مزارِ حضرت خواجہ اویس قرنی ؒ کی زیارت

چھوٹاغالبؔ

لائبریرین
قبر پر جو کتبہ لگا ہوا ہے وہ ترکی زبان میں ہے اور وہ بھی اس زبان میں جو اتاترک کے دور میں شروع ہوئی۔ اس کے متعلق کیا کہیں گے؟
یمن والے ایسا کیوں کرنے لگے؟
مزید یہ کہ
ایک اور کتبہ بھی موجود ہے وہاں
جو کہ سنگلاخ مٹیالے پتھر پر کندہ الفاظ ہیں
اور اس کی تصویر بھی اگر "شمشاد کا ارشاد" ہو تو ۔۔۔۔۔۔۔۔:)

لیکن میری کم علمی کہ میں اس زبان اور ان الفاظ سے بھی نا واقف ہوں
 

عثمان

محفلین
سلطنت عثمانیہ کا زوال ہی کمال اتاترک کی ابتدا تھی
اور اس بات کی وضاحت میں پہلے کر چکا ہوں
کہ جزیرہ عرب میں واقع تمام مقدس مقامات کی تحقیق اور نشاندہی کا سہرا ترکوں کے سر ہے

کتبہ جدید ترکی میں لکھا ہے۔ سلطنت عثمانیہ کے دور میں ترکی زبان کے حروف تہجی لاطینی نہیں تھے۔
 

شمشاد

لائبریرین
میں کیا اور میرا ارشاد کیا،

بات صرف اتنی ہے کہ قبر اگر یمن میں ہے تو کتبہ بھی عربی زبان میں ہونا چاہیے ناں نہ کہ ترکی زبان میں جو بہت بعد میں رائج ہوئی۔
 

عثمان

محفلین
یہ سلطنت عثانیہ کی مہربانی ہے کہ اس نے صحابہ کرام ، تابعین کرام اور اولیائے کرام کے مزارات کی مستند حوالوں سے تحقیق کرکے نہ صرف نشاندہی کی بلکہ وہاں مزارات بھی تعمیر کروائے

اور جتنے بھی قصے ہیں وغیرہ وغیرہ سب افسانہ طرازی اور من گھڑت کہانیاں ہیں

جی اب کوئی "مستند حوالہ" بھی ہو جائے۔ :)
 

چھوٹاغالبؔ

لائبریرین
میں کیا اور میرا ارشاد کیا،

بات صرف اتنی ہے کہ قبر اگر یمن میں ہے تو کتبہ بھی عربی زبان میں ہونا چاہیے ناں نہ کہ ترکی زبان میں جو بہت بعد میں رائج ہوئی۔
جنابِ عالی!
خاکسار عرض کر چکا ہے
کہ کوئی زمانہ تھا جب جزیرہ عرب پر عثمانی ترکوں کی حکومت تھی
اور آپ اتا ترک کو بہت بعد کا کیسے کہہ سکتے ہیں؟
ایشیائے کوچک کی سرکاری زبان عربی نہیں تھی
خواہ مخواہ بحث سے بھلا کیا حاصل ہونے والا ہے؟
آپ نے ماننا نہیں
اور میں اپنا امیج مزید خراب نہیں کرنا چاہتا

ویسے بھی میں نہ تو اس مزار کا "مجاور" ہوں
اور نہ ہی ان تصاویر سے آپ کو کوئی نقصان ہو رہا ہے

اس لیے میری سمجھ سے باہر ہے یہ لا حاصل اور بے مقصد بحث
کیونکہ میں تاریخ اور جعرافیہ پڑھانے سے تو رہا
 

چھوٹاغالبؔ

لائبریرین
کتبہ جدید ترکی میں لکھا ہے۔ سلطنت عثمانیہ کے دور میں ترکی زبان کے حروف تہجی لاطینی نہیں تھے۔
تو سلطنت عثمانیہ کے خاتمے اور کمال اتا ترک کے انقلاب کے درمیان کتنے سو سال کا عرصہ ہے؟؟؟؟:):):)

کچھ تو رحم فرمائیے حضرت
ہم غریب لوگ ہیں:laugh::laugh:
 

عثمان

محفلین
تو سلطنت عثمانیہ کے خاتمے اور کمال اتا ترک کے انقلاب کے درمیان کتنے سو سال کا عرصہ ہے؟؟؟؟:):):)

کچھ تو رحم فرمائیے حضرت
ہم غریب لوگ ہیں:laugh::laugh:
سلطنت عثمانیہ کم از کم پانچ سو سال کے عرصہ پر محیط تھی۔ گمان ہے کہ صحابی کا مزار کم و بیش تیرہ سو سال بے کتبہ رہا۔ پھر اچانک کمال اتاترک کو اقتدار حوالے کرنے سے آدھ گھنٹہ قبل خلیفہ صاحب نے یمن میں موجود صحابی کے اس مزار پر یہ ترک کتبہ جڑ دیا۔ عین ممکن ہے کہ خلیفہ صاحب کمال صاحب ہی کو یہ کتبہ لگانے کی وصیت فرما گئے ہو۔ :eek:
اتنا اعلیٰ استدلال اگر کسی کے پاس ہو تو اسے اپنی غربت کی فکر تو نہیں کرنی چاہیے۔ ;)
 

تعبیر

محفلین
بد اچھا۔۔۔ ۔۔۔ ۔اور۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔ بے چارا بدنام برا:-(

واہ کیا انصاف ہے:applause:
ملزم کے عدالت میں پیش ہونے سے پہلے بے چارے پر فردِ جرم عائد بھی کر دی گئی
اور فیصلہ بھی سنا دیا گیا

غیروں سے کہا تم نے، غیروں سے سنا تم نے
کچھ ہم سے کہا ہوتا ، کچھ ہم سے سنا ہوتا

جھوٹے غالب لگتا ہے کہ آپ کچھ زیادہ ہی جذباتی ہو گئے اور دل پر لے گئے تبھی ایک بات کوباربار کوٹ کیا ہے اور باربار جوابات دیے ہیں
کچھ زیادہ ہی سنجیدہ ہو گئے جبکہ مجھے لگا کہ آپ مذاق کا جواب مذاق سے دینگے لیکن یہ بڑی بری بات ہے کہ آپ خود تو مذاق کریں لیکن دوسرے کے مذاق برداشت کرنے کا حوصلہ ہی نا ہو
غیروں سے کب کہا یہیں سب کچھ آپ کے ہی تھریڈ میں لکھ دیا
آپ کو سنانا تو خود ڈبل سننے کے برابر ہے ویسے :p


آپ کی اطلاع کیلئے صرف اتنا عرض کر دوں کہ مجھے سب سے زیادہ نیگٹو ریٹ کرنے کا اعزاز جناب یوسف ثانی کے قبضہ میں ہے
مگر یہ بات ہم دونوں کے علاوہ اللہ بھی جانتا ہے کہ وہ میرے پسندیدہ ترین 4 محفلین میں ایک ہیں:angel:

اسکا مطلب ہے کہ آکے پسندیدہ بننے کے لیے نیگیٹو ریٹنگ کرنا ضروری ہے :p


پسند کرنا نہ تو آپ پر واجب ہے نہ فرض:giggle:
اور نہ ہی میری پوسٹس پسند کرنے سے گناہ یا ثواب کاا ندیشہ ہے:battingeyelashes:
اور نہ ہی میرا دماغ خراب ہے:roll:
میں سر پھرا ضرور ہوں مگر خردماغ، یا بد دماغ نہیں:notlistening:

مگر اس وقت آپکا دماغ کچھ گرم ضرور ہے تبھی پتہ نہیں کیا کیا لکھے جا رہے ہیں
میں نے پوسٹ ناپسند تو کی ہی نہیں جو آپ اتنا گرم ہو رہے ہیں اور نا ہی پہلے کبھی کی ہے بلکہ جو جو سمجھ آیا اور پسند آیا اسے ہمیشہ پسند کی ہی ریٹنگ دی ہے


اور آپ کی اطلاع کیلئے مزید عرض ہے
کہ میں حلف اٹھا کر کہہ سکتا ہوں کہ نہ تو بڑے غالبؔ کا کوئی ذاتی دشمن تھا، نہ ہی چھوٹے غالب کی کہیں دشمنی ہے
یقین کرنا نہ کرنا سب کا پرسنل معاملہ ہے مگر میں گواہی کیلئے صرف اللہ کا ہی نام لے سکتا ہوں
اگر کوئی اللہ پر یقین رکھتا ہے تو کم از کم چھوٹے کی بات کا بھی یقین کرے

پوسٹ نا ہو گئی کوئی مقدمہ ہو گیا ہو جیسے اور میں نے جیسے آپ کو کورٹ میں کھڑا کر دیا ہے
میری توبہ میں نے تو معمولی سا مذاق کیا تھا بس



یقین مانیے اب تو میں وضاحتیں کر کر کے تنگ آ چکا ہوں
جس کا جیسا گمان ہو، وہ آزاد ہے میرے بارے میں چاہے جیسی مرضی سوچ رکھے
لیکن اتنی درخواست تو کر سکتا ہوں کہ براہ کرم اگر اچھا گمان نہیں کر سکتے تو کم از کم برا گمان بھی تو نہ کریں


لیکن میں نے کب کوئی وضاحت مانگی ہے
ایک کنفیوزن دور کرنے کو کہا تھا جو میری سب سے بڑی غلطی بن گئی



اپنی صفائی پیش کرنا میرا حق تھا، اسے کچھ اور نہ سمجھا جائے
جہاں اتنا سنایا ہے آپ نے وہاں سننے کا بھی حوصلہ رکھئیے کہ میرا بھی حق ہے کہ میں بات کلیئر کروں :)
 

تعبیر

محفلین
ایک دلچسپ امر اس ضمن میں یہ بھی ہے
کہ
یہاں اگر کسی خاتون محفلین نے چاہے سور یا کتے کی تصاویر بھی لگائی ہوتیں
تو اللہ گواہ ہے میلہ لگا ہونا تھا اس پوسٹ پر
پسندیدگیوں کا تو شمار ہی کیا
ماشاءاللہ ایسے ایسے پر مغز تبصرے پڑھنے کو ملتے کہ بس

میں نے تو پھر بقول شخصے چند کفریہ اور شرکیہ قسم کی تصاویر لگا دیں:grin:
میں بھلا کہاں لائق تعریف کے

یہ محفل ہے کوئی ٹین ایجرز کا فارم نہیں جہاں ایسے ہوتا ہو آپ پتہ نہیں کہاں کی بات کر رہے ہیں
اور ماشاءاللہ یہاں بہت سلجھے ہوئے ممبران ہیں جو کہ کافی عرصے سے یہاں کے ممبران ہیں
خاتون ممبر تو میں بھی ہوں مجھے تو کبھی بے شمار پسندگیاں نہیں ملیں
اگر ٹیگ کیا جائے تو مجبوراً ایسا کرنا پڑتا ہو گا ویسے :D
غالب میری توبہ مجھ سے غلطی ہو گئی سوری
نا تو کسی نے انہیں کفریہ کہا ہے اور نا ہی شرکیہ آپ نے خود بات بڑھا لی ہے
کوئی عام تصویر ہوتی تو میں کبھی نا پوچھتی کیوں کے اگر اسے آگے کسی کے ساتھ شیئر کرنے کو دل کرے تو معلومات تو ہوں
اور تعریف لائق کوئی بات ہو تو ضرور کی جاتی ہے
جیسے آپ کے شروع کے پیغامات تو تعریف لائق تھے پھر آپ کو پتہ نہیں کیا ہو گیا :p :)
آپ پہلے تو نہیں ہیں اس فارم پر جس کے ساتھ ایسا ہوا ہو ۔مجھے ناپسندہ ممبر بننے پر کوئی اعتراض نہیں بلکہ اچھا ہے اس طرح مجھے اپنے اندر وہ خامی دور کرنے کا موقع ملے گا جس کی وجہ سے میں ناپسندیدہ ہوں :)
 

محمد امین

لائبریرین
سب سے پہلے تو شکریہ اویس قرنی خورد و غالب خورد ۔۔۔

مجھے حضرتِ عالی مرتبت اویس قرنی کے مزار کے بارے میں علم نہیں تھا۔ یہ تصاویر اور بحث دیکھنے کے بعد نیٹ پر تلاش کیا تو کچھ متضاد باتیں سامنے آئیں۔ کہیں لکھا ہے کہ شام میں مدفون تو کہیں یمن، اور کسی نے آذربائیجان لکھا ہوا ہے اور یہ بھی لکھا ہوا ہے کہ آذربائیجان میں ان کی تدفین کے بعد ان کی قبر مبارک فوراً غائب ہوگئی تھی۔ وکی پیڈیا پر یہ لکھا ہوا ملا کہ ترکی میں ان کی ایک علامتی قبر مبارک موجود ہے۔
 

یوسف-2

محفلین
7.jpg
یہ کیا ہے بھائی! ذرا اس تصویر کی وضاحت بھی کردو اور کیا ہی بہتر ہو کہ ہر تصویر کے ساتھ ایک وضاحتی کیپشن بھی دے دیا کرو
 

یوسف-2

محفلین
انگریزی نہیں ، بلکہ ترکی زبان ہے۔ اور یہ "مزار" بھی غالباً ترکی ہی میں ہے۔ :)
علاوہ ازیں مزید مزارات شام میں بھی واقع ہیں۔
اصل نقل کی بحث جانے دیں۔ ;)
جی ہاں! جب مزارات ہی ”منبع فیض“ بن جائیں تو ہر مزار کے ”ریجنل برانچز“ بھی تو ہونے چاہئے نا تاکہ جو زائر مرکزی مزار تک پہنچنے کی استطاعت نہ رکھتا ہو ، وہ مقامی مزار سے استفادہ کرلے اور اگر مزید استطاعت رکھتا ہو تو خود ایک ”برانچ مزار“ کھول لے۔ :)
 

سید ذیشان

محفلین
بہت شکریہ غالب بھائی تصاویر پوسٹ کرنے کا۔ بہت پسند آئیں!
ایک دلچسپ امر اس ضمن میں یہ بھی ہے
کہ
یہاں اگر کسی خاتون محفلین نے چاہے سور یا کتے کی تصاویر بھی لگائی ہوتیں
تو اللہ گواہ ہے میلہ لگا ہونا تھا اس پوسٹ پر
پسندیدگیوں کا تو شمار ہی کیا
ماشاءاللہ ایسے ایسے پر مغز تبصرے پڑھنے کو ملتے کہ بس

میں نے تو پھر بقول شخصے چند کفریہ اور شرکیہ قسم کی تصاویر لگا دیں:grin:
میں بھلا کہاں لائق تعریف کے
ہاہاہاہاہا
اس سے تو یہیں معلوم ہوتا ہے کہ محفلین خواتین کا بہت احترام کرتے ہیں۔
 

چھوٹاغالبؔ

لائبریرین
جھوٹے غالب لگتا ہے کہ آپ کچھ زیادہ ہی جذباتی ہو گئے اور دل پر لے گئے تبھی ایک بات کوباربار کوٹ کیا ہے اور باربار جوابات دیے ہیں

جہاں اتنا سنایا ہے آپ نے وہاں سننے کا بھی حوصلہ رکھئیے کہ میرا بھی حق ہے کہ میں بات کلیئر کروں :)
بقول غالب
گدا سمجھ کے چپ تھا میری جو شامت آئی

میں نے جان بوجھ کر شتونگڑے نہیں لگائے تھے
ھاھاھاھاھاھا
اور اطمینان رکھیں
حیوان ظریف کا شاگرد رشید کبھی سنجیدہ ہو کر استاد محترم کی ساکھ کو بٹہ نہیں لگا سکتا
 

چھوٹاغالبؔ

لائبریرین
یہ کیا ہے بھائی! ذرا اس تصویر کی وضاحت بھی کردو اور کیا ہی بہتر ہو کہ ہر تصویر کے ساتھ ایک وضاحتی کیپشن بھی دے دیا کرو
اس بارے میں مجھے زیادہ معلومات نہیں مل سکیں تھیں
اس لیے لاعلمی کا اظہار بھی کر دیا تھا تعبیر کی بات کے جواب میں

اونٹ کے سنگی مجسمے کے علاوہ تصویر میں ایک قبر کا تعویز نمایاں ہے
جو کہ شاید جدید تعمیر میں دیوار کے درمیان آ گئی ، اور اس کے اوپر ہی دیوار بنا دی گئی
 

چھوٹاغالبؔ

لائبریرین
سب سے پہلے تو شکریہ اویس قرنی خورد و غالب خورد ۔۔۔

مجھے حضرتِ عالی مرتبت اویس قرنی کے مزار کے بارے میں علم نہیں تھا۔ یہ تصاویر اور بحث دیکھنے کے بعد نیٹ پر تلاش کیا تو کچھ متضاد باتیں سامنے آئیں۔ کہیں لکھا ہے کہ شام میں مدفون تو کہیں یمن، اور کسی نے آذربائیجان لکھا ہوا ہے اور یہ بھی لکھا ہوا ہے کہ آذربائیجان میں ان کی تدفین کے بعد ان کی قبر مبارک فوراً غائب ہوگئی تھی۔ وکی پیڈیا پر یہ لکھا ہوا ملا کہ ترکی میں ان کی ایک علامتی قبر مبارک موجود ہے۔
وکی پیڈیا پر لکھے ہوئے کا پول میں نے اپنے ایک تبصرے میں کھولا ہے

جعرافیہ کا ہلکا سا علم بھی رکھنے والا اپنا سر پیٹ لے گا
کہ یمن جزیرہ عرب کے آخری سرے پر وقع ہے، بحر ہند کے کنارے
اور یمن اور آذربائجان کے درمیان خلیجی ریاستیں، سعودی عرب کا کچھ حصہ، عراق ، اور شام واقع ہیں
اور یہ درمیانی فاصلہ بلامبالغہ کئی ہزار کلومیٹر بنتا ہے
اور حضرت اویس قرنی کا اتنا لمبا سفر ثابت نہیں
اس لیے ترکی اور شام کے علاوہ ان کی آذر بائجان میں موجودگی کو گپ ہی کہا جاسکتا ہے
 
Top