ایچ اے خان
معطل
ویسے بغاوت کرنی ہے تو جمعہ ہفتہ اتوار
مہنگے پھلوں کا بائیکاٹ کرو۔ #مہنگے_پھل_نامنظور
مہنگے پھلوں کا بائیکاٹ کرو۔ #مہنگے_پھل_نامنظور
تمام باغی اور داغی متوجہ ہوںویسے بغاوت کرنی ہے تو جمعہ ہفتہ اتوار
مہنگے پھلوں کا بائیکاٹ کرو۔ #مہنگے_پھل_نامنظور
یہ کیا بغاوت کریں پھل فروٹ تکے بریانی کھارہے ہیں۔ چنے پھاکنے پڑتے ہیں بغاوت میں تینوں ٹائم۔تمام باغی اور داغی متوجہ ہوں
یقین کریں آپ کی اس بات نے دل میں آپ کی قدرومنزلت اور بڑھادی ہے۔ لیکن کئی مواقع پر آپ نے محفلین کی جانبدارانہ برطرفی پر ذرا احتجاج ریکارڈ نہیں کروایا۔ بانیان سے آپ کی دوستی اور قرابت اپنی جگہ درست ہے لیکن ان کو آپ پس پردہ بھی یہ بات سمجھاسکتے ہیں کہ وہ اپنی حرکتوں سے اردو کے اس محفل کو نقصان نہ پہنچائے۔ مجھے یقین ہے وہ آپ کی بات کو قدر کی نگاہ سے دیکھیں گے اور اپنی ان حرکتوں پر نظرِ ثانی کریں گے۔"آپ" نے سُنا ہے تو پھر "درست" ہی سُنا ہوگا۔ باقی جہاں تک ڈرنے کی بات ہے تو ڈرتا ورتا میں کسی سے نہیں، ایک اللہ جی سے
بانی ہونے کا مطلب یہ نہیں کہ لاٹھی اُٹھا کر مخالفین کو دھمکیاں دے کر برطرف کیا جائے۔ اردو کے لیے محفل کی خدمات اپنی جگہ لیکن اسے رونق بانیوں نے نہیں محفلین ہی نے دی ہے۔ لہذا بانی ہونے کی آڑ میں غیر جمہوری اور غیر ذمہ دارانہ طرز عمل کسی بھی طور جائز قرار نہیں دیاجاسکتا۔ زیک جیسے بانی رہے تو محفل کو کباڑ خانے میں تبدیل ہوتے دیر نہیں لگے گی۔ صرف تضحیک اور سیاحت سے محفلیں آباد نہیں ہوتی۔ارے بھئی، انتظامیہ کو چیلنج نہ کریں؛ اس معاملے میں محفل انتظامیہ واقعی حساس ہے اور اس قدر تو اُن کا حق بھی بنتا ہے بقیہ، اگر کوئی بڑی شکایت ہو تو اس کا اظہار کیجیے۔ دیکھیے، جن افراد نے محفل سجائی ہے، تو ضوابط بھی انہوں نے ہی طے کرنے ہیں۔ اگر مجھے یہ محفل پسند نہ آئے گی تو میں چھوڑ کر چلا جاؤں گا اور کبھی واپس نہ آؤں گا بات سادہ سی ہے! کسی حد تک ہم ممبران نے بھی احتجاج کیا ہے تاہم نبیل صاحب کا موقف کافی بہتر اور مناسب لگا۔ جہاں تک معطلی کی بات ہے، اس حد تک تو خوشی کی بات ہے کہ بعض ممبران واپس آ گئے ہیں؛ امید ہے، باقی دوست احباب بھی جلد ہمارے ساتھ ہوں گے
براہِ کرم ان روابط کے ساتھ آخر میں (صرف محفلین کے لیے۔۔۔ کچھ افراد اس سے مستثنیٰ ہیں) بھی لکھ دیجیے تاکہ کماحقہ سمجھا جاسکے۔ آپ کی جانب سے اس لڑی کو برقرار رکھنا ایک احسن قدم ہے جو اردو محفل کی ترقی ہی پر منتج ہوگا۔فورم پر کئی جگہ قواعد و ضوابط اور رہنما اصول کی وضاحت کی گئی ہے۔ چند مثالیں ذیل میں ہیں:
قواعد و ضوابط
سلسلہ: محفل کے سنہرے اصول
دوسرے سائٹس کا مواد
ہر ایک کو مطمئن کرنا کبھی ممکن نہیں رہا ہے۔ دوسرے قواعد و ضوابط ایک صفحے کے ہوں یا پوری ہینڈ بک ہو، اس طرح کا علم بغاوت اٹھانے والے پھر بھی کسی کونے سے نکل آتے ہیں۔
صادق انصاری صاحب!! معطل لوگ ہی آپ کی دوستوں کی فہرست میں کیوں شامل ہیں؟؟ جن کے لیے آپ لڑنے مرنے کو تیار ہیں۔ کچھ تو کل پرسوں محفل میں آئے اور آپ کے دوست بھی بن گئے۔ چہ خوب!!
ویسے اس فہرست میں ہمارے چہیتے بھائی اے خان کا نام شامل نہیں ہے۔ وہ آپ کے دوست نہیں تھے کیا؟؟
اے خان ہم آپ کو یاد کر رہے ہیں۔
نبیل اب خوش؟بھئی ہم ماقبل بھی کہہ چکے ہیں زیک جیسے منتظمین اپنی ”جمہوری“ اختیارات سے خوش ہیں کیوں کہ خود پر قدغن لگانے سے تو رہے البتہ دوسروں پر ایسا کرنا ان کا ”بانیاتی“ حق بنتاہے۔ ابن سعید بھائی سے اس طرح کے صورتِ حال میں جب ایک فریق مختار مطلق ہو زیادہ توقع نہیں رکھنی چاہیے کیوں کہ ایسے موقعوں پر وہ خود بھی مجبورِ محض ہوتے ہیں۔ لہذا ان کا قصور نہیں بنتا۔
یقین کریں آپ کی اس بات نے دل میں آپ کی قدرومنزلت اور بڑھادی ہے۔ لیکن کئی مواقع پر آپ نے محفلین کی جانبدارانہ برطرفی پر ذرا احتجاج ریکارڈ نہیں کروایا۔ بانیان سے آپ کی دوستی اور قرابت اپنی جگہ درست ہے لیکن ان کو آپ پس پردہ بھی یہ بات سمجھاسکتے ہیں کہ وہ اپنی حرکتوں سے اردو کے اس محفل کو نقصان نہ پہنچائے۔ مجھے یقین ہے وہ آپ کی بات کو قدر کی نگاہ سے دیکھیں گے اور اپنی ان حرکتوں پر نظرِ ثانی کریں گے۔
بانی ہونے کا مطلب یہ نہیں کہ لاٹھی اُٹھا کر مخالفین کو دھمکیاں دے کر برطرف کیا جائے۔ اردو کے لیے محفل کی خدمات اپنی جگہ لیکن اسے رونق بانیوں نے نہیں محفلین ہی نے دی ہے۔ لہذا بانی ہونے کی آڑ میں غیر جمہوری اور غیر ذمہ دارانہ طرز عمل کسی بھی طور جائز قرار نہیں دیاجاسکتا۔ زیک جیسے بانی رہے تو محفل کو کباڑ خانے میں تبدیل ہوتے دیر نہیں لگے گی۔ صرف تضحیک اور سیاحت سے محفلیں آباد نہیں ہوتی۔
براہِ کرم ان روابط کے ساتھ آخر میں (صرف محفلین کے لیے۔۔۔ کچھ افراد اس سے مستثنیٰ ہیں) بھی لکھ دیجیے تاکہ کماحقہ سمجھا جاسکے۔ آپ کی جانب سے اس لڑی کو برقرار رکھنا ایک احسن قدم ہے جو اردو محفل کی ترقی ہی پر منتج ہوگا۔
اسے اردو میں کہتے ہیں ڈیڑھ ہوشیار۔
یہ صرف زیک کےلیے ہے۔ وہی اسے بہتر سمجھ سکتے ہیں۔
ڈیڑھ کا مطلب ہے ایک صحیح ایک بٹہ دو اور چالاک کا مطلب ہوشیارکیسے۔ واضح کریں
واضح ہے۔مزید وضاحت کی ضرورت نہیں خصوصا آپ جیسے کُہنہ مشق کے لیے۔یہ کیا بات ہوئی۔ پرائیوٹ ہے تو پرائیوٹ کریں پبلک ہے تو واضح کریں
ڈیڑھ کا مطلب ہے ایک صحیح ایک بٹہ دو اور چالاک کا مطلب ہوشیار
زکریا بھائی آپ تو بہت مشہور ہیں
واضح ہے۔مزید وضاحت کی ضرورت نہیں خصوصا آپ جیسے کُہنہ مشق کے لیے۔
اس میں تو کوئی شک نہیں۔زکریا بھائی آپ تو بہت مشہور ہیں