حکیم خالد کی تحریر ’’آپ تھکے تھکے کیوں ہیں؟‘‘کا ماہنامہ عبقری اگست میں سرقہ۔۔۔

پردیسی

محفلین
میرے خیال میں پردیسی بھائی۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔ اس معاملے کو مزاح کے ضمن میں محمول کرنا ۔۔۔ ۔۔۔ نامناسب ہے۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔شریعت کے ساتھ طریقت ۔۔۔ ۔۔۔ ایک حقیقت ہے۔۔۔ اور ایک نازک بحث ہے۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔
محترم میں آپ کی بات سے اتفاق کرتا ہوں۔۔۔کہ کچھ لوگ شریعت کے ساتھ طریقت کو بھی حقیقی اور ضروری خیال کرتے ہیں کیونکہ وہ سمجھتے ہیں طریقت کے بغیر ان کا ایمان مکمل نہیں ہو سکتا۔
آپ کی دوسری بات سے بھی اتفاق کرتا ہوں کہ یہ ایک نازک بحث ہے
اب میں اپنی بات کر دوں تاکہ وہ بھی سند رہے۔۔۔ایک تو میں بحث نہیں کرتا۔۔۔ دوسرا میں طریقت کو نہیں مانتا اور طریقت میرے نزدیک مزاح سے زیادہ کچھ بھی نہیں۔
 

hakimkhalid

محفلین
محترم میں آپ کی بات سے اتفاق کرتا ہوں۔۔۔ کہ کچھ لوگ شریعت کے ساتھ طریقت کو بھی حقیقی اور ضروری خیال کرتے ہیں کیونکہ وہ سمجھتے ہیں طریقت کے بغیر ان کا ایمان مکمل نہیں ہو سکتا۔
آپ کی دوسری بات سے بھی اتفاق کرتا ہوں کہ یہ ایک نازک بحث ہے
اب میں اپنی بات کر دوں تاکہ وہ بھی سند رہے۔۔۔ ایک تو میں بحث نہیں کرتا۔۔۔ دوسرا میں طریقت کو نہیں مانتا اور طریقت میرے نزدیک مزاح سے زیادہ کچھ بھی نہیں۔

پردیسی بھائی ۔۔۔۔۔۔۔یہ آپ کے خیالات ہیں ۔۔۔۔۔۔احترام لازم ۔۔۔۔۔۔۔۔تاہم دوسروں کے خیالات کا احترام بھی ضروری ہے۔۔۔۔۔۔۔بحث کے لائق میں بھی نہیں کہ عالم نہیں ۔۔۔۔۔۔۔اور یہ عالموں کا ہی کام ہے۔۔۔۔۔۔۔تاہم اتنا ضرور کہوں گا کہ ۔۔۔۔۔۔شریعت کے بغیر طریقت بے معنی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔اور شریعت ۔۔۔۔۔طریقت کی نفی نہیں کرتی۔۔۔۔۔۔اگر طریقت کی حدود کا تعین ۔۔۔شریعت ہی ہو۔۔۔۔۔۔۔اوراس حوالے سے شریعت کی کسی طور کہیں بھی نفی نہ ہو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں طریقت کو سنجیدہ موضوع سمجھتے ہوئے اسے مزاح ماننے سے گریزاں ہوں۔۔۔۔۔۔
 

پردیسی

محفلین
پردیسی بھائی ۔۔۔ ۔۔۔ ۔یہ آپ کے خیالات ہیں ۔۔۔ ۔۔۔ احترام لازم ۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔تاہم دوسروں کے خیالات کا احترام بھی ضروری ہے۔۔۔ ۔۔۔ ۔بحث کے لائق میں بھی نہیں کہ عالم نہیں ۔۔۔ ۔۔۔ ۔اور یہ عالموں کا ہی کام ہے۔۔۔ ۔۔۔ ۔تاہم اتنا ضرور کہوں گا کہ ۔۔۔ ۔۔۔ شریعت کے بغیر طریقت بے معنی ہے۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔اور شریعت ۔۔۔ ۔۔طریقت کی نفی نہیں کرتی۔۔۔ ۔۔۔ اگر طریقت کی حدود کا تعین ۔۔۔ شریعت ہی ہو۔۔۔ ۔۔۔ ۔اوراس حوالے سے شریعت کی کسی طور کہیں بھی نفی نہ ہو۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔ میں طریقت کو سنجیدہ موضوع سمجھتے ہوئے اسے مزاح ماننے سے گریزاں ہوں۔۔۔ ۔۔۔
آپ کا بھی احترام لازم۔
 

عسکری

معطل
کچھ عرصہ پہلے عقبری کا ایک شمارہ پڑھنے کا اتفاق ہوا تھا ایسی نے سروپا اور فضول باتیں لکھی تھی کہ پڑھ کر ہنسی آ گئی مثلاََ افریقہ میں جنات کی شادی میں ایڈیٹر صاحب کا شریک ہونا جنات کا انکو تعظیم دینا، حیرت ہے کہ لوگ ان کی بے سروپا باتوں پریقین کیسے کر لیتے ہیں
ایک پری سے میری بھی شادی کرا دیں نا جناب :( آپ عبقری سے کہیں شاید میں بھی کوہ کاف کا جوائنٹ چیف آف سٹاف بن جاؤ ں کسی دن :grin:
 

شمشاد

لائبریرین
اور وہ جو کراچی والی ہے ناں، اس نے تمہارا گھیراؤ کر کے پتھراؤ کروا دینا ہے۔ سوچ لو۔
 

hakimkhalid

محفلین
ایک پری سے میری بھی شادی کرا دیں نا جناب :( آپ عبقری سے کہیں شاید میں بھی کوہ کاف کا جوائنٹ چیف آف سٹاف بن جاؤ ں کسی دن :grin:
ہاہاہاہا۔۔۔۔۔۔لیکن۔۔۔۔۔کیوں نہ شادی کسی حور سے ہو؟؟؟؟؟۔۔۔۔۔۔۔۔۔صرف احکامات خداوندی ہی تو بجا لانے ہیں اس کے لئے۔۔۔۔۔۔۔۔روز مرہ زندگی کو صرف اس کے اصولوں کے مطابق ہی تو چلانا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بم باندھ کر چلانے کی ضرورت نہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

معروف

محفلین
لیکن عبقری والوں نے آخر پر حکیم صاحب کا نام بھی تو دیا ہے اس میں ایسی سرقے والی کوئی بات نہیں اگر بغیر نام کے شائع ہوتا تو پھر واقعی سرقہ تھا۔
ایسے تو نام کے ساتھ اکثر رسائل و جرائد میں شائع ہوتے رہتے ہیں۔
 

hakimkhalid

محفلین
درست فرما رہے ہیں۔۔۔۔نام کے ہمراہ یہ مضمون شامل اشاعت ہوتا تو واقعی سرقہ نہ کہلاتا۔۔۔۔۔ معروف صاحب۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔یہ کسی خاتون کے نام سے اشاعت پذیر ہواتھا ۔۔۔۔۔۔پرنٹ ایڈیشن میں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔بعدازاں اردو محفلین کی کاوشوں سے ویب ایڈیشن میں نام شامل کیا گیا ۔۔۔۔۔۔جس کےلئے اردو محفلین اور ادارہ عبقری دونوں کا شکر گذار ہوں۔
 

عبد الرحمن

لائبریرین
محترم حکیم صاحب! واقعی اپنا مضمون دوسرے کے ہاتھوں چوری ہوجانا ایک انتہائی تکلیف دہ امر ہے۔ دل کی گہرائیوں سے دعا ہے اللہ تعالیٰ آپ کو صبرِ جمیل عطا فرمائے اور بہترین نعم البدل سے نوازے آمین۔
 

ابن حور

محفلین
عبقری وظائف اور عبقری ٹوٹکے کی آڑ میں عبقری میگزین نے جس طرح آسانی سے دین اور ایمان کے ساتھ کھلواڑ جاری رکھا ہوا ہے۔ کمزور عقائد کے حامل جاہل لوگ خواہ وہ کتنے ڈگری ہولڈز ہی نہ ہوں، وہ عبقری کا سب سے آسان شکار ہیں ۔
عبقری سے متعلق ایک مختصر تجزیہ پڑھئے: عبقری کے خودساختہ اور من گھڑت وظائف سے بچو – قرآن اور سنت کو اپناؤ
 
Top