احادیث کی تمام انواع و اقسام اجتهادى ہیں
تو جناب اس سے كيا فرق پڑتا ہے؟؟؟
يه اس طرح كا اجتهاد لا حاصل تو نهيں جو بعض لوگ حديث كو مشكوك بنانے كے لئے كرتے تھے۔
اور آپ كي اتني تصحيح اور كردوں كه يه نام اگر اجتهادي هوتے تو ان ميں اختلاف پایا جاتا۔
اگر آپ كا دعوى اجتهاد سچ هے تو ان ناموں ميں اختلاف لا كر دكھائيں۔
يه "اجتهادي" نهيں بلكه "بديهي" اور "علمي" هيں۔
بندے كا نام بھی والدين اجتهاد كركے ركھتے ہیں تو كيا اس سے وه عدم هوجاتا هے؟؟؟؟
باقي كے ساتھ ساتھ اور ذيل كا جواب دينا نه بھوليں
كيا حضرت علي رضي الله عنه يوم حديبيه رسول الله صلى الله عليه وسلم کے كاتب تھے؟؟؟؟ هاں يا نهيں؟؟؟
اگر تھے تو كيا لفظ "رسول الله" مٹانے كا حكم هوا؟؟؟؟ هاں يا نهيں؟؟؟
آپ بات گھمائے بنا صرف يه بتائيں كه كيا سيدي صلى الله عليه وسلم حضرت علي كو يا كسي اور صحابي كو ( رضي الله عنهم اجمعين ) ايسي بات كا حكم دے سكتے ہیں جو ايمان كي كجي كي دليل هو( نعوذ بالله) ؟؟؟؟؟؟ هاں يا نهيں؟؟؟