جی حضور۔ کیوں؟شعیب آپ انڈیا سے ہیں ناں ؟؟؟
جی حضور۔ کیوں؟شعیب آپ انڈیا سے ہیں ناں ؟؟؟
اب کچھ سوال (اگر آپ ناراض نہ ہوں تو)آپ ان کے علاوہ انگریزی؍اُردو کا کوئی نیا لفظ؍اصطلاح اور ممکن ہو تو اس کا متبادل بھی شعبہ نفاذ اُردو کے مقتدرہ قومی زبان کی ویب سائٹ www.nla.gov.pkپر دیے گئے ’’ اصطلاح نامہ‘‘ ( فہرست کے آخر پر بھی شائع شُدہ) کو پُر کر کے ہمیں [ای میل محذوف] پر ای میل کر سکتے ہیں۔
یعنی آپ کی نظر میں تمام مستند ترین علمائے لسانیات اردو بے پر کی ہانک گئے ہیں یہی وجہ ہے کہ آپ اور اردو وکی پیڈیا کے اصطلاح گھڑان کو ان کی علمی آرا غیر مدلل لگتی ہیں۔ خیر ہم اس سے زیادہ آپ کو سمجھانے کی قدرت نہیں رکھتے لہٰذا آپ جانیں اور آپ کے ماجھے گامے۔۔۔ خدا حافظ بلکہ خدا ہی حافظذرا دلائل تو عرض کریں جناب۔ بات تو مانیں گے۔
نہیں بھائی۔ ہماری محنت کی وجہ یہ ادارے نہیں ہے۔ یہاں پر بھی اسی طرح کا ایک ادارہ موجود ہے جو حکومت کی ہی سرپرستی میں چل رہا ہے۔ انہوں نے بھی اس طرح کی لغت کئی جلدوں میں شائع کی ہے۔آپ نے ایک ریفرنس دیا ہے
جو کہ پاکستانی اداروں سے متعلق ہے ۔
اب کچھ سوال (اگر آپ ناراض نہ ہوں تو)
کیا آپ کی وکی پیڈیا پر انتھک محنت کا سبب یہی ادارے ہیں ؟
کیا آپ کبھی پاکستان آئے ہیں ؟
خوب۔ مستند ماہرین۔ تو ذرا یہ آج کل کے علمائے لسانیات (قومی مقتدرہ، ترقی اردو، اور ذاتی طور پر جمیل جالبی وغیرہم) اردو میں جو اصطلاحات ''گھڑ'' رہے ہیں ان کے سامنے بھی شاید ین مستند ماہرین کے فرامین نہیں ہونگے۔ کیا خیال ہے؟ جبھی تو بیچارے محنت بھی کررہے ہیں اور قوم کی گالیاں بھی وصول کررہے۔ اس لیے کہ مستند تو آپ حضرات کے یہاں عوامی زبان ہے نا کہ علمی۔ عوام میں جو رائج تو بس رائج۔ چاہے ہو وہ اردو کے حلیہ کو بگاڑ کر اردو کی نئی بولی بن جائے۔ منطق بھی خوب ہے جناب کی۔یعنی آپ کی نظر میں تمام مستند ترین علمائے لسانیات اردو بے پر کی ہانک گئے ہیں یہی وجہ ہے کہ آپ اور اردو وکی پیڈیا کے اصطلاح گھڑان کو ان کی علمی آرا غیر مدلل لگتی ہیں۔ خیر ہم اس سے زیادہ آپ کو سمجھانے کی قدرت نہیں رکھتے لہٰذا آپ جانیں اور آپ کے ماجھے گامے۔۔۔ خدا حافظ بلکہ خدا ہی حافظ
اجی حضور یہ حوالہ نہیں بس یوں ہی دل ہوا محفلین کے سامنے پیش کرنے کا۔ سو پیش کردیا۔ اسے حوالہ کہتے کیا!!آپ نے ایک ریفرنس دیا ہے
جو کہ پاکستانی اداروں سے متعلق ہے ۔
آپ سمجھے نہیں۔کہاں ہے بھائیو؟؟ لگتا ہے اردو محفل کی عدالت میں خالص اردو (اردوئے معلّی نہیں ) نے مقدمہ جیت ہی لیا۔ یا ہے اور کوئی وکیل یا شہ زور۔
ہل من مبارز؟
کہاں ہے بھائیو؟؟ لگتا ہے اردو محفل کی عدالت میں خالص اردو (اردوئے معلّی نہیں ) نے مقدمہ جیت ہی لیا۔ یا ہے اور کوئی وکیل یا شہ زور۔
ہل من مبارز؟
یہ بھی خوب کہی عثمان بھائی نے۔ ویسے اس دھاگہ میں دو موقف سامنے آئے ہیں۔آپ سمجھے نہیں۔
اس دھاگے میں آپ کی ہٹ دھرمی کا حال وہی ہوا ہے جو اردو ویکیپیڈیا کی شدھی تحریک کا ہوا ہے۔
یعنی کوئی آپ کو سنجیدہ لینے کو تیار نہیں۔ ایک دنیا آپ پر ہنس رہی ہے۔ سب کو معلوم ہے ماسوائے شدھی گروہ کو۔
آپ اپنی تنہا چیخ و پکار کو "فتح" سے تعبیر کرتے رہیے۔ لوگ پھر ہنس کر چلے جائیں گے۔
یہ کہاں سے پتہ جناب کو؟؟سرکار آپ ندوی ہیں اور ندویوں ے مبارزے کی کس میں جراءت ؟؟
خیر ہنسنے والوں پر ہم بھی ہنس لیتے ہیں۔ اور سنجیدگی سے کہنے والوں پر ہم بھی سنجیدگی اختیار کرلیتے ہیں۔آپ سمجھے نہیں۔
اس دھاگے میں آپ کی ہٹ دھرمی کا حال وہی ہوا ہے جو اردو ویکیپیڈیا کی شدھی تحریک کا ہوا ہے۔
یعنی کوئی آپ کو سنجیدہ لینے کو تیار نہیں۔ ایک دنیا آپ پر ہنس رہی ہے۔ سب کو معلوم ہے ماسوائے شدھی گروہ کو۔
آپ اپنی تنہا چیخ و پکار کو "فتح" سے تعبیر کرتے رہیے۔ لوگ پھر ہنس کر چلے جائیں گے۔
بھئی ہم فطری عمل کے دھارے پر ہیں۔خیر ہنسنے والوں پر ہم بھی ہنس لیتے ہیں۔ اور سنجیدگی سے کہنے والوں پر ہم بھی سنجیدگی اختیار کرلیتے ہیں۔
اپنے آباء کے مخالف یا پرے ہٹ کر چلنے سے تاریخ کیا خوب بدلتی ہے۔ انبیاء سے عامیوں تک ، تاریخ پڑھیے۔ کچھ جامد نہیں ، سب ارتقاء میں ہے۔ویسے مخالف گروپ کی ڈھٹائی کا عالم یہ ہے کہ اپنے آباء (یہودیوں کے Avot نہ سمجھے کوئی ) کے ہی مخالف چل رہے ہیں۔
یعنی زمانہ کے رو میں بہ رہے۔
بھائی فطرت کی منشا اور مرضی میں فرق ہے۔ اسے سمجھیں۔ نہیں تو کل کا مورخ ہم کو ہی اردو کے دشمنوں میں شمارکریگا۔ اور دلیل میں ابن خلدون کے اقتباسات نقل کردیگا۔بھئی ہم فطری عمل کے دھارے پر ہیں۔
آپ کو آپ کی تحریک مبارک ہو۔
اور آپ جامد بنے بیٹھے ہیں۔اپنے آباء کے مخالف یا پرے ہٹ کر چلنے سے تاریخ کیا خوب بدلتی ہے۔ انبیاء سے عامیوں تک ، تاریخ پڑھیے۔ کچھ جامد نہیں ، سب ارتقاء میں ہے۔