arifkarim
معطل
موٹر وے اگر خالی ہو اور سیدھی بھی تو فل گیس یعنی جتنی رفتار انجن دے سکتا ہے تک جانے میں کوئی حرج نہیں ہونا چاہیے۔یورپین سڑکوں پر 225 کافی کم نہیں ؟
یہاں پاکستانی موٹر وے پر بھی 230 تک تو میں نے دیکھی ہے۔
موٹر وے اگر خالی ہو اور سیدھی بھی تو فل گیس یعنی جتنی رفتار انجن دے سکتا ہے تک جانے میں کوئی حرج نہیں ہونا چاہیے۔یورپین سڑکوں پر 225 کافی کم نہیں ؟
یہاں پاکستانی موٹر وے پر بھی 230 تک تو میں نے دیکھی ہے۔
230 کافی سپیڈ ہوتی ہے اس رفتار پر ڈیڑھ گھنٹے میں اسلام آباد سے لاہور پہنچ جائیں۔یورپین سڑکوں پر 225 کافی کم نہیں ؟
یہاں پاکستانی موٹر وے پر بھی 230 تک تو میں نے دیکھی ہے۔
230 کافی سپیڈ ہوتی ہے اس رفتار پر ڈیڑھ گھنٹے میں اسلام آباد سے لاہور پہنچ جائیں۔
سوائے جرمنی کی آٹوبان کے کچھ سیکشن جہاں کوئی سپیڈ لمٹ نہیں باقی یورپ اور امریکہ میں اکثر 135 یا کم ہی لمٹ دیکھی ہے۔
یہ سرنگ نیلے رنگ کی کیوں لگ رہی ہے؟؟ روشنی کا تاثر ہے۔
ایسا تو نہیں، 33 نمبر مل ہی جاتے تھے۔ بعض اوقات رعایتی پاس بھی لکھا ہوتا تھایہ پڑھ کر ایسا لگتا ہے کہ بچپن میں جغرافیہ میں اکثر فیل ہی ہوتے ہوں گے
آپ بغیر زیادہ آرام کئے غیر معمولی لانگ ڈرائیو کرتے ہیں۔ کیا اس سے صحت پر مضر اثرات رونما نہیں ہوتے؟ سائنس اسبارہ میں کیا کہتی ہے؟ کتنے گھنٹے تواتر کیساتھ ڈرائیو کی جا سکتی ہے؟
سوئیڈش موٹر وے پر ایک بار بری طرح پھنسا تھا کہ میرے پاس مٹسوبشی سپیس سٹار تھی، 1800 سی سی جی ڈی آئی۔ سوئیڈش موٹروے میں ہر چند کلومیٹر بعد ایک طرف کی دو لین ایک ہو جاتی ہیں اور پھر دوسری جانب ڈبل لین شروع۔ اس طرح ایک وولوو اور ایک بی ایم ڈبلیو کے درمیان پھنس گیا تھا۔ سامنے والی راستہ نہیں دے رہی تھی کہ ان دونوں کی آپس میں ریس چل رہی تھی۔ نارمل لین میں بہت لمبی قطار تھی، سو واپس جانا ممکن نہیں تھا۔ اس روز میں نے 190 کوٹچ کیا تھا۔ انتہائی مجبوری کے علاوہ میں نے شاید ہی کبھی روڈ کی سپیڈ لمٹ سے زیادہ رفتار پر گاڑی چلائی ہو170 تو کافی کم ہے۔ آٹوبان پر 200 سے اوپر بہت کاریں دیکھی ہیں اور خود بھی 225 تک گیا ہوں۔
سینک ڈرائیو کا مسئلہ یہ ہوتا ہے کہ میں ڈرائیونگ پر توجہ نہیں دے پاتا۔ ویسے میں ایکسٹریم ویدر میں ڈرائیونگ پسند کرتا ہوں جب بہت تیز بارش ہو، دھند یا برف کی وجہ سے پھسلن ہو۔ اس طرح فوکس براہ راست سڑک تک محدود ہو جاتا ہےڈرائیونگ کا مجھے بھی شوق ہے مگر اصل مزہ سینک سڑکوں پر آتا ہے جبکہ موٹروے اور آٹوبان پر تو ٹریفک اکثر بورنگ ہوتی ہے۔
ملاگا میں تین دن رکا تھا۔ واپسی کا بائی ایئر سفر تھا، برسلز سے لندن۔ دھماکوں سے ذرا قبلوہاں کتنے دن رکے اور واپسی کا سفر کتنے دنوں میں کیا؟
آٹو بان پر بھی کئی جگہ ہفتے کے مخصوص روز کے مخصوص اوقات میں سپیڈ لمٹ ہوتی ہے شاید230 کافی سپیڈ ہوتی ہے اس رفتار پر ڈیڑھ گھنٹے میں اسلام آباد سے لاہور پہنچ جائیں۔
سوائے جرمنی کی آٹوبان کے کچھ سیکشن جہاں کوئی سپیڈ لمٹ نہیں باقی یورپ اور امریکہ میں اکثر 140 یا کم ہی لمٹ دیکھی ہے۔
لتھوانیا میں ایک دو جگہ 130 یا 140 ہے۔ سوئیڈن بھی 130 تک دیکھی ہوئی ہے۔ 2010 میں اٹلی جاتے ہوئے سلوواکیا میں بھی شاید 140 تک کی لمٹ تھی اور تھا بھی پہاڑی علاقہ۔ 140 سے اوپر میرے مشاہدے میں کہیں نہیں۔ فن لینڈ میں موٹروے کی رفتار سردیوں میں 100 اور گرمیوں میں 120 تک محدود ہوتی ہے230 کافی سپیڈ ہوتی ہے اس رفتار پر ڈیڑھ گھنٹے میں اسلام آباد سے لاہور پہنچ جائیں۔
سوائے جرمنی کی آٹوبان کے کچھ سیکشن جہاں کوئی سپیڈ لمٹ نہیں باقی یورپ اور امریکہ میں اکثر 140 یا کم ہی لمٹ دیکھی ہے۔
پاکستان میں 260 یا 290 ایک بار دیکھی تھی، کزن نے گاڑی چلاتے ہوئے فوٹو لیا تھا سپیڈومیٹر کا230 کافی سپیڈ ہوتی ہے اس رفتار پر ڈیڑھ گھنٹے میں اسلام آباد سے لاہور پہنچ جائیں۔
سوائے جرمنی کی آٹوبان کے کچھ سیکشن جہاں کوئی سپیڈ لمٹ نہیں باقی یورپ اور امریکہ میں اکثر 140 یا کم ہی لمٹ دیکھی ہے۔
کونسی کار؟ سپیڈومیٹر ٹھیک تھا؟پاکستان میں 260 یا 290 ایک بار دیکھی تھی، کزن نے گاڑی چلاتے ہوئے فوٹو لیا تھا سپیڈومیٹر کا
پاکستان میں موٹروے پر 200 کلومیٹر فی گھنٹہ تک تو ہم بھی گئے ہیںکونسی کار؟ سپیڈومیٹر ٹھیک تھا؟