مجھے تو بے اختیار ہندی فلم ’’لاہور ‘‘کا یہ گیت یاد آگیا جو آل انڈیا ریڈیوکی اُردُو سروس سے تعمیلِ ارشاد پروگرام میں رات کو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ریڈیو سیلون سے صبح اور آکاش وانی سے کبھی کبھی سننے میں آتا تھا:
بہاریں پھر بھی آئیں گی مگر ہم تم جدا ہوں گے
جہاں چھپ چھپ کے ہم ملتے تھے ساجن وہ گلی
۔۔۔۔۔۔۔۔ ہ ہم کو اشاروں سے بلائے گی مگر ہم تم جدا ہوں گے
گیت کی خاص بات یہ تھی کہ یہ لتامنگیشتر کے اوائلِ عمری کا زمانہ تھا ، نورجہاں کچھ نغمے گا کرسامعین میں مقبول ہوچکی تھیں چنانچہ لتا نے واضح طور پر نورجہاں کو فالو کیا اور یہ بالکل ایسا ہی تھا جیسے مکیش نے شروع زمانے میں کے ایل سیگل کے قدموں کے نشاں نظر میں رکھے تھے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔​

اب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د ڈ ذ‌ ر‌ ڑ ز ژ س ش ص
ض ط‌ ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ہ ھ ء ی ے

ا۔ب۔پ ۔۔۔۔۔ کھیل نمبر 62​

 

الف نظامی

لائبریرین
معین نظامی نون کے بارے میں کچھ یوں لکھتے ہیں:

نُون- نذرِ نظام
"اِنّ" میں جیسے شدتِ تشدیدِ نون ہے
ایسے ہی حرفِ نون میں تمجیدِ نون ہے

تشدید جیسے حرفِ مکرّر کا ہے نشاں
تنوین جیسے صورتِ تاکیدِ نون ہے

اِحیائے حُسن جیسے ہے تیرے جمال میں
جیسے مرے جنون میں تجدیدِ نون ہے

دل نون والقلم پہ جو پہنچا تو رک گیا
لفظِ نظام میں یہی تمہیدِ نون ہے

مَیں نون اپنے نام کی کیسے ادا کروں
غُنّہ مری نگاہ میں تردیدِ نون ہے

معین نظامی ، ٣٠- اگست ٢٠٢۴ء
 

سیما علی

لائبریرین
پھر ہمارا وعلیکم السلام قبول کیجیے۔۔۔۔۔۔
اب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د ڈ ذ‌ ر‌ ڑ ز ژ س ش ص
ض ط‌ ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ہ ھ ء ی ے

ا۔ب۔پ ۔۔۔۔۔ کھیل نمبر 62

 
Top