھلاتے ہیں۔
 

جمال الدین

محفلین
میں کسی طور عارف کریم صاحب سے متفق نہیں ہوں۔ سوات خیبرپختون خواہ کا واحد علاقہ ہے جہاں خواندگی کی شرح سب سے زیادہ ہے۔ ویسے یہاں بھی مجھے وہی مایوسی ہوئی جو فیس بک پر کسی بھی پوسٹ پر ملنے والے فضول کمنٹس سے ہوتی تھی۔ مجھے نہیں لگتا کہ یہاں مزید وقت گزار سکوں گا۔
 
میرا نشانہ صرف سوات نہیں بلکہ اس سے ملحقہ تمام پاکستانی شمالی علاقہ جات تھے بشمول صوبہ خیبر پختونخواہ۔ اور یہ آپ ہی کی ایک غیر متعلقہ پوسٹ کا جواب تھا۔ کیا آپ سمجھتے ہیں باقی دنیا کو معلوم نہیں کہ یہ کویتی عرب دوسرے ممالک میں جاکر کیا گُل کھلاتے ہیں۔
میری پوسٹ غیر متعلقہ نہیں تھی۔ بلکہ تعریفی تھی سوات کے حوالے سے ۔
 
کیفیت
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
Top