اہل سنت و الجماعت پنجاب کے صدر مولانا شمس الرحمان قتل

قیصرانی

لائبریرین
معذرت کے ساتھ ایسے ہی اعتراضات حدیث کی کتب پر بھی لگائے گئے ہیں۔ اس بارے میں آپ کیا کہیں گے۔اگر اس تناظر میں دیکھا جائے تو معذرت کے ساتھ شاید قرآن پاک ہی واحد کتاب ہے جس پر سب کا اتحاد ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ کوئی کتاب ایسی نہیں جس پر اعتراضات نہ ہوں۔ تو کیا ہم اس بناء پر ان سب کتب کو بشمول کتب احادیث کو رد کر دیں؟
یار لوگوں نے تو اس کتاب کو بھی نعوذ باللہ متنازعہ "ثابت" کر دیا ہے تفرقے بازی کے حوالے سے :)
یاد رہے کہ اگر
حضرت معاویہؓ بن ابو سفیان ؓ کے گھوڑے کے نتھنوں میں پھنسے ہوئے گرد و غبار بھی تمام بزرگوں بشمول حضراتِ تابعین و تبع تابعین سے افضل مانے گئے ہیں
تو ہم لوگ تو اس گھوڑے کے بول و براز سے بھی بہت نیچے کی چیزیں ہوئے۔ پھر یہ اکڑ کیسی؟ :rollingonthefloor:
 

منصور مکرم

محفلین
معذرت کے ساتھ ایسے ہی اعتراضات حدیث کی کتب پر بھی لگائے گئے ہیں۔ اس بارے میں آپ کیا کہیں گے۔اگر اس تناظر میں دیکھا جائے تو معذرت کے ساتھ شاید قرآن پاک ہی واحد کتاب ہے جس پر سب کا اتحاد ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ کوئی کتاب ایسی نہیں جس پر اعتراضات نہ ہوں۔ تو کیا ہم اس بناء پر ان سب کتب کو بشمول کتب احادیث کو رد کر دیں؟
ارئے حضرت اگر احادیث کا انکا ر کیا جائے تو قران مجید کا ثبوت کہاں سے ملے گا۔؟
 

منصور مکرم

محفلین
یار لوگوں نے تو اس کتاب کو بھی نعوذ باللہ متنازعہ "ثابت" کر دیا ہے تفرقے بازی کے حوالے سے :)
یاد رہے کہ اگر

تو ہم لوگ تو اس گھوڑے کے بول و براز سے بھی بہت نیچے کی چیزیں ہوئے۔ پھر یہ اکڑ کیسی؟ :rollingonthefloor:
قیصرانی یہ فضیلت تقوی کے لحاظ سے ذکر ہے۔
اور صرف سائل کو سمجھانے کیلئے انہوں نے کہا ہوگا، ورنہ تو انسان احسن تقویم میں پیدا ہوا ہے۔
 

اوشو

لائبریرین
ارئے حضرت اگر احادیث کا انکا ر کیا جائے تو قران مجید کا ثبوت کہاں سے ملے گا۔؟
انکار کی بات کی کیا میں نے؟
بات کو گھما کیوں رہے ہیں؟
میں نے تو خود یہی بات پوچھی ہے کہ صرف اعتراضات کی بنا پر رد کیسے کیا جا سکتا ہے۔
 

منصور مکرم

محفلین
میں نے آج تک ان لوگوں کے کسی اشتہار پمفلٹ پر اہلسنت والجماعت لکھا نہیں دیکھا تھا جو اب اہل سنت والجماعت کا لیبل لگا کر "گنگا نہائے" بننے کی کوشش کر رہے ہیں۔ بلکہ اب تک تو یہ جماعت اہل سنت کے پیچھے پنجے جھاڑ کر پڑے رہے اور غراتے رہے۔ اور اب

پارسا بن رہے ہیں وہ ایسے جیسے گنگا نہائے ہوئے
میرے خیال میں وہ اہلسنت کا نام استعمال کرکے گنگا نہا نہیں رہے ۔ار ہاں اہل بریلویت کیلئے پھر صرف اہل سنت کا نام خاص کیا جا رہا ہے۔ کیا شاہ عبد العزیز محدث دہلوی کا عقیدہ رکھنے والے اہل سنت سے خارج ہیں؟
 

قیصرانی

لائبریرین
قیصرانی یہ فضیلت تقوی کے لحاظ سے ذکر ہے۔
اور صرف سائل کو سمجھانے کیلئے انہوں نے کہا ہوگا، ورنہ تو انسان احسن تقویم میں پیدا ہوا ہے۔
یا حضرت، ذرا روشنی ڈالیئے کہ ایک گھوڑے کے نتھنے میں پھنسے ہوئے گرد و غبار کے ذرے، جن میں انسانی اور حیوانی فضلہ بھی شامل ہو سکتا ہے، کو ایک "محترم" تمام بزرگان دین سے افضل قرار دے رہے ہوں اور ان کے دوست اس کی وضاحت یہ کر رہے ہوں کہ فضیلت تقوی کے لحاظ سے ہے تو بتائیے کہ گھوڑا زیادہ متقی ہوا کہ انسان؟
 

اوشو

لائبریرین
میرے خیال میں وہ اہلسنت کا نام استعمال کرکے گنگا نہا نہیں رہے ۔ار ہاں اہل بریلویت کیلئے پھر صرف اہل سنت کا نام خاص کیا جا رہا ہے۔ کیا شاہ عبد العزیز محدث دہلوی کا عقیدہ رکھنے والے اہل سنت سے خارج ہیں؟

یہ بات پہلے کیوں یاد نہیں آئی ان لوگوں کو جن کو اچانک یاد آ گیا ہے ہم بھی جماعت اہل سنت سے ہیں۔
۔
 

منصور مکرم

محفلین
انکار کی بات کی کیا میں نے؟
بات کو گھما کیوں رہے ہیں؟
میں نے تو خود یہی بات پوچھی ہے کہ صرف اعتراضات کی بنا پر رد کیسے کیا جا سکتا ہے۔
درست

لیکن پھر بھی تاریخ پر جس طرح کے اعتراضات ہوتے رہے ہیں ،ان میں سے شاز و نادر ہی احادیث پر ہوئے ہو۔
کیو نکہ میں نے کہیں نہیں سُنا کہ اہل تواریخ بھی اپنے راویوں کو جرح و تعدیل کے میزان پر تولتے ہیں۔
 

وجدان

محفلین
آپ کیسے کہ سکتے ہیں کہ جو آپ سمجھتے ہیں بس وہی حقیقت ہے اور دوسرے سارے غلط؟
کیا آپ یہ احتمال ہرگز نہیں دیتے کہ۔۔ کیا معلوم جو میں سمجھ رہا ہوں وہ غلط بھی ہو سکتا ہے۔
لہذا کسی پر "سینے قفل زدہ" ہونے کا فتوی لگانا بہت آسان کاروبار ہے۔۔۔ لیکن علمی دلائل سے بات کرنا انتہائی مشکل۔
اور نہ ہی آپ کے شیطان قرار دینے سے کوئی شیطان بن جاتا ہے۔۔۔ چونکہ اگر میری مٹھی میں سونا ہو۔۔ اور ساری دنیا مل کر بھی کہتی رہے۔۔
کہ میری مٹھی میں سونا نہیں ، تانبا ہے ۔۔ تو مجھے دکھ نہیں ہونا چاہیے۔

جس کو اللہ بزرگو برتر جو تو فیق دئے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ دعا ہے کہ اللہ پا ک ہدایت دئے۔آمین
مجھے کسی سے بحث نہیں کرنی اور نا ہی دلائل دینے ہیں۔ اللہ پاک مرحوم شہید اہلسنت کے مشن کو قائم دائم رکھے ، آمین
 

منصور مکرم

محفلین
یا حضرت، ذرا روشنی ڈالیئے کہ ایک گھوڑے کے نتھنے میں پھنسے ہوئے گرد و غبار کے ذرے، جن میں انسانی اور حیوانی فضلہ بھی شامل ہو سکتا ہے، کو ایک "محترم" تمام بزرگان دین سے افضل قرار دے رہے ہوں اور ان کے دوست اس کی وضاحت یہ کر رہے ہوں کہ فضیلت تقوی کے لحاظ سے ہے تو بتائیے کہ گھوڑا زیادہ متقی ہوا کہ انسان؟
بال کی کھال ہی اتارنی ہے ۔۔۔۔۔۔۔
 

اوشو

لائبریرین
درست

لیکن پھر بھی تاریخ پر جس طرح کے اعتراضات ہوتے رہے ہیں ،ان میں سے شاز و نادر ہی احادیث پر ہوئے ہو۔
کیو نکہ میں نے کہیں نہیں سُنا کہ اہل تواریخ بھی اپنے راویوں کو جرح و تعدیل کے میزان پر تولتے ہیں۔

اگر بات موازنے کی کریں گے تو حدیث پر ایک چھوٹا سا اعتراض تاریخ پر ہزاروں اعتراضات پر بھاری ہے۔ پھر آپ اس بات کو اہمیت کیوں نہیں دے رہے۔
 

قیصرانی

لائبریرین
بال کی کھال ہی اتارنی ہے ۔۔۔ ۔۔۔ ۔
یہ بتائیے کہ امام الجاہلین کی طرف سے تمام بزرگان دین کو بیکِ جنبشِ قلم، ایک ہی فقرے میں گھوڑے کے نتھنے میں پھنسے گرد و غبار سے بھی ہیچ قرار دیا جا رہا ہے اور بال کی کھال میں اتار رہا ہوں؟ میں نے تو اس پوسٹ کا سکرین شاٹ لے کر محفوظ کر لیا ہے۔ جب تک امام الجاہلین کی طرف سے الفاظ واپس نہیں لئے جاتے، یہ امام الجاہلین میرے نزدیک متذکرہ بالا گھوڑے کے بول و براز سے بھی نیچے کی چیز ہیں۔ امام الجاہلین کی طرف سے کی ہوئی بزرگانِ دین کی شان میں بکواس انتہائی گھٹیا زبان کا استعمال ہے۔ اس مراسلے کو جہاں چاہے رپورٹ کر دیں
 

اوشو

لائبریرین
یا حضرت، ذرا روشنی ڈالیئے کہ ایک گھوڑے کے نتھنے میں پھنسے ہوئے گرد و غبار کے ذرے، جن میں انسانی اور حیوانی فضلہ بھی شامل ہو سکتا ہے، کو ایک "محترم" تمام بزرگان دین سے افضل قرار دے رہے ہوں اور ان کے دوست اس کی وضاحت یہ کر رہے ہوں کہ فضیلت تقوی کے لحاظ سے ہے تو بتائیے کہ گھوڑا زیادہ متقی ہوا کہ انسان؟

یار لوگ تو کتے کو شہید کے درجے پر لے پہنچے پھر بھی آپ ایسی باتوں کی لاجک پوچھ رہے ۔
 

شمشاد

لائبریرین
صحابہ کرام رضی اللہ تعالٰی عنہ کے بارے میں جن خیالات کا اظہار کیا جارہا اور زبان استعمال کی جارہی ہے۔ مجھے بہت افسوس ہوا دیکھ کر اور پڑھ کر۔ اس فورم کی انتظامیہ یا تو سوئی ہوئی ہے یا پھر یہ فورم بھی سیاہ لبادہ سیاہ ضمیر و سیاہ زبان سیاہ سینہ کوب لوگوں کا قبضہ ہے------------------------- ایسی زبان انٹر نیٹ پر بیٹھ کر استعمال کرنا بہت آسان ہے۔۔۔ ۔؟ کبھی سامنے آنے کا اتفاق ہو تو پتا بھی چلے کہ کون کتنے پانی میں ہے۔
انتظامیہ نہ تو سو رہی ہے اور نہ ہی اس فورم پر سیاہ لبادہ سیاہ ضمیر اور سیاہ زبان اور سیاہ سینہ کوب لوگوں کا قبصہ ہے۔

یہ تو اراکین اپنا آپ ظاہر کر رہے ہیں کہ وہ کتنے پانی میں ہیں۔

بہت دفعہ اراکین سے درخواست کی گئی ہے کہ بحث کرتے وقت اخلاقی حدود و قیود میں رہا کریں لیکن جس کے اندر جو کچھ ہوتا ہے وہی کچھ باہر نکلتا ہے۔
 
میں نے آج تک ان لوگوں کے کسی اشتہار پمفلٹ پر اہلسنت والجماعت لکھا نہیں دیکھا تھا جو اب اہل سنت والجماعت کا لیبل لگا کر "گنگا نہائے" بننے کی کوشش کر رہے ہیں۔ بلکہ اب تک تو یہ جماعت اہل سنت کے پیچھے پنجے جھاڑ کر پڑے رہے اور غراتے رہے۔ اور اب

پارسا بن رہے ہیں وہ ایسے جیسے گنگا نہائے ہوئے
اسلافِ اہلسنت کا موقف تو ہمیشہ سے یہی رہا ہے کہ صحابہ کے درمیان جو مشاجرات اور جھگڑے واقع ہوئے اور جنکا ذکر تاریخ میں ملتا ہے ان جھگڑوں کا فیصلہ اور معاملہ اللہ اور اسکے رسول پر چھوڑتے ہیں اور حضرت علی اور امیر معاویہ کے درمیان واقع ہونے والے اختلاف کے حوالے سے حضرت علی کا موقف حق تھا جبکہ حضرت امیر معاویہ سے خطائے اجتہادی کا صدور ہوا (یہ موقف ادب اور حسنِ ظن پر مبنی ہے )۔ قرآن پاک میں بھی آیت ہے جسکا مفہوم یہ ہے کہ اہلِ جنت تکیے لگائے ایک دوسرے کے ساتھ اور آمنے سامنے بیٹھے ہونگے اور دنیا میں انکے دلوں میں آپس میں جو کدورت یا رنجش تھی، جنت میں اللہ تعالیٰ انکی باہمی رنجشیں دور کردے گا۔
جہاں تک یزید ابن معاویہ کا تعلق ہے تو اسکی گمراہی اور بدکرداری پر سب متفق ہیں اور اختلاف اس بات پر ہوا ہے کہ اسکا نام آئے تو لعنت بھیجنی چاہئیے یا نہیں۔ کچھ علماء یزید پرلعنت بھیجنے کو جائز سمجھتے ہیں جبکہ کچھ علماّ اسکو گمرہ اور بد کردار تسلیم کرتے ہیں لیکن لعنت بھیجنا روا نہیں رکھتے۔
یہ تو ہوئی اسلاف اہلسنت کی بات۔۔۔
اب معاملے کو دوسرے پہلو سے دیکھتے ہیں۔ امام غزالی نے احیاء العلوم میں واقعہ لکھا ہے کہ ایک شخص ہمیشہ نماز میں سورہ عبس و تولیٰ کی ابتدائی آیات (جن میں بظاہر رسول پاک پر تنقید کا مضمون ہے) پڑھا کرتا تھا۔ حضرت عمر رضی الل عنہ کو جب اس بات کی خبر دی گئی تو انہوں نے تحقیق کرنے کے بعد اس کو قتل کرنے کا حکم سنایا کیونکہ اسکا یہ عمل توہین کے قصد سے تھا۔۔۔ اب مسلمانوں کے ایک خاص فرقے میں کچھ لوگ اپنے نام کے ساتھ یزید اور معاویہ کا لاحقہ لگاتے ہیں، گمان غالب یہی ہے کہ ایسا صرف فریقِ مخالف کی ضد میں کیا جاتا ہے ورنہ حضرت علی اور حضرت حسین و حسن کے مقابلے میں یزید اور حضرت معاویہ کی شخصیات کو اپنا آئیڈیل قرار دینا کبھی بھی اہلسنت کی روش نہیں رہی۔۔۔ اور ایسا صرف فتنہ انگیزی کیلئے کیا جاتا ہے
واللہ اعلم بالصواب
 

وجدان

محفلین
اگر منتظمین جاگ رہے ہیں ، تو نوٹس لیں، نازیبا زبان اور گالی گلوچ کا استعمال کسی بھی قسم کی آزادی رائے کے معیار پر پورا نہیں اترتا۔ اور اگر منتظمین اس بات کو نوٹس نہیں لے رہے تو پھر ایسوں کے ساتھ ویسی زبان ہمیں بھی آتی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

شمشاد

لائبریرین
اگر منتظمین جاگ رہے ہیں ، تو نوٹس لیں، نازیبا زبان اور گالی گلوچ کا استعمال کسی بھی قسم کی آزادی رائے کے معیار پر پورا نہیں اترتا۔ اور اگر منتظمین اس بات کو نوٹس نہیں لے رہے تو پھر ایسوں کے ساتھ ویسی زبان ہمیں بھی آتی ہے۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔
نازیبا زبان اور گالی گلوچ کے ساتھ نام کس کا آ رہا ہے؟ انہیں بُرا بھلا کیوں کہا جا رہا ہے؟ اسی وجہ سے ناں کہ انہوں نے ایسی زبان استعمال کی ہے۔

کیا آپ چاہیں گے کہ آپ کے نام کے ساتھ بھی ایسے ہی الفاظ استعمال کیے جائیں؟
 

منصور مکرم

محفلین
اسلافِ اہلسنت کا موقف تو ہمیشہ سے یہی رہا ہے کہ صحابہ کے درمیان جو مشاجرات اور جھگڑے واقع ہوئے اور جنکا ذکر تاریخ میں ملتا ہے ان جھگڑوں کا فیصلہ اور معاملہ اللہ اور اسکے رسول پر چھوڑتے ہیں اور حضرت علی اور امیر معاویہ کے درمیان واقع ہونے والے اختلاف کے حوالے سے حضرت علی کا موقف حق تھا جبکہ حضرت امیر معاویہ سے خطائے اجتہادی کا صدور ہوا (یہ موقف ادب اور حسنِ ظن پر مبنی ہے )۔ قرآن پاک میں بھی آیت ہے جسکا مفہوم یہ ہے کہ اہلِ جنت تکیے لگائے ایک دوسرے کے ساتھ اور آمنے سامنے بیٹھے ہونگے اور دنیا میں انکے دلوں میں آپس میں جو کدورت یا رنجش تھی، جنت میں اللہ تعالیٰ انکی باہمی رنجشیں دور کردے گا۔
جہاں تک یزید ابن معاویہ کا تعلق ہے تو اسکی گمراہی اور بدکرداری پر سب متفق ہیں اور اختلاف اس بات پر ہوا ہے کہ اسکا نام آئے تو لعنت بھیجنی چاہئیے یا نہیں۔ کچھ علماء یزید پرلعنت بھیجنے کو جائز سمجھتے ہیں جبکہ کچھ علماّ اسکو گمرہ اور بد کردار تسلیم کرتے ہیں لیکن لعنت بھیجنا روا نہیں رکھتے۔
یہ تو ہوئی اسلاف اہلسنت کی بات۔۔۔
اب معاملے کو دوسرے پہلو سے دیکھتے ہیں۔ امام غزالی نے احیاء العلوم میں واقعہ لکھا ہے کہ ایک شخص ہمیشہ نماز میں سورہ عبس و تولیٰ کی ابتدائی آیات (جن میں بظاہر رسول پاک پر تنقید کا مضمون ہے) پڑھا کرتا تھا۔ حضرت عمر رضی الل عنہ کو جب اس بات کی خبر دی گئی تو انہوں نے تحقیق کرنے کے بعد اس کو قتل کرنے کا حکم سنایا کیونکہ اسکا یہ عمل توہین کے قصد سے تھا۔۔۔ اب مسلمانوں کے ایک خاص فرقے میں کچھ لوگ اپنے نام کے ساتھ یزید اور معاویہ کا لاحقہ لگاتے ہیں، گمان غالب یہی ہے کہ ایسا صرف فریقِ مخالف کی ضد میں کیا جاتا ہے ورنہ حضرت علی اور حضرت حسین و حسن کے مقابلے میں یزید اور حضرت معاویہ کی شخصیات کو اپنا آئیڈیل قرار دینا کبھی بھی اہلسنت کی روش نہیں رہی۔۔۔ اور ایسا صرف فتنہ انگیزی کیلئے کیا جاتا ہے
واللہ اعلم بالصواب
میرے خیال میں چونکہ ایک فرقہ ضد میں ا کر حضرت معاویہ (رض) اور یزید کی کچھ زیادہ ہی کردار کشی کرتا ہے ،اسی لئے دوسرا گروہ انہی ناموں کو اجاگر کرتا چلا آیا ہے۔ورنہ تو عام زندگی میں ان ناموں سے کوئی خاص سروکار شائد نہیں رکھتے۔

یزید پر لعنت کی بات بھی ایک فروعی اختلاف کی حد تک ہے ،بنیادی مسئلہ نہیں۔
 

وجدان

محفلین
انتظامیہ نہ تو سو رہی ہے اور نہ ہی اس فورم پر سیاہ لبادہ سیاہ ضمیر اور سیاہ زبان اور سیاہ سینہ کوب لوگوں کا قبصہ ہے۔

یہ تو اراکین اپنا آپ ظاہر کر رہے ہیں کہ وہ کتنے پانی میں ہیں۔

بہت دفعہ اراکین سے درخواست کی گئی ہے کہ بحث کرتے وقت اخلاقی حدود و قیود میں رہا کریں لیکن جس کے اندر جو کچھ ہوتا ہے وہی کچھ باہر نکلتا ہے۔

یہی دیکھنا چاہتا تھا میں کہ منتظمین کہ ذہنی اور اخلاقی اقدار کس طرف جھکی ہوئی ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آپ کہ عہدہ اور جواب دونوں کو دیکھ کر اندازہ ہوگیا ہے۔۔۔۔۔۔ اس پوری لڑی میں جو الفاظ آپ کو نظر آئے ہیں ، اس سے آپ کے نظریات کا بخوبی اندازہ ہو گیا ہے۔ بہت شکریہ آپ کا، شک تو پہلے ہی تھا لیکن ابھی یقین ہو گیا ہے۔
 
Top