بھئی عاصم ، میں نے بارہا کہا کہ جو کچھ فاروق کہہ چکے وہی میرا بیان بھی ہے ، اور اپنے بیان کے متعلق تحفظات کا اظہار بھی میں کر چکا تھا ، مگر آپ مان کے ہی نہ دئیے ۔۔۔۔
اب اگر آپ یہ چاہتے ہیںکہ میں پچھلے تمام صفحات کا مطالعہ کروں تو اتنا وقت آج کل میرے لیے نکالنا مشکل ہے ۔اور آپ فاروق کے پیچھے کیوںلگے ہیں کیا اللہ نے آپ کو عقل نہیںدی۔عجیب بات ہے اعتراض آپ کر رہے ہیںجواب فاروق کئے پاس ہے۔
ا
ب دیکھیں نا میرے حواس مختل ، آنکھیں اوپر کو چڑھی ہوئی ، اور شدید لاچاری کی کیفیت سے گزر رہا ہوں !
بھائی حواس باختہ کاصرف یہ مطلب نہیں جو آپ نے پیش کیا۔بلکہ کسی کے سامنے لاجواب ہو جانا اور پھر تکرار و ضد کرنا کسی کے حواس باختہ ہونے کی نشانی ہے۔
آ
پ تو ایک مراسلے کے بعد ہی مجھے آیتوں کا کافر قرار دے رہے ہیں ،
بدحواسی کی مثال۔کافر دینا تو دور کی بات آپ سے تو ابھی تک بات ہی نہیںہوئی۔پتا نہیںآپ نے یہ لفظ میری کس تحریر سے اخذ کر لیے۔
اب آپ ایسا کریں کوئی اور بندہ ڈھونڈیں یا کوئی اور موضوع !
بھائی نہ تو میرا آپ سے کوئی جھگڑا ہے اور نہ میںآپ پر کوئی اعتراض کر رہا ہوںِ۔میںموضوع پر گفتگو شروع کی تھی کہ آپ نے خود ہی مجھ پر سوال کر دئے۔
۔
اور اگر آپ واقعہ قرطاس کی روایات اور اس پر اعتراضات کو نہیں جانتے تو میرے بھائی پہلے روایتوں کا مطالعہ کریں ان پر اعتراضات و جوابات پڑھیں پھر مناسب رہے گا کہ اس پر بات کریں ۔۔۔۔۔۔۔
اس جملے سے صاف پتہ چلتا ہے کہ آپ نے صرف سرسری طور پر کہیںسے کچھ سن رکھا ہے ورنہ آپ یا تو مجھے وہ اعتراض بتاتےیاکوئی معقول حوالہ دیتے یاکسی کتاب کا نام ہی بتا دیتے۔کہ میںجان سکوںکہ آخر شیعہ کا اس پر اعتراض کیا ہے اور آپ کو یہ اعتراض پسند کیوںہے ۔
(اور یہ تو ایک مثال پیش کی ہے کئی ایک اور تھیں مگر ۔۔۔۔۔۔)
بھائی اگر یہاںبات کرتے ہوئے آپ کو ڈر لگتا ہے تو کوئی ایسا فورم بتا دیں جہاں آپ کم از کم کھل کر بات تو کر سکیں۔آپ مثال پیش کریں پھر ہی کچھ کہ سکتا ہوں۔آپ کی ہوئی کچھ باتوںکا جواب تو میں قرآن کی رو سے دے چکا ہوںانشاءاللہ باقی کا بھی دے دوںگا۔
یعنی دوسرے معنوں میں اب میں نے مکمل طور پر جان چھڑا لی !
جب میںنے بات شروع کی تھی مجھے اسی وقت اس بات کا علم تھا کہ آپ کہیںنہ کہیںجان تو ضرور چھڑائیںگے مگر اتنی جلدی اس کا علم نہیںتھا۔
اور میںنے ایک سوال کیا تھا۔کہ قرآن سے وہ آیت دیکھا دیں جہاںاللہ نے بیت المقدس کو قبلہ مقرر کیا تھا۔