م حمزہ
محفلین
22620۔ انڈین روپےچالیس ہزار پاکستانی روپے
آپ کے ہاں لگ بھگ کیا قیمت ہے؟
22620۔ انڈین روپےچالیس ہزار پاکستانی روپے
آپ کے ہاں لگ بھگ کیا قیمت ہے؟
اگر واقعی قابل عمل ہے تو بڑا اچھا آئیڈیا ہے! لیکن زیادہ بھارتی عوام یہ نہ سمجھے کہ ان کی گاؤ ماتا کو بارڈر پار بھیجنے کا گھناؤنا دھندا شروع ہوگیا ہے.بزنس نہ شروع کریں؟
اس جنریشن کے پاس نہ اتنا وقت اور نا ہی اتنی سکت کہ بہو کی لائی ہوئی گائے یا بھینس کو جھیلا جائے ۔ نئی جنریشن ہے بھئی۔ نقدی پہ ہی گزارا کرلیا جاتا ہے۔ہمارے ہاں (پنجاب کے پنڈوں میں ہی شاید) پچھلی سبھی جنریشنز تک یوں بھی ہوتا رہا ہے کہ بھینس جہیز میں بھی دی جاتی رہی ہے. جب ایک بیٹی تھوڑی سی بڑی ہوتی ہے تو اس وقت جو نوزائیدہ بھینس ہوتی ہے اس کو اس بیٹی کی بھینس کا نام دے دیا جاتا ہے اور اسے اس کے جہیز کے طور پر پال پوس کر محبت سے بڑا کیا جاتا ہے پھر مجھے صحیح طرح یاد نہیں کہ اسے جہیز کے ساتھ کس طرح بھیجا جاتا ہے یا بعد میں بھیجتے ہوں گے. یہ بہت بچپن کی یادداشتیں ہیں. تاہم گھر میں بہوؤں کے جہیز کی بھینسیں آتی ہیں اور بیٹیوں کے جہیز والی پیا گھر ساتھ جاتی ہیں کہ ساڈی کڑی نوں دودھ، گھے، لسی، دہی دی کمی نہ آوے. (ان شاء اللہ اس جنریشن میں ایسا نہ ہونے دیا جائے گا.)
آزاد کشمیر میں انڈین کرنسی چلتی ہے؟22620۔ انڈین روپے
جی وہی. ابھی رمضان میں ایک بچھڑا فروخت کیا تھا لگ بھگ تین من تھا ایک سال کا 23000 روپے میںبچھیا یعنی گائے کی بچی نا؟
"اچھا تھا " کہیں۔ غیر ممکن است۔اگر واقعی قابل عمل ہے تو بڑا اچھا آئیڈیا ہے! لیکن زیادہ بھارتی عوام یہ نہ سمجھے کہ ان کی گاؤ ماتا کو بارڈر پار بھیجنے کا گھناؤنا دھندا شروع ہوگیا ہے.
یہ دھندا تو چل رہا ہے کافی عرصہ سے۔ البتہ اس طرف کم ہے، بنگلہ دیش کی طرف زیادہ ہے، جیسا کہ وارث بھائی نے بتایااگر واقعی قابل عمل ہے تو بڑا اچھا آئیڈیا ہے! لیکن زیادہ بھارتی عوام یہ نہ سمجھے کہ ان کی گاؤ ماتا کو بارڈر پار بھیجنے کا گھناؤنا دھندا شروع ہوگیا ہے.
یہ جنریشن دودھ ہی نہیں پیتی تقریبا اُس جنریشن کی نسبت اور پھر بھینس پالنا کونسا آسان کام ہے؟ ایک کل وقتی ملازم تو بھینس کی خدمت کے لیے رکھنا پڑے گا یا پھر خود جاب سے استعفی دے کر بھینس کے سرہانے بیٹھا رہے بندہ.اس جنریشن کے پاس نہ اتنا وقت اور نا ہی اتنی سکت کہ بہو کی لائی ہوئی گائے یا بھینس کو جھیلا جائے ۔ نئی جنریشن ہے بھئی۔ نقدی پہ ہی گزارا کرلیا جاتا ہے۔
یعنی کہ اس پر خوب عمل ہو کر اب ختم بھی ہوگیا ہے؟"اچھا تھا " کہیں۔ غیر ممکن است۔
آزاد کشمیر میں کیا کیا ہوتا ہے ہمیں کہاں پتا؟ ہم تو جموں و کشمیر سے ہیں۔آزاد کشمیر میں انڈین کرنسی چلتی ہے؟
انڈین کرنسی پاکستانی کرنسی کی نسبت بیش قیمت ہے اس کی وجہ یہ ہے یا کچھ اور؟
ویسے جتنا منافع نظر آتا ہے اس سے شاید کم ہی ہو. 'انہاں دا روپیہ، ساڈا ڈُوڑھ روپیہ.'یہ دھندا تو چل رہا ہے کافی عرصہ سے۔ البتہ اس طرف کم ہے، بنگلہ دیش کی طرف زیادہ ہے، جیسا کہ وارث بھائی نے بتایا
آپ کا روپیہ ہماری اٹھنی تقریباًویسے جتنا منافع نظر آتا ہے اس سے شاید کم ہی ہو. 'ساڈا روپیہ، اُنہاں دا ڈُوڑھ روپیہ.'
اوہ میں محاورہ الٹ لکھ گئی تھی۔ اصل میں یہ ایک بھارتی پنجابی فلم کا ڈائیلاگ تھا کہ پاکستانیوں میں اکڑ کس بات کی ہے؟ 'ساڈا روپیہ، انہاں دا ڈوڑھ روپیہ!'۔ میں اسے قوٹ کرتے ہوئے ساڈا تہاڈا کی جگہ تبدیل کرنا بھول گئی۔آپ کا روپیہ ہماری اٹھنی تقریباً
اتنے میں تو کچھ قد آور بکرا ملتا ہے بھائی۔ گائے تو اس سے تقریباَ دوگنی قیمت پہ ملے شاید۔چالیس ہزار پاکستانی روپے
آپ کے ہاں لگ بھگ کیا قیمت ہے؟
ہمارے خاندان میں بھی ایک نسل پہلے تک یہ طریق مروج تھا۔ ہماری پھوپھی کو بھی جہیز میں بھینس دی گئی، اور چچیوں کے ساتھ بھی ایک ایک بھینس جہیز میں آئی تھی۔ہمارے ہاں (پنجاب کے پنڈوں میں ہی شاید) پچھلی سبھی جنریشنز تک یوں بھی ہوتا رہا ہے کہ بھینس جہیز میں بھی دی جاتی رہی ہے. جب ایک بیٹی تھوڑی سی بڑی ہوتی ہے تو اس وقت جو نوزائیدہ بھینس ہوتی ہے اس کو اس بیٹی کی بھینس کا نام دے دیا جاتا ہے اور اسے اس کے جہیز کے طور پر پال پوس کر محبت سے بڑا کیا جاتا ہے پھر مجھے صحیح طرح یاد نہیں کہ اسے جہیز کے ساتھ کس طرح بھیجا جاتا ہے یا بعد میں بھیجتے ہوں گے. یہ بہت بچپن کی یادداشتیں ہیں. تاہم گھر میں بہوؤں کے جہیز کی بھینسیں آتی ہیں اور بیٹیوں کے جہیز والی پیا گھر ساتھ جاتی ہیں کہ ساڈی کڑی نوں دودھ، گھے، لسی، دہی دی کمی نہ آوے. (ان شاء اللہ اس جنریشن میں ایسا نہ ہونے دیا جائے گا.)
یہ خان صاحب کے مراسلے کی وضاحت کی تھی کہ انھوں نے چالیس ہزار پاکستانی روپوں میں بچھیا فروخت کی تھی کہیں ہندوستانی محفلین ہندوستانی روپے سوچ کر توقع سے کہیں زیادہ ہی مہنگا نہ سمجھ لیںاتنے میں تو کچھ قد آور بکرا ملتا ہے بھائی۔ گائے تو اس سے تقریباَ دوگنی قیمت پہ ملے شاید۔
جی بالکل(ان شاء اللہ اس جنریشن میں ایسا نہ ہونے دیا جائے گا.)
میں پہلے ہی معذرت کرچکی ہوں۔۔ جب عدنان بھائی نے پوچھا تھا۔۔عبدالقیوم چوہدری
ہادیہ
اے خان
شکیب
محمداحمد
عبداللہ محمد
محمد خلیل الرحمٰن
ظہیر احمد ظہیر
آپ کے انٹرویو کی اجازت درکار ہے. (پہلے تھیک سے ٹیگ نہیں ہوسکا تھا غالبا)
اب کیا ہوت جب چڑیاں چگ گئیں کھیتمیرا خیال محفلین کے تبصرے انٹرویو کی ہی لڑی میں ہوتے. اب جو ہوگیا سو ہوگیا میری محفلین سے گزارش ہے کہ ذاتی لڑی میں ہی تبصرہ کریں اور جب چاہے تبصرہ کریں سوال پوچھیں. انٹرویو پینل ساتھ ساتھ پوچھے گا .. اسطرح انٹرویوز عدم دلچسپی کا شکار ہوگئے ہیں .. آپ سے گزارش ہیں کہ سوال پوچھیں بعض اوقات پینل اچھے سوالات چھوڑ دیتا ہے تاکہ محفلین پوچھیں