قرانِ پاک کی ترتیب و تفہیم ۔۔۔۔ لڑی تبصرہ جات

نور وجدان

لائبریرین
کیمیائے سعادت امام غزالی کی شہرۃ آفاق تصانیف میں سے ایک ہے۔ اِس سے ایک اقتباس پیش کرنا چاہوں گا کہ آج سے کم و بیش ایک ہزار سال قبل ایک صاحبِ راز نے جو باتیں کیں اُمید ہے وہ میری گذشتہ نگارشات کی خاطر خواہ تفہیم کا وسیلہ بنیں گی:
۔ ۔ ۔ ۔ ۔دِل آئینہ کی مانند ہے اور لوحِ محفوظ اِس آئینہ کی مانند ہے جِس میں سب موجودات کی تصویریں ہیں صاف آئینہ کو جب تصویر والے آئینہ کے سامنے کرتے ہیں تو اِس میں سب تصویریں دکھائی دینے لگتی ہیں، اِسی طرح دِل جب آئینہ کی طرح صاف ہو اور محسوسات سے قطع تعلق کر لے تو اِسے لوحِ محفوظ سے مُناسبت ہو جاتی ہے اور پھر وہاں موجودات کی سب تصاویردِل میں نظر آنے لگتی ہیں اور دِل جب تک محسوسات میں مشغول رہتا ہے عالمِ روحانی کی سیر کرتا ہے۔ ۔ ۔ ۔ ۔ اورعالمِ ملکوت کی طرف دِل کا دروازہ ہونے کی دوسری دلیل یہ کہ کوئی شخص ایسا نہیں کہ جِس کے دِل میں فراست اور نیک خطرات الہام کے طور پر نہ آتے ہوں اور وہ حواس کی راہ سے نہیں بلکہ دِل ہی میں پیدا ہوتے ہیں اور وہ جانتا ہی نہیں کہ یہ خطرات کہاں سے آ رہے ہیں۔ انتخابات سے یہ معلوم ہو گیا کہ تمام علوم محسوسات کے سبب نہیں اور دِل کا تعلق اِس جہان سے نہیں بلکہ عالمِ روحانی سے ہے اور حواس کو اِس عالم کے واسطے پیدا کیا گیا ہے یہ خوامخواہ اُس جہان کو دیکھنے میں آڑ ہوں گے اور جب تک اِس جہان سے فارغ نہیں ہو گا اُس جہان کی راہ نہیں پا سکے گا۔
تم یہ گُمان نہ کرنا کہ عالمِ روحانی کی طرف دِل کا دروازہ تب ہی کُھلتا ہے جب آدمی سوئے یا مر جائے بلکہ اگر کوئی شخص محنت و مُشقت سے کام لے اور خواہشات و غُصّہ پر قابو پا لے اور بُرے اخلاق سے اپنے آپ کو پاک کر لے اور خالی جگہ میں بیٹھ کر آنکھ بند کرکے اور حواس کو بیکار کر کے دِل کی عالمِروحانی کے ساتھ اتنی مناسبت پیدا کردے کہ ہمیشہ دِل سے اللہ اللہ کہے زبان سے نہیں حتیٰ کہ اپنے آپ اور تمام جہان سے بے خبر ہو جائے اور اللہ تعالیٰ کے سِوا کِسی کی خبر نہ رکھے جب ایسا ہو جائے تو اگرچہ جاگتا ہو پھر بھی دِل کا دروازہ کُھلا رہے گا اورلوگ جو کُچھ خواب میں دیکھیں گے یہ جاگتے میں دئکھے گا۔ فرشتوں کی ارواح اچھی صورتوں میں اِس پر ظاہر ہوں گی انبیاء کو دیکھنے لگے گا اور اِن سے بُہت فائدہ اور مدد پائے گا۔ زمین و آسمان کے ملکوت اِسے نظر آنے لگیں گے اور جِس کسی پر یہ راہ کُھل گئی وہ عجیب عجیب تماشے اور بڑے بڑے کام جِن کی تعریف امکان سے باہر ہےدیکھے گا۔


یہ جس آئنے کی بات کی نا آپ نے وہ انسانی نفس ملحمہ سے تعلق رکھتا ہے اور اس نفس کا ذکر بھی قرانِ پاک میں ہے۔۔۔۔نفس مشقت سے بھی حاصل ہوتا اور عطا بھئ ۔۔

ایک برزگ حضرت ابو الفضیل رح تھے ۔۔۔۔۔ !!! ڈاکو تھے ! حضرت شیخ عبدالقادر جیلانی رح کے قافلے کے رہزنوں نے گھیرا اور ان رہزنوں کی ٹولی لے سردار۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ توبہ کرنے سے پہلے چاند پر آذان سن لیا کرتے ۔۔۔۔۔۔!

کام ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کام ہوتا تو جان کا قرضہ اللہ تعالیٰ لیتے ہیں ۔۔ یہ بھی مالک کی طرف سے انسانی تسکین ہے کہ نفس اجرت مانگے مگر دیکھو خالق کی محبت ،،، جیسے بچے کو سمجھانے کے لیے بچہ بننا پڑتا ہے اسی طرح وہ ہمیں بچہ سمجھتا ہے اور ہمیں کام کی ترغیب دیتا ہے ورنہ کام اس کو کیا ہم سے ۔۔۔ کام یہ کہ انسان تم اپنی ''میں'' کی نفی کرکے میرے ہوجاؤ اور میں اس نفی کے بدلے جو التزامات کروں گا اس کا تصور تو کوئی نہیں کرسکتا ہے

بہتریں اقتباس ۔۔ آپ نے ابھی تک جو بھی پوسٹ کیا اس میں یہ بہترین ہے ۔۔۔
 

نور وجدان

لائبریرین
میری بہن اگر ممکن ہو تو عربی کیلئے فونٹ تبدیل کردیا کریں۔
اس کو مائکرو سافٹ میں جا کر میں نے بدلا ہے اور جب ادھر دوبارہ پیسٹ کیا تو وہی فانٹ ہے جو محفل کا ہے ۔۔ اس صورت میں رہنمائی کریں تاکہ اپنی کوتاہی کا ازالہ کر سکوں
 

تجمل حسین

محفلین
اس کو مائکرو سافٹ میں جا کر میں نے بدلا ہے اور جب ادھر دوبارہ پیسٹ کیا تو وہی فانٹ ہے جو محفل کا ہے ۔۔ اس صورت میں رہنمائی کریں تاکہ اپنی کوتاہی کا ازالہ کر سکوں

جو لائن عربی متن کی ہے اسے منتخب (سلیکٹ) کرلیں اور پھر اوپر بار پر موجود جہاں سے ہم الفاظ کو بولڈ، انڈرلائین یا رنگ دیتے ہیں وہاں ساتھ ایک آپشن فانٹ منتخب کرنے کی بھی ہے۔ وہاں سے اپنا پسندیدہ فانٹ منتخب کرلیں۔ عبارت عربی رسم الخط (خط نسخ) میں ہوجائے گی۔
مثلاََ:

بسم اللہ الرحمن الرحیم​
فانٹ منتخب کرنے کے بعد رسم الخط ایسا ہوجائے گا۔
بسم اللہ الرحمن الرحیم​

urdu.jpg

ربط تصویر
 

نور وجدان

لائبریرین
جو لائن عربی متن کی ہے اسے منتخب (سلیکٹ) کرلیں اور پھر اوپر بار پر موجود جہاں سے ہم الفاظ کو بولڈ، انڈرلائین یا رنگ دیتے ہیں وہاں ساتھ ایک آپشن فانٹ منتخب کرنے کی بھی ہے۔ وہاں سے اپنا پسندیدہ فانٹ منتخب کرلیں۔ عبارت عربی رسم الخط (خط نسخ) میں ہوجائے گی۔
مثلاََ:

بسم اللہ الرحمن الرحیم​
فانٹ منتخب کرنے کے بعد رسم الخط ایسا ہوجائے گا۔
بسم اللہ الرحمن الرحیم​

urdu.jpg

ربط تصویر
تشکر جناب۔۔۔بدلتی ہوں ابھی
 

نور وجدان

لائبریرین
کیمیائے سعادت آن لائن دستیاب ہے ؟ اس کو پڑھنا ہے اگر نہیں تو پبلشرز کا نام بتادیں ۔یہ کتاب تو بس پڑھنی ہے اب
 

آوازِ دوست

محفلین
بہتریں اقتباس ۔۔ آپ نے ابھی تک جو بھی پوسٹ کیا اس میں یہ بہترین ہے ۔۔۔
یہ شائد پہلا اقتباس ہے جو میں نے اِس فورم پر پوسٹ کیا ہے تو اِس کی تعریف تو درحقیقت صاحبِ تحریر کی تعریف ہے البتہ اِس کو اَب تک بہترین قرار دینے سے ہمارے مقامِ عالیہ کے سارے بُرج آپ نے ہلا دیے ہیں :)
 

آوازِ دوست

محفلین
کیمیائے سعادت آن لائن دستیاب ہے ؟ اس کو پڑھنا ہے اگر نہیں تو پبلشرز کا نام بتادیں ۔یہ کتاب تو بس پڑھنی ہے اب
مجھے یقین ہے یہ آن لائن مِل جائے گی مجھے تو میرے ایک رشتہ دار کے گھر ملی میں حسبِ عادت دیکھے بناء نہ رہ سکا اور چند سطریں پڑھنے پر ہی مجھے محسوس ہوا کہ میں اِسے پڑھے بغیر بھی نہیں رہ سکتا سو مانگ لی اور بتا دیا تھا کہ واپسی کا کوئی ارادہ نہیں ہے وہ چاہیں تو قیمت اُنہیں دی جا سکتی ہے :)
 

نور وجدان

لائبریرین
یہ شائد پہلا اقتباس ہے جو میں نے اِس فورم پر پوسٹ کیا ہے تو اِس کی تعریف تو درحقیقت صاحبِ تحریر کی تعریف ہے البتہ اِس کو اَب تک بہترین قرار دینے سے ہمارے مقامِ عالیہ کے سارے بُرج آپ نے ہلا دیے ہیں :)

آپ کا مقام ہے عالی ! جان نہ پائی ۔۔۔اصل میں یہ بات دل کو بہت بھائی ہے ۔۔۔ جانے کیوں بہترین لگی شاید ابھی تک جو پڑھا اس میں سے بہترین اس لیے تو اس کتاب کو پڑھنے کا ارادہ کیا ہے ۔۔۔
 

آوازِ دوست

محفلین
آپ کا مقام ہے عالی ! جان نہ پائی ۔۔۔اصل میں یہ بات دل کو بہت بھائی ہے ۔۔۔ جانے کیوں بہترین لگی شاید ابھی تک جو پڑھا اس میں سے بہترین اس لیے تو اس کتاب کو پڑھنے کا ارادہ کیا ہے ۔۔۔
یہ کتاب ایک اہلِ دِل اور اہلِ نظر کے قلم سے نکلی تحریر ہے جِس کا ہر ہر لفظ دِل پر نقش ہوتا ہے :)
 
آخری تدوین:

آوازِ دوست

محفلین
اہلِ دل سے کیا مُراد ہے اور اہلِ نظر کون ہیں ۔۔۔ کیا فرق ہیں دونوں میں
اہلِ دِل کا عالمِ محسوسات حسیات کا مُحتاج نہیں رہتا اور اہلِ نظر بصارت کے محدود دائرے کے پابند نہیں ہوتے بلکہ نور بصیرت سے اپنے مشاہدات کو عالمِ فکر و گُماں کی سرحدوں کے پار لے جاتے ہیں ۔ آپ نے کتاب نہیں پڑھی ابھی :)
 

نور وجدان

لائبریرین
اہلِ دِل کا عالمِ محسوسات حسیات کا مُحتاج نہیں رہتا اور اہلِ نظر بصارت کے محدود دائرے کے پابند نہیں ہوتے بلکہ نور بصیرت سے اپنے مشاہدات کو عالمِ فکر و گُماں کی سرحدوں کے پار لے جاتے ہیں ۔ آپ نے کتاب نہیں پڑھی ابھی :)

واہ ! اچھی بات ۔۔۔ نہیں باوجود کوشش کی طبیعت کی ازلی سستی ۔۔۔
 

نور وجدان

لائبریرین
محترم فقیر شکیب احمد بہت شکریہ ۔۔بات سے بات نکلے اور خُوشبو نگر نگر پہنچے تو اس سے بڑھ کے کیا بات ہوتی ہے کہ شمع پگھلتی ہے اور خوشبو بکھرتے اور جگنو طواف کرتے رہتے ہیں ۔۔ دنیا کا نظام خوشبو ، شمع اور جگنو سے بنتے کسی اور عالم کا مظہر ہوجاتا ہے ۔۔

مجلہ کس کو کہتے ہیں اور آن لائن مجلے سے کیا مُراد ہے ۔۔۔ مہربانی فرماتے ہوئے کچھ اس بات پر روشنی کیجیے ۔۔ ! میں پہلے بھی واضح طور پر سمجھ نہیں سکی اور میری معلومات میں کچھ اضافہ کردیں ۔
 

اکمل زیدی

محفلین
بہت خوبصورت ... اظہاریے ...بہترین انداز تخاطب ...خوبصورت پیرائے میں تبادلہ سوچ ...اور سب سے بڑھ کر ..موضوع سخن .... اجازت ہے کچھ لب کشائی کی ... ؟

(یہ گفتگو شروع کہاں سے ہے اس کا ابتدایہ نظر نہیں آیا )
 

اکمل زیدی

محفلین
بہت خوبصورت ... اظہاریے ...بہترین انداز تخاطب ...خوبصورت پیرائے میں تبادلہ سوچ ...اور سب سے بڑھ کر ..موضوع سخن .... اجازت ہے کچھ لب کشائی کی ... ؟

(یہ گفتگو شروع کہاں سے ہے اس کا ابتدایہ نظر نہیں آیا )
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 
Top