فارسی شاعری خلفائے ثلاثہ کی سِتائش میں کہے گئے فارسی و تُرکی اشعار

حسان خان

لائبریرین
دینی روایات میں «حضرتِ عُمَر» کی سِتائش میں آیا ہے کہ جِس جا «حضرتِ عُمر» ظاہر ہوتے تھے وہاں سے شَیطان خَوف‌زدہ و ذلیل و خوار ہو کر فرار کر جاتا تھا۔ «مولویِ رومی» اُسی روایت کی جانب اِشارہ کرتے ہوئے ایک بیت میں کہتے ہیں:

عُمَر آمد، عُمَر آمد، بِبین سرزیر شیطان را
سحَر آمد، سحَر آمد، بِهِل خوابِ سُباتی را
(مولانا جلال‌الدین رومی)


عُمَر آ گئے، عُمَر آ گئے، شَیطان کو سرنِگُوں دیکھو! (دیکھو شَیطان سرنِگُوں ہو گیا!)۔۔۔ سحَر آ گئی، سحَر آ گئی، خوابِ سبُک کو تَرک کر دو [اور بیدار ہو جاؤ]!
× خوابِ سَبُک = ہلکی نیند
 

حسان خان

لائبریرین
«امیر ابواحمد محمد بن محمود غزنَوی» کی سِتائش میں ایک بیت:
امیرِ عالمِ عادل محمّدِ محمود
که روزگار بدو بازیافت عدلِ عُمَر
(فرُّخی سیستانی)

امیرِ عالِمِ عادِل محمّد بن محمود۔۔۔ کہ جس کے توسُّط سے زمانے نے عدلِ «حضرتِ عُمَر» دوبارہ پا لیا۔
 

حسان خان

لائبریرین
«علاءالدین عطا ملِک جُوَینی» کی سِتائش میں ایک بیت:
چُنان رمَند و دوَند اهلِ بدعت از نظرش
که از مسیحا دجّال و از عُمَر شیطان
(سعدی شیرازی)

اُس کی نظر سے اہلِ بِدعت اِس طرح دُور بھاگ دوڑ جاتے ہیں کہ جیسے حضرتِ مسیح سے دجّال، اور حضرتِ عُمَر سے شیطان [دُور بھاگ دوڑ جاتا ہے]۔۔۔۔
 

حسان خان

لائبریرین
«خواجه ابوعلی حسنک وزیر» کی سِتائش میں ایک بیت:

گیتی اندر دستِ او وز مالِ گیتی دست‌پاک
این‌چُنین اندر جهان هرگز کُجا بُد جُز عُمَر
(فرُّخی سیستانی)


دُنیا اُس کے دست میں ہے، [لیکن] مالِ دُنیا سے اُس کا دست پاک ہے۔۔۔ اِس طرح کا [کوئی شخص] جہان میں «حضرتِ عُمَر» کے بجُز ہرگز کہاں تھا؟
 

حسان خان

لائبریرین
«سُلطان محمود غزنوی» کے برادر «عَضُدالدّوله امیر یوسف سِپه‌سالار» کے لیے ایک دُعائیہ بیت:

کامران باد به جنگ اندر با زورِ علی
پادشا باد به مُلک اندر با عدلِ عُمَر
(فرُّخی سیستانی)


[خُدا کرے کہ] وہ جنگ کے اندر «حضرتِ علی» کے زور و قُوّت کے ساتھ کام‌یاب و کام‌ران ہو!۔۔۔ [خُدا کرے کہ] وہ مُلک و مملَکت کے اندر «حضرتِ عُمَر» کے عدل کے ساتھ پادشاہ ہو!
 

حسان خان

لائبریرین
نه در خلافتِ بوبکر دم زنم به خِلاف
نه در امامتِ فاروق در مجال نُطَق
نه در نِشَستنِ عُثمان چو رافضی بدگوی
نه در شَجاعتِ حَیدر چو خارجی احمق
(انوَری ابیوَردی)


نہ میں ابوبکر کی خِلافت کی مُخالفت میں حَرف کہتا ہوں۔۔۔ نہ فاروق کی اِمامت سے اِختِلاف کرنے کی میرے نُطق کو طاقت و قُدرت ہے۔۔۔ نہ میں رافضی کی مانند عُثمان کے جُلوس بر مسنَدِ خِلافت کے بارے میں بدگوئی کرتا ہوں۔۔۔ اور نہ میں خارجی کی مانند حَیدر کی شَجاعت کے باب میں حماقت کا اِظہار کرتا ہوں۔۔۔
 
آخری تدوین:
Top