جھوٹ کی تعریف کیا ہے ؟

کیفیت
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں

مبشر شاہ

محفلین
جھوٹ کی تعریف کیا ہے ؟
صاحبان اگر آپ کو کہیں سے جھوٹ کی تعریف مل جائے تو یہاں باحوالہ لکھ دیں ۔ تا کہ کسی بندے کو جھوٹا یا کذاب کہنے میں آسانی رہے ۔
 

مبشر شاہ

محفلین
ویسے تو یہ تعریف عمومی طور پر معلوم ہوتی ہے مگر کسی مذہبی کتاب سے مل جائے یا اہل لغات سے جھوٹ کی تعریف مل جائے تو آسانی ہو گی ۔
 

کاشفی

محفلین
جھوٹ ایک گناہ ہے اور وہ بھی کبیرہ۔
سچ کے اینٹونیم کو "جھوٹ" کہتے ہیں۔۔ جھوٹ کسی شخص کا وہ برا فعل ہے جو وہ کسی بات کو حقیقت کے خلاف بیان کرتا ہے۔۔ جھوٹ ہمیشہ جھوٹ ہی رہتا ہے بڑے ہو کر بھی جھوٹ رہتا ہے۔۔۔کبھی بھی سچ کے برابر نہیں بن سکتا۔۔
 

مبشر شاہ

محفلین
جھوٹ ایک گناہ ہے اور وہ بھی کبیرہ۔
سچ کے اینٹونیم کو "جھوٹ" کہتے ہیں۔۔ جھوٹ کسی شخص کا وہ برا فعل ہے جو وہ کسی بات کو حقیقت کے خلاف بیان کرتا ہے۔۔ جھوٹ ہمیشہ جھوٹ ہی رہتا ہے بڑے ہو کر بھی جھوٹ رہتا ہے۔۔۔کبھی بھی سچ کے برابر نہیں بن سکتا۔۔
ہوائی فائرنگ تو مت کریں
با حوالہ تعریف کریں کیوں کہ مجھے کہیں سے تعریف ملی نہیں ہے ۔
 

نایاب

لائبریرین
سبحان اللہ
محفل میں قدم رکھتے ہی جھوٹ کی تعریف سے پالا پڑ گیا

با حوالہ تعریف کریں کیوں کہ مجھے کہیں سے تعریف ملی نہیں ہے ۔
ؔ
میرے محترم بھائی آپ کو جھوٹ اور جھوٹوں کی تعریف قران پاک سے نہیں ملی ۔؟
حیرت ہے ۔ یہ جس آیت کے ترجمے کہ آپ نے بطور دلیل استعمال فرمایا ہے ۔
قرآن نے کہا کہ جھوٹوں پر اللہ کی لعنت
اس آیت سے منسلک پچھلی آیات کے ترجمے سے مشرف ہوں ۔
آپ پر یہ حقیقت کھل جائے گی کہ وہ کون سے " اعمال و افعال و اقوال " ہیں جنہیں اللہ سوہنے نے جھوٹ فرمایا ہے ۔
اور وہ کون سے جھوٹے ہیں جن پر اللہ سوہنے نےلعنت فرمائی ہے ۔
جھوٹ کی تعریف کسی ایک عمل سے وابستہ نہیں ہے ۔
کذب اور کاذب عربی زبان میں "افواہ پھیلانا کذب یعنی جھوٹ اور افواہ پھیلانے والاکاذب"
بے بنیاد باتوں سے لوگوں میں فساد پھیلانا کذب اور فساد پھیلانے والا کاذب
یوں بھی کہہ سکتے ہیں کہ "سچائی " کے مخالف خبر پھیلانا ۔ جھوٹ کہلائے گا ۔
کسی سچائی کو یوں بیان کرنا کہ وہ سننے والوں کے لیئے ہلاکت و نقصان کا سبب بنے ۔ بھی جھوٹ کے درجے میں آئے گا ۔
کذب کے معنی ترغیب دلانا بھی ہے، کذبتہ نفسہ کے معنی ہیں:‌اس کے دل نے اسے ترغیب دلائی۔
کذب، لزم کے معنی میں بھی آتا ہے۔ کذب علیکم الحج و العمرۃ۔ تم پر حج اور عمرہ لازم ہو گیا ہے۔ ْْ
غلطی یا خطا کے معنی میں‌بھی یہی لفظ‌کذب استعمال ہوتا ہے۔ حدیث‌میں‌ہے:‌کذب ابو محمد
تعریض اور توریہ یعنی حقیقت کو چھپاتے ایسی بات کرنا جو کہ سننے والوں کے لیئے ہدایت کا سبب بنے
ان کی مثال جناب ابراہیم علیہ السلام کے واقعے میں موجود ہے ۔
ہر وہ بات جھوٹ قرار پائے گی جو کہ سچائی کو جھٹلانے کے لیئے من سے گھڑی گئی ہو ۔
مزید تحقیق کے لیئے (حدیث نمبر 75 باب نمبر 42 کتاب النکاح بخاری) کا مطالعہ اور اس پر ہوئی علمائ کرام کی ابحاث کا مطالعہ مفید ہوگا ۔۔۔۔
اللہ سوہنا ہم سب کو جھوٹ کے بل پر فساد پھیلانے سے محفوظ و مامون رکھے ۔ آمین
بہت دعائیں
 

arifkarim

معطل
سبحان اللہ
محفل میں قدم رکھتے ہی جھوٹ کی تعریف سے پالا پڑ گیا

ؔ
میرے محترم بھائی آپ کو جھوٹ اور جھوٹوں کی تعریف قران پاک سے نہیں ملی ۔؟
حیرت ہے ۔ یہ جس آیت کے ترجمے کہ آپ نے بطور دلیل استعمال فرمایا ہے ۔

اس آیت سے منسلک پچھلی آیات کے ترجمے سے مشرف ہوں ۔
آپ پر یہ حقیقت کھل جائے گی کہ وہ کون سے " اعمال و افعال و اقوال " ہیں جنہیں اللہ سوہنے نے جھوٹ فرمایا ہے ۔
اور وہ کون سے جھوٹے ہیں جن پر اللہ سوہنے نےلعنت فرمائی ہے ۔
جھوٹ کی تعریف کسی ایک عمل سے وابستہ نہیں ہے ۔
کذب اور کاذب عربی زبان میں "افواہ پھیلانا کذب یعنی جھوٹ اور افواہ پھیلانے والاکاذب"
بے بنیاد باتوں سے لوگوں میں فساد پھیلانا کذب اور فساد پھیلانے والا کاذب
یوں بھی کہہ سکتے ہیں کہ "سچائی " کے مخالف خبر پھیلانا ۔ جھوٹ کہلائے گا ۔
کسی سچائی کو یوں بیان کرنا کہ وہ سننے والوں کے لیئے ہلاکت و نقصان کا سبب بنے ۔ بھی جھوٹ کے درجے میں آئے گا ۔
کذب کے معنی ترغیب دلانا بھی ہے، کذبتہ نفسہ کے معنی ہیں:‌اس کے دل نے اسے ترغیب دلائی۔
کذب، لزم کے معنی میں بھی آتا ہے۔ کذب علیکم الحج و العمرۃ۔ تم پر حج اور عمرہ لازم ہو گیا ہے۔ ْْ
غلطی یا خطا کے معنی میں‌بھی یہی لفظ‌کذب استعمال ہوتا ہے۔ حدیث‌میں‌ہے:‌کذب ابو محمد
تعریض اور توریہ یعنی حقیقت کو چھپاتے ایسی بات کرنا جو کہ سننے والوں کے لیئے ہدایت کا سبب بنے
ان کی مثال جناب ابراہیم علیہ السلام کے واقعے میں موجود ہے ۔
ہر وہ بات جھوٹ قرار پائے گی جو کہ سچائی کو جھٹلانے کے لیئے من سے گھڑی گئی ہو ۔
مزید تحقیق کے لیئے (حدیث نمبر 75 باب نمبر 42 کتاب النکاح بخاری) کا مطالعہ اور اس پر ہوئی علمائ کرام کی ابحاث کا مطالعہ مفید ہوگا ۔۔۔۔
اللہ سوہنا ہم سب کو جھوٹ کے بل پر فساد پھیلانے سے محفوظ و مامون رکھے ۔ آمین
بہت دعائیں

زیادہ مزے کی بات یہ ہے کہ انہیں جھوٹ کی تعریف اسلئے درکار ہے تاکہ معلوم کیا جا سکے کہ لعنت ملامت کس پر کرنی ہے :)
 

فاخر رضا

محفلین
حضرت علی علیہ السلام کا ایک قول ہے، اشیاء کو ان کی ضد سے پہچانو. سچ حقیقت اور واقعیت کو کہتے ہیں اس کی ضد جھوٹ ہے. میں زیک کی اس بات سے متفق ہوں کہ جھوٹ کی تعریف نہ کی جائے، دراصل یہ اس قابل ہی نہیں کہ اسے اتنا منہ لگائیں. بے پیندے کے برتن میں گھی نہ تو گرم ہوسکتا ہے نہ جمع کیا جاسکتا ہے. دنیا کی سب سے بڑی حقیقت حق سبحانہ تعالٰی کی ذات ہے. اہل معرفت کہتے ہیں اس ذات کے سوا کوئی ذات واجب نہیں اور ہر شے اتنی ہی حقیقت رکھتی ہے جتنی ذات اعلی صفات سے قریب ہے.
 

مبشر شاہ

محفلین
اہل تصوف نے بھی لڑی میں قدم رکھا ہے اللہ خیر ہی کرے :)
مسیلمہ کذاب کیسے ہوا ؟ مسیلمہ کو کذاب اللہ نے نہیں بلکہ اللہ کے رسول نے کہا
 

arifkarim

معطل
اہل تصوف نے بھی لڑی میں قدم رکھا ہے اللہ خیر ہی کرے :)
مسیلمہ کذاب کیسے ہوا ؟ مسیلمہ کو کذاب اللہ نے نہیں بلکہ اللہ کے رسول نے کہا
کیا رسول اللہ کو کافرین نے کذاب نہیں کہا؟ ایمانی معاملات میں جھوٹ اور سچ نہیں ہوتا۔
 

فاخر رضا

محفلین
اہل تصوف نے بھی لڑی میں قدم رکھا ہے اللہ خیر ہی کرے :)
مسیلمہ کذاب کیسے ہوا ؟ مسیلمہ کو کذاب اللہ نے نہیں بلکہ اللہ کے رسول نے کہا
مسیلمہ کذاب کی پوری اسٹوری کہاں سے مل سکتی ہے۔ وہ کون تھا اس نے کیا دعویٰ کیا اور اس کو کیا جواب دیا گیا۔ ابھی تک میں نے اس کا ذکر اسی طرح چلتے پھرتے ہی پڑہا ہے اور سچی بات یہ ہے کہ اسے کھوجنے کی کبھی ضرورت ہی نہیں پڑی۔ آج ہزاروں لوگ نہ صرف زکات نہیں دیتے بلکہ کرپشن کا پیسہ شیر مادر کی طرح اپنا حق سمجھ کر کھا جاتے ہیں۔ دو ارب روپے دے کر اڑتیس ارب کھا جاتے ہیں۔ ان پر کسی نے فتویٰ نہیں دیا۔ ہم لوگوں نے حال میں آنا ہی نہیں ہے۔ صوفی کم از کم حال میں تو رہتے ہیں۔ انہیں اپنے اور خدا کے علاوہ کسی سے سروکار خاص کر بیر نہیں ہوتا۔ ہم کسی کو کافر اور جھوٹا بنا کر فخر سے اپنا سر بلند کرتے ہیں۔ رسول خدا پر ہماری جان قربان ہے اور ان کی ہر بات سچ اور وحی کے عین مطابق ہے۔ ہم لوگ ان کی پوری حیات طیبہ پڑھ کر ہی صحیح نتیجہ نکال سکتے ہیں کہ وہ کیا چاہتے تھے۔
 

ظفری

لائبریرین
اگر کوئی خاتون اپنی عزت بچانے کی خاطر کسی گھر میں پناہ لیتی ہے ۔ اور اس گھر کے مالک سے عورت کی عزت کے درپے گروہ یا وہ شخص آکر اس عورت کے متعلق پوچھتا ہے تو پناہ دینے والے شخص کو کیا جواب دینا چاہیئے ِ ؟
 

فاخر رضا

محفلین
اگر کوئی خاتون اپنی عزت بچانے کی خاطر کسی گھر میں پناہ لیتی ہے ۔ اور اس گھر کے مالک سے عورت کی عزت کے درپے گروہ یا وہ شخص آکر اس عورت کے متعلق پوچھتا ہے تو پناہ دینے والے شخص کو کیا جواب دینا چاہیئے ِ ؟
دروغ مصلحت آمیز سے کام لینا چاہیے.
دروغ منفعت آمیز کراہت لکھتا ہے، نہ کہ دروغ مصلحت آمیز. سعدی کی حکایت سے ماخوذ
 
کیفیت
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
Top