زیک
مسافر
وارث تو یقیناً نہیں ہیں۔ محفل پر کوئی صاحب تھے ملحدین کی لسٹیں بنانے والے ان سے پوچھ لیںآپ ملحد ہیں یا وارث صاحب؟اگر جواب نہ میں ہے تو میں نے کچھ غلط نہیں پوچھا
وارث تو یقیناً نہیں ہیں۔ محفل پر کوئی صاحب تھے ملحدین کی لسٹیں بنانے والے ان سے پوچھ لیںآپ ملحد ہیں یا وارث صاحب؟اگر جواب نہ میں ہے تو میں نے کچھ غلط نہیں پوچھا
وہ پھر ولایتی ولائت ہوگی ہم تو خانہ زاد دیسی کے قائل ہیںارے آپ کی سادگی ہے وارث بھائی ، ورنہ بہت سے تو پولیس کو ساتھ ملا کر ہی ولائت تک پہنچتے ہیں
یہ شعر یاد ہوگا زیک، غالب ہی کا ہےوارث تو یقیناً نہیں ہیں۔ محفل پر کوئی صاحب تھے ملحدین کی لسٹیں بنانے والے ان سے پوچھ لیں
میرے محترم ظہیر عباس ورک بھائیکیا مردانہ محبوب ہو سکتا ہے یا نہیں۔اگر ہاں تو کیوں اگر نہیں تو کیوں نہیں اور اسلامی نقطہ نظر کیا ہے اس کے متعلق۔میں جواب کا منتظر رہوں گا! شکریہ
ارے کیا عالموں اور ملحدوں کے علاوہ سیارے پر کوئی اور نہیں بستا کیا حضور ؟ایسی بھی کیا عجلت استخراج میں ؟آپ ملحد ہیں یا وارث صاحب؟اگر جواب نہ میں ہے تو میں نے کچھ غلط نہیں پوچھا
شکریہ سسٹرمیرے محترم ظہیر عباس ورک بھائی
اگر تو آپ کا سوال اس شعر کے مجازی معنوں بارے ہے ۔ جن کے تحت یہ شعر " امرد پرستی " پر پورا اترتا ہے ۔
" امرد پوستی " یعنی مردانہ محبوب ۔۔۔۔ عطار کے لونڈے کی مثال
اگر اس شعر کے حقیقی معانی جاننا چاہتے ہیں تو قران پاک کی
سورہ 52 آیت 24
سورہ 56 آیت 17
سورہ 76 آیت 19
کے ترجمے اور تفسیر کے مطالعے کا شرف حاصل کریں ۔
شعر کے حقیقی معنی بھی کھل جائیں گے ۔ اور آپ " مردانہ محبوب " ہو سکتا ہے یا نہیں کہ جھنجھٹ بھرے سوالوں کے جواب تلاش کرنے سے بھی بچ جائیں گے ۔
بہت دعائیں
بہت دعائیںشکریہ سسٹر
برادرشکریہ سسٹر
اقبال کا شعر درست کر لیں پلیز۔غضب ہے عین کرم پہ بخیل ہے فطرت
کہ لعل ناب میں آتش تو ہے شرارہ نہیں
اقبال (بال جبریل)
ویسےاس سادگی کے خصوصی پہلؤوں پر مطالب کی تخریج کے جملہ امکانات آپ ہی کی توجہ کی تخصیص اور اصرار کے مرہون منت ہیں۔سادہ سا سوال کیا تھا کیا کیا مطالب نکالے گئے
شکریہ! اب بتائیے درست ہوا یا نہیںاقبال کا شعر درست کر لیں پلیز۔
اس کو درست ہونا نہیں کہتے، چسپاں ہونا کہتے ہیں۔شکریہ! اب بتائیے درست ہوا یا نہیں
چلیں مان لیا لیکن میں تو صرف ایک طالب علم ہوں اور وہ بھی معمولیویسےاس سادگی کے خصوصی پہلؤوں پر مطالب کی تخریج کے جملہ امکانات آپ ہی کی توجہ کی تخصیص اور اصرار کی مرہوں منت ہے۔
کسی خراج کی گداگر قیصری کا کہیں کوئی مقام نہیں ۔
جو مزاج یار میں آئےاس کو درست ہونا نہیں کہتے، چسپاں ہونا کہتے ہیں۔
یار تو سرکار میں اپنے آپ کا بھی نہیں ہوں، آپ کہتے ہیں تو مان لیتا ہوںجو مزاج یار میں آئے
ویسے یار صرف ایک لفظ ہی نہیں بلکہ ایک اصطلاح ہےیار تو سرکار میں اپنے آپ کا بھی نہیں ہوں، آپ کہتے ہیں تو مان لیتا ہوں
کیا اس اصطلاح میں مردانہ و زنانہ دونوں آتے ہیں؟ویسے یار صرف ایک لفظ ہی نہیں بلکہ ایک اصطلاح ہے
آپ چاہیں تو تیسری صنف بھی شامل کر سکتے ہیںکیا اس اصطلاح میں مردانہ و زنانہ دونوں آتے ہیں؟
اچھا جی!! علم میں اضافہبچیوں کے بھی یہ خط نمودار تو ہوتا ہے البتہ اتنا واضح نہیں ہوتا