عثمان
محفلین
مطلب بھلے مناسب ہی ہو۔ بس برا نہ ہو۔ مطلب کی اہمیت بنیادی نہیں ہونی چاہیے۔ بعض لوگ مطلب کو اولین رکھتے ہوئے ، مشکل اور طویل ناموں کی طرف چلے جاتے ہیں۔جی بالکل اور مطلب بھی اچھا ہونا چایئے،،
مطلب بھلے مناسب ہی ہو۔ بس برا نہ ہو۔ مطلب کی اہمیت بنیادی نہیں ہونی چاہیے۔ بعض لوگ مطلب کو اولین رکھتے ہوئے ، مشکل اور طویل ناموں کی طرف چلے جاتے ہیں۔جی بالکل اور مطلب بھی اچھا ہونا چایئے،،
اور ضحاک ہی سے شاید ضحک نام بھی ہے جو ایک لڑکی کا سنا تھا میں نے۔ضحاک اور ذوالنون تو بہت معروف ہیں۔
ضحاک ۔۔ قہقہہ مار کر ہنسنا ۔ حضرت اسحاق علیہ السلام کا نام بھی اس نسبت سے ہے کہ جب حضرت ابراہیم علیہ السلام کو آپ کی ولادت کی نوید سنائی گئی تو، آپ کی والدہ بے ساختہ ہنس پڑیں کہ میں بانجھ بڑھیا اور یہ بڈھا میرا شوہر ۔۔۔ یہ واقعہ اختصار کے ساتھ قرآن شریف میں موجود ہے۔
انگریزی نام (جو کسی اور زبان سے آیا ہے) ۔ ISSAC اس کی اصل بھی اسحاق یا ضحاک ہے۔ سر آئزک نیوٹن آج بھی عالمی سطح مشہور سائنس دان ہے۔
آپ بتاؤ آپ نے کبھی آدر، ضحاک اور ذوالنون وغیرہ جیسے نام سنے ہیں۔
جی اس کا مطلب حور ہی ہےایک نام حوریا بھی سنا ہے۔ کیا اس کے ہجے یہی ہیں ؟
اور کیا اس کا مطلب حور ہے ؟
اور ضحاک ہی سے شاید ضحک نام بھی ہے جو ایک لڑکی کا سنا تھا میں نے۔
بہت خوب!میرے بھتیجے ہیں۔
انابل، ثنابل، افشار، صحیم،
انابل، ثنابل، افشار، صحیم،
یہ میرے کزن کے بچوں کے نام ہیں۔ان ناموں کے معانی ظاہر ہے ان بچوں کے والدین تو ضرور جانتے ہیں۔
عفافمرواعفنان
عفنان کے معانی شاید درخت کی شاخوں کے ہیں، میرے ذہن میں بھی نہیں آرہے پوچھا بھی تھا دوبارہ پوچھنا پڑے گا۔ عفاف کے معنی پارسائی کے ہیں۔کچھ کچھ مجھے اندازہ ہے۔
عفاف، عفت، عفیفہ: ان کی اصل ایک ہی ہے، ع ف ف۔ عرفِ عام میں عفت اور عصمت قریب المعانی ہیں۔
مروہ: صفا اور مروہ نام کی پہاڑیاں جنہیں اللہ کریم نے اپنی نشانیاں فرمایا ہے۔
عفنان ۔۔ اس کے لغوی معنی فوری طور ذہن میں نہیں آ رہے۔ سورۃ الرحمٰن میں ہے ’’ذواتا عفنان‘‘۔
ایک حدیث کا مفہوم ذہن میں تازہ ہو گیا۔ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنے کچھ صحابہ کے نام (جن میں سختی یا تلخی کے معانی تھے) تبدیل فرما دئے، ایک کا نام عبداللہ رکھا اور دوسرے کا عبدالرحمٰن۔ علمائے سیر کا کہنا ہے کہ یہ دونوں نام آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو بہت پسند تھے۔مطلب بھلے مناسب ہی ہو۔ بس برا نہ ہو۔ مطلب کی اہمیت بنیادی نہیں ہونی چاہیے۔ بعض لوگ مطلب کو اولین رکھتے ہوئے ، مشکل اور طویل ناموں کی طرف چلے جاتے ہیں۔