فاتح
لائبریرین
یعنی 27,500 ڈالرز میں ٹیسلا ماڈل 3 لی جا سکتی ہے۔شروع میں امریکہ میں 7500 ڈالر کا الیکٹرک کار ٹیکس کریڈٹ بھی خریدنے والے کو ملے گا۔ یہ کریڈٹ اس وقت ختم ہو گا جب ٹیسلا کل 2 لاکھ گاڑیاں (تمام ماڈل ملا کر) بیچ چکی ہو گی۔
یعنی 27,500 ڈالرز میں ٹیسلا ماڈل 3 لی جا سکتی ہے۔شروع میں امریکہ میں 7500 ڈالر کا الیکٹرک کار ٹیکس کریڈٹ بھی خریدنے والے کو ملے گا۔ یہ کریڈٹ اس وقت ختم ہو گا جب ٹیسلا کل 2 لاکھ گاڑیاں (تمام ماڈل ملا کر) بیچ چکی ہو گی۔
آپ کے لیے سپیشل آفر۔۔۔ صرف 35 ہزار ڈالرز میںتو مجھے مفتے میں مل رہی ہے ایک یا نہیں ۔ ؟؟؟
قیمت مناسب ہے البتہ ٹیسلا کار شاید ہر ملک و موسم کیلئے ٹھیک نہیں۔ سردپہاڑی علاقوں میں چڑہائی کی وجہ سے موٹر کا ایفکٹ بڑھ جاتا ہے اور بیٹری جلدی ڈرین ہو جاتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ اسوقت ٹیسلا ہمارے ہاں صرف شہری علاقوں تک محدود ہے۔ دور دراز علاقوں میں رہنے والے ٹیسلا نہیں چلا سکتے۔آپ کے لیے سپیشل آفر۔۔۔ صرف 35 ہزار ڈالرز میں
پہاڑی پر چڑھتے ہوئے جو زیادہ انرجی استعمال ہوتی ہے وہ اترتے ہوئے ریجنریٹو بریکنگ سے ریکور ہو جاتی ہے۔قیمت مناسب ہے البتہ ٹیسلا کار شاید ہر ملک و موسم کیلئے ٹھیک نہیں۔ سردپہاڑی علاقوں میں چڑہائی کی وجہ سے موٹر کا ایفکٹ بڑھ جاتا ہے اور بیٹری جلدی ڈرین ہو جاتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ اسوقت ٹیسلا ہمارے ہاں صرف شہری علاقوں تک محدود ہے۔ دور دراز علاقوں میں رہنے والے ٹیسلا نہیں چلا سکتے۔
جو اس قیمت میں لیں گے وہ کل ہزار ڈالر جمع کرا چکے ہیںیعنی 27,500 ڈالرز میں ٹیسلا ماڈل 3 لی جا سکتی ہے۔
کیا تمام انرجی ریکور ہو جاتی ہے؟ کچھ نہ کچھ لاس تو ہوگا۔پہاڑی پر چڑھتے ہوئے جو زیادہ انرجی استعمال ہوتی ہے وہ اترتے ہوئے ریجنریٹو بریکنگ سے ریکور ہو جاتی ہے۔
پہاڑی پر چڑھتے ہوئے جو زیادہ انرجی استعمال ہوتی ہے وہ اترتے ہوئے ریجنریٹو بریکنگ سے ریکور ہو جاتی ہے۔
کیا تمام انرجی ریکور ہو جاتی ہے؟ کچھ نہ کچھ لاس تو ہوگا۔
پھر اوپر چارج کر سکتے ہیںمسئلہ تب ہو گا جب ٹاپ پہ جا کے رہنا ہو، اور عنقریب نیچے اترنے کا کوئی پلان نہ ہو۔
پھر اوپر چارج کر سکتے ہیں
اگر اسلام آباد بھیجیں تو یہ گاڑی آپ کو کتنے میں پڑے گی؟قیمت مناسب ہے البتہ ٹیسلا کار شاید ہر ملک و موسم کیلئے ٹھیک نہیں۔ سردپہاڑی علاقوں میں چڑہائی کی وجہ سے موٹر کا ایفکٹ بڑھ جاتا ہے اور بیٹری جلدی ڈرین ہو جاتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ اسوقت ٹیسلا ہمارے ہاں صرف شہری علاقوں تک محدود ہے۔ دور دراز علاقوں میں رہنے والے ٹیسلا نہیں چلا سکتے۔
اگر اسلام آباد بھیجیں تو یہ گاڑی آپ کو کتنے میں پڑے گی؟
ظاہر ہےکیا تمام انرجی ریکور ہو جاتی ہے؟ کچھ نہ کچھ لاس تو ہوگا۔
اگر پہاڑی علاقے میں سردی ہو تو بیٹری کو گرم کرنے اور گاڑی کو گرم رکھنے میں بھی بیٹری خرچ ہوتی ہے۔وہ تو ٹھیک، لیکن اس صورت میں ری جنریٹیو بریکنگ بے کار جائے گی۔ ویسے اگر چڑھائی چڑھنے کے بعد وہاں زیادہ گاڑی چلانے کا امکان یا پلان نہ ہو تو اترائی کا انتظار کرنا بھی ایک درست اقدام ہو سکتا ہے ری چارج کرنے کی بجائے۔
قومی اسمبلی، پارلیمنٹ لاجز، ججز کالونی وغیرہ وغیرہگاڑی تو جیسے تیسے پہنچ جائے گی، سوال یہ ہے کہ اس میں بجلی کہاں سے پڑے گی ۔
بالکل اور اسی لئے یہاں کی مقامی آبادی سردیوں میں بجلی والی کوئی بھی گاڑی زیادہ سفر کیلئے استعمال نہیں کر سکتی۔ ہیٹر آن کرتے ہی بیٹری جواب دے دیتی ہے۔اگر پہاڑی علاقے میں سردی ہو تو بیٹری کو گرم کرنے اور گاڑی کو گرم رکھنے میں بھی بیٹری خرچ ہوتی ہے
پاکستان میں یہ گاڑی ۲۱۱۴ میں بھی نہیں چلنے والیگاڑی تو جیسے تیسے پہنچ جائے گی، سوال یہ ہے کہ اس میں بجلی کہاں سے پڑے گی ۔
بالکل اور اسی لئے یہاں کی مقامی آبادی سردیوں میں بجلی والی کوئی بھی گاڑی زیادہ سفر کیلئے استعمال نہیں کر سکتی۔ ہیٹر آن کرتے ہی بیٹری جواب دے دیتی ہے۔
بالکل۔ یہاں ہایبرڈ زیادہ چلتی ہے۔ چڑھائی پر موٹر تیل پر اور سیدھے راستے کیلئے بجلی پر۔ایسے میں ہائبرڈ انجن زیادہ بہتر آپشن ہو شاید۔
عموما پہاڑی مقامات میں اس قسم کی فیسیلیٹیز کم ہی پائی جاتی ہیںپھر اوپر چارج کر سکتے ہیں
قومی اسمبلی، پارلیمنٹ لاجز، ججز کالونی وغیرہ وغیرہ
پاکستان میں یہ گاڑی ۲۱۱۴ میں بھی نہیں چلنے والی