ابن سعید
خادم
بھئی چیری بلوسم شو پالش کی ڈبیہ پر بھی تو چیری کا خوشہ بنا ہوا ہے۔ اور ہمیں یقین ہے کہ آپ نے چیری کا پھل کھایا بھی ہوگا۔اور ہمیں اصل چیز کا پتہ ہی نہیں تھا پر آپ نے دیکھ بھی لی
بھئی چیری بلوسم شو پالش کی ڈبیہ پر بھی تو چیری کا خوشہ بنا ہوا ہے۔ اور ہمیں یقین ہے کہ آپ نے چیری کا پھل کھایا بھی ہوگا۔اور ہمیں اصل چیز کا پتہ ہی نہیں تھا پر آپ نے دیکھ بھی لی
بھئی چیری بلوسم شو پالش کی ڈبیہ پر بھی تو چیری کا خوشہ بنا ہوا ہے۔ اور ہمیں یقین ہے کہ آپ نے چیری کا پھل کھایا بھی ہوگا۔
کانوں کو ہاتھ تو نہیں لگا رہے۔۔ آپ تو مسکرا رہے ہیں بھیاہماری ایسی مجال؟۔۔۔ ہم اپنے کانوں کو ہاتھ لگاتے ہیں!
نانی اماں نے کبھی اس بارے میں بات ہی نہیں کی۔نانی اماں نے بتایا ہوگا۔
میرے پاس کہاں سے آنا تھا میں نے تو بھیا کا چرایا ہے ہمیشہ کی طرحیہ دریں چہ شک والا طوطا ننھی پری کے پاس کب سے آیا؟
دیکھیں ذرا! پھر الٹی سیدھی باتیں کرتے ہیں اور کہتے ہیں بٹیا ہماری مجال!۔۔ ہے کوئی تک!۔۔یعنی حد ہوتی ہے قبلہ!بٹیا کہتی ہیں تو اچھا ہی لگا ہوگا۔ اس کی مجال جو وہ اچھا نہ لگے؟
آمین!اللہ اردو محفل کو کان کنی کے کار کنوں کی کار گزاریوں سے محفوظ رہے۔۔۔ آمین!
سوال اٹھ کر بیٹھ جاتا ہے کیونکہ اس کو کوئی جواب نہیں ملتا۔سوال تو یہ اٹھتا ہے کہ اشارے اور کنائے آئے کس جانب سے؟
اور عینی پر تھوڑی تھوڑی میری اجارہ داری بھی ہے بچو!اس پر تو عینی شاہ بٹیا کی اجارہ داری ہے۔
کہاں ٹھہرے؟۔۔ پرانے زمانے میں تو لوگ کسی سرائے میں ٹھہرتے تھے دوران سفر۔۔بے چارے جو ٹھہرے!
ہمارے حکم کا اس طرح مذاق اڑایا جا رہا ہے۔ بخدا ہم کالج سے واپس آ کر پوچھتےہیں۔۔ ہمیں بہت گوشا آ رہا ہے۔یہ رہا زَبر، یہا رہی زِیر اور یہ رہا پیش لیکن اس کو کہاں پیش کرُوں۔
ابھی صرف تصویریں دیکھی ہیں
دے آر اوسم
باقی کا تبصرہ پڑھنے کے بعد
ہمارا خیال ہے کہ ننھی پری کے سوالات کے جوابات میں ہم نے میوزیم کا قدرے تفصیلی بیان کر دیا ہے۔بہت ہی دلچسپ اور معلوماتی
آپ نے تو اپنے ساتھ ہمیں بھی واشنگٹن ڈی سی کی سیر کرا دی
بس ایک کمی محسوس ہوئی میوزیم می جو تصاویر ہیں ان کے ساتھ کیپشن بھی دے دیتے تو بہتوں کا بھلا ہو جاتا
شاد و آباد رہیں
مسکان تو دائمی ہے شونا پتر۔ اور اپنے جوابات ہم خود کیوں ملاحظہ فرمائیں وہ تو سوال کرنے والوں کے لیے ہوتے ہیں۔کانوں کو ہاتھ تو نہیں لگا رہے۔۔ آپ تو مسکرا رہے ہیں بھیا
اور مجال کی بھی ایک ہی کہی! ذرا اپنے جوابات تو ملاحظہ کیجئے۔
ان کو آپ نے کبھی موقع ہی نہیں دیا ہوگا۔ جب بھی وہ ایسا کچھ بتانیں کی کوشش کرتی ہوں گی، ننھی پری ان کو املی اور چاکلیٹ وغیرہ کے عالمی مسائل کی طرف متوجہ کر دیتی ہوں گی۔نانی اماں نے کبھی اس بارے میں بات ہی نہیں کی۔
پگلی! اس کو چرانا نہیں کہتے بلکہ قابض ہونا کہتے ہیں۔۔۔ وہ بھی پورے حق کے ساتھ!میرے پاس کہاں سے آنا تھا میں نے تو بھیا کا چرایا ہے ہمیشہ کی طرح
ساری کی ساری تک تو تک بندیوں میں صرف ہو جاتی ہے۔۔۔ پھر قبلہ کا ما قبل و ما بعد مفتوح ہو، مکسور ہو یا مجزوم۔۔۔ کیا فرق پڑتا ہے؟ ساکن تو بہر حال نہیں ہے!دیکھیں ذرا! پھر الٹی سیدھی باتیں کرتے ہیں اور کہتے ہیں بٹیا ہماری مجال!۔۔ ہے کوئی تک!۔۔یعنی حد ہوتی ہے قبلہ!
اے اللہ! محفل میں ثقیل اور گاڑھی سی اردو بولنے والی پریوں کی تعداد میں خاطر خواہ اضافہ فرما۔۔۔ آمین!آمین!
اور اللہ اردو محفل کو مشکل اردو بولنے والوں کی اصطلاحات سے محظوظ رکھے۔ آمین!
ایسے سوالوں کو گدگدی لگا کر پھر سے اٹھا دینا چاہیے! انقلاب زندہ باد!!!سوال اٹھ کر بیٹھ جاتا ہے کیونکہ اس کو کوئی جواب نہیں ملتا۔
دونوں پریوں کے مابین کیا کھچڑی پک رہی ہے اس کا پتہ تو عینی شاہ بٹیا سے ہی چل سکتا ہے۔اور عینی پر تھوڑی تھوڑی میری اجارہ داری بھی ہے بچو!
بقول شاعر:کہاں ٹھہرے؟۔۔ پرانے زمانے میں تو لوگ کسی سرائے میں ٹھہرتے تھے دوران سفر۔۔
اگر یہ گوشا یونیورسٹی میں ہی دھواں بن کر اڑ گیا تو خیر ورنہ ہمیں چھپنے کے لیے چیونٹی کا سوراخ ڈھونڈ لینا چاہیے!ہمارے حکم کا اس طرح مذاق اڑایا جا رہا ہے۔ بخدا ہم کالج سے واپس آ کر پوچھتےہیں۔۔ ہمیں بہت گوشا آ رہا ہے۔
بھول گیا تھا پاجی۔۔اللہ جی دائمی رکھیں۔ آمینمسکان تو دائمی ہے شونا پتر۔ اور اپنے جوابات ہم خود کیوں ملاحظہ فرمائیں وہ تو سوال کرنے والوں کے لیے ہوتے ہیں۔
ہاں تو ان مسائل کی طرف کوئی توجہ نہیں دے تو مجھے ہی کچھ سوچنا ہوگا ناں بھیاان کو آپ نے کبھی موقع ہی نہیں دیا ہوگا۔ جب بھی وہ ایسا کچھ بتانیں کی کوشش کرتی ہوں گی، ننھی پری ان کو املی اور چاکلیٹ وغیرہ کے عالمی مسائل کی طرف متوجہ کر دیتی ہوں گی۔
میں کوئی پوچھا؟پگلی! اس کو چرانا نہیں کہتے بلکہ قابض ہونا کہتے ہیں۔۔۔ وہ بھی پورے حق کے ساتھ!
اسی لیے تو کہا ہے بھیا تک بندیوں کے ساتھ شاعری بھی شروع کر دیں۔ کچھ تو تُک بچ جایا کرے۔۔پر میری بات کون مانتا ہے!ساری کی ساری تک تو تک بندیوں میں صرف ہو جاتی ہے۔۔۔ پھر قبلہ کا ما قبل و ما بعد مفتوح ہو، مکسور ہو یا مجزوم۔۔۔ کیا فرق پڑتا ہے؟ ساکن تو بہر حال نہیں ہے!
نہیں تو آپ کیا کہنا چاہتے ہیں کہ میں مشکل اردو نہیں بولتی۔۔بتائیے بھیا!۔۔حد ادب! ہم جلال میں آگئے ہیں بھیا حضور!اے اللہ! محفل میں ثقیل اور گاڑھی سی اردو بولنے والی پریوں کی تعداد میں خاطر خواہ اضافہ فرما۔۔۔ آمین!
"سوالوں کو گدگدی لگائیے" کے نام سے ایک دھاگہ شروع کیجئے ناں بھیا اور وہاں تفصیل سے اس کے طریقہ کار پر روشنی ڈالیےایسے سوالوں کو گدگدی لگا کر پھر سے اٹھا دینا چاہیے! انقلاب زندہ باد!!!
دونوں پریوں کے مابین کیا کھچڑی پک رہی ہے اس کا پتہ تو عینی شاہ بٹیا سے ہی چل سکتا ہے۔
بقول شاعر:بقول شاعر:
وہ کہ ٹھہرے اجنبی اتنی ملاقاتوں کے بعد
بھوت لاتوں کے نہ مانے ہیں کبھی باتوں کے بعد
مجھے سولڈ غصہ آتا ہے بھیا حضور اور اس کی ایک ہی حالت ہےاگر یہ گوشا یونیورسٹی میں ہی دھواں بن کر اڑ گیا تو خیر ورنہ ہمیں چھپنے کے لیے چیونٹی کا سوراخ ڈھونڈ لینا چاہیے!
اس کو "کوٹ" کرنا کہتے ہیں۔بٹ مجھے وہ الگ الگ جواب لے کر جواب دینا نہیں آتا
بٹ مجھے وہ الگ الگ جواب لے کر جواب دینا نہیں آتا
تھوڑی کم بہترین اور کم تفصیل والی مگر زیادہ تصاویر والی روداد لکھ بھیجیں شونا بٹیا۔بھئی اتنی بہترین اور تفصیل والی روداد تو ناممکن ہے سعود بھائی۔۔۔ ۔۔
امید پر دنیا قائم ہے۔۔۔ بس وقت ملتا ہے تو۔۔۔تھوڑی کم بہترین اور کم تفصیل والی مگر زیادہ تصاویر والی روداد لکھ بھیجیں شونا بٹیا۔
واہ بہت ہی خوب ہماری بھی سیر ہوگئی گھر بیٹھے بٹھائے جیوووووووووکل ہماری یونیورسٹی۔۔۔ الخ
تھینکیو محسن بھائی اب میں نے کیا ہے کوٹ دیکھیں ذرا خیال بھائی والے تھریڈ میں ۔۔تو کیا جس کو کوٹ کریں گے اسے نام میننشن کیئے بغیر ٹیگ ہو جائے گا ؟؟ یہ طریقہ سعود بھائی نہیں بھی مے بی مجھے بتایا تھا ۔۔لیکن مجھے سمجھ اب آئی ہےاس کو "کوٹ" کرنا کہتے ہیں۔
اس کے لیے یا تو مطلوبہ تحریر،تصویر کو کاپی کرکے ایڈٹر میں پیسٹ کر دو اور سلیکٹ کرکے ایڈٹر کی ٹول بار میں موجود "اردو" کے بٹن کے دائیں جانب موجود ‘‘ پر کلک کرو وہ حصہ "کوٹ" ہو جائے گا۔ایسے
یا پھر مطلوبہ "مراسلے" کا "جواب" لو اور جس حصے کا الگ سے جواب دینا چاہو اسے سلیکٹ کر کے اوپر والے طریقے کے مطابق ‘‘ پر کلک کر دو
نہیں۔اس طریقے سے اسے پتہ نہیں چلے گا۔ان لیس کہ تم "جواب" والے طریقے پر عمل کروتھینکیو محسن بھائی اب میں نے کیا ہے کوٹ دیکھیں ذرا خیال بھائی والے تھریڈ میں ۔۔تو کیا جس کو کوٹ کریں گے اسے نام میننشن کیئے بغیر ٹیگ ہو جائے گا ؟؟ یہ طریقہ سعود بھائی نہیں بھی مے بی مجھے بتایا تھا ۔۔لیکن مجھے سمجھ اب آئی ہے
یا پھر مطلوبہ "مراسلے" کا "جواب" لو اور جس حصے کا الگ سے جواب دینا چاہو اسے سلیکٹ کر کے اوپر والے طریقے کے مطابق ‘‘ پر کلک کر دو